Πιθανή αναβάθμιση συστήματος

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,456
Θεσσαλονίκη
Δε μπορω να θυμηθω που, αλλά είχε πάρει το μάτι μου μεταχειρισμένο εναν pass x1. Απο κατι τετοιο πρέπει να ξεκινήσεις μάλλον.μη σου πω οτι δίνοντας το δικο σου θα σου μείνουν και λεφτά.
 

arav

New member
31 May 2011
25
Πράγματι τα Grimm συνοδεύονται από τα sub τους. Σε δοκιμές που έχω κάνει σε συνδιασμό με το ΒΑΤ ως προενισχυτή, DAC τη metric Lio 8 ή το audio research DAC7, θεωρώ πως έχω ικανοποιητικότερο αποτέλεσμα όταν η metric οδηγεί μόνη της απευθείας τους Pass. Δοκίμασα πάρα πολλά DAC πριν δύο χρόνια και κατέληξα σε αυτό το συνδιασμό ως τον καλύτερο. Επίσης μου έκανε εντύπωση πως ο υπολογιστής ,σε συνδιασμό με τη Metric έδωσε καλύτερα αποτελέσματα,σχεδόν από οποιοδήποτε συνδιασμό DAC και TRANSPORT δοκίμασα με ή χωρίς προενισχυτή, μεταξύ των οποίων και ορισμένοι συνδιασμοί με πολλαπλάσια τιμή από αυτό το set up. Δεδομένου δε ότι δεν έχω pick up ή άλλη πηγή πλέον του υπολογιστή πιθανόν η αγορά προενισχυτή να μου είναι περριτή.
 

kiriak

Supreme Member
27 November 2006
3,949
ναι αλλά το σύγκρινες με προενισχυτή που δεν ματσάρει με τους τελικούς (ή το ανάποδο),
αν είχες άλλον προενισχυτή ή άλλον τελικό, ίσως το αποτέλεσμα να ήταν καλύτερο από ότι χωρίς προ
 

arav

New member
31 May 2011
25
Αγαπητέ Panoramix , έχεις ακούσει πολλά μηχανήματα στα πολύβουα ,γεμάτα κόσμο και καρέκλες δωματιάκια των !5 μ2 στην έκθεση , στημένα σε πλευρά δωματίου συνολικού μήκους κάτι πάνω από τρία μέτρα και βάθος κάτω του ενός μέτρου, να μην ακούγονται από κακά έως αδιάφορα; Συνήθως είναι η συντριπτική πλειοψηφία. Άκουσε για παράδειγμα το Β&W 802D με τις ναυαρχίδες της Classe, πως παίζουν σε αντίστοιχα χώρο 15μ2 από γυψοσανίδα στην αντιπροσωπία τους. Αυτό δε σημαίνει ότι το σύστημα αυτό υπό ''ανθρώπινες'' συνθήκες είναι πράγματι ''αδιάφορο''.
 

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,456
Θεσσαλονίκη
Εντάξει, τα grimm δεν έχουν αντίστοιχες μονάδες με τα b&w και έχουν και ισοσταθμιση. Τα είχα ακούσει χωρίς sub και σε χώρο που είχαν βάλει οι άνθρωποι και δυο τρια πανελς για τις πρωτες ανακλάσεις. Τα άκουσα βέβαια φευγαλέα και σε τραγουδι που δεν ήξερα. Σίγουρα το να ζήσεις ενα συστημα είναι αλλιως.
Απο την αλλη στην ίδια έκθεση στον χώρο των quad, στο χώρο των neat, ακομα και στο χώρο των τεράστιων focal που πραγματικα υπέφεραν καθώς και σε αλλους χώρους κολλησα περισσότερο.
Φυσικά η grimm audio δεν περιμένει απο εμένα να υποδειξω την αξία της.
Προσωπική εμπειρία μετεφερα. Ουτε καν άποψη.
 

