Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

makfil

Supreme Member
12 September 2010
4,099
Φιλοθέη/Γλυφάδα
Απάντηση: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Λίγο επιθετική η απάντηση, αλλά δεν πειράζει αυτό. Το χειρότερο είναι ότι δεν βοηθάει ιδιαίτερα.

Εάν την εξέλαβες ως "επιθετική", ζητώ συγγνώμη, πολύ περισσότερο γιατί δεν είχα αυτή την πρόθεση.

Το πρώτο είναι το γιατί δεν κράτησα το όνομα του υπάλληλου. Το θέμα είναι ότι το κράτησα, αλλά δεν βοηθάει αυτό.

Πάντως, στο post #518 δεν αναφέρεις ότι κράτησες το όνομα και γι' αυτό συμπέρανα το αντίθετο.

Το πρόβλημα μου είναι πως να επαληθεύσω τα λεγόμενα του υπαλλήλου, αλλά και γενικά πως επαληθεύονται τα δεδομένα όλων αυτών των τηλεφωνικών προσφορών. Μου είπε ότι η προσφορά είναι για πάντα. Από την WIND μου είπαν ότι δεν μπορεί να ισχύει αυτό, αλλά δεν ενδιαφέρθηκαν ιδιαίτερα να δουν ποιος είναι ο υπάλληλος αυτός που έκανε την προσφορά. Ξέρουν ότι κάποιοι κάνουν τηλεφωνικές προσφορές. Ο ένας μου είπε τμήμα marketing, ο άλλος εξωτερικοί συνεργάτες. Δεν ενδιαφέρθηκαν όμως να ψάξουν ποιος είναι ο συγκεκριμένος, αν και ήξερα το όνομα του. Υπάρχουν κάποιοι που έχουν την εξουσιοδότηση να κάνουν αυτές τις προσφορές. Το ξέρουν και οι ίδιοι στην WIND. Το θέμα είναι όμως ότι κανείς δεν μπορεί να επαληθεύσει τα δεδομένα της προσφοράς που μπορούν να κάνουν. Μου είπαν και αυτοί οι επίσημοι της WIND, να κρατήσω το όνομα αυτού που μου έκανε την προσφορά, αλλά μόνο και μόνο για να τον καταγγείλω αργότερα, αν αποδειχτεί ότι αυτό που μου πρότεινε τελικά δεν ισχύει όπως ακριβώς μου το είπε. Αν αποδειχτεί βέβαια, γιατί ούτε και αυτοί δεν το ήξεραν αυτό, και μπορεί να μην χρειαζόταν. Αλλά όλη η απορία μου είναι πως μπορώ εκ των προτέρων να επαληθεύσω ότι η προσφορά είναι όπως ακριβώς λέει ο κάθε υπάλληλος που κάνει μία τηλεφωνική προσφορά. Για να μην φτάνουμε τελικά στην καταγγελία. Στο site υπάρχουν τα κανονικά τρέχοντα προγράμματα, αλλά όχι οι όροι αυτών των μεμονωμένων προσφορών. Το όνομα του υπαλλήλου που μου έκανε την προσφορά το είχα, αλλά τι να το κάνω; Να ζητήσω από την WIND λίστα υπαλλήλων για να σιγουρέψω ότι είναι όντως υπάλληλος τους; Να πάω να τον συναντήσω μέσα στην WIND και να του ζητήσω κάποιο χαρτί που να δείχνει τους όρους του νέου συμβολαίου που στην ουσία επρόκειτο να κάνω; Να του ζήταγα να μου στείλει το συμβόλαιο σπίτι να το μελετήσω, αν και εκεί υπάρχουν και νομικοί όροι που δεν κατανοώ πλήρως; Εκεί είναι όλο το θέμα. Πως να επαληθεύσω τα λεγόμενα του, όποιος και να είναι αυτός τελικά. Και γενικά τι τρέχει με αυτές τις τηλεφωνικές προσφορές. Αν τρέχει βέβαια, γιατί μπορεί να μην υπάρχει και κανένα πρόβλημα. Αλλά πως μπορώ να το σιγουρέψω εκ των προτέρων;

Στην περίπτωσή σου, θα τηλεφωνούσα στο 2106158000 και, περνώντας τις οδηγίες για σταθερή και κινητή, θα ζητούσα να μιλήσω με τον συγκεκριμένο υπάλληλο. Εάν είναι, όντως, υπάλληλος, όπως λες, αφού καλούσε από το 13800, θα σε συνδέσουν μαζί του. Εάν δεν είναι, σημαίνει ότι είναι εξωτερικός συνεργάτης αλλά πάλι δεν νοείται να καλεί από το 13800. Δεν ξέρω πως τον αναζήτησες (πχ ως Τμήμα Προσφορών κλπ) αλλά ή είναι υπάλληλος στα κεντρικά ή δεν είναι.
Η απορία σου, για το πως εξασφαλιζόμαστε σε μια τηλεφωνική προσφορά, είναι εύλογη και δεν σκέφτομαι άλλη απάντηση εκτός από το να του ζητήσω το όνομα και το τηλέφωνό του, όπως το έχω κάνει πολλές φορές και σε διαφορετικές εταιρείες, προκειμένου να συγκρίνω, διαχρονικά, τις προσφορές που δίνουν. Έχω επικοινωνήσει, με τον τρόπο αυτό, με ανθρώπους που μου έκαναν προσφορές, για διάφορες επεξηγήσεις και διευκρινίσεις, είτε αυτές (οι προσφορές) προέρχονται από την ίδια την εταιρεία είτε από εξωτερικούς συνεργάτες.

