*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Δυστυχώς η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο. Ως συνέχεια της προηγούμενης αναφοράς μου, η τηλεφωνική επικοινωνία από το αρμόδιο τμήμα δεν έχει γίνει ποτέ μαζί μου, όταν το σχετικό αίτημα έγινε το προηγούμενο Σάββατο.

Δυστυχώς συνεχίζετε να εμπαιζετε νέους συνδρομητές σας αντί να τους εξυπηρετείτε. Με υποχρεώνετε να καταφύγω σε εννομα μέσα ώστε να προασπισω τα συμφέροντα μου, κουράστηκα με τα ψέματα και την αιώνια αναβλητικοτητα σας.
Καλησπέρα fotis246,

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Σάββας, Nova Support
 

fotis246

AVClub Addicted Member
26 October 2012
2,073
Δυστυχώς για μία ακόμη ημέρα η εξαπάτηση συνεχίζεται παρά τις υποσχέσεις από το προηγούμενο Σάββατο περί επικοινωνίας μαζί μου.

Θα γίνει επικοινωνία μαζί μου για το θέμα που ανέφερα ή θα συνεχιστούν για ακόμη περισσότερο τα ψέματα;
 
  • Like
Reactions: jima

Stacy

Established Member
13 August 2021
201
Δυστυχώς για μία ακόμη ημέρα η εξαπάτηση συνεχίζεται παρά τις υποσχέσεις από το προηγούμενο Σάββατο περί επικοινωνίας μαζί μου.

Θα γίνει επικοινωνία μαζί μου για το θέμα που ανέφερα ή θα συνεχιστούν για ακόμη περισσότερο τα ψέματα;

Κάντε μια καταγγελία στον συνήγορο του πολίτη καλύτερα. Έτσι πρέπει.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

winlink

AVClub Addicted Member
4 July 2006
1,325
Ελληνικό, Αττική
Καλησπέρα

Είναι αρκετός καιρός που η ADSL σύνδεσή μου, που
Όταν πρωτοήρθα στον χώρο που βρίσκομαι, και αφού τελείωσε η ηλεκτρολογική εγκατάσταση/αναβάθμιση στα πρότυπα που είχα επιλέξει, τον 7ο του 2017 κλείδωνα στα 17930/1020 kbit/s.
Η ηλεκτρολογική αναβάθμιση περιλάμβανε τερματισμό της εισερχόμενης γραμμής, χωρίς ενδιάμεση διακλάδωση, σε patch panel σε rack, όπου σε διπλανές θέσεις τερματίζουν τα καλώδια που πηγαίνουν στις υπόλοιπες τηλεφωνικές πρίζες του σπιτιού. Επίσης, αν και δεν παίζει ρόλο, περάστηκαν και καλώδια ενσύρματου LAN σε διάφορες θέσεις του χώρου.
Με την πάροδο των ετών, παρουσιάστηκε μια λογική υποβάθμιση των ταχυτήτων λόγω προφανώς φαινομένου crosstalk, για παράδειγμα σε 15704/1020 kbit/s στις 18/9/2019.
Και γράφω για το crosstalk, γιατί σε διακοπή ρεύματος στην περιοχή για ικανό χρονικό διάστημα, και με χρήση UPS στο rack μου που τροφοδοτεί και το router, έκανα restart το router, και χωρίς την χρήση άλλων στην περιοχή κλείδωσα σε 20047/1020 kbit/s στις 7/5/2020.
Τα σχετικά μεγάλα πανηγύρια ξεκίνησαν τον 10 του 2021, όταν σε μεγάλη οικοδομή που γίνεται στην απέναντι γωνία, προς το πλησίον KV, χάλασαν τα πεζοδρόμια που αποκάτω περνάνε τα καλώδια του ΟΤΕ. Στην πρώτη βροχή ξεκίνησε η πτώση της ταχύτητας σε 11440/1020 kbit/s (15/10/2021).
Να σημειώσω ότι τον 11/2021 αντικατέστησα το Technicolor TD5136v2 router σας με router του εμπορίου, συγκεκριμένα AVM FRITZ!Box 7590, για να μπορώ να κάνω διαχείριση στα port forwards, και άλλες ευκολίες που το δικό σας δεν μου επιτρέπει, και να είμαι και έτοιμος για VDSL & VOIP μιας και το router είναι και DECT βάση, με τις ίδιες ή οριακά καλύτερες ταχύτητες κλειδώματος.
Αποφάσισα να το καταπιώ αυτό μέχρι να τελειώσουν τα απέναντι έργα, αλλά στις 2/6 φέτος, και αφού χάλασαν και το υπόλοιπο πεζοδρόμιο της οικοδομής, μετά από βροχόπτωση, η ταχύτητα έπεσε σε 7482/1020 kbit/s και υπάρχει και ακουστός θόρυβος ενίοτε στη γραμμή. Επικοινώνησα με την τηλεφωνική σας υποστήριξη και ο συνάδελφός σας με ενημέρωσε ότι βλέπει κάποιο βραχυκύκλωμα και πρότεινε να στείλει τεχνικό.
Το άφησα λίγο για να μετρήσω/τσεκάρω την εσωτερική μου καλωδίωση και πλέον είμαι σίγουρος ότι δεν έχω θέμα.
Από τις 4/6 μέχρι σήμερα η σύνδεση ανεβοκατεβαίνει συνεχώς με τις τελευταίες μέρες να έχει πολύ επιδεινωθεί, ενδεικτικά έχω δει τις ακόλουθες ταχύτητες.
02.06.22 21:13:34 7482/1020 kbit/s
04.06.22 16:55:12 4870/1020 kbit/s
04.06.22 21:03:12 11560/1020 kbit/s
07.06.22 13:40:27 14945/1020 kbit/s
10.06.22 13:13:22 16353/1020 kbit/s
15.06.22 21:59:21 4449/1020 kbit/s
16.06.22 15:40:45 2009/720 kbit/s

