ΠΛΑΙΣΙΟ – ΕΛΛΙΠΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Andronidis Akis

Supreme Member
17 June 2006
3,004
Voula - Greece
ΠΛΑΙΣΙΟ – ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Σήμερα για πρώτη φορά επισκέφτηκα το Service Πλαισίου στην Γλυφάδα όσο αφορά τον έλεγχο μιας ασύρματης συσκευής Siemens SL560.
H συσκευή αγοράστηκε στις 4.10.2008 ως Εταιρική Συσκευή και φυσικά υπάρχει και το αντίστοιχο τιμολόγιο.

Η απάντηση του Service ήταν ότι η συσκευή πρέπει να μείνει στο service από 3 εβδομάδες μέχρι ένα μήνα.
Τους εξήγησα ότι η συγκεκριμένη συσκευή είναι απαραίτητη στην εταιρία μου, διότι συνοδεύετε από δυο repeater ώστε να καλύπτετε ασύρματα όλο το κτήριο οπότε δεν είναι λογικό αλλά ούτε γίνετε αποδεκτό τέτοιο χρονικό διάστημα.
Με παρέπεμψαν στον Διευθυντή ο οποίος μου έδωσε την ιδία απάντηση.
Μου προτείνε μάλιστα να μου δώσει κάποια σταθερή συσκευή ….

Κύριοι, αν θεωρείτε λογικό Εταιρικό Τηλέφωνο 3 μηνών, να περιμένει στο service ένα μηνά, τότε πρέπει να επανεξετάσετε το service σας.
Πίστευα ότι το service του Πλαισίου, σε τέτοιες περιπτώσεις δεν αφήνει τους εταιρικούς πελάτες της εκτεθειμένους και χωρίς καμιά ουσιαστική υποστήριξη.
Μάλιστα μιλάμε για τηλέφωνο 3 μηνών !!!

Τα καταστήματα σας εμπιστεύτηκα για τις αγορές μου, εσάς ζηταω να με υποστηρίξετε στην βλάβη της συσκευής.
Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την Siemens προβείτε σε άμεση αντικατάσταση του προϊόντος, εκτός αν θεωρείτε λογικό να περιμένει ασύρματη συσκευή στο service 1 μήνα.


Πως θα σας φαινόταν αν είχατε την ιδία αντιμετώπιση ως πελάτες από την δικιά μου εταιρία ?
 
Last edited:

vasilisnt

Established Member
21 July 2007
294
Αθήνα
δεν μπορω να καταλαβω τι γινετε... δεν μας καταλαβαινουν? το παιζουν κινεζοι? η ειναι οντως ανικανοι να κανουν after sales?

σημερινο παραδειγμα ΕΤΥΤ...παρτε ξανα απο τις 12/1/2009...
πρωτη απαντηση δεν εχουμε ανταλακτικα (αν και ειμαστε αντιπροσωποι)
δευτερη απαντηση οτι εχουμε απογραφη και δεν μπορουμε να βοηθησουμε!!! και τι δεν ακουσα σημερα... τοσα απανωτα σοκ δεν τα αντεξα! και τη πηρα για απαντηση ? δεν μου αρεσει η συμπεριφορα σας οταν απλα θεωρησα λογικο να τους τονισω οτι δεν μπορω να ειμαι μια εβδομαδα με ελλατωματικο προϊον... και φυσικα μου ζητησαν πριν τους ξανακαλεσω να βρω μονος μου και το part number του πλαστικου μερους βασης rack της alphason...!!!
μηπως να κανω και καμια κολοτουμπα???????????????

ευχαριστησα και καλημερισα....
 

Andronidis Akis

Supreme Member
17 June 2006
3,004
Voula - Greece
Το κείμενο μου είναι απλά ενημερωτικό ως την κακίστη πρώτη εμπειρία που είχα από την Μηδενική Υποστήριξη τους.
 

vasilisnt

Established Member
21 July 2007
294
Αθήνα
εγω Ακη, αν μου επιτρεπεις τον ενικο φυσικα, περιμενω απαντηση απο υψηλοτερο στελεχος της εταιρειας... μην πω το υψηλοτερο, για το αν ισχυουν τα λεγομενα του αντιπροσωπου της ΕΤΥΤ στο τηλεφωνο....

