*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

dleyteris

Senior Member
31 May 2012
692
Re: *** Nova official support ***

Μα υποτίθεται φτιάχνω favorite για να τα βάλω όπως θέλω με οποία σειρά θέλω. Πριν δεν είχα προβλήμα
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε για το σχόλιό σου το οποίο και θα μεταφερθεί στους συναδέλφους.

Κώστας, Forthnet Support
 

ilise

Supreme Member
3 August 2006
3,270
Re: *** Nova official support ***

Να ενημερωσω το forum οτι μετα την χθεσινη επικοινωνια με τεχνικο και μετα απο τουλαχιστο μισαωρη κουβεντα με δοκιμες δεν κατεστη δυνατον να λυσουμε το προβλημα. Βεβαια ηταν αναμενομενο διοτι προηγουμενα ειχα κανει οτι ηταν δυνατον για να καταληξω καπου αφου απεκλεισα καθε πιθανοτητα η οποια θα μπορουσε να δημιουργησει το προβλημα.
Ο τεχνικος κατεληξε στο συμπερασμα οτι δυνητικα το λογισμικο θα μπορουσε να ειναι (για μενα ειναι στο 100%) η αιτια του προβληματος. Εγω παλι θεωρω οτι για καποιο λογο το λογισμικο απευαισθητοποιησε μερικως το ματακι που δεχεται το σημα τηλεχειρισμου τουλαχιστον οταν αυτο στελνεται μεσω video sender.
Επισης με ενημερωσε π τεχνικος οτι επικεινται patches και μαλιστα λιαν συντομως χωρις ωστοσο να μου δωσει χρονοδιαγραμμα. Ελπιζω καποιο απο τα patches να μου λυσει το προβλημα,
Μεχρι τοτε ρωτω μηπως ειναι δυνατον να υπαρξει app το οποιο να ελεγχει τον δεκτη μεσω δικτυου? Ο skyuk για παραδειγμα εχει σχετικο app το φημισμενο sky+
Ερωτηση 2η.
Σαν πρωην συνδρομητης της επιγειας nova και μετεπειτα μετα την παυση της λειτουργιας της εγινα συνδρομητης στην δορυφορικη υπηρεσια. Ζητω επιμονα τα τελευταια δυο και κατι χρονια με πληρωμη να μπορω να βλεπω το novacinema1HD. Εχω ακουσει τα χιλια μυρια απο το οτι δεν ειναι τεχνικα δυνατο μεχρι και το οτι λογω της επιγειας συνδρομης δεν ειναι δυνατη η ενεργοποιηση της υπηρεσιας επιλεκτικα.
Δεν με´πειραζει να μου πει καποιος ευθεως , κοιτα φιλε ξεχασε το δεν γινεται γιατι ετσι ειναι και δεν πας να χτυπιεασι,
Αυτο που με πειραζει ειναι να μου λενε το κοιταμε, ναι καταγραφηκε το αιτημα σας, θα το λυσουμε εν καιρω και αλλα τετοιαμη βασιμα και εντελως προβλεψιμα και ασαφη.
Τωρα θα μου πειτε τι το θυμηθηκες παλι? Με αφορμη το νεο συστημα εγγραφης στο my account διαφημιστηκε οτι ολοι μα ολοι μπορουν να εχουν την υπηρεσια δωρεαν αρκει να εκαναν 18μηνη αν θυμαμαι καλα επεκταση συμβολαιου. Πηρα τηλ και μου ειπαν οτι γινεται αλλα τελικα δεν εγινε για τον ιδιο λογο γιατι εμεις της επιγειας εχουμε κατουρησει στο πηγαδι και δεν μπορουμε να δουμε HD συνεπως το ολοι ειναι πλεονασμος και οχι η αληθεια.
Πες τε ρε παιδια να καταλαβω και γω γιατι δεν γινεται αλλα κατι να στεκεται και να αντεχει στην κριτικη. Οχι αλλη δημιουργικη ασαφεια παιδια, Σιχαθηκα και τη φραση αν με πιανετε....
Νικος
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα ilise,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι δεν υπάρχει διαθέσιμη εφαρμογή διαχείρισης του δέκτη novabox.

Αναφορικά με το 2ο ερώτημά σου, έχουμε τοποθετηθεί σχετικά και στο παρελθόν, ενημερώνοντας ότι για την συγκεκριμένη προσφορά που έχεις (που είναι από την μετατροπή Nova επίγεια 14,90 σε δορυφορικό) δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η ενεργοποίηση των HD καναλιών, αλλά ούτε και των Adult.

Οι συνδρομητές που θέλουν να ενεργοποιήσουν extra υπηρεσίες (HD, adult κτλ) και έχουν εκμεταλλευτεί προσφορά παρόμοια με την παραπάνω (από επίγεια σε δορυφορική), έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν, με μετατροπή της υπηρεσίας τους σε κάποιο απο τα παρακάτω πακέτα.

Θα θέλαμε ωστόσο να σε διαβεβαιώσουμε ότι οι απόψεις των συνδρομητών μας λαμβάνονται σοβαρά υπ' όψιν και αξιολογούνται από το εκάστοτε τμήμα της εταιρίας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

ilise

Supreme Member
3 August 2006
3,270
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστω για την απαντηση σας,
1. Το ξερω οτι δεν υπαρχει εφαρμογη τουλαχιστο απο οτι ειχα ψαξει αλλα μηπως λεω εγω να φτιαχνατε μια τωρα που το μηχανημα εχει ενεργη ethernet? Να ενα πεδιο δοξης λαμπρο. Λεω εγω τωρα...
2. Ναι ξερω τις απαντησεις σας κατα καιρους. Ζητατε δηλαδη σημερα με τα capital controls και την οικονομικη κατασταση που βιωνουμε να φυγω απο τα 14,99 και για να παω στα movies που με ενδιαφερουν να τιναξω τη συννδρομη στα 50+ ευρα?
Να ξεκαθαρισουμε κατι. Δεν εκμεταλευτηκα kammia προσφορα ουτε ζητησα εγω να μου δωσετε το start pack. Εσεις αφοφασισατε να διακοψετε την επιγεια και σαν conpensation ας πουμε για τη διαδικασια αλλαγης απο επιγεια σε δορυφορικη δωσατε και επιπλεον καναλια. Συνεπως δεν μου κανατε χαρη.
Εν πασει περιπτωσει παρτε πισω τa λοιπα καναλια που ουτως η αλλως δεν τα βλεπω και αφηστε με να σας δινω τα 4,99 ευρα για να βλεπω σε HD μοινο το novacinema 1.
Παρεπιπτοντως δεν με ενδιαφερει το adult pack μονο η HD version του novacinema1
Νικος
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

H θύρα ethernet προς το παρόν δεν έχει κάποια χρήση.
Η προσφορά η οποία αποδόθηκε στους συνδρομητές της επίγειας τηλεόρασης, ήταν στα πλαίσια συγκεκριμένων χαρακτηριστικών λόγω δεν ήταν πλέον Εμπορικά διαθέσιμη.
Σε κάθε περίπτωση και εφόσον επιθυμείς να έχεις επιπλέον κανάλια μπορείς να ενημερωθείς για τα πακέτα μας από εδώ.

Κώστας, Forthnet Support
 

ilise

Supreme Member
3 August 2006
3,270
Re: *** Nova official support ***

Αγαπητε Κωστα δεν χρειαζεται να αναμασαμε τα ιδια και τα ιδια. Νομιζω ημουν εξαιρετικα σαφης.
Ισχυει οτι εγραψα στο σχολιο 2825.
Καταλαβαινω οτι η απαντηση σου ειναι στα κεκαθορισμενα πλαισια της εταιριας,
Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι και σωστη κατα την κριση μου παντα.
Ο καθενας κρινει και κρινεται και δε μιλαω προσωπικα αλλα για την εταιρια η οποια θα αναζηταει τους πελατες με το τουφεκι οπως πανε τα πραγματα. Τοτε ομως το πανω χερι θα το εχουμε εμεις οι περισσοτεροι απο τους οποιους εχουμε και μνημη παρα το χαρακτηριστικο των Ελληνων το οτι δηλαδη ξεχναμε ευκολα. Και εγω ο ατιμος εχω μνημη καμηλας...
 

