Nova.Rep1
Supreme Member
- 24 October 2013
- 3,586
Καλησπερα,
μετα απο επικοινωνία που ειχα τηλεφωνικά για οικονομική διαφορά (λάθος χρέωση), ελαβα email για πιστωση ποσού που όμως ειναι και πάλι λάθος.
Εχω απαντήσει στο email εχω στειλει και απο φορμα και κανεις δεν εχει επικοινωνήσει.
Οταν υπαρχει ηδη θέμα και χρειαζεται εκ νεου επικοινωνία δεν μπορει ο συνδομητης να μπαινει πάλι σε 10-15 λεπτά χρεώσιμης αναμονής για μιλήσει με κάποιον.!!!!
Καλησπέρα beastie και καλή εβδομάδα,
Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.
Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;
Γιώργος, Nova Support