Αφού χθες τελείωσα με θέματα υγείας, θα εκτιμούσα τηλεφωνική επικοινωνία σας για να δούμε την ενδεχόμενη πορεία αποκατάστασης.
Στέλνω στοιχεία με ΠΜ

Υ.Γ. Συγνώμη για το 'σεντόνι' post, αλλά θέλω να τεκμηριώσω όσο πιο σωστά το θέμα για να αποφύγω κουβέντες από τον τεχνικό του τύπου "βγάλτε το φίλτρο/splitter" και άλλα παρόμοια που δεν έχουν ουδεμία σχέση
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα

Είναι αρκετός καιρός που η ADSL σύνδεσή μου, που
Όταν πρωτοήρθα στον χώρο που βρίσκομαι, και αφού τελείωσε η ηλεκτρολογική εγκατάσταση/αναβάθμιση στα πρότυπα που είχα επιλέξει, τον 7ο του 2017 κλείδωνα στα 17930/1020 kbit/s.
Η ηλεκτρολογική αναβάθμιση περιλάμβανε τερματισμό της εισερχόμενης γραμμής, χωρίς ενδιάμεση διακλάδωση, σε patch panel σε rack, όπου σε διπλανές θέσεις τερματίζουν τα καλώδια που πηγαίνουν στις υπόλοιπες τηλεφωνικές πρίζες του σπιτιού. Επίσης, αν και δεν παίζει ρόλο, περάστηκαν και καλώδια ενσύρματου LAN σε διάφορες θέσεις του χώρου.
Με την πάροδο των ετών, παρουσιάστηκε μια λογική υποβάθμιση των ταχυτήτων λόγω προφανώς φαινομένου crosstalk, για παράδειγμα σε 15704/1020 kbit/s στις 18/9/2019.
Και γράφω για το crosstalk, γιατί σε διακοπή ρεύματος στην περιοχή για ικανό χρονικό διάστημα, και με χρήση UPS στο rack μου που τροφοδοτεί και το router, έκανα restart το router, και χωρίς την χρήση άλλων στην περιοχή κλείδωσα σε 20047/1020 kbit/s στις 7/5/2020.
Τα σχετικά μεγάλα πανηγύρια ξεκίνησαν τον 10 του 2021, όταν σε μεγάλη οικοδομή που γίνεται στην απέναντι γωνία, προς το πλησίον KV, χάλασαν τα πεζοδρόμια που αποκάτω περνάνε τα καλώδια του ΟΤΕ. Στην πρώτη βροχή ξεκίνησε η πτώση της ταχύτητας σε 11440/1020 kbit/s (15/10/2021).
Να σημειώσω ότι τον 11/2021 αντικατέστησα το Technicolor TD5136v2 router σας με router του εμπορίου, συγκεκριμένα AVM FRITZ!Box 7590, για να μπορώ να κάνω διαχείριση στα port forwards, και άλλες ευκολίες που το δικό σας δεν μου επιτρέπει, και να είμαι και έτοιμος για VDSL & VOIP μιας και το router είναι και DECT βάση, με τις ίδιες ή οριακά καλύτερες ταχύτητες κλειδώματος.
