Re: Νέα Nikon D90.
αντιγραφη ποστ απο το dpgr
απο ενα πολυ καλο φωτογραφο, τον Γιοννεκ. Αξιζει γιατι βαζει το νεο προσν (βιντεο) σε μια ευρυτερη λογικη η καλυτερα σ ενα ευρυτερο πλαισιο. Πολυ ευστοχος θα ελεγα.
"Σόρρυ, αλλά τα δεδομένα της σύγχρονης φωτογραφικής διαδικασίας έχουν αλλάξει αρκετά.
Η εποχή της κυριαρχίας του έντυπου μέσου ως εργαλείο γενικής ενημέρωσης, ειδησεογραφίας, επικοινωνίας και ψυχαγωγίας έχει πια περάσει στην διάσταση του παρελθόντος.
Τα ΠΑΝΤΑ συνδιάζονται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο με το νέο μέσο που κυριαρχεί αυτή την εποχή, το οποίο είναι το internet.
Στο internet υπάρχουν χιλιάδες (αν όχι εκατομμύρια) blogs που σχετίζονται με το τετράπτυχο γενική ενημέρωση-ειδησεογραφία-επικοινωνία-ψυχαγωγία, παρέα με τα μεγαθήρια-βασιλιάδες διαχειριστές του τετράπτυχου αυτού, όπως το CNN, BBC, ABC, Reuters, Associated Press, Yahoo, Google, και εκατοντάδες άλλα , μεγάλου, μεσαίου και μικρότερου βεληνεκούς.
ΟΛΟΙ, μα ΟΛΟΙ αυτοί έχουν εντάξει στην καθημερινή τους έρευνα και παρουσίαση το ποιοτικό ερασιτεχνικό video.
Στις αγγελίες για ζήτηση εργασίας που κατά καιρούς δημοσιεύουν υπάρχει πάντα σαν απαραίτητο προσόν η δυνατότητα καταγραφής και διαχείρισης ερασιτεχνικού video, ακόμα και σε αυτές όπου η κυρίως ζητούμενη ενασχόληση είναι η κλασσική φωτογραφία.
Στα κεντρικά δελτία ειδήσεων, παγκοσμίως, προβάλλονται δεκάδες ερασιτεχνικά videos τα οποία από κομπάρσοι στο news flow, έχουν γίνει απόλυτοι πρωταγωνιστές.
Καταλαβαίνει κανείς εύκολα (φαντάζομαι) ότι το μοτίβο καταγραφής σε όλα τα επίπεδα περνάει στα χέρια της εύκαμπτης και ευέλικτης κινούμενης εικόνας.
Αυτό είναι και το σημαντικότερο δεδομένο που αναγκάζει παλιούς (και όχι μόνο) κλασσικούς φωτοειδησεογράφους να μιλούν σήμερα για βύθιση του επαγγέλματος και για το ότι η φωτογραφία ως μέσο δεν έχει πια μέλλον.
Δεν είναι λοιπόν σχετικά λογικό, να λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους οι κατασκευαστές των DSLR (που όλοι σχεδόν πια κουβαλούν μία), την διάσταση του ποιοτικού ερασιτεχνικού video σχεδιάζοντας τα καινούργια τους μοντέλα;
To video δεν αποτελεί πια σαχλή πολυτέλεια που συναντάται σε εντελώς ερασιτεχνικές compact μηχανές, αλλά ρεαλιστική παροχή που σε πολύ λίγο καιρό θα θεωρείται ως αυτονόητο standard για τον αγοραστή όχι μόνο της D90s, αλλά και για αυτόν της D4xs, ή της Canon Eos-1Ds MkVI.
Δεν πρόκειται για καλούδι που συγκαταλέγεται ανάμεσα στο GPS wifi, ή το photo editing, και τα τέτρις-ψησίματα καφέ κλπ, αλλά για ένα απολύτως αναγκαίο εργαλείο που θα χρησιμοποιεί ο νέος ειδησεογράφος κάνοντας το ρεπορτάζ του on the spot.
To ήδη υπάρχον κατασκευαστικό και λειτουργικό μοτίβο μιας αξιόλογης DSLR εξυπηρετεί αφάνταστα τον σκοπό αυτό σαν συσκευή-βάση, λόγω απίστευτης βελτίωσης των δυνατοτήτων του καταγραφικού μέσου (αισθητήρες-"κραυγαλέο" ISO) και φυσικά της γνωστής απόλυτης απόδοσης ενός σχετικά ακριβού, ή ακριβού φακού.
Επίσης, το πείραμα να βγάζουν φωτογραφίες οι ερασιτεχνικές κάμερες δεν πέτυχε και πολύ, συν του ότι δεν αφορά τους κεντρικούς καθοριστές των κατευθύνσεων των εταιριών και της μαζικής άποψης του κοινού, που είναι οι επαγγελματίες ειδησεογράφοι.
Τα προβλήματα συμβατότητας κατά την "συνδιαλαγή" των κλασσικών χαρακτηριστικών της DSLR και του ποιοτικού video μειώνονται ήδη και είναι λογικά αναμενόμενο στο κοντινό μέλλον να εξαλειφθούν.
Καλώς ή κακώς το video δεν είναι πια το μέλλον ως συμπαραγωγός της φωτογραφίας στην εξυπηρέτηση του τετράπτυχου "γενική ενημέρωση-ειδησεογραφία-επικοινωνία-ψυχαγωγία", αλλά το παρόν.
Απολαύστε το, μισήστε το, υιοθετήστε το, ή αποκλείστε το, αλλά πρώτα τουλάχιστον αναλογιστείτε το με ψυχραιμία, ως την σημερινή επίσημη πραγματικότητα με τεράστιες μελλοντικές διαστάσεις."
