*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

nikmamba

New member
2 July 2018
14
Καλημερα ειμαι συνδρομητης στη νοβα και θελω να προσθεσω την επιγεια ληψη στον αποκωδικοποιητη μου.μπορειτε να μ ενημερσετε που θα βρω το στικακι και ποιο το κοστος?
 

aenaos15

Inactive User
25 August 2008
996
Καλησπερα σας , ειμαι εξαγριωμενος γιατι μετα απο 10 ημερες εξακολουθειται να μην μου προσφερεται τις υπηρεσιες που εχουμε συναψει συμφωνια.
Συγκεκριμενα στις 28/102018 δινω τηλεφωνικα βλαβη στο internet.
Την 1/11/2018 , μετα απο 4 εργασιμες ημερες κι οχι μετα απο 3 εργασιμες ( οπως διατυμπανιζεται παντου ) ερχεται τεχνικος στο χωρο μου , οπου και μετα τον τεχνικο ελεγχο , απεφανθη οτι το προβλημα ειναι απο τον κατανεμητη και προς τον παροχο . Δηλαδη με αλλα λογια στον ΟΤΕ.
Δηλωνει την 2/11/2018 βλαβη στον οτε , συμφωνα με sms που μου ερχεται στο κινητο μου .
Την 5/11/2018 ερχεται νεο sms στο κινητο μου το οποιο μου δηλωνει οτι ο τεχνικος ελεγχος απο τον οτε θα πραγματοποιηθει στις 6/11/2018 και απο ωρα 11,00 - 15,00
Παιρνω αδεια απο τη δουλεια μου για να παρευρισκομαι στο σπιτι μου την 6/11/2018.
Σημερα λοιπον και στις 14,50 και μετα απο 22 λεπτα αναμονης στο 5ψηφιο τηλεφωνο επικοινωνιας που εχετε και αφου κανεις δεν εχει εμφανιστει για ελεγχο , επικοινωνω μαζι σας και ακουω εκπληκτος , οτι , Ο ΟΤΕ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΒΡΗΚΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ.
Πειτε μου σας παρακαλω πολυ πως θελετε να συμπεριφερθω;;;
Σαν πολιτισμενος ανθρωπος η σαν αγριανθρωπος ;;;;;;
Θελω αμεσα να διακοψω την συνεργασια μας λογω αθετησης εκ μερους σας των συμφωνηθεντων.
Πιστεψτε με κνω τρομερες προσπαθειες για να φερθω ανθρωπινα.
Σας ευχαριστω πολυ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,588
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Καλημέρα
Νομίζω πως έχω συμπληρώσει 12 συνεχόμενους μήνες πληρωμής με πιστωτική κάρτα (πάγια εντολή)
Μπορείτε να μου πείτε ποιος θα είναι ο δωρεάν μήνας;
Ευχαριστώ πολύ
Έχω στείλει pm

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Καλημερα ειμαι συνδρομητης στη νοβα και θελω να προσθεσω την επιγεια ληψη στον αποκωδικοποιητη μου.μπορειτε να μ ενημερσετε που θα βρω το στικακι και ποιο το κοστος?

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Καλησπερα σας , ειμαι εξαγριωμενος γιατι μετα απο 10 ημερες εξακολουθειται να μην μου προσφερεται τις υπηρεσιες που εχουμε συναψει συμφωνια.
Συγκεκριμενα στις 28/102018 δινω τηλεφωνικα βλαβη στο internet.
Την 1/11/2018 , μετα απο 4 εργασιμες ημερες κι οχι μετα απο 3 εργασιμες ( οπως διατυμπανιζεται παντου ) ερχεται τεχνικος στο χωρο μου , οπου και μετα τον τεχνικο ελεγχο , απεφανθη οτι το προβλημα ειναι απο τον κατανεμητη και προς τον παροχο . Δηλαδη με αλλα λογια στον ΟΤΕ.
Δηλωνει την 2/11/2018 βλαβη στον οτε , συμφωνα με sms που μου ερχεται στο κινητο μου .
Την 5/11/2018 ερχεται νεο sms στο κινητο μου το οποιο μου δηλωνει οτι ο τεχνικος ελεγχος απο τον οτε θα πραγματοποιηθει στις 6/11/2018 και απο ωρα 11,00 - 15,00
Παιρνω αδεια απο τη δουλεια μου για να παρευρισκομαι στο σπιτι μου την 6/11/2018.
Σημερα λοιπον και στις 14,50 και μετα απο 22 λεπτα αναμονης στο 5ψηφιο τηλεφωνο επικοινωνιας που εχετε και αφου κανεις δεν εχει εμφανιστει για ελεγχο , επικοινωνω μαζι σας και ακουω εκπληκτος , οτι , Ο ΟΤΕ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΒΡΗΚΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ.
Πειτε μου σας παρακαλω πολυ πως θελετε να συμπεριφερθω;;;
Σαν πολιτισμενος ανθρωπος η σαν αγριανθρωπος ;;;;;;
Θελω αμεσα να διακοψω την συνεργασια μας λογω αθετησης εκ μερους σας των συμφωνηθεντων.
Πιστεψτε με κνω τρομερες προσπαθειες για να φερθω ανθρωπινα.
Σας ευχαριστω πολυ.