Αποφάσισα να το καταπιώ αυτό μέχρι να τελειώσουν τα απέναντι έργα, αλλά στις 2/6 φέτος, και αφού χάλασαν και το υπόλοιπο πεζοδρόμιο της οικοδομής, μετά από βροχόπτωση, η ταχύτητα έπεσε σε 7482/1020 kbit/s και υπάρχει και ακουστός θόρυβος ενίοτε στη γραμμή. Επικοινώνησα με την τηλεφωνική σας υποστήριξη και ο συνάδελφός σας με ενημέρωσε ότι βλέπει κάποιο βραχυκύκλωμα και πρότεινε να στείλει τεχνικό.
Το άφησα λίγο για να μετρήσω/τσεκάρω την εσωτερική μου καλωδίωση και πλέον είμαι σίγουρος ότι δεν έχω θέμα.
Από τις 4/6 μέχρι σήμερα η σύνδεση ανεβοκατεβαίνει συνεχώς με τις τελευταίες μέρες να έχει πολύ επιδεινωθεί, ενδεικτικά έχω δει τις ακόλουθες ταχύτητες.
02.06.22 21:13:34 7482/1020 kbit/s
04.06.22 16:55:12 4870/1020 kbit/s
04.06.22 21:03:12 11560/1020 kbit/s
07.06.22 13:40:27 14945/1020 kbit/s
10.06.22 13:13:22 16353/1020 kbit/s
15.06.22 21:59:21 4449/1020 kbit/s
16.06.22 15:40:45 2009/720 kbit/s

Αφού χθες τελείωσα με θέματα υγείας, θα εκτιμούσα τηλεφωνική επικοινωνία σας για να δούμε την ενδεχόμενη πορεία αποκατάστασης.
Στέλνω στοιχεία με ΠΜ

Υ.Γ. Συγνώμη για το 'σεντόνι' post, αλλά θέλω να τεκμηριώσω όσο πιο σωστά το θέμα για να αποφύγω κουβέντες από τον τεχνικό του τύπου "βγάλτε το φίλτρο/splitter" και άλλα παρόμοια που δεν έχουν ουδεμία σχέση

Καλησπέρα winlink,

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Σάββας, Nova Support
 

winlink

AVClub Addicted Member
4 July 2006
1,325
Ελληνικό, Αττική
Το ξέρω ότι κινδυνεύω με ban από τους mods, για τον σκοπό αυτού του νήματος, αλλά έχει αναφερθεί πολλάκις ότι το support της Nova δεν δουλεύει όπως θα έπρεπε.
Η απάντηση σας κύριε Σάββα δείχνει ότι δεν μπήκατε στον κόπο να διαβάσετε, με μάτια αλλά και μυαλό, το post μου, γιατί ούτε με TR-069 μπορείτε να δείτε κάτι στο FRITZ!Box, ούτε μπορώ να μείνω χωρίς τηλέφωνο για 24 ώρες λόγω σοβαρού θέματος υγείας. Γι' αυτό και έχω και UPS. Προσπάθησα να αποφύγω τις copy-paste απαντήσεις σας

Παραθέτω την απάντησή σας για τους συμφορουμίτες αλλά κυρίως τους mods.

