- 17 June 2006
- 49,365
θα ήθελα τα φωτα σας ή τις εμπειρείες σας αν έχετε....
αγόρασα πρόσφατα (Χριστούγεννα) ένα laptop dell για την κόρη μου.
Η αγορά έγινε από το e-shop σχετικά βιαστικά (κακώς, καθώς συνήθως ψάχνω πολύ κάποια πράγματα - αλλά επειδή μου άρεσε μια προσφορά) χωρίς να ελέγξω προηγουμένως ότι το e-shop ΔΕΝ είναι στην λίστα των επίσημων προμηθευτών της dell. Η τηλεφωνική επικοινωνία με το e-shop για επιβεβαίωση παραγγελίας δεν ανέφερε τίποτα περί παραεισαγωγής και βιαστικά επίσης δεν έδωσα σημασία όταν είπαν ότι στο πακέτο θα υπάρχει καλώδιο μπρίζας.
Απλά στάθηκα στην προσφορά και στο γεγονός ότι στο site του e-shop αναφερόταν εγγύηση ενός έτους με αντικαστάσταση και 2 ετών επισκευής.
Λόγω των ημερών επίσης βιαστικά δεν είδα και ότι στο τιμολόγιο αναφερόταν DOA 7 ημερών.
Λόγω απουσίας της κόρης μου και άλλων υποχρεώσεων το μηχάνημα ανοίχτηκε μετά τις 7 μέρες προφανώς.
Παρουσιάζει ένα προβληματάκι, τυχαίων flicker στην οθόνη. Κοινώς η οθόνη που και που κάνει κάποιες στιγμιαίες αναλαμπές
Μέχρι στιγμής τα μόνα που έκανα είναι τα εξής:
Μπήκα στο site της dell και έβαλα σειριακό όπου όντως είδα ότι είναι αμερικανικής αγοράς.
Δεν έτρεξα την αυτοδιαγνωστική εφαρμογή που υπάρχει εκεί.
Επικοινώνησα τηλεφωνικά με την dell όπου μου προτάθηκε
α. αρχικά να μεταφέρω την εγγύηση (σε νέο πελάτη) (προφανώς θεωρούν το e-shop αρχικό πελάτη) κάτι που οπως είπαν είναι δωρεάν
β. Επιβεβαίωσαν το υπόλοιπο της εγγύησης μέχρι Μάρτιο 16.
γ. Μου ζήτησαν αν θέλω να το αναλάβει το σερβις τους να κάνω extension warranty χωρίς να γνωρίζω το κόστος.
δ. Δεν επικοινώνησα με e-shop.
Ερωτήσεις:
Σας έχει απασχολήσει κάτι τέτοιο?
Τι θα κάνατε εσείς?
Να κάνω το extension warranty?
αγόρασα πρόσφατα (Χριστούγεννα) ένα laptop dell για την κόρη μου.
Η αγορά έγινε από το e-shop σχετικά βιαστικά (κακώς, καθώς συνήθως ψάχνω πολύ κάποια πράγματα - αλλά επειδή μου άρεσε μια προσφορά) χωρίς να ελέγξω προηγουμένως ότι το e-shop ΔΕΝ είναι στην λίστα των επίσημων προμηθευτών της dell. Η τηλεφωνική επικοινωνία με το e-shop για επιβεβαίωση παραγγελίας δεν ανέφερε τίποτα περί παραεισαγωγής και βιαστικά επίσης δεν έδωσα σημασία όταν είπαν ότι στο πακέτο θα υπάρχει καλώδιο μπρίζας.
Απλά στάθηκα στην προσφορά και στο γεγονός ότι στο site του e-shop αναφερόταν εγγύηση ενός έτους με αντικαστάσταση και 2 ετών επισκευής.
Λόγω των ημερών επίσης βιαστικά δεν είδα και ότι στο τιμολόγιο αναφερόταν DOA 7 ημερών.
Λόγω απουσίας της κόρης μου και άλλων υποχρεώσεων το μηχάνημα ανοίχτηκε μετά τις 7 μέρες προφανώς.
Παρουσιάζει ένα προβληματάκι, τυχαίων flicker στην οθόνη. Κοινώς η οθόνη που και που κάνει κάποιες στιγμιαίες αναλαμπές
Μέχρι στιγμής τα μόνα που έκανα είναι τα εξής:
Μπήκα στο site της dell και έβαλα σειριακό όπου όντως είδα ότι είναι αμερικανικής αγοράς.
Δεν έτρεξα την αυτοδιαγνωστική εφαρμογή που υπάρχει εκεί.
Επικοινώνησα τηλεφωνικά με την dell όπου μου προτάθηκε
α. αρχικά να μεταφέρω την εγγύηση (σε νέο πελάτη) (προφανώς θεωρούν το e-shop αρχικό πελάτη) κάτι που οπως είπαν είναι δωρεάν
β. Επιβεβαίωσαν το υπόλοιπο της εγγύησης μέχρι Μάρτιο 16.
γ. Μου ζήτησαν αν θέλω να το αναλάβει το σερβις τους να κάνω extension warranty χωρίς να γνωρίζω το κόστος.
δ. Δεν επικοινώνησα με e-shop.
Ερωτήσεις:
Σας έχει απασχολήσει κάτι τέτοιο?
Τι θα κάνατε εσείς?
Να κάνω το extension warranty?