*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπερα,
μετα απο επικοινωνία που ειχα τηλεφωνικά για οικονομική διαφορά (λάθος χρέωση), ελαβα email για πιστωση ποσού που όμως ειναι και πάλι λάθος.
Εχω απαντήσει στο email εχω στειλει και απο φορμα και κανεις δεν εχει επικοινωνήσει.

Οταν υπαρχει ηδη θέμα και χρειαζεται εκ νεου επικοινωνία δεν μπορει ο συνδομητης να μπαινει πάλι σε 10-15 λεπτά χρεώσιμης αναμονής για μιλήσει με κάποιον.!!!!

Καλησπέρα beastie και καλή εβδομάδα,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Ευχαριστώ για την άμεση επικοινωνία για ανανέωση
Ελπίζω να γίνει άμεσα και ο σχετικός αντιλογισμός
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα σας,

Σας εστειλα 2 μηνυματα. ευχαριστω.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει τα προσωπικά σου μηνύματα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Ευχαριστώ για την άμεση επικοινωνία για ανανέωση
Ελπίζω να γίνει άμεσα και ο σχετικός αντιλογισμός

Εμείς σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.


Παραμένουμε στη διάθεσή σας, για οτιδήποτε χρειαστείτε.

Γιώργος, Nova Support
 
Last edited by a moderator:

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,144
Νότια Μακεδονία
Καλημερα. Πως μπορω να εχω fastpath στην γραμμη μου; Υπαρχει χρεωση; Υπαρχει καπου στο wedinterface του router που μπορω να δω αν ειμαι σε fastpath ή interleaving; Μετα απο βλαβη που προκαλεσε ο ΟΤΕ στην γραμμη μου πριν ενα μηνα το ping εχει παει στα 70ms και σε online παιχνιδια εκτοξευεται στα 380ms ανα 10 δευτερολεπτα...Θα ηθελα να κατεβει οσο γινεται αυτο.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα songless_bird,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε αρχικά να σε ενημερώσουμε ότι η ενεργοποίηση fastpath πραγματοποιείται μέσω της τεχνικής μας διεύθυνσης και παρέχεται δωρεάν.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 

dareios

New member
23 January 2014
23
Καλημέρα σας,
Βλέπω (επιτέλους!) διαθεσιμότητα για vdsl στη γραμμή μου. Στο nova myaccount παρατηρώ ότι η τιμή είναι 10 αντί για 5 που γράφει στο site.
Προφανώς και θέλω να αναβαθμίσω σε vdsl αλλά με 5 και όχι 10 . Μπορείτε να με καλέσετε ώστε να το διευθετήσουμε;

Ευχαριστώ,
Υ.Γ
Έχω στείλει τα στοιχεία μου στον χρήστη Nova.Rep1.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα dareios,

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Nova Support
 

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,144
Νότια Μακεδονία
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα songless_bird,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε αρχικά να σε ενημερώσουμε ότι η ενεργοποίηση fastpath πραγματοποιείται μέσω της τεχνικής μας διεύθυνσης και παρέχεται δωρεάν.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
ευχαριστω πολυ για την άμεση εξυπηρέτηση ! Χτες το βραδυ (Σάββατο ) με κάλεσε τεχνικός , άλλαξε ρυθμισεις στο ρουτερ και βελτίωσε την κατάσταση . Σημερα (Κυριακή) το μεσημέρι ενεργοποιήθηκε σε fastpath η γραμμή μου. Διάφορα καμία... το Ping παραμένει υψηλό για fastpath ( 60ms ) και η ταχύτητα συγχρονισμού εχει πεσει απο τα 20mbps στα 16...σίγουρα βλεπω λιγότερα errors στη γραμμή. Να περιμενω μερικές μερες να δω πως παει η γραμμή;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

ευχαριστω πολυ για την άμεση εξυπηρέτηση ! Χτες το βραδυ (Σάββατο ) με κάλεσε τεχνικός , άλλαξε ρυθμισεις στο ρουτερ και βελτίωσε την κατάσταση . Σημερα (Κυριακή) το μεσημέρι ενεργοποιήθηκε σε fastpath η γραμμή μου. Διάφορα καμία... το Ping παραμένει υψηλό για fastpath ( 60ms ) και η ταχύτητα συγχρονισμού εχει πεσει απο τα 20mbps στα 16...σίγουρα βλεπω λιγότερα errors στη γραμμή. Να περιμενω μερικές μερες να δω πως παει η γραμμή;

Καλησπέρα songless_bird,

Θα προτείναμε να παρακολουθήσεις για μερικές μέρες την συμπεριφορά της γραμμής σου κατόπιν της εφαρμογής του fastpath και αν το ζήτημα παραμένει να μας ενημερώσεις εκ νέου ώστε να προχωρήσουμε σε περαιτέρω έλεγχο.

Γεωργία, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα spinalgr1990,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 

spinalgr1990

New member
18 June 2017
21
Τελικα εκανα επαναφορα στις εργοσταστιακες ρυθμισεις και μια επανεκκινηση το μοντεμ και λυθηκε το ζητημα.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Σ' ευχαριστούμε για την ενημέρωση και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 

moonchild

New member
1 November 2014
33
Καλημέρα.
Από την αρχή της συνδρομής μου στη nova (09/2015), ο αποκωδικοποιητής μου κολλάει τουλάχιστον μία φορά ανά εβδομάδα. Αυτό που συμβαίνει με λίγα λόγια είναι ότι παγώνει η εικόνα και ο αποκωδικοποιητής δεν δέχεται καμία εντολή οπότε επανέρχεται μόνο αν βγει από το ρεύμα. Είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο (υπό την έννοια ότι συμβαίνει γενικά, φυσιολογικό δε μπορεί να είναι) ή να ζητήσω αλλαγή;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα moonchild,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχειά της υπηρεσίας σου;

Αλέξης, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα
σας έχω στείλει πμ σχετικά με τον 13ο δωρεάν μήνα

Καλησπέρα stssts,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

supacoopa

AVClub Addicted Member
19 June 2006
2,411
Athens
Θα παρακαλουσα (και εκ μερους αλλων μελων/συνδρομητων που εχουν το ιδιο αιτημα οπως μπορειτε να δειτε εδω) σε μελλοντικη αναβαθμιση των δεκτων της Nova να διορθωθουν τα στοιχεια ληψης του ελευθερου καναλιου STARS.TV (HotBird 10758V SR:27500 FEC:3/4 8PSK), ωστε να γινει και παλι δυνατη η ληψη του μεσω του μπουκετου public. Εδω και αρκετο καιρο (πιθανως λογω αλλαγης συχνοτητας) το αξιολογο αυτο μουσικο καναλι εχει "μαυρισει" στους δεκτες της Nova.

Ευχαριστω.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα supacoopa,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι για τα ελεύθερα δορυφορικά κανάλια που εκπέμπουν μέσω του ίδιου δορυφόρου με του μπουκέτου μας, δεν είναι εφικτό να γνωρίζουμε αλλά ούτε και να παρέμβουμε με κάποιο τρόπο στην εκπομπή του σήματος ή του προγράμματός τους.

Ωστόσο, θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι σε κάθε περίπτωση, μεταφέρουμε όλα τα σχόλια των συνδρομητών μας στα αρμόδια τμήματά μας.

Αλέξης, Nova Support