Σε ότι αφορά στο θέμα της, εκ των προτέρων, σιγουριάς για το περιεχόμενο και τους όρους (κρυφούς και φανερούς) της όποιας προσφοράς, δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλος τρόπος, εκτός από το καλό διάβασμα του συμβολαίου, αν και έχει αποδειχθεί ότι ορισμένες προσφορές ξεφεύγουν από τους στερεότυπους όρους του (προεκτυπωμένου) συμβολαίου (αναφέρομαι παραδειγματικά στις δύο προσφορές της Forthnet, του Ιουλίου 2014, με το χαρακτήρα "για πάντα", για σκέτη full Nova στα 25 και το πλήρες πακέτο triple play, με 720' προς κινητά + 400' προς διεθνή +HD +multiview κλπ, με 49,90 , τις οποίες αγόρασα, και στα συμβόλαια δεν υπήρχε πλήρης και σαφής περιγραφή όλης της προσφοράς, αλλά παρά ταύτα τα υπέγραψα και δεν το μετάνιωσα).

Το δεύτερο σκέλος είναι τα οφέλη της καρτοκινητής. Εδώ δεν θα διαφωνήσω ιδιαίτερα, τα τελευταία χρόνια έχουν δώσει μεγάλο βάρος στην καρτοκινητή και είναι πια πολύ συμφέρουσα. Αλλά και αυτό δεν με βοηθάει. Γιατί όπως είπα έχω ένα παλιό και μη εμπορικό πρόγραμμα. Με μικρότερο πάγιο από τα τρέχοντα, αλλά και με περισσότερη κάλυψη από τα τρέχοντα. Δεν ξέρω τι κάνουν τα τελευταία χρόνια. Έχουν ανεβάσει τα πάγια, και με πολύ μεμονωμένη κάλυψη. Περισσότερο χρόνο ομιλίας, αλλά όχι μηνύματα πχ. Για το πάγιο που δίνω έχω καλύτερη κάλυψη σε χρόνο ομιλίας και μηνύματα από τα τρέχοντα. Ένα μόνο θέμα υπήρχε, ότι ως παλιό πρόγραμμα δεν είχε καθόλου ίντερνετ. Είναι το μόνο που σκεφτόμουν ως κίνητρο να φύγω, αλλά αυτές τις μέρες υπάρχει μία πολύ καλή προσφορά για πακέτο ίντερνετ για συνδρομητές συμβολαίου. Οπότε καλύφθηκα και από εκεί.
Αλλά επίσης ως συνδρομητής και σταθερής μαζί με συμβόλαιο κινητής έχω και από εκεί οφέλη. Μείωση παραπάνω στο πάγιο κινητού. Ακόμα και τώρα που σφίξαν τα πράγματα μου έδωσαν τελικά επιδότηση συσκευής, και έδωσα το κινητό που μου έδωσαν στην μητέρα μου που είχε ένα εδώ και 5 χρόνια. Μου έδωσαν και 200 λεπτά δωρεάν χρόνο ομιλίας το μήνα για καρτοκινητό που επίσης χρησιμοποιεί η μητέρα μου. Άρα είναι καλυμμένη και η μητέρα μου με ότι χρειάζεται για την δική της χρήση κινητού.
Δηλαδή έχω τόσο καλά δεμένο όλο το σύστημα με το σταθερό και το ισχύον πρόγραμμα κινητού, που είμαι πολύ καλύτερα από τα τρέχοντα προγράμματα, και δεν νομίζω να είμαι και πολύ μακριά και από τα καρτοκινητά. Γιαυτό επιμένω να μην θέλω να χάσω το παλιό αυτό πρόγραμμα μου.
Η προσφορά που μου έκανε ο τύπος από το τηλέφωνο ήταν εντυπωσιακή και ακόμα πιο συμφέρουσα από το δικό μου σύστημα. Αλλά μόνο αν ίσχυε για πάντα με την τιμή που μου είπε. Αυτό ήταν όλο το θέμα. Τι γίνεται αν λήξει το συμβόλαιο που θα έχω κάνει με την προσφορά αυτή. Και ιδίως αν ήταν μόνο για 9 μήνες μέχρι να λήξει το συμβόλαιο που ήδη έχω αυτή την στιγμή. Και για το θέμα αυτό δεν έβγαλα άκρη. Οπότε ξαναγυρνάω στο αρχικό ερώτημα. Πως μπορεί κάποιος να επαληθεύσει τα δεδομένα αυτών των τηλεφωνικών προσφορών;

Ο περιορισμένος χώρος της γραπτής συνομιλίας μέσα σ' ένα forum δεν δίνει την ευκαιρία της πλήρους ανάλυσης του θέματος της καρτοκινητής και των υπέρ και κατά, αλλά μπορώ να σε βεβαιώσω, μετά από 1,5 χρόνο εμπειρίας σε f2g και Q, από το εταιρικό συμβόλαιο 15-20 ετών, ότι οι προσφορές που παρέχονται, τουλάχιστον από την Wind, είναι πάρα πολλές και οι συνδυασμοί των bonus καλύπτουν κάθε απαίτηση συνδρομητή με παράλληλη εξοικονόμηση σημαντικού ποσού, σε μηνιαία βάση.

Και, φυσικά, δεν μιλάμε για συμβόλαιο/καρτοσυμβόλαιο/καρτοσύνδεση, που έχουν πάγιο μηνιαίο τέλος, αλλά για ελευθερία κινήσεων με προσαρμογή στις προσωπικές ανάγκες κάθε συνδρομητή που βοηθιούνται σημαντικά με τα πολλά και διαφορετικά bonus που προσφέρει και μπορεί να συνδυάσει ο συνδρομητής για να καλύψει όλες του τις ανάγκες. Το μόνο αρνητικό που έχω ακούσει από κάποιους (ευτυχώς λίγους) φίλους και γνωστούς, στους οποίους έχω προτείνει την καρτοκινητή, είναι ότι δεν μπορούν να χειριστούν το θέμα της τροφοδότησης του λογαριασμού του καρτοκινητού είτε με ανανέωση χρόνου είτε με αγορά πακέτου είτε με εκμετάλλευση bonus. Σημειώνω ότι οι φίλοι αυτοί δεν έχουν καλές σχέσεις με τη νέα τεχνολογία (θα εξακολουθούμε να τη λέμε νέα μετά από 30 τόσα χρόνια που έχουν περάσει; ) και προτιμούσαν να επισκέπτονται κατάστημα για το σκοπό αυτό, που είναι ένα απλό παιχνιδάκι, λίγων λεπτών της ώρας, για κάποιον που χειρίζεται στοιχειωδώς ένα pc/tablet/κινητό.
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Απάντηση: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Δεν είναι αντιπαράθεση με εσένα. Μην παρεξηγηθούμε κιόλας χωρίς λόγο δηλαδή. Αλλά με τον υπάλληλο υπάρχει ένα θέμα, πως το χειρίζεται κανείς δηλαδή.
Για την καρτοκινητή γενικά δεν υπάρχει διαφωνία. Συμφωνώ και εγώ για το ότι είναι πια πολύ συμφέρουσα. Απλά εμένα δεν μου χρειάζεται. Δεν το ανέφερα ούτε αυτό γιατί δεν ήταν το θέμα η καρτοκινητή. Αλλά έχω και δικό μου άλλο καρτοκινητό, και χειρίζομαι οικονομικά και το καρτοκινητό της μητέρας μου που δεν ξέρει απο αυτά. Ξέρω και τα πακέτα, και την ανανέωση, μέχρι και χρόνο ομιλίας έχει η μητέρα μου μέσω εμού όπως είπα. Μια χαρά είναι η καρτοκινητή, απλά εγώ δεν έχω λόγο να αλλάξω το συμβόλαιο μου σε καρτοκινητό, όπως είπα οτι λειτουργεί όλο το πακέτο μου μαζί με το συμβόλαιο μου. Για να το κρατάω τοσο καιρό αν και πια δεν διατίθεται, σημαίνει οτι το ψάχνω το θέμα και με συμφέρει να το κρατάω. Αλλά γενικά συμφωνώ ότι η καρτοκινητή είναι μία χαρά.
Με τον υπάλληλο και την προσφορά είναι το θέμα. Δεν διαφωνώ ότι μπορεί να βρεθεί στην WIND. Κάπου μέσα στην WIND θα βρίσκεται. Και αυτοί που μίλησα στην WIND δεν έδειξαν έκπληξη. Γνωρίζουν οτι υπάρχουν τέτοιοι υπάλληλοι ή συνεργάτες που κάνουν τις προσφορές. Είτε επικοινωνήσω εγώ μαζί του, είτε αυτός μαζί μου, τα ίδια πράγματα θα πούμε. Το θέμα είναι πως επιβεβαιώνω τα λεγόμενα του. Οι όροι της προσφοράς του δεν υπάρχουν κάπου αλλού. Ούτε στο site. Τελικά δεν βλέπω άλλη λύση. Μόνο αυτό που λες και εσύ. Πρέπει σε αυτές τις περιπτώσεις να δείχνουμε κάποια καχυποψία, και θράσος, ας πούμε. Και να ζητάμε κάποιο χαρτί που να δείχνει όλους τους όρους της προσφοράς. Χωρίς να δεσμευόμαστε σε κάποια συμφωνία. Απλά να ζητάμε πρώτα να μπορούμε να μελετάμε τους όρους με κάποιο επίσημο χαρτί. Η κουβέντα που μου είπε "αφού σας λέω οτι η τιμή που σας λέω θα ισχύει για πάντα" δεν θα πρέπει να μας καθησυχάζει, και να ζητάμε όλους τους όρους σε ανάλογες περιπτώσεις. Και φυσικά να κρατάμε και το όνομα αυτού που μας κάνει την προσφορά για παν μελλοντικό ενδεχόμενο.