συγνωμη αν μπηκα σφηνα αλλα ειλικρινα σκεφτομουν να αναφερω την σημερινη εμπειρεια μου απο το πρωι αλλα θεωρησα καλυτερο να επικοινωνησω πρωτα και γραπτα μαζι τους...

περιμενω απαντηση....απο ΕΤΥΤ....

φιλικα και με σεβασμο....
 

kokar

Supreme Member
8 December 2006
8,243
Αργυρούπολη
σε μένα που είχα αγοράσει το ΕΤΕΝ Χ500 από το πλαίσιο μου χάλασε το hands free το οποίο είναι ενσύρματο και είναι και η κεραία του ραδιοφώνου.
πήγα λοιπόν στο πλαίσιο να αγοράσω άλλο hands free και έμεινα κάγκελο
με την απάντηση που μου δώσανε
"κύριε το μοντέλο αυτό έχει καταργηθεί και δεν έχουμε το hands free"
και μιλάμε για τηλέφωνο που πριν 2 χρόνια είχε 600 ευρώ
μόνο να τα παίρνουνε θέλουν.....
 

Andronidis Akis

Supreme Member
17 June 2006
3,004
Voula - Greece
Περιμένω τηλέφωνο από την υπεύθυνη εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών.

Πάντως τέτοια εξυπηρέτηση δεν έχω ξανασυνάντηση.
 

Eddie

Senior Member
20 December 2007
470
σε μένα που είχα αγοράσει το ΕΤΕΝ Χ500 από το πλαίσιο μου χάλασε το hands free το οποίο είναι ενσύρματο και είναι και η κεραία του ραδιοφώνου.
πήγα λοιπόν στο πλαίσιο να αγοράσω άλλο hands free και έμεινα κάγκελο
με την απάντηση που μου δώσανε
"κύριε το μοντέλο αυτό έχει καταργηθεί και δεν έχουμε το hands free"
και μιλάμε για τηλέφωνο που πριν 2 χρόνια είχε 600 ευρώ
μόνο να τα παίρνουνε θέλουν.....

Ε καλά δεν φταίει το Πλαίσιο σε αυτό. Δηλαδή αν έχει καταργηθεί η συσκευή και δεν την υποστηρίζει πλέον η εταιρεία αυτοί τι να κάνουν? Το θέμα σε αυτή την περίπτωση είναι οι διάφοροι κατασκευαστές που προσπαθούν με αυτόν τον τρόπο να σε κάνουν να αγοράσεις την νέα τους συσκευή.
 

Eddie

Senior Member
20 December 2007
470
Περιμένω τηλέφωνο από την υπεύθυνη εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών.

Πάντως τέτοια εξυπηρέτηση δεν έχω ξανασυνάντηση.

Εμένα πάντως σε μια περίπτωση προβλήματος που είχα σαν εταιρικός πελάτης αν κοι μου λέγανε κάτι κουφά με λίγη πίεση τελικά το πρόβλημα λυθηκε άμεσα. Σαν εταιρικός πελάτης δεν έχεις κάποιον συγκεκριμένο που να μιλάς? Εγώ με αυτόν μίλησα, του έδωσα να καταλάβει το πρόβλημα και την επόμενη μέρα είχα το καινούριο προιόν στο γραφείο μου. Το λάθος που έκανα ήταν που μίλησα πρώτα με μια κοπελιά στο τηλέφωνο και όχι με αυτόν που υποτίθεται υποστηρίζει την εταιρεία μου.
 