αντιγραφη ποστ απο το dpgr
απο ενα πολυ καλο φωτογραφο, τον Γιοννεκ. Αξιζει γιατι βαζει το νεο προσν (βιντεο) σε μια ευρυτερη λογικη η καλυτερα σ ενα ευρυτερο πλαισιο. Πολυ ευστοχος θα ελεγα.
"Σόρρυ, αλλά τα δεδομένα της σύγχρονης φωτογραφικής διαδικασίας έχουν αλλάξει αρκετά.
Η εποχή της κυριαρχίας του έντυπου μέσου ως εργαλείο γενικής ενημέρωσης, ειδησεογραφίας, επικοινωνίας και ψυχαγωγίας έχει πια περάσει στην διάσταση του παρελθόντος.
Τα ΠΑΝΤΑ συνδιάζονται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο με το νέο μέσο που κυριαρχεί αυτή την εποχή, το οποίο είναι το internet.
Στο internet υπάρχουν χιλιάδες (αν όχι εκατομμύρια) blogs που σχετίζονται με το τετράπτυχο γενική ενημέρωση-ειδησεογραφία-επικοινωνία-ψυχαγωγία, παρέα με τα μεγαθήρια-βασιλιάδες διαχειριστές του τετράπτυχου αυτού, όπως το CNN, BBC, ABC, Reuters, Associated Press, Yahoo, Google, και εκατοντάδες άλλα , μεγάλου, μεσαίου και μικρότερου βεληνεκούς.
ΟΛΟΙ, μα ΟΛΟΙ αυτοί έχουν εντάξει στην καθημερινή τους έρευνα και παρουσίαση το ποιοτικό ερασιτεχνικό video.
Στις αγγελίες για ζήτηση εργασίας που κατά καιρούς δημοσιεύουν υπάρχει πάντα σαν απαραίτητο προσόν η δυνατότητα καταγραφής και διαχείρισης ερασιτεχνικού video, ακόμα και σε αυτές όπου η κυρίως ζητούμενη ενασχόληση είναι η κλασσική φωτογραφία.
Στα κεντρικά δελτία ειδήσεων, παγκοσμίως, προβάλλονται δεκάδες ερασιτεχνικά videos τα οποία από κομπάρσοι στο news flow, έχουν γίνει απόλυτοι πρωταγωνιστές.
Καταλαβαίνει κανείς εύκολα (φαντάζομαι) ότι το μοτίβο καταγραφής σε όλα τα επίπεδα περνάει στα χέρια της εύκαμπτης και ευέλικτης κινούμενης εικόνας.
Αυτό είναι και το σημαντικότερο δεδομένο που αναγκάζει παλιούς (και όχι μόνο) κλασσικούς φωτοειδησεογράφους να μιλούν σήμερα για βύθιση του επαγγέλματος και για το ότι η φωτογραφία ως μέσο δεν έχει πια μέλλον.
Δεν είναι λοιπόν σχετικά λογικό, να λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους οι κατασκευαστές των DSLR (που όλοι σχεδόν πια κουβαλούν μία), την διάσταση του ποιοτικού ερασιτεχνικού video σχεδιάζοντας τα καινούργια τους μοντέλα;
To video δεν αποτελεί πια σαχλή πολυτέλεια που συναντάται σε εντελώς ερασιτεχνικές compact μηχανές, αλλά ρεαλιστική παροχή που σε πολύ λίγο καιρό θα θεωρείται ως αυτονόητο standard για τον αγοραστή όχι μόνο της D90s, αλλά και για αυτόν της D4xs, ή της Canon Eos-1Ds MkVI.
Δεν πρόκειται για καλούδι που συγκαταλέγεται ανάμεσα στο GPS wifi, ή το photo editing, και τα τέτρις-ψησίματα καφέ κλπ, αλλά για ένα απολύτως αναγκαίο εργαλείο που θα χρησιμοποιεί ο νέος ειδησεογράφος κάνοντας το ρεπορτάζ του on the spot.
To ήδη υπάρχον κατασκευαστικό και λειτουργικό μοτίβο μιας αξιόλογης DSLR εξυπηρετεί αφάνταστα τον σκοπό αυτό σαν συσκευή-βάση, λόγω απίστευτης βελτίωσης των δυνατοτήτων του καταγραφικού μέσου (αισθητήρες-"κραυγαλέο" ISO) και φυσικά της γνωστής απόλυτης απόδοσης ενός σχετικά ακριβού, ή ακριβού φακού.
Επίσης, το πείραμα να βγάζουν φωτογραφίες οι ερασιτεχνικές κάμερες δεν πέτυχε και πολύ, συν του ότι δεν αφορά τους κεντρικούς καθοριστές των κατευθύνσεων των εταιριών και της μαζικής άποψης του κοινού, που είναι οι επαγγελματίες ειδησεογράφοι.
Τα προβλήματα συμβατότητας κατά την "συνδιαλαγή" των κλασσικών χαρακτηριστικών της DSLR και του ποιοτικού video μειώνονται ήδη και είναι λογικά αναμενόμενο στο κοντινό μέλλον να εξαλειφθούν.
Καλώς ή κακώς το video δεν είναι πια το μέλλον ως συμπαραγωγός της φωτογραφίας στην εξυπηρέτηση του τετράπτυχου "γενική ενημέρωση-ειδησεογραφία-επικοινωνία-ψυχαγωγία", αλλά το παρόν.
Απολαύστε το, μισήστε το, υιοθετήστε το, ή αποκλείστε το, αλλά πρώτα τουλάχιστον αναλογιστείτε το με ψυχραιμία, ως την σημερινή επίσημη πραγματικότητα με τεράστιες μελλοντικές διαστάσεις."