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Φαίνεται ότι ο ΟΤΕ θέλει να στραφεί περισσότερο (ή τελείως) στο VoIP. Έπεισαν μία οικογενειακή φίλη της οικογένειας μου να πάει σε καινούριο πρόγραμμα. Μάλιστα το επιχείρημα των πωλητών του ΟΤΕ ήταν να βάλει ένα μηχάνημα στην γραμμή της πριν το τηλέφωνο για να έχει φθηνότερο τηλέφωνο. Κατάλαβαν ότι λόγω προχωρημένης ηλικίας δεν θα καταλάβαινε πολλές τεχνικές λεπτομέρειες. Και μου το έδωσε το μηχάνημα για να το τοποθετήσω. Το μηχάνημα τελικά ήταν ένα ρούτερ! Αμέσως κατάλαβα ότι υπέγραψε για να αλλάξει το παλιό της πρόγραμμα, χωρίς καν να καταλαβαίνει καλά καλά τι υπέγραφε. Και άλλαξε το πρόγραμμα της (και την γραμμή της) σε πρόγραμμα με ίντερνετ. Επικοινώνησα με τον ΟΤΕ για λογαριασμό της για να ρωτήσω για την εγκατάσταση, και γιατί θα χρειαστεί το ρούτερ αφού η συγκεκριμένη κυρία δεν πρόκειται ποτέ να χρησιμοποιήσει το ίντερνετ. Μόνο το splitter λογικά χρειαστεί για να είναι καθαρή η γραμμή χωρίς παράσιτα. Και ένα φίλτρο στην δεύτερη συσκευή που υπάρχει στο σπίτι. Και μου είπαν το μυστικό. Ότι το τηλέφωνο της θα είναι πια VoIP, οπότε θα κουμπώσει πάνω στο ρούτερ το καλώδιο του τηλεφώνου. Και αυτό σε απλή ADSL γραμμή.
Θετικό είναι όντως ότι το πρόγραμμα της είναι καλύτερο από το παλιό της. Πιο συμφέρον δηλαδή. Επίσης με τις ίδιες συσκευές τηλεφώνου έχει πια πολύ καλύτερη ποιότητα ήχου κατά το τηλεφώνημα. Βοηθάει μου είπαν ότι ενόψει της αλλαγής της γραμμής έγινε και αναβάθμιση της γραμμής.
Αρνητικό, το πρόγραμμα της έχει μόνο 4 Mbps. Για την συγκεκριμένη κυρία δεν έχει καμία σημασία γιατί δεν θα χρησιμοποιηθεί το ίντερνετ. Ρώτησα σε κανονική χρήση κάποιου που θα χρησιμοποιήσει και το ίντερνετ, αν με 4 Mbps μπορεί να έχει ταυτόχρονη χρήση και ίντερνετ και τηλεφώνου με VoIP. Για παράδειγμα εγώ που μπορεί να έχω 2 ή 3 συσκευές ταυτόχρονα στο Wi Fi, θα έχω τηλέφωνο ή δεν φτάνει η ταχύτητα και τελικά δεν θα μπορώ να έχω ούτε ίντερνετ ούτε τηλέφωνο; Σε κανονική χρήση ίντερνετ δεν θα υπάρχει πρόβλημα μου είπαν.
Νομίζω ότι δεν ταιριάζουν όλα σε όλους. VoIP σε 4 Mbps το βρίσκω λίγο επικίνδυνο. Έχω διαβάσει σε άλλα threads για VDSL ότι η τηλεφωνία είναι VoIP, αλλά σε ADSL 4άρα γραμμή το βρίσκω επικίνδυνο.
Επίσης δεν ταιριάζει σε όλο τον κόσμο. Άντε τώρα εγώ να εξηγήσω στην ηλικιωμένη κυρία ότι τα συγκεκριμένα λαμπάκια του ρούτερ πρέπει να είναι αναμμένα που σημαίνει ότι μπορεί να έχει τηλέφωνο, αλλιώς θα έχει πρόβλημα. Και έμεινε χωρίς τηλέφωνο για μία μέρα όταν άλλαξε η γραμμή και ενεργοποιήθηκε το VoIP. Γιατί έπρεπε να ξαναπάω να αλλάξω την συνδεσμολογία, αφού έπρεπε από την αρχή να τοποθετηθεί το ρούτερ για να ολοκληρωθεί η αλλαγή της γραμμής, αλλά χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η ενεργοποίηση του VoIP χρειάζεται άλλη συνδεσμολογία από την τελική συνδεσμολογία με VoIP. Έμεινε χωρίς τηλέφωνο και δεν ήξερε γιατί, μέχρι να πάω να αλλάξω την συνδεσμολογία. Δεν ξέρω αν το VoIP βολεύει τον ΟΤΕ (ή άλλους παρόχους) αλλά μην παιδεύουν τον κόσμο που δεν έχει ιδέα από αυτά τα πράγματα.
 

Sotiris

Supreme Member
18 June 2006
4,081
Το πλάνο είναι μέχρι το 2018 να γυρίσουν όλοι σε voip.
Κάποια kbit θα χρειαστείς, οπότε μια χαρά θα είναι και τα 2mbit, αρκεί να μην βγάζει λαθη
 

vforvendetta85

Supreme Member
29 December 2012
3,190
vodafone
douple play ευέλικτο 300' (έως 24 Mbps και 300 λεπτά προς σταθερά-κινητά)

17.20 ευρώ πλέον (μετά την τελευταία αύξηση), αλλά ουσιαστικά είναι 16.20 μιας και πληρώνω μέσω του site με χρήση κάρτας κι έχω έκπτωση ενός -1- ευρώ.
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Το πλάνο είναι μέχρι το 2018 να γυρίσουν όλοι σε voip.
Κάποια kbit θα χρειαστείς, οπότε μια χαρά θα είναι και τα 2mbit, αρκεί να μην βγάζει λαθη

Τόσο λίγο χρειάζεται; Καλό είναι αυτό. Φαντάζομαι ότι με τόσο λίγο που χρειάζεται το VoIP θα καλύπτει και την περίπτωση που φαίνεται ότι χρησιμοποιούνται όλοι οι πόροι, όπως όταν έχεις αρκετές συσκευές συνδεδεμένες στο δίκτυο, και δεν περισσεύει τίποτα για να συνδεθεί άλλη συσκευή. Φαντάζομαι δηλαδή ότι ακόμα και αν δεν φτάνει για να συνδεθεί πχ άλλη συσκευή στο Wi Fi, θα περισσεύουν τα λίγα kbits που λες για να δουλεύει το VoIP. Καλό είναι επίσης όπως είπα ότι στην περίπτωση του προσώπου που ανέφερα είδα ότι βελτιώθηκε πολύ η ποιότητα του ήχου σε σχέση με την απλή γραμμή, αλλά υπάρχουν και τα αρνητικά. Πρέπει να εκπαιδεύσουμε τους μεγαλύτερους, και χωρίς ρεύμα δεν έχεις καθόλου τηλέφωνο ενώ χωρίς VoIP έχεις τηλέφωνο και χωρίς ρεύμα, αρκεί να μην είναι ασύρματο. Πολλοί είχαν δύο συσκευές, την μία συμβατική με καλώδιο, ακριβώς για να καλύπτουν και την περίπτωση που κάτι συμβεί και δεν έχουν ρεύμα. Σεισμό, διακοπή ρεύματος κτλ. Τώρα δεν θα δουλεύει ούτε και η δεύτερη.
 

petros n

AVClub Enthusiast
16 April 2008
987
σημερα μου αντικεστησαν το ρουτερ μετα απο βλαβη (αν και δεν το πολυπιστευω...2 ρουτερ απο τον οκτωμβριο με προβλημα. ; παμε για τριτο
εσβηνε και εμεναν μονο το λαμπακι ον αναμενω...τεχνητης ηλεκτρολος το επαγγελμα μου )

και σημερα μου εστυλαν μνμ στο κυνητο για αυριο μετατροπη της γραμμης σε ευρωζωνηκη μεσω ρουτερ

δεν γνωριζω αν ειναι πλεονεκτημα η μειονεκτημα εφοσον σε διακοπη ρευματος μπορει να μην εχω τηλεφωνηκη γραμμη οπως παλια
βεβαια υποθετικα η τεχνολογια προχωραει ...
 

iznodur

Established Member
3 February 2011
130
Wind, απεριόριστα σταθερά, 300 λεπτά σε κινητά, 1 sim με 1gb internet, 120 λεπτά προς όλους στο κινητό μου και δωρεάν τα τέλη ενεργοποίησης
 

papasouzakias

Moderator
Staff member
13 May 2009
4,523
Μετά από αίτηση φορητότητας στη Vodafone δέχθηκα αντιπρόταση από τη Wind για το Double Play οικονομικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει απεριόριστα αστικά υπεραστικά, internet εως 24Μbps και 300 λεπτά προς κινητά στα 17,5 ευρώ (τελική τιμή) για συμβόλαιο 24 μηνών με δύο πάγια δώρο. Η αντιπρόταση της Vodafone ήταν στα 18 ευρώ. Δέχθηκα τη πρόταση της Wind και παρέμεινα στο δίκτυό της.
 

Ntinos P

AVClub Fanatic
26 June 2006
22,938
εδω vodafone, 3 κινητα με μπολικες παροχες (2gb data), σταθερο VDSL (45 πραγματικη), σταθερο με 6 ωρες προς κινητα (συν πολλα προς σταθερα), 96 ευρω τον μηνα
 

adi32

AVClub Addicted Member
17 October 2006
2,050

lakiss51

Supreme Member
8 December 2006
4,655
Απάντηση: Re: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Οι κλησεις σε εθνικα σταθερα αλλά εκτος δικτυου Wind χρεωνονται, εστω κι αν εισαι σε προγραμμα;
 

adi32

AVClub Addicted Member
17 October 2006
2,050
Απάντηση: Re: Ποιον πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Οι κλησεις σε εθνικα σταθερα αλλά εκτος δικτυου Wind χρεωνονται, εστω κι αν εισαι σε προγραμμα;

οχι, απεριοριστες ειναι
 

spyrmak

Supreme Member
19 February 2007
4,748
Aθηνα
Η Vodafone Αξίζει για σοβαρή χρήση internet; ADSL. Με ADSL όχι 24 πόσο μπορεί να πιάνει στο Χαλάνδρι – Ψυχικό. Επειδή ψάχνουμε για φθηνότερα. Αλλά δεν θέλω να πέσω σε καμιά περίπτωση κατά από τα οκτώ που έχω στον ΟΤΕ με ως 24


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Γιώργος.Χ

Moderator
Staff member
23 June 2006
5,867
Αττική
Update στα δικά μας

1. Wind Double play με απεριόριστα αστικά υπεραστικα + 300 λεπτά προς κινητά VF/Cosmote+ 300 λεπτά προς κινητά Wind/Q + VDSL 50αρι + 120 λεπτά/μήνα σε καρτοκινητό Wind + 1Gb/μήνα σε κάρτα mobile internet Wind. Μηνιαιο κόστος 27 Ευρώ

2. Kαρτοσύνδεση Wind με : 600 λεπτά προς ολους + 1000 λεπτά προς Wind/Q + 2Gb internet + 100 SMS + 5 Eυρώ υπόλοιπο στην κάρτα με τελική τιμή 16 Ευρώ μηνιαίως

Πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής..
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Πριν κάνα μήνα μου έδωσαν από Public ένα νούμερο καρτοκινητού WIND με ενσωματωμένο χρόνο που διαρκούσε ένα μήνα. Σκέφτηκα να πάρω τηλέφωνο στην WIND να ρωτήσω για κανένα πακέτο, ίντερνετ κυρίως, για να καταναλώσω το ενσωματωμένο ποσό που είχε, αλλά να το έκοβα το πακέτο όταν πέρναγε και ο μήνας. Υπάρχουν στο site της WIND κάποια πακέτα, αλλά θέλουν εγγραφή, και εγώ είπα να μην ασχοληθώ αφού για έναν μήνα μόνο ήθελα πακέτο. Έτσι πήρα τηλέφωνο.
Αλλά έπεσα πάνω στο μηχάνημα...
Είχε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα στο οποίο έπρεπε να μιλήσεις. Ζήτησα εκπρόσωπο, δηλαδή έναν άνθρωπο να μιλήσω, γιατί το θέμα δεν ήταν πολύ εύκολο. Να ρωτήσω τι πακέτα υπάρχουν, πως ενεργοποιούνται, και αν ενεργοποιήσω ένα από αυτά πως το κόβω όταν περάσει ο μήνας. Δεν μπορείς να κάνεις τέτοια κουβέντα με ένα μηχάνημα.
Και παλιά είχα πει για ένα πρόβλημα που είχα με το αυτοματοποιημένο σύστημα της WIND, γιατί ήδη έχω σταθερό και κινητό με συμβόλαιο WIND. Μου είχε πει και ένας φίλος για ένα δεύτερο τηλέφωνο που υπάρχει, που μιλάς κατευθείαν χωρίς μηχάνημα.
Αλλά από τότε το πράγμα έχει χειροτερέψει πολύ. Δεν είχα χρειαστεί στο ενδιάμεσο διάστημα να πάρω τηλέφωνο στην WIND για να το δω.
Το μηχάνημα δεν μου έδινε με τίποτα έναν άνθρωπο να μιλήσω. Ζήταγα εκπρόσωπο, γιατί παλιότερα αυτή ήταν η μέθοδος να φύγεις από το μηχάνημα και να μιλήσεις με άνθρωπο. Αλλά το μηχάνημα με ρώταγε για ποιο θέμα ήθελα τον εκπρόσωπο. Με τα πολλά του είπα ότι ενδιαφερόμουν για ίντερνετ, αλλά με ρώταγε τι ήθελα για ίντερνετ. Έλα ντε, και εγώ αυτό θέλω να μάθω. Δεν θέλω κάτι συγκεκριμένο. Να ρωτήσω θέλω. Τι υπάρχει, πόσο κοστίζει, πως το ενεργοποιείς χωρίς εγγραφή στο site, πως το κόβεις μετά από έναν μήνα κτλ. Πως να συνεννοηθείς για όλα αυτά με ένα μηχάνημα. Και κάθε φορά στο ενδιάμεσο ζήταγα εκπρόσωπο, και το μηχάνημα πάλι να αρχίζει τις ερωτήσεις τι ήθελα τον εκπρόσωπο.
Όταν φτάναμε στο ότι κάτι ήθελα για ίντερνετ, δεν ήξερα τι ακριβώς να απαντήσω στο μηχάνημα. Και τότε το μηχάνημα μου έλεγε ότι η απάντηση μου δεν είναι σαφής, μου έλεγε ότι δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει, και μου έκλεινε το τηλέφωνο!!!!!!!!!
4 φορές έγινε αυτό, δοκίμασα και ότι άλλο τηλέφωνο επικοινωνίας υπήρχε στο site της WIND, αλλά και εκεί έχει αλλάξει το σύστημα. Όλα τα τηλέφωνα επικοινωνίας καταλήγουν στο ίδιο μηχάνημα.
Δεν κατάφερα να βγάλω άκρη. 4 τηλέφωνα χαμένα, δηλαδή επί 0,25 σεντς το καθένα, μου έφαγαν 1 ευρώ από το ενσωματωμένο ποσό που είχε το νούμερο. Το παράτησα. Και νευρίασα κιόλας. Δεν ενεργοποίησα τίποτα αν και θα μπορούσα να πάω σε κατάστημα να ρωτήσω, ο ένας μήνας πέρασε, το ποσό μάλλον χάθηκε, και το νούμερο θα το παρατήσω. Αποφάσισα να μην βάλω ποσό, και σε λίγους μήνες θα το κόψουν. Αν και αρχικά έλεγα να το κρατήσω ως δεύτερο νούμερο.
Όπως είπα έχω ήδη σταθερό και κινητό συμβολαίου στην WIND. Για οτιδήποτε χρειαστώ θα πάω κατευθείαν σε κατάστημα, και ας πάρουν αυτοί τηλέφωνο στο μηχάνημα για να συνεννοηθούν.
Και αν εγώ δεν έβγαλα άκρη, σκέψου αν θα μπορέσει να βγάλει άκρη η μητέρα αν χρειαστεί κάτι. Γιατί και αυτή έχει εδώ και καιρό καρτοκινητό WIND, απλά δεν χρειάστηκε να πάρει τηλέφωνο στην WIND για κάτι. Πως θα καταφέρει ένας ηλικιωμένος να συνεννοηθεί με το μηχάνημα;
Φαντάζομαι το μηχάνημα είναι πιο φθηνό από έναν υπάλληλο.
 

