Καλησπέρα.
Το πράμα έχει ως έξης.
Πήραμε κάτι (χαλιά),δεν μας κάλυπτε,ζητάμε επιστροφή χρημάτων και αρνούνται με την δικαιολογία να πάρουμε κάτι άλλο που μας αρέσει,με μόνη διαφορά ότι ΔΕΝ υπάρχει κάτι που μας ενδιαφέρει στο συγκεκριμένο κατάστημα.
Οι επιλογές σύμφωνα με αυτούς 2: 1) Παίρνουμε κάτι άλλο. 2) Τα κρατάμε.
Το πρόβλημα όμως ξαναλέω ότι δεν έχουν κάτι που μας ενδιαφέρει και μάλιστα οι τιμές τους είναι πολύ φουσκωμένες σε σύγκριση άλλα μαγαζιά οπότε ότι είδαμε αλλού,τα ίδια κομμάτια εδώ τα παίρνουμε με 200ε παραπάνω,άρα τα χρήματα δεν τα δίνουν και η μόνη επιλογή είναι η χασολεφτασία.
Τι προβλέπει ο νόμος σε τέτοιες περιπτώσεις,ξέρει κανείς? Όλο το google έψαξα δεν βρήκα κάτι,και στο ΙΝΚΑ δεν ξέρω αν δίνουν πληροφορίες μέσω τηλεφώνου και δεν το σηκώνουν.
Το πράμα έχει ως έξης.
Πήραμε κάτι (χαλιά),δεν μας κάλυπτε,ζητάμε επιστροφή χρημάτων και αρνούνται με την δικαιολογία να πάρουμε κάτι άλλο που μας αρέσει,με μόνη διαφορά ότι ΔΕΝ υπάρχει κάτι που μας ενδιαφέρει στο συγκεκριμένο κατάστημα.
Οι επιλογές σύμφωνα με αυτούς 2: 1) Παίρνουμε κάτι άλλο. 2) Τα κρατάμε.
Το πρόβλημα όμως ξαναλέω ότι δεν έχουν κάτι που μας ενδιαφέρει και μάλιστα οι τιμές τους είναι πολύ φουσκωμένες σε σύγκριση άλλα μαγαζιά οπότε ότι είδαμε αλλού,τα ίδια κομμάτια εδώ τα παίρνουμε με 200ε παραπάνω,άρα τα χρήματα δεν τα δίνουν και η μόνη επιλογή είναι η χασολεφτασία.
Τι προβλέπει ο νόμος σε τέτοιες περιπτώσεις,ξέρει κανείς? Όλο το google έψαξα δεν βρήκα κάτι,και στο ΙΝΚΑ δεν ξέρω αν δίνουν πληροφορίες μέσω τηλεφώνου και δεν το σηκώνουν.