Καλησπέρα @winlink,
Θα θέλαμε να συνδέσεις το router σου απευθείας (χωρίς να μεσολαβεί τυχόν splitter) στη κεντρική πρίζα του χώρου σου (συνήθως είναι η πλησιέστερη στην κύρια είσοδο) έχοντας παράλληλα αφαιρέσει όλες τις τηλεφωνικές συσκευές από τη γραμμή και να το αφήσεις συνδεδεμένο κατά αυτόν τον τρόπο για το επόμενο 24ωρo.
Θα θέλαμε να μας ενημερώσεις αν και μετά τις ενέργειες που αναφέραμε, εξακολουθεί το ζήτημα.
Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.
Σάββας, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα winlink,

Σου έχουμε απαντήσει σε προσωπικό μήνυμα.

Για τη διασφάλιση των προσωπικών σου δεδομένων, θα προτείναμε η συνομιλία να συνεχιστεί στα προσωπικά μηνύματα

Σάββας, Nova Support
 

fotis246

AVClub Addicted Member
26 October 2012
2,073
Σε συνέχεια του ανοιχτού θέματος που αντιμετωπίζω (έχω αναφερθεί σε προηγούμενο ποστ τόσο εδώ όσο και σε γραπτή επικοινωνία μέσω προσωπικού μηνύματος), δεν έχει υπάρξει επικοινωνία μαζί μου παρά τις υποσχέσεις περί αυτού σήμερα, την Παρασκευή, και πολλές ακόμη φορές είτε μέσω αντιπροσώπου στο παρών φόρουμ είτε μέσω της υποστήριξης Chat της Nova.

Δε μου αφήνετε παρά την τελευταία επιλογή λόγω της επιθυμίας να μην εξυπηρετήσετε έναν συνδρομητή σας, δηλαδή να καταφύγω στον Συνήγορο του Πολίτη με έγγραφη αναφορά ώστε να προασπίσω τα συμφέροντα μου καθώς επικοινωνία μαζί μου δεν επιθυμείτε να έχετε παρά τις επανελειμμένες εκκλήσεις μου.

Λυπάμαι πολύ...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Σε συνέχεια του ανοιχτού θέματος που αντιμετωπίζω (έχω αναφερθεί σε προηγούμενο ποστ τόσο εδώ όσο και σε γραπτή επικοινωνία μέσω προσωπικού μηνύματος), δεν έχει υπάρξει επικοινωνία μαζί μου παρά τις υποσχέσεις περί αυτού σήμερα, την Παρασκευή, και πολλές ακόμη φορές είτε μέσω αντιπροσώπου στο παρών φόρουμ είτε μέσω της υποστήριξης Chat της Nova.

Δε μου αφήνετε παρά την τελευταία επιλογή λόγω της επιθυμίας να μην εξυπηρετήσετε έναν συνδρομητή σας, δηλαδή να καταφύγω στον Συνήγορο του Πολίτη με έγγραφη αναφορά ώστε να προασπίσω τα συμφέροντα μου καθώς επικοινωνία μαζί μου δεν επιθυμείτε να έχετε παρά τις επανελειμμένες εκκλήσεις μου.

Λυπάμαι πολύ...
Καλησπέρα fotis246,

Σου έχουμε απαντήσει σχετικά με το ζήτημα σε προσωπικό μήνυμα.

Γαρυφαλιά, Nova Support.
 

fotis246

AVClub Addicted Member
26 October 2012
2,073
Μετά από μία ακόμη υπόσχεση περί επικοινωνίας μαζί μου τόσο μέσα από επίσημο εκπρόσωπο στο forum (χθες), όσο και τηλεφωνικά χθες, δεν δέχθηκα καμία κλήση όπως ήταν αναμενόμενο κλείνοντας περίπου 10 ημέρες από όταν ζήτησα σχετική επικοινωνία το Σάββατο 13 Ιουνίου (χωρίς καμία προσπάθεια από τη Nova να επικοινωνήσει μαζί μου στο εν λόγω διάστημα).