Γιώργος.Χ

Moderator
Staff member
23 June 2006
5,867
Αττική
The rise of the machines :flipout:

Δυστυχώς και οι άλλοι εγκαθιστουν σταδιακά automated response systems. Το κακό με τη Wind έιναι οτι συνήθως τους χρειάζεσαι συχνά, από την άλλη οι τιμές τους είναι ανταγωνιστικές. Τα πακέτα που εχω εγώ π.χ (και τα πήρα χωρίς πολλή προσπάθεια) δύσκολα τα βρίσκεις στον ανταγωνισμό.
 
Last edited:

leo06

Supreme Member
14 October 2007
6,738
Πάτρα
Re: Απάντηση: Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Πριν κάνα μήνα μου έδωσαν από Public ένα νούμερο καρτοκινητού WIND με ενσωματωμένο χρόνο που διαρκούσε ένα μήνα. Σκέφτηκα να πάρω τηλέφωνο στην WIND να ρωτήσω για κανένα πακέτο, ίντερνετ κυρίως, για να καταναλώσω το ενσωματωμένο ποσό που είχε, αλλά να το έκοβα το πακέτο όταν πέρναγε και ο μήνας. Υπάρχουν στο site της WIND κάποια πακέτα, αλλά θέλουν εγγραφή, και εγώ είπα να μην ασχοληθώ αφού για έναν μήνα μόνο ήθελα πακέτο. Έτσι πήρα τηλέφωνο.
Αλλά έπεσα πάνω στο μηχάνημα...
Είχε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα στο οποίο έπρεπε να μιλήσεις. Ζήτησα εκπρόσωπο, δηλαδή έναν άνθρωπο να μιλήσω, γιατί το θέμα δεν ήταν πολύ εύκολο. Να ρωτήσω τι πακέτα υπάρχουν, πως ενεργοποιούνται, και αν ενεργοποιήσω ένα από αυτά πως το κόβω όταν περάσει ο μήνας. Δεν μπορείς να κάνεις τέτοια κουβέντα με ένα μηχάνημα.
Και παλιά είχα πει για ένα πρόβλημα που είχα με το αυτοματοποιημένο σύστημα της WIND, γιατί ήδη έχω σταθερό και κινητό με συμβόλαιο WIND. Μου είχε πει και ένας φίλος για ένα δεύτερο τηλέφωνο που υπάρχει, που μιλάς κατευθείαν χωρίς μηχάνημα.
Αλλά από τότε το πράγμα έχει χειροτερέψει πολύ. Δεν είχα χρειαστεί στο ενδιάμεσο διάστημα να πάρω τηλέφωνο στην WIND για να το δω.
Το μηχάνημα δεν μου έδινε με τίποτα έναν άνθρωπο να μιλήσω. Ζήταγα εκπρόσωπο, γιατί παλιότερα αυτή ήταν η μέθοδος να φύγεις από το μηχάνημα και να μιλήσεις με άνθρωπο. Αλλά το μηχάνημα με ρώταγε για ποιο θέμα ήθελα τον εκπρόσωπο. Με τα πολλά του είπα ότι ενδιαφερόμουν για ίντερνετ, αλλά με ρώταγε τι ήθελα για ίντερνετ. Έλα ντε, και εγώ αυτό θέλω να μάθω. Δεν θέλω κάτι συγκεκριμένο. Να ρωτήσω θέλω. Τι υπάρχει, πόσο κοστίζει, πως το ενεργοποιείς χωρίς εγγραφή στο site, πως το κόβεις μετά από έναν μήνα κτλ. Πως να συνεννοηθείς για όλα αυτά με ένα μηχάνημα. Και κάθε φορά στο ενδιάμεσο ζήταγα εκπρόσωπο, και το μηχάνημα πάλι να αρχίζει τις ερωτήσεις τι ήθελα τον εκπρόσωπο.
Όταν φτάναμε στο ότι κάτι ήθελα για ίντερνετ, δεν ήξερα τι ακριβώς να απαντήσω στο μηχάνημα. Και τότε το μηχάνημα μου έλεγε ότι η απάντηση μου δεν είναι σαφής, μου έλεγε ότι δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει, και μου έκλεινε το τηλέφωνο!!!!!!!!!
4 φορές έγινε αυτό, δοκίμασα και ότι άλλο τηλέφωνο επικοινωνίας υπήρχε στο site της WIND, αλλά και εκεί έχει αλλάξει το σύστημα. Όλα τα τηλέφωνα επικοινωνίας καταλήγουν στο ίδιο μηχάνημα.
Δεν κατάφερα να βγάλω άκρη. 4 τηλέφωνα χαμένα, δηλαδή επί 0,25 σεντς το καθένα, μου έφαγαν 1 ευρώ από το ενσωματωμένο ποσό που είχε το νούμερο. Το παράτησα. Και νευρίασα κιόλας. Δεν ενεργοποίησα τίποτα αν και θα μπορούσα να πάω σε κατάστημα να ρωτήσω, ο ένας μήνας πέρασε, το ποσό μάλλον χάθηκε, και το νούμερο θα το παρατήσω. Αποφάσισα να μην βάλω ποσό, και σε λίγους μήνες θα το κόψουν. Αν και αρχικά έλεγα να το κρατήσω ως δεύτερο νούμερο.
Όπως είπα έχω ήδη σταθερό και κινητό συμβολαίου στην WIND. Για οτιδήποτε χρειαστώ θα πάω κατευθείαν σε κατάστημα, και ας πάρουν αυτοί τηλέφωνο στο μηχάνημα για να συνεννοηθούν.
Και αν εγώ δεν έβγαλα άκρη, σκέψου αν θα μπορέσει να βγάλει άκρη η μητέρα αν χρειαστεί κάτι. Γιατί και αυτή έχει εδώ και καιρό καρτοκινητό WIND, απλά δεν χρειάστηκε να πάρει τηλέφωνο στην WIND για κάτι. Πως θα καταφέρει ένας ηλικιωμένος να συνεννοηθεί με το μηχάνημα;
Φαντάζομαι το μηχάνημα είναι πιο φθηνό από έναν υπάλληλο.

