Πολυ καλη η σκηνοθεσια, για ντοκυμαντεριστα σκηνοθετη. Εξ ου και τα πανεμορφα πλανα της Ιταλικης υπαιθρου .
Αλλα και στις σκηνες δρασης δεν τα πηγε ασχημα, οπως επισης και στην περιγραφη των χαρακτηρων, ακομα και στην αποδοση της εξελιξης της ερωτικης σχεσης.
Ο Κλουνι ηταν επισης πολυ καλος. Καποιοι φιλοι δεν αντιληφθηκαν τι ακριβως ρολο επαιζε στη ταινια. Αναφερεται σαφως καπου στη αρχη:
Ηταν μελος ενος τιμ πληρωμενων δολοφονων, εξαιρετικα εκπαιδευμενων και στα οπλα, που χρησιμοποιειτο αναλογα με τις αναγκες των αφεντικων σε διαφορετικου τυπου αποστολες, παρακολουθησεις, εκτελεσεις, ακομα και μετατροπες οπλων (εξ ου και στην αρχη της ταινιας λενε στο Κλουνι τηλεφωνικα, οτι αυτη τη φορα δεν θα χρειαστει ουτε να σκοτωσει)
High lights της ταινιας οι σκηνες "φταξτο μονος σου", αλλα και η "επιχειρηση κοκκινα φαναρια". Αντικειμενικα η ταινια δεν ηταν και κανενα αριστουργημα αλλα επειδη με κρατησε κολημενο στην οθονη, και σπανιζει αυτο στις μερες μας, ψηφισα πολυ καλη.
Μια χαρά ήταν η "ιταλική ύπαιθρος" με τα "ωραία βουνά"... Κατά τα άλλα, πολύ βαρεμάρα. Όντως ωραία φωτογραφία η ταινία αλλά δεν ήθελα να δω εκείνη την ώρα που την έβαλα ντοκιμαντερ. Πολύ χασμουρητό έπεσε.
με ενοχλησε αρκετα η ελλειψη μουσικης, δεν αποκτουσε ρυθμο με τιποτα! μονο το καφενειο που επαιζε το ομωνυμο τραγουδι,λ αμερικανο, εσωζε την κατασταση.
και να που ακομη και ομορφοι αντρες σαν τον τζορτζ κλουνει πληρωνουν για να κανιυα ερωτα!!!
Ο αργος ρυθμος και το χαμηλοτονο soundtrack αλλα πραγματα θελουν να αναδειξουν: τη μελαγχολια του ερωτευμενου-τελευταιου πρακτορα με το αναποφευκτο τελος, η αν θελετε, σε δευτερη αναγνωση, "τον επιθανατιο ρογχο του δυτικου αστου, ενδεδυμενου με το στυλ και τη νωχελικη αρχοντια της Ανατολης" (Ηλίας Δημόπουλος - ΗΧΟΣ εικονα φεβρ. 2011)
Την είδαμε απόψε έστω και αργά....
Απλά καλή και τίποτε παραπάνω, σε κανέναν τομέα, και όχι δεν θα την ξανάβλεπα η θα την συνιστούσα σε κάποιον επίμονα.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.