arav

New member
31 May 2011
25
Aπό τη μικρή μου εμπειρία από όλα τα συστήματα που απέκτησα, έπαιζαν διαφορετικά από χώρο σε χώρο,μερικές φορές απίστευτες διαφορές, σαν να άκουγες διαφορετικά μηχανήματα. Επίσης το ''στήσιμο'' , πολλές φορές, μπορεί να κάνει τη διαφορά. Πάντως είναι σχεδόν κανόνας , ότι π.χ ένα ηχείο δε μπορεί να δημιουργήσει στερεοφωνική εικόνα και αίσθηση ,''σκηνής'' αν δεν υπάρχει ο αντίστοιχος χώρος μεταξύ των ηχείων ,τόσο μετσξύ τους, όσο και από από τους πλαινούς και πίσω τοίχους. Σε ένα δωμάτιο 15μ2 ότι ηχείο και αν έχεις, ακόμη και πολύ μικρό, δεν μπορεί συνήθως ,να έχει σκηνή μεγαλύτερη από αυτή ενός ''κουκλοθέατρου'', ενώ ότι δυνατότητες και αν έχουν στα χαμηλά ''χάνονται'' ή λειτουργούν εις βάρος τους, σε πολύ μικρά δωμάτια. Επίσης, άλλη είναι η ακρόαση σε ήσυχο δωμάτιο, αν δεν υπάρχουν περιττά έπιπλα , τζαμαρίες ή άλλα προβληματικά στοιχεία. Η δε ποιότητα του ρεύματος σε ένα ξενοδοχείο, στο οποίο λειτουργούν, εκτός από πάμπολα μηχανήματα που προκαλούν ηλεκτρομαγνητικούς ''θορύβους'', ενώ ταυτόχρονα λειτουργούν και άλλες εκατοντάδες μηχανήματα ήχου, που εκτός από ηλεκρικό και μαγνητικό θόρυβο, προκαλούν και άφθονο πραγματικό.
 

arav

New member
31 May 2011
25
Ευχαριστώ, για τις πληροφορίες και τις συμβουλές. Θα ήθελα περισσότερες τεχνικές πληροφορίες για το πως γίνεται σωστό ''ματσάρισμα'' του προενισχυτή με τον τελικό. Είναι κάτι που αγνοώ και ίσως για αυτό ,έχω οδηγηθεί σε λάθος συμπεράσματα ή επιλογές. ¨Όσο για τα dynaudio που προτείνετε, η μόνη σοβαρή ακουστική εμπειρία μου, είναι απο ένα contour 1.8 μκ2 ,που έχω εδώ και δώδεκα χρόνια. Το συγκεκριμένο ηχείο, πράγματι ,έχει κάτι, που θα μπορούσε κάποιος να το ονομάσει ''αιχμηρότητα'', ή ''monitor ήχο'', όπως το ονομάζουν κάποιοι άλλοι, χωρίς αυτό να είναι αντικειμενικά καλό ή κακό. Είναι η σχεδιαστική του άποψη. Το ίδιο ''αυστηρό'' είναι στις ηχογραφήσεις και τα συνοδά. Σε κάποιες ''προβληματικές'' ηχογραφήσεις, γίνεται, λίγο κουραστικό για τα γούστα μου. Δε γνωρίζω βέβαια, αν αυτός ο ηχητικός χαρακτήρας, έχει οποιαδήποτε σχέση με το μοντέλο που προτείνετε. Πολλά ηχεία δε, είναι αληθινοί ''χαμαλέοντες'', άναλογα με τα συνοδά και το χώρο που παίζουν. Για το ATC που αναφέρετε, απλά έχω ακούσει, για την εξαιρετική τους φήμη. Αν όμως δε τα ακούσω στο χώρο μου, δεν μπορώ να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα, Π.χ δοκιμή που έκανα παλαιώτερα με Magnenplan, το αποτέλεσμα , για αγνώστους λόγους, ήταν απαγοητευτικό, παρότι ακούγωντάς το αλλού με εντυπωσίασε. Επειδή επιπλέον τεχνικά δε γνωρίζω πολλά πράγματα , δεν είμαι σε θέση να απορρίψω κάποιους εκ προιμίου ''ατυχείς'' συνδιασμούς. Συχνά όμως, απλές πρακτικές συμβουλές, και όχι αλλαγές συσκευών ,βοηθούν στο να γίνουν ουσιαστικές διαφορές , πολλές φορές, χωρίς καν κάποιο επιπλέον κόστος.
 