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι είναι δρομολογημένες δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες και για οτιδήποτε νεότερο θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση στο τηλέφωνο επικοινωνίας.

Κώστας, Nova Support
 

cmoustakas

Supreme Member
5 June 2011
5,363
Αθήνα
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

nova.rep 1 εστειλα προσωπικο μηνυμα για ενα ζητημα που με απασχολει!

Στο πρώτο post αναφέρετε ξεκάθαρα ο τρόπος λειτουργείας του support. Δεν στέλνουμε προσωπικό PM στο support για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε, το πρόβλημα το γράφουμε δημόσια στο παρόν νήμα και αν μας ζητηθεί από το support στέλνουμε PM με τα προσωπικά μας στοιχεία για να γίνει ταυτοποίηση της συνδρομής.

Παρακαλώ πολύ να είμαστε πολύ τυπικοί μα την διαδικασία του παρόν support.
 

aenaos15

Inactive User
25 August 2008
996
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι είναι δρομολογημένες δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες και για οτιδήποτε νεότερο θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση στο τηλέφωνο επικοινωνίας.

Κώστας, Nova Support

Κυριε , επειδη ειδα και μεχρι τωρα τις δρομολογημενες ενεργειες σας και το αποτελεσμα τους , θα σας παρακαλουσα να με ενημερωσετε αναλυτικα εστω και με pm , ποιες ειναι αυτες οι δρομολογημενες ενεργειες;;;
Ευχαριστω πολυ.
 

lousio77

New member
21 July 2013
84
nova.rep 1 εστειλα προσωπικο μηνυμα για ενα ζητημα που με απασχολει!

κατανοητο αλλα δεν ηξερα και ολους τους κανονισμους απεξω.παντως σε περιπτωση που διαβαστηκε το αναλυω εκει το ζητημα μου!αν μπορει να παρεμβει καλως.οπως και να εχει ευχαριστω εκ των προτερων!

σημερα εκδοθηκε ο λογαριασμος του σπορτ πακετου που ειμαι συνδρομητης και βλεπω οτι χρεωθηκε το nova on demand.απο οσο ξερω ο πρωτος μηνας ειναι δωρεαν!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,588
Καλησπέρα σας,

nova.rep 1 εστειλα προσωπικο μηνυμα για ενα ζητημα που με απασχολει!

σημερα εκδοθηκε ο λογαριασμος του σπορτ πακετου που ειμαι συνδρομητης και βλεπω οτι χρεωθηκε το nova on demand.απο οσο ξερω ο πρωτος μηνας ειναι δωρεαν!

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κυριε , επειδη ειδα και μεχρι τωρα τις δρομολογημενες ενεργειες σας και το αποτελεσμα τους , θα σας παρακαλουσα να με ενημερωσετε αναλυτικα εστω και με pm , ποιες ειναι αυτες οι δρομολογημενες ενεργειες;;;
Ευχαριστω πολυ.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα, στη σελίδα της Nova στο Facebook και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Γιώργος, Nova Support
 

Alexism007

New member
16 May 2017
3
Καλησπέρα σας . Είμαι συνδρομητής Nova 3 play με τον δεκτή pvr 865 hd . Θα ήθελα να με ενημερώσετε που μπορώ να προμηθευτώ το DTT usb ώστε να μπορώ να βλέπω τα ελεύθερα ψηφιακά κανάλια μέσω του δεκτή . Ευχαριστώ εκ των προτέρων .
Αλεξανδρος Μ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,588
Καλησπέρα σας . Είμαι συνδρομητής Nova 3 play με τον δεκτή pvr 865 hd . Θα ήθελα να με ενημερώσετε που μπορώ να προμηθευτώ το DTT usb ώστε να μπορώ να βλέπω τα ελεύθερα ψηφιακά κανάλια μέσω του δεκτή . Ευχαριστώ εκ των προτέρων .
Αλεξανδρος Μ.

