*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

aenaos15

Inactive User
25 August 2008
996
Καλησπέρα aenaos15,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, το ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Αντώνης, Nova Support

Εχω στειλει τα στοιχεια με πμ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Εχω στειλει τα στοιχεια με πμ

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 

aenaos15

Inactive User
25 August 2008
996
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την

Αν και οι υπηρεσιες σας επανηλθαν μετα απο 5 ωρες περιπου , να σας ευχαριστησω για την αμεσοτητα των απαντησεων σας και να ρωτησω ποτε περιπου προτιθεται η εταιρεια να ενεργοποιησει το vdsl στην ευρυτερη περιοχη καθοτι ολες οι εργασιες εχουν τελειωσει εδω και 2 μηνες περιπου.
Σας ευχαριστω πολυ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν

Αν και οι υπηρεσιες σας επανηλθαν μετα απο 5 ωρες περιπου , να σας ευχαριστησω για την αμεσοτητα των απαντησεων σας και να ρωτησω ποτε περιπου προτιθεται η εταιρεια να ενεργοποιησει το vdsl στην ευρυτερη περιοχη καθοτι ολες οι εργασιες εχουν τελειωσει εδω και 2 μηνες περιπου.
Σας ευχαριστω πολυ.

Καλημέρα aenaos15,

Εμείς σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Αναφορικά με τις VDSL υπηρεσίες, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως δεν υπάρχει κάποιο χρονοδιάγραμμα που να μπορούμε να σου μεταφέρουμε μέχρι στιγμής.

Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι στο πλαίσιο της συνεχούς βελτίωσης και ενίσχυσης των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, σκοπός μας είναι η συνεχής επέκταση της κάλυψης της VDSL υπηρεσίας, με σκοπό να απολαμβάνουν ακόμα περισσότεροι συνδρομητές μας υψηλές ταχύτητες VDSL έως 50Mbps.

Μπορείς να ενημερώνεσαι ελέγχοντας ανά τακτά χρονικά διαστήματα τον οδηγό κάλυψης, καθώς διαρκώς εντάσσονται περισσότερες περιοχές.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

GEORGE M.

Supreme Member
3 April 2009
4,205
ΧΑΝΙΑ - ΚΡΗΤΗ
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,



Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι προς το παρόν δεν υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα για τους δέκτες Novabox+. O διαθέσιμος για αγορά εξοπλισμός είναι ο απλός δέκτης Novabox.

831 έχω αλλά θέλω να αγοράσω τον 865. Πότε τους περιμένετε ?
 

Lazar4

New member
10 September 2015
46
καλησπερες
ημουν συνδρομητης μονο σπορτς πακ στα 27.50
την εκοψα για καλοκαιρι
θελω να την ξανασυνδεσω, αλλα επειδη σε λιγες μερες τελειωνει η συνδεση σταθερου ιντερνετ σε αλλη εταιρια, αν με συμφερει να βαλω και φορθνετ σταθερο και ιντερνετ μαζι με το σπορτς πακ
καποια προσφορα?
αν θελει καποιος ας μου στειλει πμ
ευχαριστω πολυ

υγ. μια ερωτηση. μονο 24μηνα προσφερει η νοβα πλεον? φετος η ομαδα μου ειναι στη νοβα. αν δεν ειναι του χρονου, τι θα κανω? θα δινω 300 το χρονο για να μη βλεπω τα ματς της ομαδας μου?...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας,

831 έχω αλλά θέλω να αγοράσω τον 865. Πότε τους περιμένετε ?

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι προς το παρόν δεν υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα για τους δέκτες Novabox+. O διαθέσιμος για αγορά εξοπλισμός είναι ο απλός δέκτης Novabox.

καλησπερες
ημουν συνδρομητης μονο σπορτς πακ στα 27.50
την εκοψα για καλοκαιρι
θελω να την ξανασυνδεσω, αλλα επειδη σε λιγες μερες τελειωνει η συνδεση σταθερου ιντερνετ σε αλλη εταιρια, αν με συμφερει να βαλω και φορθνετ σταθερο και ιντερνετ μαζι με το σπορτς πακ
καποια προσφορα?
αν θελει καποιος ας μου στειλει πμ
ευχαριστω πολυ

υγ. μια ερωτηση. μονο 24μηνα προσφερει η νοβα πλεον? φετος η ομαδα μου ειναι στη νοβα. αν δεν ειναι του χρονου, τι θα κανω? θα δινω 300 το χρονο για να μη βλεπω τα ματς της ομαδας μου?...