Andronidis Akis

Supreme Member
17 June 2006
3,004
Voula - Greece
Εμένα πάντως σε μια περίπτωση προβλήματος που είχα σαν εταιρικός πελάτης αν κοι μου λέγανε κάτι κουφά με λίγη πίεση τελικά το πρόβλημα λυθηκε άμεσα. Σαν εταιρικός πελάτης δεν έχεις κάποιον συγκεκριμένο που να μιλάς? Εγώ με αυτόν μίλησα, του έδωσα να καταλάβει το πρόβλημα και την επόμενη μέρα είχα το καινούριο προιόν στο γραφείο μου. Το λάθος που έκανα ήταν που μίλησα πρώτα με μια κοπελιά στο τηλέφωνο και όχι με αυτόν που υποτίθεται υποστηρίζει την εταιρεία μου.


Όχι δεν έχω κάποιον συγκεκριμένο.

Τούς δίνω τηλεφωνικές παραγγελίες η περνάω και τα παίρνω κατευθείαν από τα καταστήματα.
 

Eddie

Senior Member
20 December 2007
470
Τιμολόγιο ή απόδειξη κόβεις? Γενικά κάνεις αρκετές αγορές από πλαίσιο?
 

kokar

Supreme Member
8 December 2006
8,243
Αργυρούπολη
Ε καλά δεν φταίει το Πλαίσιο σε αυτό. Δηλαδή αν έχει καταργηθεί η συσκευή και δεν την υποστηρίζει πλέον η εταιρεία αυτοί τι να κάνουν? Το θέμα σε αυτή την περίπτωση είναι οι διάφοροι κατασκευαστές που προσπαθούν με αυτόν τον τρόπο να σε κάνουν να αγοράσεις την νέα τους συσκευή.

μα εδώ φίλε μου μιλάμε για ένα καλώδιο ακουστικών...
στην αγορά υπάρχουν ακουστικά ακόμα και για τηλέφωνα 10ετιας !
και στο ebay που έκανα ένα έλεγχο υπάρχουν τα ακουστικά και
μάλιστα φτηνά
στο κάτω κάτω αφού το αντιπροσωπεύουν το τηλέφωνο ας φρόντιζαν αν εχουν και ενα στοκ απο αναλώσιμα
 

Andronidis Akis

Supreme Member
17 June 2006
3,004
Voula - Greece
Nαι κάνω αρκετές αγορές και είναι τιμολόγια.

Το θέμα είναι ότι εδώ δεν μιλάμε για τηλέφωνο 2 ετών αλλά 3 μηνών.

Τουλάχιστον πρέπει να δείχνουν μεγαλύτερη ωριμότητα όταν πρόκειται για εταιρικά προϊόντα και όχι περάστε σε 1 μήνα.

Το περίεργο δε είναι δεν έχουν τμήμα παραπόνων … κάποιον υπεύθυνο άνθρωπο να καταγράφει τα παραπονα των πελατών.
 

charly13

New member
4 November 2007
64
Μήπως τα έχουμε μπερδέψει λιγο τα πράγματα?
Εαν το προιον ειναι αυτο http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=22&product=876410&keyword=sl560 εγώ βλέπω να λέει 2 ΕΤΗ εγγυηση ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ.Το service το αναλαμβάνει η αντιπροσωπεια οχι το πλαισιο.
Καλυτερα να το πηγαινες απευθειας στην αντιπροσωπεια το πλαισιο το μονο που θα κανει ειναι την μεταφορα.




P.s Εαν δεν ειναι αυτό το προιον sorry λαθος μου.
 

Andronidis Akis

Supreme Member
17 June 2006
3,004
Voula - Greece
Μήπως τα έχουμε μπερδέψει λιγο τα πράγματα?
Εαν το προιον ειναι αυτο http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=22&product=876410&keyword=sl560 εγώ βλέπω να λέει 2 ΕΤΗ εγγυηση ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ.Το service το αναλαμβάνει η αντιπροσωπεια οχι το πλαισιο.
Καλυτερα να το πηγαινες απευθειας στην αντιπροσωπεια το πλαισιο το μονο που θα κανει ειναι την μεταφορα.


P.s Εαν δεν ειναι αυτό το προιον sorry λαθος μου.

Να σε ρωτήσω και εγώ κάτι με την σειρά μου:

1)Αν κάνει το Πλαίσιο την μεταφορά γιατί όταν χαλάνε μητρικές, επεξεργαστές, εκτυπωτές δεν τα πάνε όλοι στις επίσημες αντιπροσωπείες ?
2)Την μεταφορά της συγκεκριμένης συσκευής που θα την κάνει το Πλαίσιο στην Γερμάνια αυτοπρόσωπος και θέλει 1 μήνα ?

Μην τρελαθούμε κιόλας …


Και δόξα το Θεό δεν έχω καμία απολύτως ανάγκη το Πλαίσιο.
Ήδη κοιτάζω να φέρω το καινούργιο sl785 από το εξωτερικό.
ΑΠΛΑ θεωρώ τουλάχιστον προκλητική την στάση τους απέναντι σε εταιρικό πελάτη τους !!!!
Aν εσείς θέλετε να έχετε τέτοια ποιότητα service … συγνώμη δεν θα πάρω.
 

jim...

Moderator
Staff member
22 February 2008
24,641
Μπακοτσιάνος...
Να σε ρωτήσω και εγώ κάτι με την σειρά μου:

1)Αν κάνει το Πλαίσιο την μεταφορά γιατί όταν χαλάνε μητρικές, επεξεργαστές, εκτυπωτές δεν τα πάνε όλοι στις επίσημες αντιπροσωπείες ?
2)Την μεταφορά της συγκεκριμένης συσκευής που θα την κάνει το Πλαίσιο στην Γερμάνια αυτοπρόσωπος και θέλει 1 μήνα ?

Μην τρελαθούμε κιόλας …


Και δόξα το Θεό δεν έχω καμία απολύτως ανάγκη το Πλαίσιο.
Ήδη κοιτάζω να φέρω το καινούργιο sl785 από το εξωτερικό.
ΑΠΛΑ θεωρώ τουλάχιστον προκλητική την στάση τους απέναντι σε εταιρικό πελάτη τους !!!!
Aν εσείς θέλετε να έχετε τέτοια ποιότητα service … συγνώμη δεν θα πάρω.

Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις Άκη. Αν μπλέξει κανείς με διαδικασίες (by the book) βράστα. Ιδιαίτερα στα parts.

Το θέμα σου είναι άλλο.
α. Το προιόν είναι καινούριο
β. Ο χρόνος αγοράς είναι λίγος.

Σε αυτές τις περιπτώσεις γίνεται αντικατάσταση στον πελάτη, και η εταιρεία αναλαμβάνει να γυρίσει καινούριο προιόν από την αντ/πεία (μέσω πιστωτικού ίσως) πίσω για να μπει στο ράφι.

Αυτά τα ολίγα...-bye-
 

charly13

New member
4 November 2007
64
Μα σε οτι γραφει ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟ την εγγυηση την εχει το πλαισιο.Σε οτι γραφει ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ την εχει η αντιπροσωπεια.Στα ειδη οπως αυτά που ανεφερες την εχει το πλαισιο μπες στο site να το δεις και στα οποια εαν υπαρχει βλαβη γινετε επιτοπου αντικατασταση.Τα πραγματα πιστευω ειναι αυτονοητα δεν μπορω να καταλαβω τι δεν μπορει να κατανοηθει.




P.s ΔΕΝ δουλευω στο πλαισιο
 

jim...

Moderator
Staff member
22 February 2008
24,641
Μπακοτσιάνος...
Α!

Και μίλα με τα κεντρικά τους. Στα καταστήματα συνήθως παίζει ρόλο πως θα ξυπνήσει το πρωί ο υπεύθυνος και τι όρεξη θα έχει...

Δυστυχώς.
 

Andronidis Akis

Supreme Member
17 June 2006
3,004
Voula - Greece
Jim.. αν ήταν έστω και ενός χρόνου το τηλέφωνο δεν θα το συζητούσα καν.

Αυτό που με έχει ενοχλήσει αφάνταστα είναι ότι ΔΕΝ υπάρχει εξυπηρέτηση.
Εκτός αν θεωρείτε εξυπηρέτηση να περιμένει 1 μηνά στο service.