Καλησπέρα Alexism007,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

tempo

Established Member
4 August 2006
200
καλημέρα σας,
πριν απο μερικές ημέρες η nova ανακοίνωσε (και μας ενημέρωσε με μήνυμα στον αποκωδ/τη) ότι διαθέτει δοκιμαστικά/δωρεάν για 1 μήνα το nova on demand για τους πελάτες που έχουν μόνο nova τηλεόραση και όχι triple play. Η δοκιμαστική/δωρεάν περίοδος είναι ένας μήνας και έπειτα όποιος θέλει το επιλέγει ως υπηρεσία όποιος δεν το θέλει όχι.
Στον λογιαριασμό μου (που έχει ημερομηνία έκδοσης 01/11/2018) υπάρχει χρέωση του nova on demand.
Πιο συγκεκριμένα αναφέρει "Πρόσθετες τεχνικές δυνατότητες (Nova on Demand) (TBC) 26/11/18-31/12/18 4,28ευρώ". Δηλαδή με χρεώνετε προκαταβολικά για τον επόμενο μήνα για μια υπηρεσία που ΘΑ αποφασίσω αν θα την συνεχίσω ή όχι και για την οποία με ενημερώσατε ότι μπορώ να δοκιμάσω για έναν μήνα ΔΩΡΕΑΝ.
Οι ερωτήσεις μου είναι δύο
1) πρέπει να δηλώσω κάπου ότι δεν επιθυμώ να συνεχιστεί η υπηρεσία που ξεκίνησε απο μόνη της; (δεν ζήτησα ποτέ να γίνει έναρξη της υπηρεσίας)
2) αν δηλώσω ότι δεν επιθυμώ την συνέχιση της υπηρεσίας το ποσό που προπληρώνω (4,28ευρώ) θα αφαιρεθεί απο τον επόμενο λογαριασμό;

ευχαριστώ
 

stssts

Established Member
15 November 2007
297
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,



Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.




Κώστας, Nova Support

Ευχαριστώ για την απάντηση.
Μπορείτε να με ενημερώσετε και για τα υπόλοιπα που ρωτάω
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,588
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

καλημέρα σας,
πριν απο μερικές ημέρες η nova ανακοίνωσε (και μας ενημέρωσε με μήνυμα στον αποκωδ/τη) ότι διαθέτει δοκιμαστικά/δωρεάν για 1 μήνα το nova on demand για τους πελάτες που έχουν μόνο nova τηλεόραση και όχι triple play. Η δοκιμαστική/δωρεάν περίοδος είναι ένας μήνας και έπειτα όποιος θέλει το επιλέγει ως υπηρεσία όποιος δεν το θέλει όχι.
Στον λογιαριασμό μου (που έχει ημερομηνία έκδοσης 01/11/2018) υπάρχει χρέωση του nova on demand.
Πιο συγκεκριμένα αναφέρει "Πρόσθετες τεχνικές δυνατότητες (Nova on Demand) (TBC) 26/11/18-31/12/18 4,28ευρώ". Δηλαδή με χρεώνετε προκαταβολικά για τον επόμενο μήνα για μια υπηρεσία που ΘΑ αποφασίσω αν θα την συνεχίσω ή όχι και για την οποία με ενημερώσατε ότι μπορώ να δοκιμάσω για έναν μήνα ΔΩΡΕΑΝ.
Οι ερωτήσεις μου είναι δύο
1) πρέπει να δηλώσω κάπου ότι δεν επιθυμώ να συνεχιστεί η υπηρεσία που ξεκίνησε απο μόνη της; (δεν ζήτησα ποτέ να γίνει έναρξη της υπηρεσίας)
2) αν δηλώσω ότι δεν επιθυμώ την συνέχιση της υπηρεσίας το ποσό που προπληρώνω (4,28ευρώ) θα αφαιρεθεί απο τον επόμενο λογαριασμό;

ευχαριστώ

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Ευχαριστώ για την απάντηση.
Μπορείτε να με ενημερώσετε και για τα υπόλοιπα που ρωτάω

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε απαντήσει και στο υπόλοιπο σκέλος της ερώτησης σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.

