Δεν υπάρχει πιο τίμιο απ αυτό που ο Vlad και οι υπόλοιποι εδώ μέσα προσπαθούν να κάνουν.Να βελτιώσουν δηλαδή ένα προιόν με φθηνό και απλό τρόπο,καθώς πιστεύουν ότι έχει το συγκεκριμένο πλατό 'περιθώρια' για βελτίωση,το ίδιο θα έκανα και εγώ,ξεκινώντας απ την 'στήριξη' ,βάση,armboard,rack κ.λ.π
Για μένα το ισχυρό του όπλο ,'επιβάλλεται',ή 'επηρεάζει' ή 'θολώνει' λίγο κάποια άλλη περιοχή και όπως είπα την 'μεσαία'.
Βέβαια η 'απάντηση' της μαμάς Technics είναι άλλη ,δεν άφησε και πολλά περιθώρια,καθώς λάνσαρε το επόμενο 'βελτιωμένο' σε κάποια σημεία ,με εξελιγμένα μεταλλικά μέρη, που σημαίνει ότι ήξερε που πονούσε...και απ ότι λένε όσοι το άκουσαν καλά και όχι στο πόδι ,βελτιώθηκε ..δεν μπορώ να πω όμως ότι δεν ήταν μια 'καθαρή' απάντηση.
Η Pink έκανε κάτι ΆΛΛΟ,σου λέει ότι, παντού παίρνω καλές κριτικές ,αλλά όλοι χρησιμοποιούν τα προιόντα μου ,σαν 'τράπεζες περιστροφής',προσαρμόζοντας άλλους βραχίονες SME,Linns,Alphasons,Regas,Ortofons,Helius και αντί να κρατήσει κάποια ανταλλακτικά για τους αγοραστές των προιόντων της,τους άφησε με τον πο@λο στο χέρι,καθώς είχαν παρουσιαστεί αρκετά προβληματάκια στα τροφοδοτικά της και έκανε άλλη εταιρεία ,έχοντας όμως στην γκάμα της και δικούς της βραχίονες και προτάσεις για κεφαλές,και αυτό οκ ξεκάθαρο..
Η Roxsan,έβγαλε άλλον Xerxes ,ένα καλύτερο πλατό το TMS και ένα επετειακό.
Δεν ξέρω αν ο συγχωρεμένος Michell θα έβγαζε κάτι άλλο,όμως έκανε προτάσεις ο ίδιος για βελτιώσεις στα Gyro και το Orbe,με καλύτερα τροφοδοτικά,mat ,στηρίξεις ,εκτός arboard για προσαρμογή όλων των βραχιόνων.
Το ίδιο και η Kuzma,που εξέλιξε η ίδια το Kuzma...
Αυτό που έκανε πολύ αρνητική εντύπωση και δεν ήταν καθόλου καθαρό και τίμιο και σας το λέω και από διαρροές εκ των έσω (έχω ξαναπεί ότι είχα κολλητούς dealer ),ήταν αυτό που έκανε η Linn.
To κυριότερο προιόν της ,το LP 12,απ το 1973 το βελτίωνε ως γνωστόν σταδιακά..από Nirvana ,Valhala,Circus,Acurate,Klimax και κάποια ενδιάμεσα , βελτίωσε βέβαια τον ήχο του πλατό,έδωσε χώρο όμως έμμεσα ,ώστε να αναπτυχθούν δεκάδες εταιρείες με βελτιώσεις,mods,που οι περισσότερες έγιναν γνωστές για τις παρεχόμενες βελτιώσεις αυτού του πικάπ παρά για δικά τους προιόντα.
Θυμάται κανείς τα Naim Armagedon και Aro να προσαρμόστηκαν σε άλλο πλατό?Μην ψάχνετε ,ακόμα και η Naim δούλευε επειδή έμμεσα βρήκε χώρο.
Δεκάδες,μην τα ξαναγράφω,αν και έχω και καινούρια,κάτι από Τσεχία,κάτι Πολωνούς ,Ρώσους κά, σε σχέση μ αυτά που έγραψα το καλοκαίρι σε ένα threat.
Κάποιες πουλούσαν τόσο και διαδόθηκαν ανάμεσα σε φίλους και οπαδούς της εταιρείας ,κατέκλυσαν το φόρουμ της,ακόμα κατέβαιναν σε συγκριτικά χωρίς την άδειά της Linn με τις δικές τους προδιαγραφές και σταμάτησε να πουλάει τα δικά της 'βελτιωτικά' προιόντα οπότε έκλεισε και το φόρουμ με Δημοκρατικό Τρόπο,φιμώνοντας 4000 περίπου μέλη,που κάποιοι απ ότι ξέρω πολύ καλά ,είχαν εγγραφεί για τις δισκογραφικές εκδόσεις.
Ε, αυτό δεν είναι 'καθαρή' απάντηση ,αλλά προβατισμός,κάποιες κακές γλώσσες λένε ότι σχεδιάζεται το 'επόμενο' μοντέλο.
Αυτό εννοούσα και τον Σεπτέβρη,αλλά και σήμερα.
Τώρα η γνώμη μου είναι ότι αυτός ο 'βελτιω-διωκτισμός', είχε σαν αποτέλεσμα κάποια σύγχρονα υπερπλατό..να πλησιάσουντ σε ήχο ..το cd !!!