Θεωρώ ότι κάπως έτσι ήταν ο τίτλος για το meeting στις εταιρίες που φτιάχνουν τα παιχνίδια, δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.
Θυμάμαι, όταν αγοράζαμε κάποια εποχή ένα παιχνίδι, είχε μέσα extras, manuals, διαφημιστικό υλικό, αν έπαιρνες και κανένα flight simulator είχε τόσα να διαβάσεις που νόμιζες ότι σε προετοίμαζαν να πετάξεις κανονικό.
Και έχουμε καταλήξει να δίνουμε λεφτά για να πάρουμε... τίποτα!
Έλεγα ότι στο switch το έχουν παρακάνει, μέχρι που πήρα (σε προσφορά, δεν λέω) ένα παιχνίδι "για τα παιδιά"
Έχεται το courier, με παίρνει η γυναίκα στη δουλειά
- Ήρθε ένα courier. Τι πήρες;
- Ένα παιχνίδι για τα παιδιά
- Δεν είναι παιχνίδι, είναι ένα χαρτί.
Ε, λέω, ο λογιστής θα έστειλε τίποτα.
Πάω σπίτι και βλέπω... αυτό!
Κωδικός λέει για να το κατεβάσω.
Και ρωτάω εγώ που νοιώθω κορόιδο.
Αν υπάρχει τρόπος να έχεις αυτά τα παιχνίδια πειρατικά τι ακριβώς θα σε κρατήσει μακριά από το να τα πάρεις έτσι;
Γιατί οι εταιρίες σπρώχνουν τους καταναλωτές προς την πειρατεία;
Δεν το έχω ψάξει (το θεωρώ ανήθικο ως developer που είμαι), αλλά σίγουρα κάποιος κάπου κάποτε έχει σπάσει την οποιαδήποτε παιχνιδομηχανή.
Οπότε πως ακριβώς προστατεύει την δουλειά των developer όταν προσφέρει ακριβώς τα ίδια πράγματα με ένα πειρατικό;
Απλά τροφή για σκέψη...
Θυμάμαι, όταν αγοράζαμε κάποια εποχή ένα παιχνίδι, είχε μέσα extras, manuals, διαφημιστικό υλικό, αν έπαιρνες και κανένα flight simulator είχε τόσα να διαβάσεις που νόμιζες ότι σε προετοίμαζαν να πετάξεις κανονικό.
Και έχουμε καταλήξει να δίνουμε λεφτά για να πάρουμε... τίποτα!
Έλεγα ότι στο switch το έχουν παρακάνει, μέχρι που πήρα (σε προσφορά, δεν λέω) ένα παιχνίδι "για τα παιδιά"
Έχεται το courier, με παίρνει η γυναίκα στη δουλειά
- Ήρθε ένα courier. Τι πήρες;
- Ένα παιχνίδι για τα παιδιά
- Δεν είναι παιχνίδι, είναι ένα χαρτί.
Ε, λέω, ο λογιστής θα έστειλε τίποτα.
Πάω σπίτι και βλέπω... αυτό!
Κωδικός λέει για να το κατεβάσω.
Και ρωτάω εγώ που νοιώθω κορόιδο.
Αν υπάρχει τρόπος να έχεις αυτά τα παιχνίδια πειρατικά τι ακριβώς θα σε κρατήσει μακριά από το να τα πάρεις έτσι;
Γιατί οι εταιρίες σπρώχνουν τους καταναλωτές προς την πειρατεία;
Δεν το έχω ψάξει (το θεωρώ ανήθικο ως developer που είμαι), αλλά σίγουρα κάποιος κάπου κάποτε έχει σπάσει την οποιαδήποτε παιχνιδομηχανή.
Οπότε πως ακριβώς προστατεύει την δουλειά των developer όταν προσφέρει ακριβώς τα ίδια πράγματα με ένα πειρατικό;
Απλά τροφή για σκέψη...