argi73

Established Member
28 February 2008
113
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα. Νομίζω στο τέλος Αυγούστου αρχές Σεπτεμβρίου λήγει ή δέσμευσή μου. Επειδή με προσέγγισαν από άλλη εταιρία εχθές και υπάρχει πλέον και η σκέψη για διακοπή θα ήθελα να επικοινωνήσουν μαζί μου από το τμήμα πρόσφορων, για προσφορά ώστε μήπως και γίνει νέο συμβόλαιο….


Ευχαριστώ εκ των προτέρων

(Εχώ στείλει και P.M με τα στοιχεία μου)
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα argi73,

Έχουμε δρομολογήσει σχετική επικοινωνία και έχουμε απαντήσει αντίστοιχα στο pm.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

jim1papa

Established Member
10 August 2010
164
Θεσσαλονίκη
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας. Λόγω μετακόμισης από Θεσσαλονίκη για Βόλο (σε περιοχή εκτός ιδιόκτητου δικτύου Forthnet) επικοινώνησα με το κατάστημα της για μεταφορά του πακέτου Nova3play.
Για να μην πολυλογώ μου ζητούν 170 ευρώ τέλη διακοπής. Έχω ήδη στείλει σχετικό email, όπως φαίνεται παρακάτω... Κάθε βοήθεια δεκτή...

Καλημέρα, ονομάζομαι "Το όνομά μου" και είμαι πελάτης της εταιρίας σας, στο πρόγραμμα Nova3play (τηλ 231046χχχχ).

Είμαι στρατιωτικός (Αξιωματικός της Πολεμικής Αεροπορίας) και διαμένω στη Θέρμη της Θεσσαλονίκης.

Την επόμενη εβδομάδα, μετατίθεμαι σε Μονάδα του Νομού Μαγνησίας, ως εκ τούτου από 1/8/15 θα διαμένω στην Αγριά του Ν. Μαγνησίας.

Την περασμένη εβδομάδα κάλεσα το τηλεφωνικό σας κέντρο για να ενημερωθώ σχετικά με τη διαδικασία που προβλέπεται και μου είπαν ότι πρέπει να καταθέσω μία αίτηση μετακόμισης στο τοπικό κατάστημα, με κόστος 50 ευρώ.

Σήμερα πήγα στο κατάστημα της περιοχής μου, όπου και ενημερώθηκα, ότι ΔΕΝ υπάρχει ιδιόκτητο δίκτυο της FORTHNET στην περιοχή που θα μετακομίσω, ως εκ τούτου με συμβούλεψαν να επικοινωνήσω ξανά με το τηλεφωνικό κέντρο και να ζητήσω από εκεί κατάργηση της γραμμής και εν συνεχεία νέα ενεργοποίηση.

Μιλώντας λοιπόν με την Κα χχχχχχχχχ (αν δεν κάνω λάθος) περί τις 14:00 - 14:30 σήμερα, μου είπε ότι θα πρέπει να καταβάλλω συνολικά τέλη ύψους 170 ευρώ, λόγω της διακοπής.

Το ποσό αυτό μου φάνηκε εξωφρενικό, καθώς δεν ευθύνομαι εγώ που δεν διαθέτει η εταιρία σας ιδιόκτητο δίκτυο πανελλαδικά!

Δέχομαι να πληρώσω το ποσό των 50 ευρώ και να συνεχίσω να είμαι πελάτης σας, αλλά ούτε ευρώ παραπάνω!

Επίσης ενημερώθηκα ότι έχω “σύμβαση” μαζί σας μέχρι το Δεκέμβριο του 2016!

Σας γνωρίζω ότι ουδέποτε υπέγραψα σχετική αίτηση. Όμως, μέσω κάποιου διαφημιστικού email που είχα λάβει αρχές Ιουνίου, μου ζητήθηκε να κάνω εγγραφή ηλεκτρονικά στη σελίδα σας για να έχω δωρεάν την υπηρεσία HD καναλιών.