Μετά από τόσα ψέματα και αναμονή, αναγκαστικά προέβησα σε καταγγελία στον Συνήγορο του Πολίτη ώστε να προασπίσω τα συμφέροντα μου.

Η εξυπηρέτηση σας δυστυχώς είναι κάκιστη και τα ψέματα σας αλλεπάλληλα. Κρίμα που προσπαθείτε με κάθε τρόπο να χάσετε έναν νέο συνδρομητή σας αντί να τον εξυπηρετήσετε. Ντροπή και μόνο ντροπή.
 
Last edited:

mitnik

Established Member
20 June 2006
266
Καλησπέρα.
Ο αποκωδικοποιητής μου (novabox 865) μετά από 7 χρόνια περίπου που τον έχω, έχει παραδώσει το πνεύμα του
Τι επιλογές έχω;
Επιθυμώ να παραμείνω δορυφορικός.
Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα.
Ο αποκωδικοποιητής μου (novabox 865) μετά από 7 χρόνια περίπου που τον έχω, έχει παραδώσει το πνεύμα του
Τι επιλογές έχω;
Επιθυμώ να παραμείνω δορυφορικός.
Ευχαριστώ.
Καλησπέρα mitnik,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

WolfRathmA

Senior Member
23 January 2008
693
Νίκαια
Καλησπέρα,

Δεν μπορώ να κάνω διαγραφή κάποιας συσκευής στις υπηρεσίες μου για το ΕΟΝ για να μπορέσω να συνδεθώ αλλού.

Τι μπορώ να κάνω για αυτό;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα,

Δεν μπορώ να κάνω διαγραφή κάποιας συσκευής στις υπηρεσίες μου για το ΕΟΝ για να μπορέσω να συνδεθώ αλλού.

Τι μπορώ να κάνω για αυτό;
Καλησπέρα WolfRathmA,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

pirovola

AVClub Enthusiast
Καλησπέρα,

Δεν μπορώ να κάνω διαγραφή κάποιας συσκευής στις υπηρεσίες μου για το ΕΟΝ για να μπορέσω να συνδεθώ αλλού.

Τι μπορώ να κάνω για αυτό;
Διαγραφή, μια συσκευή κάθε 30 ημέρες αλλιώς τους παίρνεις τηλέφωνο να σου ελευθερώσουν την διαγραφή συσκευής,έχει αναφερθεί ότι το μπορούν.
 
  • Like
Reactions: WolfRathmA

maximusv

Established Member
17 September 2013
182
Τις τελευταίες ημέρες δεν μπορώ να μπω στην Eon tv από το κινητό μου. Μπαίνω στο my account και βγάζει ότι το κινητό συνδέθηκε αλλά στην εφαρμογή μου βγάζει λάθος κωδικό. Τι να κάνω;

Sent from my HD1903 using Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Τις τελευταίες ημέρες δεν μπορώ να μπω στην Eon tv από το κινητό μου. Μπαίνω στο my account και βγάζει ότι το κινητό συνδέθηκε αλλά στην εφαρμογή μου βγάζει λάθος κωδικό. Τι να κάνω;

Sent from my HD1903 using Tapatalk
Καλησπέρα maximusv,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Υπάρχει κάποιο νεότερο με Netflix στο box της EON;
Καλησπέρα teris3,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,444
Πάλι τα ίδια φέτος; Σύμφωνα με το πρόγραμμα της 1ης αγωνιστικής, το Σάββατο 20 Αυγούστου παίζουν την ίδια ώρα Λαμία - ΑΕΚ και ΠΑΟΚ - Παναιτωλικός... 21:30 το ένα 21:45 το άλλο..... Πληρώνουμε και Cosmote Tv και Nova για να βλέπουμε όλα τα παιχνίδια της Super League... Αν είναι έτσι να το κόψουμε..... Δεν μπορεί να μπει κάποιο βέτο στην διοργανώτρια αρχή;