Νόμος επιστροφής χρημάτων μη ελλατωματικού προϊόντος?

Johnson

AVClub Enthusiast
12 March 2009
913
Mainly:Andalucia/Europe
Καλησπέρα.

Το πράμα έχει ως έξης.

Πήραμε κάτι (χαλιά),δεν μας κάλυπτε,ζητάμε επιστροφή χρημάτων και αρνούνται με την δικαιολογία να πάρουμε κάτι άλλο που μας αρέσει,με μόνη διαφορά ότι ΔΕΝ υπάρχει κάτι που μας ενδιαφέρει στο συγκεκριμένο κατάστημα.

Οι επιλογές σύμφωνα με αυτούς 2: 1) Παίρνουμε κάτι άλλο. 2) Τα κρατάμε.

Το πρόβλημα όμως ξαναλέω ότι δεν έχουν κάτι που μας ενδιαφέρει και μάλιστα οι τιμές τους είναι πολύ φουσκωμένες σε σύγκριση άλλα μαγαζιά οπότε ότι είδαμε αλλού,τα ίδια κομμάτια εδώ τα παίρνουμε με 200ε παραπάνω,άρα τα χρήματα δεν τα δίνουν και η μόνη επιλογή είναι η χασολεφτασία.

Τι προβλέπει ο νόμος σε τέτοιες περιπτώσεις,ξέρει κανείς? Όλο το google έψαξα δεν βρήκα κάτι,και στο ΙΝΚΑ δεν ξέρω αν δίνουν πληροφορίες μέσω τηλεφώνου και δεν το σηκώνουν.
 

kokar

Supreme Member
8 December 2006
8,243
Αργυρούπολη
στο ΙΚΕΑ εαν πάρεις κατι και διαπιστώσεις οτι απλά δεν σου κάνει τότε
το επιστρέφεις και εφόσον η αρχική του συσκευασία δεν εχει ανοιχτεί
παίρνεις τα χρήματα στο ακέραιο, εαν έχεις ανοίξει την συσκευασία τότε
παίρνεις πιστωτικό για να πάρεις κάτι άλλο.
 

Johnson

AVClub Enthusiast
12 March 2009
913
Mainly:Andalucia/Europe
Μακάρι να ήταν Ikea ή Praktiker γιατί ήξερα τι θα κανα γιατί είναι πολύ συνεργάσιμοι εκεί με τις επιστροφές χρημάτων.

Θα πάω να κάνω μια συζήτηση αύριο και θα βγάλω άκρη,η λύση τους δεν μου αρέσει όπως και ότι άλλο πουλάνε και δεν μιλάμε για τσίχλες ούτε για πράμα 10-30-60-100ε που δεν αξίζει να ασχοληθείς.

Επίσης διαπιστώνω ότι υπάρχει ελάττωμα στο χρώμα του ενός χαλιού,τα πήραμε για ίδια και το ένα κιτρινίζει και το άλλο ροζίζει και την διαφορά την βλέπεις ακόμα και αν έχεις ασπρόμαυρη όραση.

Αν δεν με καλύπτει η πολιτική του καταστήματος ή ότι όρους έχουν εκεί,κατά 95% με καλύπτει ο νόμος επιστροφής χρημάτων λόγο ελαττώματος.
 
Last edited:

Johnson

AVClub Enthusiast
12 March 2009
913
Mainly:Andalucia/Europe
Τελικά το ελάττωμα ήταν η fluorescent μετά από πολύωρη θέαση σε πυράκτωσης.
Λέω και εγώ τι έγινε αφού απ'τα ίδια ρολά τα φτιάξανε. :flipout:

Και τελικά δεν χρειάζεται επιστροφή. :D

Παρ'όλα αυτά θα ήταν χρήσιμο πιστευώ αν ήξερε κανείς να απαντήσει το ερώτημα. :p
 

nikolouzosr

Senior Member
11 September 2008
466
Εγώ έχω πάρει 2 φορές το 1520 για παρόμοια θέματα και ήταν απίστευτα εηυπηρετικοί. Σου λένε ακριβώς τι να πεις στο κατάστημα.

Από http://www.efpolis.gr/el/1520-grammi-katanaloti.html

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή λειτουργεί τη "Γραμμή του Καταναλωτή - 1520". Καλώντας το 1520 οι καταναλωτές μπορούν να:

Υποβάλλουν ερωτήσεις
Κάνουν καταγγελίες
Κάνουν παράπονα
Ζητήσουν συμβουλές
Ενημερωθούν για καταναλωτικά ζητήματα
Η τηλεφωνική γραμμή είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές σύμφωνα με το ακόλουθο ωράριο.

Καθημερινές από 08:00 μέχρι 22:00
Σάββατο από 08:30 μέχρι 20:00
Κυριακή η γραμμή δεν είναι διαθέσιμη
Η λειτουργία του 1520 έχει αποδειχθεί πολύ επιτυχημένη, όπως αποδεικνύουν τα στατιστικά στοιχεία που δημοσιεύονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα μέσω των δελτίων τύπου.
 

vasada

Supreme Member
19 August 2007
4,616
Κόρινθος
Σε περιπτωσεις που η "πολιτικη του καταστηματος" ειναι αντιθετη με τη νομοθεσια, ο τροπος να βγαλεις ακρη ειναι ενας.

Γραπτη καταγγελια σε αρμοδιο φορεα.

Στο λογαριασμο του κινητου βρηκα χρεωση 19 ευρω κλησεις ιντερνετ. Τηλεφωνικα με διαβεβαιωναν οτι οι κλησεις εχουν γινει οποτε δεν μπορει να γινει κατι.

Αφου τους πηγε η καταγγελια απο την ΕΕΤΤ, μετα απο 10 μερες με πηραν τηλεφωνο να με ενημερωσουν οτι εφοσον αμφισβητω τη χρεωση θα την πιστωσουν στον επομενο λογαριασμο, παρολο που το συστημα τους λεει οτι εγιναν.

Παλιοτερα ειχα βγαλει με τον ιδιο τροπο ακρη με προβληματικη συνδεση ιντερνετ.
 

kokar

Supreme Member
8 December 2006
8,243
Αργυρούπολη
Μακάρι να ήταν Ikea ή Praktiker γιατί ήξερα τι θα κανα γιατί είναι πολύ συνεργάσιμοι εκεί με τις επιστροφές χρημάτων.

Θα πάω να κάνω μια συζήτηση αύριο και θα βγάλω άκρη,η λύση τους δεν μου αρέσει όπως και ότι άλλο πουλάνε και δεν μιλάμε για τσίχλες ούτε για πράμα 10-30-60-100ε που δεν αξίζει να ασχοληθείς.

Επίσης διαπιστώνω ότι υπάρχει ελάττωμα στο χρώμα του ενός χαλιού,τα πήραμε για ίδια και το ένα κιτρινίζει και το άλλο ροζίζει και την διαφορά την βλέπεις ακόμα και αν έχεις ασπρόμαυρη όραση.

Αν δεν με καλύπτει η πολιτική του καταστήματος ή ότι όρους έχουν εκεί,κατά 95% με καλύπτει ο νόμος επιστροφής χρημάτων λόγο ελαττώματος.

για το Πρακτικερ μην παίρνεις όρκο, εχθές πήγα και
πήρα κάτι λαμπακια και μετά απο μίση ώρα πήγα και τα έδωσα πίσω και μου έδωσαν πιστωτικό ....