Παρακαλώ για την κατανόησή σας και την άμεση διευθέτηση του αιτήματός μου, προκειμένου να διατηρηθεί η άριστη συνεργασία που έχω μαζί σας εδώ και τόσα χρόνια. Σε κάθε άλλη περίπτωση, θα αναγκαστώ να καταφύγω σε κάθε νόμιμο μέσο, προστατευόμενος την αξιοπρέπειά μου.

Αναμένω άμεσα απάντησή σας.

Με εκτίμηση,

Το όνομά μου
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα jim1papa,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της σύνδεσης σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Forthnet Support
 

stapaka

New member
5 December 2013
2
Re: *** Nova official support ***

παιδιά καλησπέρα έχω πάρει καινούργιο λαπτοπ (lenovo g 50 ) κάνω εγκατάσταση το plugin και με βγάζει αυτό το μήνυμα < the configuration of your computer is insufficient to play some media program> τι φταίει ..
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stapaka,

Αρχικά προτείνουμε να επιβεβαιώσεις οτι το laptop σου πληροί τις απαραίτητες προδιαγραφές που αναφέρονται στο FAQ της υπηρεσίας NovaGO.

13. Σε ποιες συσκευές διατίθεται η υπηρεσία NovaGO;

επίσης να χρησιμοποιήσεις mozilla firefox.

Στη συνέχεια θα χρειαστεί να επιβεβαιώσεις ότι στα πρόσθετα του browser σου, επιτρέπεται πάντα η λειτουργία του plugin.
Tools, Add-ons, εντοπίζεις το Web TV Plugin και στη συνέχεια το ενεργοποιείς (Always activated).
Καλό είναι μετά τις παραπάνω ενέργειες, να πραγματοποιηθεί επανεκκίνηση του browser σου και
να επιβεβαιώσεις ότι παραμένει ενεργή η παραπάνω επιλογή.
Σε περίπτωση που και μετά τα παραπάνω παραμένει οποιοδήποτε ζήτημα, θα προτείναμε να γίνει απεγκατάσταση του plugin και ξανά εγκατάσταση καθώς και εκκαθάριση δεδομένων περιήγησης, cookies και κωδικών πρόσβασης στο browser.
Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Κώστας, Forthnet Support
 

nigi78

Senior Member
28 March 2013
614
Αθήνα
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα! Θέλω να ενεργοποιήσω την απόκρυψη κλήσεων? Πως γίνεται?

Ψάχνοντας βρήκα μόνο το *31*+νούμερο για να ενεργοποιήσω την επιλεκτική απόκρυψη, αλλά δεν δουλεύει.

Ευχαριστώ
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,805
Απάντηση: *** Nova official support ***

Μετά την πρόσφατη αναβάθμιση του δέκτη έχω μέγα θέμα, στην ουσία δεν μπορώ να παρακολουθήσω τα προγράμματά σας, μου βγάζει στα καλά καθούμενα error με τα παρακάτω μηνύματα, παρακαλώ για τις ενέργειές σας ,ευχαριστώ

uploadfromtaptalk1437769231142.jpguploadfromtaptalk1437769251307.jpg
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dimtz,

Θα ενημερώσουμε συνάδελφο να σε καλέσει, ώστε να το δείτε μαζί.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,805
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Ok ευχαριστω, ειμαι σε αναμονη, μου ειπαν θα με καλεσουν κατα της τρεις
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,805
Απάντηση: *** Nova official support ***

Ok επικοινωνησε μαζι μου το τεχνικο τμημα και θα το παρακολουθησουμε το θεμα, μπηκα στο my account και βλεπω οτι ο κωδικος πληρωμης ειναι 9 ψηφιων, δε θα επρεπε να ειναι 14 ? επειδη πληρωνω με e-banking και δε περιμενω το εντυπο πληρωμης αν ειναι ευκολο καποια στιγμη διορθωστε το για να κανω την πληρωμη, ευχαριστω.
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και πάλι dimtz,

Θα το ελέγξουμε και θα σε ενημερώσουμε με pm.

Παναγιώτης, Forthnet Support