ΠΛΑΙΣΙΟ – ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Σήμερα για πρώτη φορά επισκέφτηκα το Service Πλαισίου στην Γλυφάδα όσο αφορά τον έλεγχο μιας ασύρματης συσκευής Siemens SL560.
H συσκευή αγοράστηκε στις 4.10.2008 ως Εταιρική Συσκευή και φυσικά υπάρχει και το αντίστοιχο τιμολόγιο.
Η απάντηση του Service ήταν ότι η συσκευή πρέπει να μείνει στο service από 3 εβδομάδες μέχρι ένα μήνα.
Τους εξήγησα ότι η συγκεκριμένη συσκευή είναι απαραίτητη στην εταιρία μου, διότι συνοδεύετε από δυο repeater ώστε να καλύπτετε ασύρματα όλο το κτήριο οπότε δεν είναι λογικό αλλά ούτε γίνετε αποδεκτό τέτοιο χρονικό διάστημα.
Με παρέπεμψαν στον Διευθυντή ο οποίος μου έδωσε την ιδία απάντηση.
Μου προτείνε μάλιστα να μου δώσει κάποια σταθερή συσκευή ….
Κύριοι, αν θεωρείτε λογικό Εταιρικό Τηλέφωνο 3 μηνών, να περιμένει στο service ένα μηνά, τότε πρέπει να επανεξετάσετε το service σας.
Πίστευα ότι το service του Πλαισίου, σε τέτοιες περιπτώσεις δεν αφήνει τους εταιρικούς πελάτες της εκτεθειμένους και χωρίς καμιά ουσιαστική υποστήριξη.
Μάλιστα μιλάμε για τηλέφωνο 3 μηνών !!!
Τα καταστήματα σας εμπιστεύτηκα για τις αγορές μου, εσάς ζηταω να με υποστηρίξετε στην βλάβη της συσκευής.
Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την Siemens προβείτε σε άμεση αντικατάσταση του προϊόντος, εκτός αν θεωρείτε λογικό να περιμένει ασύρματη συσκευή στο service 1 μήνα.
Πως θα σας φαινόταν αν είχατε την ιδία αντιμετώπιση ως πελάτες από την δικιά μου εταιρία ?
Σήμερα για πρώτη φορά επισκέφτηκα το Service Πλαισίου στην Γλυφάδα όσο αφορά τον έλεγχο μιας ασύρματης συσκευής Siemens SL560.
H συσκευή αγοράστηκε στις 4.10.2008 ως Εταιρική Συσκευή και φυσικά υπάρχει και το αντίστοιχο τιμολόγιο.
Η απάντηση του Service ήταν ότι η συσκευή πρέπει να μείνει στο service από 3 εβδομάδες μέχρι ένα μήνα.
Τους εξήγησα ότι η συγκεκριμένη συσκευή είναι απαραίτητη στην εταιρία μου, διότι συνοδεύετε από δυο repeater ώστε να καλύπτετε ασύρματα όλο το κτήριο οπότε δεν είναι λογικό αλλά ούτε γίνετε αποδεκτό τέτοιο χρονικό διάστημα.
Με παρέπεμψαν στον Διευθυντή ο οποίος μου έδωσε την ιδία απάντηση.
Μου προτείνε μάλιστα να μου δώσει κάποια σταθερή συσκευή ….
Κύριοι, αν θεωρείτε λογικό Εταιρικό Τηλέφωνο 3 μηνών, να περιμένει στο service ένα μηνά, τότε πρέπει να επανεξετάσετε το service σας.
Πίστευα ότι το service του Πλαισίου, σε τέτοιες περιπτώσεις δεν αφήνει τους εταιρικούς πελάτες της εκτεθειμένους και χωρίς καμιά ουσιαστική υποστήριξη.
Μάλιστα μιλάμε για τηλέφωνο 3 μηνών !!!
Τα καταστήματα σας εμπιστεύτηκα για τις αγορές μου, εσάς ζηταω να με υποστηρίξετε στην βλάβη της συσκευής.
Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την Siemens προβείτε σε άμεση αντικατάσταση του προϊόντος, εκτός αν θεωρείτε λογικό να περιμένει ασύρματη συσκευή στο service 1 μήνα.
Πως θα σας φαινόταν αν είχατε την ιδία αντιμετώπιση ως πελάτες από την δικιά μου εταιρία ?
Last edited: