Καλημέρα
Νομίζω πως έχω συμπληρώσει 12 συνεχόμενους μήνες πληρωμής με πιστωτική κάρτα (πάγια εντολή)
Μπορείτε να μου πείτε ποιος θα είναι ο δωρεάν μήνας;
Ευχαριστώ πολύ
Έχω στείλει pm
Καλημερα ειμαι συνδρομητης στη νοβα και θελω να προσθεσω την επιγεια ληψη στον αποκωδικοποιητη μου.μπορειτε να μ ενημερσετε που θα βρω το στικακι και ποιο το κοστος?
Καλησπερα σας , ειμαι εξαγριωμενος γιατι μετα απο 10 ημερες εξακολουθειται να μην μου προσφερεται τις υπηρεσιες που εχουμε συναψει συμφωνια.
Συγκεκριμενα στις 28/102018 δινω τηλεφωνικα βλαβη στο internet.
Την 1/11/2018 , μετα απο 4 εργασιμες ημερες κι οχι μετα απο 3 εργασιμες ( οπως διατυμπανιζεται παντου ) ερχεται τεχνικος στο χωρο μου , οπου και μετα τον τεχνικο ελεγχο , απεφανθη οτι το προβλημα ειναι απο τον κατανεμητη και προς τον παροχο . Δηλαδη με αλλα λογια στον ΟΤΕ.
Δηλωνει την 2/11/2018 βλαβη στον οτε , συμφωνα με sms που μου ερχεται στο κινητο μου .
Την 5/11/2018 ερχεται νεο sms στο κινητο μου το οποιο μου δηλωνει οτι ο τεχνικος ελεγχος απο τον οτε θα πραγματοποιηθει στις 6/11/2018 και απο ωρα 11,00 - 15,00
Παιρνω αδεια απο τη δουλεια μου για να παρευρισκομαι στο σπιτι μου την 6/11/2018.
Σημερα λοιπον και στις 14,50 και μετα απο 22 λεπτα αναμονης στο 5ψηφιο τηλεφωνο επικοινωνιας που εχετε και αφου κανεις δεν εχει εμφανιστει για ελεγχο , επικοινωνω μαζι σας και ακουω εκπληκτος , οτι , Ο ΟΤΕ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΒΡΗΚΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ.
Πειτε μου σας παρακαλω πολυ πως θελετε να συμπεριφερθω;;;
Σαν πολιτισμενος ανθρωπος η σαν αγριανθρωπος ;;;;;;
Θελω αμεσα να διακοψω την συνεργασια μας λογω αθετησης εκ μερους σας των συμφωνηθεντων.
Πιστεψτε με κνω τρομερες προσπαθειες για να φερθω ανθρωπινα.
Σας ευχαριστω πολυ.
nova.rep 1 εστειλα προσωπικο μηνυμα για ενα ζητημα που με απασχολει!
Θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι είναι δρομολογημένες δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες και για οτιδήποτε νεότερο θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση στο τηλέφωνο επικοινωνίας.
Κώστας, Nova Support
nova.rep 1 εστειλα προσωπικο μηνυμα για ενα ζητημα που με απασχολει!
σημερα εκδοθηκε ο λογαριασμος του σπορτ πακετου που ειμαι συνδρομητης και βλεπω οτι χρεωθηκε το nova on demand.απο οσο ξερω ο πρωτος μηνας ειναι δωρεαν!
Κυριε , επειδη ειδα και μεχρι τωρα τις δρομολογημενες ενεργειες σας και το αποτελεσμα τους , θα σας παρακαλουσα να με ενημερωσετε αναλυτικα εστω και με pm , ποιες ειναι αυτες οι δρομολογημενες ενεργειες;;;
Ευχαριστω πολυ.
Καλησπέρα σας . Είμαι συνδρομητής Nova 3 play με τον δεκτή pvr 865 hd . Θα ήθελα να με ενημερώσετε που μπορώ να προμηθευτώ το DTT usb ώστε να μπορώ να βλέπω τα ελεύθερα ψηφιακά κανάλια μέσω του δεκτή . Ευχαριστώ εκ των προτέρων .
Αλεξανδρος Μ.
Καλησπέρα σας,
Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.
Κώστας, Nova Support
καλημέρα σας,
πριν απο μερικές ημέρες η nova ανακοίνωσε (και μας ενημέρωσε με μήνυμα στον αποκωδ/τη) ότι διαθέτει δοκιμαστικά/δωρεάν για 1 μήνα το nova on demand για τους πελάτες που έχουν μόνο nova τηλεόραση και όχι triple play. Η δοκιμαστική/δωρεάν περίοδος είναι ένας μήνας και έπειτα όποιος θέλει το επιλέγει ως υπηρεσία όποιος δεν το θέλει όχι.
Στον λογιαριασμό μου (που έχει ημερομηνία έκδοσης 01/11/2018) υπάρχει χρέωση του nova on demand.
Πιο συγκεκριμένα αναφέρει "Πρόσθετες τεχνικές δυνατότητες (Nova on Demand) (TBC) 26/11/18-31/12/18 4,28ευρώ". Δηλαδή με χρεώνετε προκαταβολικά για τον επόμενο μήνα για μια υπηρεσία που ΘΑ αποφασίσω αν θα την συνεχίσω ή όχι και για την οποία με ενημερώσατε ότι μπορώ να δοκιμάσω για έναν μήνα ΔΩΡΕΑΝ.