Υπηρεσία call back δεν έχει η wind?
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
The rise of the machines :flipout:

Δυστυχώς και οι άλλοι εγκαθιστουν σταδιακά automated response systems. Το κακό με τη Wind έιναι οτι συνήθως τους χρειάζεσαι συχνά, από την άλλη οι τιμές τους είναι ανταγωνιστικές. Τα πακέτα που εχω εγώ π.χ (και τα πήρα χωρίς πολλή προσπάθεια) δύσκολα τα βρίσκεις στον ανταγωνισμό.
The rise of the machines, δεν λες τίποτα. Εμένα μου έφερε στο μυαλό την ταινία "I, Robot" με τον Will Smith. Εκεί που ο υπολογιστής αποκτάει συνείδηση της ύπαρξης του, και θέλει να κατακτήσει τον κόσμο. Το να σου μιλάει ένα μηχάνημα είναι πια πολύ συνηθισμένο. Το να σου απαντάει ένα μηχάνημα και να κάνεις κουβέντα μαζί του, έχω αρχίσει να το δέχομαι. Αλλά το να σε ανακρίνει το μηχάνημα πάνω στην κουβέντα, να μην δέχεται την απάντηση σου, να νευριάζει μαζί σου και να σου κλείνει το τηλέφωνο είναι λίγο ανησυχητικό για την πορεία του τομέα της τεχνητής νοημοσύνης. Πολύ ανθρώπινο χαρακτηριστικό μου θυμίζει. Το πιο ήπιο ενδεχόμενο, να εξελιχθεί σε κάτι που θα θυμίζει ξινή cyber γκόμενα. Δεν ανέφερα προηγουμένως ότι είχε γυναικεία φωνή. Το πιο ανησυχητικό είναι να αρχίζει να σου πετάει πυραύλους :BDBDG54:
Σοβαρά τώρα, από την WIND δεν έχω κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Στο σταθερό κρατάω το συμβόλαιο που με βολεύει, όποτε λήγει μου κάνουν έκπτωση και το ανανεώνω, ακόμα και τεχνικά δεν είχα πρόβλημα. Πήρα πέρυσι router εκτός από τα δικά τους, και αν και δεν είχαν υποχρέωση να βοηθήσουν αφού δεν ήταν δικό τους router, τα παιδιά στην τεχνική υποστήριξη είχαν ασχοληθεί και είχαν ψάξει τις σωστές ρυθμίσεις για το router. Βοήθησε βέβαια ότι ήταν πολύ διαδεδομένο, αλλά είχαν ψάξει ότι το συγκεκριμένο της Tp-Link, αλλά και ίσως γενικά τα Tp-Link έχουν προφίλ για σύνδεση WIND, αλλά είναι λάθος. Και πρέπει να επέμβεις και να αλλάξεις κάποιες ρυθμίσεις.
Και στο κινητό δεν είχα πρόβλημα, είχα παλιό πρόγραμμα που το κατάργησαν, αλλά μέχρι την λήξη του συμβολαίου μου με πήγαν στο μεγαλύτερο πρόγραμμα τους, με τεράστια έκπτωση όμως. Έτσι έχω πολύ περισσότερα με τα ίδια περίπου λεφτά.
Η αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο καιρό το μόνο που με έχει ενοχλήσει είναι αυτό το μηχάνημα.
Επίσης, όντως και άλλοι έχουν πια τέτοια αυτοματοποιημένα συστήματα. Για παράδειγμα, ο πατέρας μου έχει Cosmote, και λόγω ηλικίας δεν ξέρει να κουμαντάρει ρυθμίσεις, συνεννοήσεις με την Cosmote κτλ. Εγώ παίρνω τηλέφωνο στην Cosmote για να συνεννοηθώ για ότι χρειαστεί. Και εκεί έχουν αυτοματοποιημένο σύστημα, αλλά της WIND ήταν πάντα πιο τζαναμπέτικο.



Υπηρεσία call back δεν έχει η wind?
Έλα ντε. Δεν το σκέφτηκα. Αλλά πως να το ζητήσω από το μηχάνημα; Εδώ δεν μου έδινε απευθείας άνθρωπο να μιλήσω. Πως θα το έπειθα να κανονίσει να ασχοληθεί κάποιος άνθρωπος και να με πάρει μετά τηλέφωνο; Αλλά δεν το σκέφτηκα κιόλας. Πάντως κάποια τέτοια επιλογή κάπου, δεν έχω δει.