Παναγιώτης Μελάς
AVClub Addicted Member
ONKYO-PR-SC5507. Τα αναλογικά του τί ψάρια πιάνουνε;
Εξ όσων λες, Γιάννη, αντιλαμβάνομαι πως σ' αυτό το μηχάνημα η επεξεργασία των μουσικών πηγών αποκτά "κινηματογραφικό" χαρακτήρα. Θα το ερμήνευα κάτι σαν σκληρό, οξύ και επίπεδο, πάντα βέβαια συγκρινόμενο με ανάλογου κόστους προενισχυτή άλλου κατασκευαστή, που έχει παραδοσιακά έφεση σε "μουσικά" κομμάτια, π.χ Proceed, Cary, NAD, Anthem, Classe αλλά και Marantz, Denon, κλπ. (Αυτοί βέβαια δεν κάνουν πάντα - ή δεν έκαναν πάντα - φτηνούς, ή μέσου κόστους AV pros, τουλάχιστον όχι όλοι, αλλά την μουσική παράδοση την είχαν και την έχουν).
Αυτά όμως στο ψηφιακό επίπεδο.
Το ερωτηματικό που πρέπει να απαντηθεί είναι τί γίνεται με τα αναλογικά μουσικά σήματα των πηγών:
- Πώς τα διαχειρίζεται;
- Περνάν αυτούσια μέχρι την προενισχυτική έξοδο;
- Ψηφιοποιούνται πρώτα;
- Αν δεν ψηφιοποιούνται, υπάρχουν ενδιάμεσα στάδια πριν την έξοδο που επηρεάζουν αρνητικά το σήμα;
Για κάποιον που ψάχνει το καλύτερο δυνατό ταίριασμα μουσικής και σινεμά σε ΕΝΑ ΜΟΝΟ σύστημα, αυτά έχουν κατ' εμέ σημασία.
Αν οι μουσικές πηγές (πικάπ+phono stage, CD player, κάποιο DAT ίσως, μπορεί κι ένα καλό κασσετόφωνο), που θα συνδεθούν κατά κανόνα αναλογικά (εγώ έτσι θα έκανα, ακόμα και για το CD μου, αν αποδεδειγμένα αυτό ήταν player κορυφής), διοχετεύουν το σήμα τους κατ' ευθείαν στην έξοδο του AV pro, με μόνη αναγκαία παρέμβαση το volume control, τότε δεν πρέπει να ψαχνόμαστε για τις μουσικές επιδόσεις του.
Έτσι νομίζω τουλάχιστον.
Οί άλλοι τί λέτε επ' αυτού;
Γιατί συνονόματε το μηχανάκι εχει σχεδιαστεί με γνώμονα το home cinema , και οχι την μουσική που εχει άλλες απαιτήσεις.Η ταχύτητα δεν είναι το παν εδω μετράει και η ησυχία του μηχανήματος όπως και ο πιο σύντομος δρόμος στις πλακέτες του σήματος , η μικρότερη επεξεργασία του σήματος και διάφορα άλλα.Η μουσική είναι πολύ πιο απαιτητική αποτο home cinema.
Ιδίως αν έχουμε απαιτήσεις για καλό performance.
Εξ όσων λες, Γιάννη, αντιλαμβάνομαι πως σ' αυτό το μηχάνημα η επεξεργασία των μουσικών πηγών αποκτά "κινηματογραφικό" χαρακτήρα. Θα το ερμήνευα κάτι σαν σκληρό, οξύ και επίπεδο, πάντα βέβαια συγκρινόμενο με ανάλογου κόστους προενισχυτή άλλου κατασκευαστή, που έχει παραδοσιακά έφεση σε "μουσικά" κομμάτια, π.χ Proceed, Cary, NAD, Anthem, Classe αλλά και Marantz, Denon, κλπ. (Αυτοί βέβαια δεν κάνουν πάντα - ή δεν έκαναν πάντα - φτηνούς, ή μέσου κόστους AV pros, τουλάχιστον όχι όλοι, αλλά την μουσική παράδοση την είχαν και την έχουν).
Αυτά όμως στο ψηφιακό επίπεδο.
Το ερωτηματικό που πρέπει να απαντηθεί είναι τί γίνεται με τα αναλογικά μουσικά σήματα των πηγών:
- Πώς τα διαχειρίζεται;
- Περνάν αυτούσια μέχρι την προενισχυτική έξοδο;
- Ψηφιοποιούνται πρώτα;
- Αν δεν ψηφιοποιούνται, υπάρχουν ενδιάμεσα στάδια πριν την έξοδο που επηρεάζουν αρνητικά το σήμα;
Για κάποιον που ψάχνει το καλύτερο δυνατό ταίριασμα μουσικής και σινεμά σε ΕΝΑ ΜΟΝΟ σύστημα, αυτά έχουν κατ' εμέ σημασία.
Αν οι μουσικές πηγές (πικάπ+phono stage, CD player, κάποιο DAT ίσως, μπορεί κι ένα καλό κασσετόφωνο), που θα συνδεθούν κατά κανόνα αναλογικά (εγώ έτσι θα έκανα, ακόμα και για το CD μου, αν αποδεδειγμένα αυτό ήταν player κορυφής), διοχετεύουν το σήμα τους κατ' ευθείαν στην έξοδο του AV pro, με μόνη αναγκαία παρέμβαση το volume control, τότε δεν πρέπει να ψαχνόμαστε για τις μουσικές επιδόσεις του.
Έτσι νομίζω τουλάχιστον.
Οί άλλοι τί λέτε επ' αυτού;