Dr Pan K
Supreme Member
- 18 December 2010
- 9,067
Re: Πικάπ DPS της BAUER AUDIO
τα περισσοτερα τροφοδοτικα τυπου direct drive εχουν cogging και ειναι η βασικη αιτια (μαζι με την μεταφορα των κραδασμων στο πλατο λογω θεσης κινητηρα) για την οποια DD πικαπ δεν ειναι οτι καλυτερο για μουσικη
τα belt drive μπορουν να εχουν διαφορους τυπους κινητηρα και ναι εχει σημασια. η διαφορα ειναι πιο εμφανης στα πλατο χαμηλου βαρους. γιατι αν το πλατο ζυγιζει αρκετα και μονο με την αδρανεια κραταει σταθερη ταχυτητα περιστροφης
αν θελουμε να ειμαστε "ψυρες" το μοτερ πρεπει να δινει συνεχως στροφες στον ιμαντα και αυτο εχει να κανει με τον τυπο του (poles)
επισης το κυκλωμα μπορει να ειναι αποσυνδεδεμενο απο την ταση του δικτυου (τυπου never connected του michell πχ)
προσωπικη μου εκτιμηση ειναι πως καποιες απο τις αναβαθμισεις που ακουγονται ειναι σκετη κοροιδια. αρκει ενα καλοσχεδιασμενο ασυνχρονο μοτερ με δυνατοτητα ρυθμισης στροφων σε ενα πλατο μαζας.
το θεμα ειναι το καλωδιο που ακριβως μπαινει στην εξισωση ???
τα περισσοτερα τροφοδοτικα τυπου direct drive εχουν cogging και ειναι η βασικη αιτια (μαζι με την μεταφορα των κραδασμων στο πλατο λογω θεσης κινητηρα) για την οποια DD πικαπ δεν ειναι οτι καλυτερο για μουσικη
τα belt drive μπορουν να εχουν διαφορους τυπους κινητηρα και ναι εχει σημασια. η διαφορα ειναι πιο εμφανης στα πλατο χαμηλου βαρους. γιατι αν το πλατο ζυγιζει αρκετα και μονο με την αδρανεια κραταει σταθερη ταχυτητα περιστροφης
αν θελουμε να ειμαστε "ψυρες" το μοτερ πρεπει να δινει συνεχως στροφες στον ιμαντα και αυτο εχει να κανει με τον τυπο του (poles)
επισης το κυκλωμα μπορει να ειναι αποσυνδεδεμενο απο την ταση του δικτυου (τυπου never connected του michell πχ)
προσωπικη μου εκτιμηση ειναι πως καποιες απο τις αναβαθμισεις που ακουγονται ειναι σκετη κοροιδια. αρκει ενα καλοσχεδιασμενο ασυνχρονο μοτερ με δυνατοτητα ρυθμισης στροφων σε ενα πλατο μαζας.
το θεμα ειναι το καλωδιο που ακριβως μπαινει στην εξισωση ???