Γιώργος, Nova Support
 

mclisme

Senior Member
4 May 2012
646
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα, θα ήθελα να μαθω πως μπορω να απενεργοποιησω την υπηρεσία NovaGO extra καθώς δεν βρισκω σχετική επιλογή στο MyAccount.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,588
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα mclisme,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα (πχ. ΑΦΜ, αριθμό κάρτας Nova κλπ), ώστε να βοηθήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 

aenaos15

Inactive User
25 August 2008
996
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την

Καλησπερα σας , εχετε κατι να μου πειτε σχετικα με το προβλημα που εχετε δημιουργησει , με την μη παροχη υπηρεσιας διαδικτυου, εδω και 14 ημερες;;;;
Εκτος απο το οτι εχετε δρομολογησει τις απαιτουμενες ενεργειες , οι οποιες και ειναι αγνωστες σε μενα , καθοτι αρνειστε να μου τις αποκαλυψετε,
Υπαρχει κατι νεο;;;
 

Gloriana

Established Member
7 November 2018
226
Στις 25/10/2018 εκανα αιτηση φορητότητας από την cosmote προς forthnet/nova για σταθερο και ιντερνετ από adsl (που είχα) σε vdsl.
Στις 2/11/18 ενεργοπο Μειηθηκε η γραμμή. Ιντερνετ απο την cosmote είχα μέχρι και χθες 6/11/2018. Yπέθεσα ότι θα εχω vdsl έβαλα το νεο μου ρούτερ αλλά διαπιστωσα ότι δεν συγχρονιζει καν! Ούτε λόγος για ιντερνετ. Από το τεχνικο τμημα της forthnet μου ειπαν οτι εχω βλαβη και θα με παρει τηλεφωνο τεχνικος. Με πηρε τελικά ετά από πολλή επιμονή δική μου και εκλεισα ραντεβου με βλάβη στο καλώδιο της γραμμης μου. Δυστυχώς έχω τις επιφυλάξεις μου και φοβάμαι ότι το προβλημα στη γραμμή μου το εχει δημιουργησει ο οτε για προφανείς λόγους. Σχεδόν ειμαι σιγουρη για την επιβεβαιωση αύριο. Θα ηθελα να ρωτησω αν το προβλημα ειναι στη γραμμη του οτε ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ? Δηλαδή πότε ο οτε διορθώνει τη βλάβη? Λυπάμαι πραγματικά γιατι αρχιζει τοσο ασχημα η συνεργασια μου με την νοβα. Σχεδόν το εχω μετανιώσει...Ήδη 2 μερες χωρίς ιντερνετ και ποιος ξέρει πόσες ακόμα. Πρέπει να βρείτε έναν τρόπο να δίνετε με καποιο τροπο ιντερνετ στους πελατες, εστω με 4g μεχρι να αποκατασταθει η βλάβη.

Δε θα σχολιάσω αλλά θα ηθελα να καταθεσω ότι από αβλεψία σας μου στειλατε ηδη τον πρώτο λογαριασμό προς πληρωμη. Παιδιά... ντροπή...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,588
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Καλησπερα σας , εχετε κατι να μου πειτε σχετικα με το προβλημα που εχετε δημιουργησει , με την μη παροχη υπηρεσιας διαδικτυου, εδω και 14 ημερες;;;;
Εκτος απο το οτι εχετε δρομολογησει τις απαιτουμενες ενεργειες , οι οποιες και ειναι αγνωστες σε μενα , καθοτι αρνειστε να μου τις αποκαλυψετε,
Υπαρχει κατι νεο;;;

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουν δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες επίλυσης προς το αρμόδιο τμήμα της τεχνικής μας διεύθυνσης και θα χρειαστεί να αναμένουμε την ολοκλήρωση αυτών.

Για την πορεία εξέλιξης, θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωσή σου στα διαθέσιμα τηλέφωνα επικοινωνίας.

