Καλημέρα ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΟΥΝΑΚΗΣ,
Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει, ωστόσο, θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι σκοπός μας είναι να βοηθήσουμε στο ζήτημα το οποίο έχει παρουσιαστεί και όχι κάτι διαφορετικό από αυτό.
Για το ζήτημα απώλειας ήχου το οποίο έχει παρουσιαστεί στην τρέχουσα συνδεσμολογία των Home Cinema & Projector συσκευών σου, με τον δορυφορικό σου δέκτη, έχουμε απαντήσει στο σημερινό σου προσωπικό μήνυμα με επιπλέον ενέργειες που προτείνουμε να ακολουθήσεις.
Επιπλέον, αναφορικά με τη λειτουργία της υπηρεσίας Nova On Demand στον εξοπλισμό σου, όπως έχουμε αναφέρει και σε απάντησή μας σε προσωπικό σου μήνυμα στις 27/06, η υπηρεσία παρέχεται μόνο μέσω του ιδιόκτητου δικτύου σε υπηρεσία Nova 3Play και ως εκ τούτου δεν είναι εφικτή η παροχή της υπηρεσίας στον συγκεκριμένο εξοπλισμό.
Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.
Αλέξης, Nova Support