Εδώ και κάποιους μήνες απολάμβανω την παρουσία και τη συντροφιά του Monitor Audio Silver 10.Δεν είχα γράψει μέχρι τώρα τίποτα, αφενός γιατί δεν είχα το χρόνο και αφετέρου γιατί ήθελα πρώτα να καταλάβω το ηχείο και να είμαι σίγουρος για την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αντικειμενικότητα της αναφοράς μου, χωρίς την επιπολαιότητα(και τον ενθουσιασμό) της πρώτης εντύπωσης.Επίσης, νομίζω με κατέτρεχε κι ένα ηλίθιο αίσθημα ενοχής γιατί η αγορά μου ήταν αρκετά παρορμητική χωρίς να συμπληρωθεί ο "αναγκαίος" αριθμός ακροάσεων,λες και οι διαδοχικές ακροάσεις σε διαφορετικούς χώρους και με διαφορετικά κάθε φορά συνοδά είναι κάποιο απολύτως ασφαλές κριτήριο για το πως θα ακουστεί το ηχείο στο δικό μας χώρο (δεν είναι,όπως θα φανεί παρακάτω).
Η επαφή μου με τη σειρά ξεκίνησε με το Silver8.Είχα πολύ πρόσφατο το άκουσμα δύο ηχείων (με τον ενισχυτή μου, Densen B-110), του PMC FB1i και του Focal Aria 926. Το ΜΑ με άφησε με το στόμα ανοιχτό: ακουγόταν πιο ανοιχτό και αναλυτικό κι από τα δύο,η σκηνή που έστηνε τεράστια, η διαφάνειά του ισάξια τουλάχιστον με του έτερου Βρετανού και καλύτερη από του Γάλλου, και στο μόνο που ξεκάθαρα υπολειπόταν ήταν το βαθύ μπάσο σε σχέση με το PMC. Το άκουσα και σε άμεση σύγκριση με τον πρόγονό του, RX8,με τον οποίο είχαν καινούρια την ίδια τιμή λιανικής: απλά καμία σχέση σε κανένα επίπεδο, το Silver 8 ήταν ξεκάθαρα ηχείο άλλης κλάσης και κατηγορίας. Αυτό βέβαια είχε την εξήγησή του:
Και καλά, θα μου πείτε, και πώς κατέληξες με το Silver10; (συνεχίζεται)
Η επαφή μου με τη σειρά ξεκίνησε με το Silver8.Είχα πολύ πρόσφατο το άκουσμα δύο ηχείων (με τον ενισχυτή μου, Densen B-110), του PMC FB1i και του Focal Aria 926. Το ΜΑ με άφησε με το στόμα ανοιχτό: ακουγόταν πιο ανοιχτό και αναλυτικό κι από τα δύο,η σκηνή που έστηνε τεράστια, η διαφάνειά του ισάξια τουλάχιστον με του έτερου Βρετανού και καλύτερη από του Γάλλου, και στο μόνο που ξεκάθαρα υπολειπόταν ήταν το βαθύ μπάσο σε σχέση με το PMC. Το άκουσα και σε άμεση σύγκριση με τον πρόγονό του, RX8,με τον οποίο είχαν καινούρια την ίδια τιμή λιανικής: απλά καμία σχέση σε κανένα επίπεδο, το Silver 8 ήταν ξεκάθαρα ηχείο άλλης κλάσης και κατηγορίας. Αυτό βέβαια είχε την εξήγησή του:
- Πρώτον, το S8 είναι τρίδρομο και όχι 2,5δρομο όπως το RX8 --η αρχιτεκτονική του προήλθε από τη σειρά Gold GX και συγκεκριμένα το GX300(ένα τετράιντσο για τα μεσαία, δύο 6,5 ιντσα για τα μπάσα), το οποίο κόστιζε 3,5 χιλιάρικα!
- Δεύτερον, τα γούφερ του είναι ολοκαίνουρια και μάλιστα, όχι μόνο δεν προήλθαν από άλλη σειρά, αλλά αντίθετα εξόπλισαν τη νέα σειρά Gold που μόλις βγήκε! (trickle-up, αντί trickle-down).
- To τουίτερ προέρχεται μεν από την προηγούμενη σειρά Silver RX (και από την προ-προηγούμενη Gold GS, για να μην ξεχνιόμαστε), αλλά η δουλειά που έχει γίνει στα μεσαία και στο κρος είναι τέτοια, που νομίζεις ότι άλλαξε και η μονάδα των υψηλών.
Και καλά, θα μου πείτε, και πώς κατέληξες με το Silver10; (συνεχίζεται)
Last edited: