Παρουσίαση PLAYSTATION 3

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,492
Πειραιάς
Μέχρι στιγμής που μιλάμε, μέσω του linux Yellog Dog που αναφέραμε παραπάνω, μπορείς να κάνεις μέσω lan σύνδεση με υπολογιστή. Το blueray rip γίνεται από ps3 γιατί έχω "συναντήσει" στα γνωστά σημεία τέτοια rips. Δεν ξέρω όμως αν γίνεται μέσω του linux ή μέσω του lan κ του υπολογιστή μας. Εφόσον λοιπόν γίνεται σίγουρα rip, μετά μέσω του anydvd ή οποιουδήποτε άλλου προγράμματος που υποστηρίζει τέτοια αρχεία, τα βλέπουμε μια χαρά...
 

Pytzamarama

Established Member
19 July 2006
269
Athens
Παιδια το PS3 εχει βγει εδω και 6 μηνες και δεν εχει να επιδειξει ουτε ΕΝΑ παιχνιδι ανωτερο του 360 (ακομα και αυτα που βγηκαν κατα το launch του 360).
H CPU δεν ειναι τοσο ισχυρη οσο λενε(υπερεχει ελαχιστα απο την αντιστοιχη του 360),ειναι κολαση να βγαλεις "ιπποδυναμη" διοτι ειναι πολυ δυσκολο στον προγραμματισμο και δεν ειναι φτιαγμενη για gaming.
Στην καρτα γραφικων τα πραγματα ειναι ακομα χειροτερα μιας και τελευταια στιγμη του φορεσανε μια καρτα 1,5 χρονου παλια γιατι η CPU δεν τραβαγε...
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,492
Πειραιάς
Έψαξα λοιπόν κ βρήκα ότι το rip γίνεται μέσω υπολογιστή αφού είναι το ps3 συνδεδεμένο πάνω του μέσω lan βέβαια.
Ο τρόπος μόνο με πμ όποιον ενδιαφέρει...
 

Θάνος Φούντας

AVClub Addicted Member
22 June 2006
1,878
Re: Απάντηση: Παρουσίαση PLAYSTATION 3

Έψαξα λοιπόν κ βρήκα ότι το rip γίνεται μέσω υπολογιστή αφού είναι το ps3 συνδεδεμένο πάνω του μέσω lan βέβαια.
Ο τρόπος μόνο με πμ όποιον ενδιαφέρει...

για στείλε...
 

JohnBougiou

Supreme Member
17 January 2007
3,385
Athens
Re: Απάντηση: Παρουσίαση PLAYSTATION 3

Έψαξα λοιπόν κ βρήκα ότι το rip γίνεται μέσω υπολογιστή αφού είναι το ps3 συνδεδεμένο πάνω του μέσω lan βέβαια.
Ο τρόπος μόνο με πμ όποιον ενδιαφέρει...

και σε μένα...
 
19 June 2006
35,671
@Προς τους κατόχους PS3...

Παιδιά, όταν βρείτε χρόνο, ρίχτε του και ένα δισκάκι με αποσπάσματα ταινιών σε TS, x264, h264, mkv να δούμε παίζει τίποτα από αυτά ή τζάμπα ''χτυπιόμαστε'' για τα ratio στο HDbits.....

Thank you!!!!!:ernaehrung004: :ernaehrung004:
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,492
Πειραιάς
@Προς τους κατόχους PS3...

Παιδιά, όταν βρείτε χρόνο, ρίχτε του και ένα δισκάκι με αποσπάσματα ταινιών σε TS, x264, h264, mkv να δούμε παίζει τίποτα από αυτά ή τζάμπα ''χτυπιόμαστε'' για τα ratio στο HDbits.....

Thank you!!!!!:ernaehrung004: :ernaehrung004:
Έχω διαβάσει ότι μέσω linux παίζει τα πάντα πάντως.
Όλοι οι γνωστοί players VLC, mPlayer κτλ παίζουν μια χαρά.
Τώρα αν παίζει κατευθείαν χωρίς linux δεν ξέρω.
 

Νίκος Σχ.

Supreme Member
12 July 2006
4,221
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Re: Παρουσίαση PLAYSTATION 3

Παιδια το PS3 εχει βγει εδω και 6 μηνες και δεν εχει να επιδειξει ουτε ΕΝΑ παιχνιδι ανωτερο του 360 (ακομα και αυτα που βγηκαν κατα το launch του 360).
H CPU δεν ειναι τοσο ισχυρη οσο λενε(υπερεχει ελαχιστα απο την αντιστοιχη του 360),ειναι κολαση να βγαλεις "ιπποδυναμη" διοτι ειναι πολυ δυσκολο στον προγραμματισμο και δεν ειναι φτιαγμενη για gaming.
Στην καρτα γραφικων τα πραγματα ειναι ακομα χειροτερα μιας και τελευταια στιγμη του φορεσανε μια καρτα 1,5 χρονου παλια γιατι η CPU δεν τραβαγε...

Δεν έχουν όλοι την ίδια άποψη με σένα ...
α) έχω ακούσεις πολύ διαφορετικές γνώμες , αλλά από αυτούς που γνωρίζω ότι όντως έχουν δουλέψει και τα 2 μηχανάκια , λένε ότι το PS3 υπερέχει αρκετά στα launch games από τις 2 κονσόλες ...
β) Η CPU είναι πολύ πιο ισχυρή , απλά άργησε πολύ να βγει το developkit ώστε να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες του ... Αντίθετα η MS το είχε δώσει πριν βγει η κονσόλα ... Η δυσκολία στον προγραμματισμό θέλει χρόνο και χρόνος = χρήμα, άρα πετάω μία βλακεία για τώρα και μετά βλέπουμε ( 3rd party )
γ) " Φτιαγμένη για gaming ... " CPU είναι , πως ξεχωρίζει ότι το ένα είναι πρόγραμμα και το άλλο παιχνίδι; Είναι μια πιπίλα , αλλά δεν μασάμε ...
δ)Για την κάρτα γραφικών δεν ξέρω ... Για ευκολία προγραμματισμού θα την έχουν μάλλον ... Δεν μπορώ να το σχολιάσω , αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν ήταν απαραίτητη ...


Όλα αυτά τα λέω φιλικά και με στόχο να δείξω ότι το PS3 αδικήθηκε με τα λεγόμενα πιο επάνω ...

Δεν λέω όμως ότι δεν έχουν προβλήματα όπως με τα χειριστήρια , αλλά έχουν ένα ακόμα σημαντικό προβάδισμα απέναντι στο xbox360 , μπορείς να βάλεις linux χωρίς να χάσεις την εγγύηση που σημαίνει τα διάφορα κόλπα που συζητάμε εδώ ... Εδώ τελειώνει η σύγκριση , το offtopic και η αλαζονεία μου και πάμε στα νέα του PS3 , έχουμε και λέμε

Το νέο update 1.6 για το PS3 δίνει την δυνατότητα ανάγνωσης επανεγγράψιμων BR , επιλογή για auto-start για τις ταινίες και λειτουργίες download 6 αρχείων ταυτόχρονα και παύση αυτών όταν παίζεις online game.
 

Pytzamarama

Established Member
19 July 2006
269
Athens
α)αν μου βρεις ενα...
www.gamerankings.com τα εχει ολα μαζεμενα...
β)η CPU ειναι πιο ισχυρη στα χαρτια..συμφωνουμε!
γ)δεν ξερω αν εχεις διαβασει τις αρχες λειτουργιας του Cell.
Εχει εναν κεντρικο "μαεστρο" 7 "χαζους" δορυφορους.
Για να μην "ρεταρει" πρεπει και τα 7 να ταιζονται συνεχως
Κατασκευαστηκε για εφαρμογες multimedia (encoding,decoding) και "προβλεψιμες επεξεργασιες.
Τα παιχνιδια δεν ανηκουν στις παραπανω κατηγοριες.Με το πρωτο αστοχο βρογχο θα χαθει η μπαλα εκει μεσα(θα χαθουν κυκλοι)
Τα μεγαλα προβληματα ομως τα εχει στην πεπαλιωμενη CPU και στην λιγη μνημη...
Να μην αναφερω και την ελλειψη EDRAM που στο 360 δινει 4απλο antializing ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΤΟΣ σε frames

Εννοειται φιλικα.Μεσα απο τι κουβεντα ολοι μαθαινουμε πραγματα!
 

