Καλησπέρα
Είναι αρκετός καιρός που η ADSL σύνδεσή μου, που
Όταν πρωτοήρθα στον χώρο που βρίσκομαι, και αφού τελείωσε η ηλεκτρολογική εγκατάσταση/αναβάθμιση στα πρότυπα που είχα επιλέξει, τον 7ο του 2017 κλείδωνα στα 17930/1020 kbit/s.
Η ηλεκτρολογική αναβάθμιση περιλάμβανε τερματισμό της εισερχόμενης γραμμής, χωρίς ενδιάμεση διακλάδωση, σε patch panel σε rack, όπου σε διπλανές θέσεις τερματίζουν τα καλώδια που πηγαίνουν στις υπόλοιπες τηλεφωνικές πρίζες του σπιτιού. Επίσης, αν και δεν παίζει ρόλο, περάστηκαν και καλώδια ενσύρματου LAN σε διάφορες θέσεις του χώρου.
Με την πάροδο των ετών, παρουσιάστηκε μια λογική υποβάθμιση των ταχυτήτων λόγω προφανώς φαινομένου crosstalk, για παράδειγμα σε 15704/1020 kbit/s στις 18/9/2019.
Και γράφω για το crosstalk, γιατί σε διακοπή ρεύματος στην περιοχή για ικανό χρονικό διάστημα, και με χρήση UPS στο rack μου που τροφοδοτεί και το router, έκανα restart το router, και χωρίς την χρήση άλλων στην περιοχή κλείδωσα σε 20047/1020 kbit/s στις 7/5/2020.
Τα σχετικά μεγάλα πανηγύρια ξεκίνησαν τον 10 του 2021, όταν σε μεγάλη οικοδομή που γίνεται στην απέναντι γωνία, προς το πλησίον KV, χάλασαν τα πεζοδρόμια που αποκάτω περνάνε τα καλώδια του ΟΤΕ. Στην πρώτη βροχή ξεκίνησε η πτώση της ταχύτητας σε 11440/1020 kbit/s (15/10/2021).
Να σημειώσω ότι τον 11/2021 αντικατέστησα το Technicolor TD5136v2 router σας με router του εμπορίου, συγκεκριμένα AVM FRITZ!Box 7590, για να μπορώ να κάνω διαχείριση στα port forwards, και άλλες ευκολίες που το δικό σας δεν μου επιτρέπει, και να είμαι και έτοιμος για VDSL & VOIP μιας και το router είναι και DECT βάση, με τις ίδιες ή οριακά καλύτερες ταχύτητες κλειδώματος.
Αποφάσισα να το καταπιώ αυτό μέχρι να τελειώσουν τα απέναντι έργα, αλλά στις 2/6 φέτος, και αφού χάλασαν και το υπόλοιπο πεζοδρόμιο της οικοδομής, μετά από βροχόπτωση, η ταχύτητα έπεσε σε 7482/1020 kbit/s και υπάρχει και ακουστός θόρυβος ενίοτε στη γραμμή. Επικοινώνησα με την τηλεφωνική σας υποστήριξη και ο συνάδελφός σας με ενημέρωσε ότι βλέπει κάποιο βραχυκύκλωμα και πρότεινε να στείλει τεχνικό.
Το άφησα λίγο για να μετρήσω/τσεκάρω την εσωτερική μου καλωδίωση και πλέον είμαι σίγουρος ότι δεν έχω θέμα.
Από τις 4/6 μέχρι σήμερα η σύνδεση ανεβοκατεβαίνει συνεχώς με τις τελευταίες μέρες να έχει πολύ επιδεινωθεί, ενδεικτικά έχω δει τις ακόλουθες ταχύτητες.
02.06.22 21:13:34 7482/1020 kbit/s
04.06.22 16:55:12 4870/1020 kbit/s
04.06.22 21:03:12 11560/1020 kbit/s
07.06.22 13:40:27 14945/1020 kbit/s
10.06.22 13:13:22 16353/1020 kbit/s
15.06.22 21:59:21 4449/1020 kbit/s
16.06.22 15:40:45 2009/720 kbit/s
Αφού χθες τελείωσα με θέματα υγείας, θα εκτιμούσα τηλεφωνική επικοινωνία σας για να δούμε την ενδεχόμενη πορεία αποκατάστασης.
Στέλνω στοιχεία με ΠΜ
Υ.Γ. Συγνώμη για το 'σεντόνι' post, αλλά θέλω να τεκμηριώσω όσο πιο σωστά το θέμα για να αποφύγω κουβέντες από τον τεχνικό του τύπου "βγάλτε το φίλτρο/splitter" και άλλα παρόμοια που δεν έχουν ουδεμία σχέση