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,456
Θεσσαλονίκη
Απο το ψάξιμο που κάνω τώρα τελευταια έχω καταλήξει στο συμπέρασμα οτι με σχέση αντίστασης εισόδου τελικου με αντίσταση εξόδου προ δεκαπλάσια παιζει στο όριο η φαση. Με εικοσαπλασια τριανταπλασια είναι καλά και με εκατονταπλάσια είναι σιγουρακι. Απο την αλλη, το κακό είναι οτι οι εταιρίες δε δίνουν πραγματικές τιμες (μπορεί και μισές η διπλάσιες) ενω και η αντίσταση δεν παραμένει σταθερή σε όλο το εύρος συχνοτήτων. Αυτό μπορεί να προκαλέσει απο ελλειψη δυναμικων μεχρι τονική ανισορροπια και παραμορφωσεις σε συγκεκριμένες συχνότητες σε σετ προ τελικών που το ποτ των εντάσεων δείχνει οτι υπάρχει εκ πρωτης υγειες ματσαρισμα.
 

quevedo

AVClub Addicted Member
4 May 2010
1,915
επαρχια
Όσο για τα dynaudio που προτείνετε, η μόνη σοβαρή ακουστική εμπειρία μου, είναι απο ένα contour 1.8 μκ2 ,που έχω εδώ και δώδεκα χρόνια. Το συγκεκριμένο ηχείο, πράγματι ,έχει κάτι, που θα μπορούσε κάποιος να το ονομάσει ''αιχμηρότητα'', ή ''monitor ήχο'', όπως το ονομάζουν κάποιοι άλλοι, χωρίς αυτό να είναι αντικειμενικά καλό ή κακό. Είναι η σχεδιαστική του άποψη. Το ίδιο ''αυστηρό'' είναι στις ηχογραφήσεις και τα συνοδά. Σε κάποιες ''προβληματικές'' ηχογραφήσεις, γίνεται, λίγο κουραστικό για τα γούστα μου. Δε γνωρίζω βέβαια, αν αυτός ο ηχητικός χαρακτήρας, έχει οποιαδήποτε σχέση με το μοντέλο που προτείνετε. Πολλά ηχεία δε, είναι αληθινοί ''χαμαλέοντες'', άναλογα με τα συνοδά και το χώρο που παίζουν. Για το ATC που αναφέρετε, απλά έχω ακούσει, για την εξαιρετική τους φήμη. Αν όμως δε τα ακούσω στο χώρο μου, δεν μπορώ να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα.

Αφού έχεις dynaudio τότε καλυτερα να πας σε άλλο ηχείο. Ο ήχος της εταιρείας είναι συγκεκριμένος και δε νομίζω να υπάρχουν σημαντικές διαφορές από αυτό που έχεις με αυτό που σου προτάθηκε για ακρόαση. Καλή συνέχεια.
 
19 June 2006
8,661
Η απάντηση υπάρχει πιο πάνω. Πρόσφατα άκουσα τον προενισχυτή σου με τελικό Pass και δεν...
Πέρα από τα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά των συσκευών που δεν ταιριάζουν, δεν έκατσαν και ηχητικά. Το σύστημα πάνω σε Wilson. To να έχουμε μία κορυφαία λάμπα προ και έναν κορυφαίο τελικό τρανζίστορ δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα παίξουν.
Το δεν έπαιξαν σημαίνει ότι δεν πήραμε ηχητικό αποτέλεσμα ανάλογο των προσδοκιών από ένα τέτοιο σύστημα.
Οι φίλοι που σου πρότειναν προ από την ίδια εταιρεία έχουν δίκιο. Ή άλλαξε το τελικό σου στάδιο.
Αν πας σε πιο αποκαλυπτικά ηχεία, το ''πρόβλημα'' θα μεγαλώσει.