Νίκος Σχ.

Supreme Member
12 July 2006
4,221
Θεσσαλονίκη
α) απο φίλους σε αμερική και γαλλία ... Δεν βασίζομαι σε internet διότι είναι πηγή πληροφόρησης και παραπληροφόρησης ...
γ)ναι το γνωρίζω αυτό όπως γνωρίζω ότι έτσι θα μπορούσε να δωθεί διαφορετικότητα στο AI από τα γραφικά και τις πράξεις υποστολής ...
Θα σου δώσω ένα παράδειγμα , έχουμε 2 ρομπότ σκυλιά , και τα 2 κουναν τα πόδια και έχουν διάφορες αισθητήρες. Το ένα σκέφτεται με 1 τρόπο και το άλλο με 7 τρόπους.

Και τα 2 σκυλιά μπορεί να πάει μπρος πίσω και να στρίψει δεξιά αριστερά. Οι αισθητήρες είναι για να βρίσκουν τυχόν εμπόδια.

Για το πρώτο σκυλί έχουμε ένα πρόβλημα , θα αλλάξει πορεία όταν συναντήσει εμπόδιο , αλλά δεν ξέρει ότι στην στροφή 30 μοιρών που θα κάνει δεν θα έχει εμπόδιο, έτσι σύμφωνα με τον τρόπο σκέψης πρέπει πρώτα να κινηθεί προς αυτήν την κατεύθυνση και μετά να αλλάξει ξανά πορεία. Εδώ έχουμε το φαινόμενο loop ... Για να εξαφανίσουμε το φαινόμενο αυτό θα πρέπει να σπάσουμε το loop σε μικρότερα loop , αλλά έτσι σπάει ο κύκλος και ρετάρει το μονοπύρηνο cpu. Εαν είχαμε ένα διαφορετικό loop σε διαφορετικό CPU , θα είχαμε μικρότερη ζήτηση από την CPU επειδή ακριβώς δεν χρειάζεται να επαναλάβει ξανά το loop αφού έχει επαναυπολογιστεί από διαφορετικό loop σε διαφορετική CPU ή άλλο πυρήνα σε πολυπύρηνο CPU.

Οπως καταλαβαίνεις ένα πέριπλοκο πρόγραμμα όπως το game χρειάζεται ένα πολυπύρηνο σύστημα ώστε να αναδομηθεί το πρόγραμμα σε πολύ πιο λεπτομερή loop χωρίς το loop να σπάει ...

Η πραγματική δύναμη είναι στο πολυπυρηνικό σύστημα επειδή ακριβώς ελαχιστοποιεί τα λάθη του loop σε λάθη επιμέρους loop ... Βέβαια αυτό σημαίνει 3πλάσιος και περισσότερο κώδικας ... αλλά ταυτόχρονα πιο ρεαλιστικά και λιγότερο απαιτητικά παιχνίδια ...

Αστοχους βρόγχους είχαμε πάντα σε απλό CPU , σε πολυπυρηνικό σύστημα απλά ελαχιστοποιούμε τους άστοχους βρόχους κερδίζοντας σημαντικό αριθμό κύκλων για περισσότερες πράξεις ...

Οσο για την μνήμη δεν έχουμε να κάνουμε με windows για να σέρνονται ... Το πρόβλημα με την ram ήταν πάντα στο λειτουργικό σύστημα και όχι με τα προγράμματα ...

Οσο για το hardware όταν ένα σημείο αποτελεί bottleneck , τότε ότι και αν βάλεις καλύτερο , θα περιορίζεται απο το bottleneck του συστήματος ...