Οι ερωτήσεις μου είναι δύο
1) πρέπει να δηλώσω κάπου ότι δεν επιθυμώ να συνεχιστεί η υπηρεσία που ξεκίνησε απο μόνη της; (δεν ζήτησα ποτέ να γίνει έναρξη της υπηρεσίας)
2) αν δηλώσω ότι δεν επιθυμώ την συνέχιση της υπηρεσίας το ποσό που προπληρώνω (4,28ευρώ) θα αφαιρεθεί απο τον επόμενο λογαριασμό;
ευχαριστώ
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Μπορείτε να με ενημερώσετε και για τα υπόλοιπα που ρωτάω
Καλησπερα σας , εχετε κατι να μου πειτε σχετικα με το προβλημα που εχετε δημιουργησει , με την μη παροχη υπηρεσιας διαδικτυου, εδω και 14 ημερες;;;;
Εκτος απο το οτι εχετε δρομολογησει τις απαιτουμενες ενεργειες , οι οποιες και ειναι αγνωστες σε μενα , καθοτι αρνειστε να μου τις αποκαλυψετε,
Υπαρχει κατι νεο;;;
Στις 25/10/2018 εκανα αιτηση φορητότητας από την cosmote προς forthnet/nova για σταθερο και ιντερνετ από adsl (που είχα) σε vdsl.
Στις 2/11/18 ενεργοπο Μειηθηκε η γραμμή. Ιντερνετ απο την cosmote είχα μέχρι και χθες 6/11/2018. Yπέθεσα ότι θα εχω vdsl έβαλα το νεο μου ρούτερ αλλά διαπιστωσα ότι δεν συγχρονιζει καν! Ούτε λόγος για ιντερνετ. Από το τεχνικο τμημα της forthnet μου ειπαν οτι εχω βλαβη και θα με παρει τηλεφωνο τεχνικος. Με πηρε τελικά ετά από πολλή επιμονή δική μου και εκλεισα ραντεβου με βλάβη στο καλώδιο της γραμμης μου. Δυστυχώς έχω τις επιφυλάξεις μου και φοβάμαι ότι το προβλημα στη γραμμή μου το εχει δημιουργησει ο οτε για προφανείς λόγους. Σχεδόν ειμαι σιγουρη για την επιβεβαιωση αύριο. Θα ηθελα να ρωτησω αν το προβλημα ειναι στη γραμμη του οτε ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ? Δηλαδή πότε ο οτε διορθώνει τη βλάβη? Λυπάμαι πραγματικά γιατι αρχιζει τοσο ασχημα η συνεργασια μου με την νοβα. Σχεδόν το εχω μετανιώσει...Ήδη 2 μερες χωρίς ιντερνετ και ποιος ξέρει πόσες ακόμα. Πρέπει να βρείτε έναν τρόπο να δίνετε με καποιο τροπο ιντερνετ στους πελατες, εστω με 4g μεχρι να αποκατασταθει η βλάβη.
Δε θα σχολιάσω αλλά θα ηθελα να καταθεσω ότι από αβλεψία σας μου στειλατε ηδη τον πρώτο λογαριασμό προς πληρωμη. Παιδιά... ντροπή...
Καλημέρα σας.καλημέρα σας,
πριν απο μερικές ημέρες η nova ανακοίνωσε (και μας ενημέρωσε με μήνυμα στον αποκωδ/τη) ότι διαθέτει δοκιμαστικά/δωρεάν για 1 μήνα το nova on demand για τους πελάτες που έχουν μόνο nova τηλεόραση και όχι triple play. Η δοκιμαστική/δωρεάν περίοδος είναι ένας μήνας και έπειτα όποιος θέλει το επιλέγει ως υπηρεσία όποιος δεν το θέλει όχι.
Στον λογιαριασμό μου (που έχει ημερομηνία έκδοσης 01/11/2018) υπάρχει χρέωση του nova on demand.
Πιο συγκεκριμένα αναφέρει "Πρόσθετες τεχνικές δυνατότητες (Nova on Demand) (TBC) 26/11/18-31/12/18 4,28ευρώ". Δηλαδή με χρεώνετε προκαταβολικά για τον επόμενο μήνα για μια υπηρεσία που ΘΑ αποφασίσω αν θα την συνεχίσω ή όχι και για την οποία με ενημερώσατε ότι μπορώ να δοκιμάσω για έναν μήνα ΔΩΡΕΑΝ.
Οι ερωτήσεις μου είναι δύο
1) πρέπει να δηλώσω κάπου ότι δεν επιθυμώ να συνεχιστεί η υπηρεσία που ξεκίνησε απο μόνη της; (δεν ζήτησα ποτέ να γίνει έναρξη της υπηρεσίας)
2) αν δηλώσω ότι δεν επιθυμώ την συνέχιση της υπηρεσίας το ποσό που προπληρώνω (4,28ευρώ) θα αφαιρεθεί απο τον επόμενο λογαριασμό;
ευχαριστώ