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, το ΑΦΜ), ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Αντώνης, Nova Support
 

portokali00

Senior Member
25 October 2007
552
Θεσσαλονίκη
Καλησπέρα. Από τότε που έχω μετακομίσει σε νέα διεύθυνση το on demand είτε βγάζει μήνυμα για ανεπαρκή ταχύτητα δικτύου , είτε κάνει συνεχείς διακοπές. Έχω επικοινωνήσει τρεις φορές με τον nova αλλά δεν έχει επιλυθεί. Μου λεν οτι το router συγχρονίζει στα 11Mbps. Ιδια ακριβώς προβλήματα με powerline και απ " ευθείας καλώδιο απο το router. Ακριβώς ο ίδιος εξοπλισμός λειτουργούσε στην προηγούμενη διεύθυνση. Θα μπορούσατε να βοηθήσετε παρακαλώ ;;;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα. Από τότε που έχω μετακομίσει σε νέα διεύθυνση το on demand είτε βγάζει μήνυμα για ανεπαρκή ταχύτητα δικτύου , είτε κάνει συνεχείς διακοπές. Έχω επικοινωνήσει τρεις φορές με τον nova αλλά δεν έχει επιλυθεί. Μου λεν οτι το router συγχρονίζει στα 11Mbps. Ιδια ακριβώς προβλήματα με powerline και απ " ευθείας καλώδιο απο το router. Ακριβώς ο ίδιος εξοπλισμός λειτουργούσε στην προηγούμενη διεύθυνση. Θα μπορούσατε να βοηθήσετε παρακαλώ ;;;

Καλημέρα portokali00 και καλή εβδομάδα,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

Γιώργος Κ.

Established Member
19 June 2006
138
Εχω νοβα full pack και επειδή εχω δεχτεί προσφορά πολυ καλυτερη για οτε full pack υπάρχει περίπτωση να πάρω κατι καλυτερο από κάποιον εκπρόσωπό σας για να παραμεινω και μετά την 01/09;

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα
σας έχω στείλει πμ σχετικά με την διακοπή του Multiview

Έχουμε λάβει το μηνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Εχω νοβα full pack και επειδή εχω δεχτεί προσφορά πολυ καλυτερη για οτε full pack υπάρχει περίπτωση να πάρω κατι καλυτερο από κάποιον εκπρόσωπό σας για να παραμεινω και μετά την 01/09;

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θα θέλαμε να μας ενημερώσεις με ένα pm με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Να ευχαριστήσω ξανά και δημοσίως το support για τη βοήθεια που δίνει!

Καλησπέρα iceman,

Εμείς σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

stssts

Established Member
15 November 2007
297
Θεσσαλονίκη
Καλησπέρα σας,



Έχουμε λάβει το μηνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.



Θα θέλαμε να μας ενημερώσεις με ένα pm με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Nova Support

Ευχαριστώ πολύ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Ευχαριστώ πολύ

Εμείς σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

ziarkas

New member
31 August 2017
1
Καλησπέρα
Εχω στείλει pm με τα στοιχεία της γραμμής στον Nova.Rep1 σχετικά με προσφορά που δέχτηκα από την COSMOTE για την μεταφορά της γραμμής και περιμένω απάντηση με προσφορά από την Nova. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα
Εχω στείλει pm με τα στοιχεία της γραμμής στον Nova.Rep1 σχετικά με προσφορά που δέχτηκα από την COSMOTE για την μεταφορά της γραμμής και περιμένω απάντηση με προσφορά από την Nova. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Καλησπέρα ziarkas,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

mitnik

Established Member
20 June 2006
266
Καλημέρα.
Σε λίγες μέρες λήγει το δωδεκάμηνο του δωρεάν multiview.
Αν μπορούσε κάποιος εκπρόσωπος να με καλέσει για την ανανέωσή του και την εκ νέου δέσμευσή μου.
Ευχαριστώ.
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,805
Καλημέρα support, μπορείτε να μου πείτε τι έκπτωση υπάρχει στον λογαριασμό μου αν καταχωρήσω την πάγια εντολή; Μπορώ να το κάνω μέσα από e- banking ; Τέλος τα χρήματα πιστώνονται με το που εκδίδεται ο λογαριασμός; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.