Ενα ωραίο παράδειγμα είναι εαν έχεις εκτυπωτή σε σειριακή θύρα , βάλτο να εκτυπώσεις 20 σελίδες και παίξει ένα παιχνίδι ... Το παιχνίδι θα προχωράει κάθε φορά που ο εκτυπωτής πάει στην επόμενη σειρά και αυτό γίνεται λόγω CPU ... 1 επεξεργαστής για όλες τις δουλειές , δλδ ένα χέρι για να γράφεις , να μαγειρεύεις , να μιλας στο τηλέφωνο , να πληκτρολογείς και πολλά άλλα ...
 

Pytzamarama

Established Member
19 July 2006
269
Athens
Ωραιο παραδειγμα.Μονο που και το 360 ειναι πολυπυρηνο και μαλιστα με το "ευκολο approach".Δεν υπαρχει το αγχος του ταισματος των SPEs που εχεις στο PS3.
Μονο και μονο οτι πρεπει να γραψεις στο μεταλο για να βγαλεις αποτελεσμα στον Cell ειναι προβλημα...
Η μνημη ειναι 256+256 για CPU και GPU αντιστοιχα Δεν χωραει nextgen textures και αλλο ειναι να εχεις 1 και αλλο 2 memory pools...
Γενικα αν εξαιρεσεις τον Cell δεν εχει καποια νεα αρχιτεκτονικη που να ξεφευγει απο τη χολερα των PC.
Το 360 εχει unified memory,edram ως framebuffer...ενα συστημα που βλεπει μελλον.
Μιας και εχουμε μια ενδιαφερουσα κουβεντα για hardware δεν θα μιλησω καθολου για την online υλοποιηση οπου το 360 αποτελει μοντελο...
 

Νίκος Σχ.

Supreme Member
12 July 2006
4,221
Θεσσαλονίκη
Η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζω σχεδόν τίποτα για το xbox360 αφού θεωρώ ότι εαν θέλει να λέγεται nxtG θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον το HD-DVD drive ενσωματομένο. Επίσης θεωρώ το linux απαραίτητο εργαλείο αφού αυτό θα μου δώσει την δυνατότητα να παίξω ότι του ρίξω μέσα όπως divx , stream και άλλα. Για το xbox γνωρίζω ότι παίζει μόνο δισκάκια και wmv, wma ... Αυτός και αν είναι περιορισμός.

Οσο για τα γραφικά έχεις ακούσει την διαδικασία σχεδιασμού γραφικών στην οθόνη, είναι 3 βασικά χρώματα χ ο αριθμός εικονοστοιχείων οριζόντια χ ο αριθμός εικονοστοιχείων κάθετα δλδ 3χ1920χ1080 = 6 mpixels ... Τα 6 mpixels θέλουν 6 mbytes χώρο και αν κάνουμε τον πολλαπλασιασμό επί 60 = 360 mbytes για το 1 δευτερόλεπτο ... όμως δεν χρειάζεται 1 δευτερόλεπτο , άρα και τα 6 mbytes μνήμης στην κάρτα γραφικών είναι επαρκέστατα για προβολή next generation graphics ... Βέβαια εμπλέκονται κάποια shaders και άλλα κόλπα τα οποία θέλουν την μνήμη τους , οπότε ο αριθμός 256 μου ακούγεται επαρκέστατος , ακόμα και σε ανάλυση 2560χ1440 ...

Και θα σου δώσω ένα ακόμα παράδειγμα, έχουμε τις 8800 GTS 320 και 640 ...
Σε αναλύσεις κάτω των 1600χ1200 έχουν τις ίδιες επιδόσεις και επειδή 1600χ1200 είναι περίπου ίσο με 1920χ1080 βγαίνει κοντά σε αποτέλεσμα.

Αρα η μνήμη θα χρειαζόταν σε dual screen η οποία λειτουργία καταργήθηκε ( ήταν στα πρώτα σχέδια του PS3 )
Δεν υπάρχει dual screen , η 256 είναι επαρκέστατη ...

Επίσης μου φαίνεται περίεργο που ο Cell πρέπει να ταίζεται με τον ίδιο ρυθμό ... Αυτό δεν το κάνει πολυ-επεξεργαστή , αλλά τούβλο ... Μήπως κάνεις λάθος; Τέσπα , ο PS3 έχει 3 ικανότητες και ο xbox360 μόνο μία .... το console gaming...