Στις 25/10/2018 εκανα αιτηση φορητότητας από την cosmote προς forthnet/nova για σταθερο και ιντερνετ από adsl (που είχα) σε vdsl.
Στις 2/11/18 ενεργοπο Μειηθηκε η γραμμή. Ιντερνετ απο την cosmote είχα μέχρι και χθες 6/11/2018. Yπέθεσα ότι θα εχω vdsl έβαλα το νεο μου ρούτερ αλλά διαπιστωσα ότι δεν συγχρονιζει καν! Ούτε λόγος για ιντερνετ. Από το τεχνικο τμημα της forthnet μου ειπαν οτι εχω βλαβη και θα με παρει τηλεφωνο τεχνικος. Με πηρε τελικά ετά από πολλή επιμονή δική μου και εκλεισα ραντεβου με βλάβη στο καλώδιο της γραμμης μου. Δυστυχώς έχω τις επιφυλάξεις μου και φοβάμαι ότι το προβλημα στη γραμμή μου το εχει δημιουργησει ο οτε για προφανείς λόγους. Σχεδόν ειμαι σιγουρη για την επιβεβαιωση αύριο. Θα ηθελα να ρωτησω αν το προβλημα ειναι στη γραμμη του οτε ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ? Δηλαδή πότε ο οτε διορθώνει τη βλάβη? Λυπάμαι πραγματικά γιατι αρχιζει τοσο ασχημα η συνεργασια μου με την νοβα. Σχεδόν το εχω μετανιώσει...Ήδη 2 μερες χωρίς ιντερνετ και ποιος ξέρει πόσες ακόμα. Πρέπει να βρείτε έναν τρόπο να δίνετε με καποιο τροπο ιντερνετ στους πελατες, εστω με 4g μεχρι να αποκατασταθει η βλάβη.

Δε θα σχολιάσω αλλά θα ηθελα να καταθεσω ότι από αβλεψία σας μου στειλατε ηδη τον πρώτο λογαριασμό προς πληρωμη. Παιδιά... ντροπή...

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

GiannisKon70

New member
15 July 2016
7
δεν μπορω να δω το novaGo extra στο Laptop μου. Μου βγαζει συνεχως εγκατασταση του Player ενω τον εχω εγκαταστησει. Εχω windows10 και firefox
 

pepis

AVClub Addicted Member
11 December 2010
1,503
καλημέρα σας,
πριν απο μερικές ημέρες η nova ανακοίνωσε (και μας ενημέρωσε με μήνυμα στον αποκωδ/τη) ότι διαθέτει δοκιμαστικά/δωρεάν για 1 μήνα το nova on demand για τους πελάτες που έχουν μόνο nova τηλεόραση και όχι triple play. Η δοκιμαστική/δωρεάν περίοδος είναι ένας μήνας και έπειτα όποιος θέλει το επιλέγει ως υπηρεσία όποιος δεν το θέλει όχι.
Στον λογιαριασμό μου (που έχει ημερομηνία έκδοσης 01/11/2018) υπάρχει χρέωση του nova on demand.
Πιο συγκεκριμένα αναφέρει "Πρόσθετες τεχνικές δυνατότητες (Nova on Demand) (TBC) 26/11/18-31/12/18 4,28ευρώ". Δηλαδή με χρεώνετε προκαταβολικά για τον επόμενο μήνα για μια υπηρεσία που ΘΑ αποφασίσω αν θα την συνεχίσω ή όχι και για την οποία με ενημερώσατε ότι μπορώ να δοκιμάσω για έναν μήνα ΔΩΡΕΑΝ.
Οι ερωτήσεις μου είναι δύο
1) πρέπει να δηλώσω κάπου ότι δεν επιθυμώ να συνεχιστεί η υπηρεσία που ξεκίνησε απο μόνη της; (δεν ζήτησα ποτέ να γίνει έναρξη της υπηρεσίας)
2) αν δηλώσω ότι δεν επιθυμώ την συνέχιση της υπηρεσίας το ποσό που προπληρώνω (4,28ευρώ) θα αφαιρεθεί απο τον επόμενο λογαριασμό;

ευχαριστώ
Καλημέρα σας.
Έχω και εγώ το ίδιο θέμα. Παρακαλώ ενημερώστε με τι πρέπει να κάνω... Ευχαριστώ πολύ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stonecityboys

AVClub Enthusiast
6 October 2008
866
Future World!!!
Καλησπερα σας,

Ληγει τον 11ο η καρτα μου που εχω βαλει για εξοφληση με παγια εντολη.
Μου ηρθε η ανανεβση της και θελω να την αλλαξω.
Ο λογαριασμος μου μου λεει οτι "Η εξόφληση του λογαριασμού σου θα πραγματοποιηθεί αυτόματα με χρέωση της πιστωτικής σου κάρτας την 28/11/2018" που ειναι με αυτη που ληγει τωρα.

Που θα πρεπει να μπω στο mynova για να αλλαξω την καρτα χωρις να χασω τον 13ο μηνα? καθως και θα πρεπει να περιμενω μετα της 28/11/2018 αφου γινει η πληρωμη του παροντος λογαριασμου να την αλλαξω η μπορω και τωρα?