PS3 = HTPC , CONSOLE game , BR player αλλά όχι τόσο επεκτάσιμο όσο ένα HTPC πχ DVB-S card , αλλά που ξέρεις , ίσως παίξει το USB κανα κόλπο ...
 

=silent=

AVClub Fanatic
2 August 2006
11,107
Homeless
Τα παιχνιδια του PS3 στην Ευρώπη


Blast Factor
Blazing Angels: Squadrons of WWII
Call of Duty 3
Def Jam: Icon
Enchanted Arms
Fight Night Round 3
Formula One Championship Edition
Full Auto 2: Battle Lines
Genji: Days of the Blade
Gundam: Target in Sight
Gran Turismo HD Concept
Lemmings
Marvel: Ultimate Alliance
MotorStorm
NBA Street Homecourt
Need For Speed Carbon
NHL 2K7
Resistance: Fall of Man
Ridge Racer 7
Sonic the Hedgehog
Tekken: Dark Resurrection
The Godfather: The Don's Edition
Tiger Woods PGA Tour 2007
Tony Hawk's Project 8
Virtua Fighter 5
Virtua Tennis 3
World Snooker Championship 2007
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Εγω ειχα διαβασει μια πολυ ωραια αναλυση απο εναν ειδικο στους υπολογιστες περυσι που ανελυε τα θετικα και τα αρνητικα του XBOX 360 και του PS3. Με λιγα λογια ελεγε οτι στην καρτα γραφικων υπερισχυει το πρωτο και στο επεξεργαστη το δευτερο οποτε εχουμε ισοπαλια. Βεβαια ως γνωστον το 360 ειναι πιο ευκολο στον προγραμματισμο που ειναι πολυ βασικο. Οποιος εχει δει το Need for Speed και τα δυο συστηματα θα ξερει οτι η εκδοση για 360 εχει πολυ καλυτερα γραφικα κυριως γιατι το Frame rate ειναι πολυ μεγαλυτερο.

Με λιγα λογια το PS3 δεν ειναι τιποτα το φοβερο σαν παιχνιδομηχανη οπως θελουν να μας το παρουσιασουν τα παπαγαλακια της Sony. Τωρα αν εχει blu ray η καποιες δυνατοτητες media center αυτο ειναι μια αλλη ιστορια αλλα η αληθεια ειναι οτι και 650 ευρω δεν εχει η μεγαλη μαζα των καταναλωτων να τα δωσει (μιλαω για την μεγαλη μαζα των gamer που ειναι εφηβοι η φοιτητες απο 16-25 ετων).
 

Pytzamarama

Established Member
19 July 2006
269
Athens
Φιλε Jos3ph πολυ ενδιαφεροντα αυτα που λες.
Ομως η αναγκη της GPU για μνημη δεν ειναι τοσο απλη.
Ηδη πολλοι developers (βλ πχ Epic που δηλωσε οτι το GearsOfWar ΔΕΝ μπορει να γινε σε PS3 κυριως λογω μνημης) εξαφρασαν τη δυσαρεσκεια τους μιας και τους περιοριζει το μεγεθος των texturing,τα shaders (τα οποια σε αυτη τη μνημη τρεχουνπου τρεχουν)
Δεν ειναι τυχαιο που σε ολα τα cross-platform games το 360υπερισχυε κυριως στα textures,στα frames per second και στο AA(το οποιο οπως προειπα δεν εχει κοστος στην αποδοση αφου γινεται στο 10Mb edram framebuffer)
Παρε ενα προχειρο link που μολις googla-αρα με συγκριση games στις 2 πλατφορμες
http://www.gamespot.com/features/6162742/index.html

Oι out of the box media δυνατοτητες του PS3 ειναι μεγαλο συν...
Οταν "σπασουν" και η PS3 GPU γινει accesible αλλα και το 360 λαβει το δικο του XBMC απο το πρωτο xbox θα εχουμε ισοδυναμια...