Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: NEOTION CI Modules. λίστα συμβατότητας
1. Το κατάστημα πουλάει το προϊόν σε μένα, οποιοδήποτε πρόβλημα υπάρχει ας το λύσουν εκείνοι με την αντιπροσωπία.
2. Ο προϊστάμενος που μου έφεραν διθυραμβικά για να μου λύσει το πρόβλημα, έδειχνε περισσότερο ενοχλημένος που τόλμησα να έχω και άποψη αντί να έχει την διάθεση να βοηθήσει, όπως οφείλει.
3. Ήταν σαφής ότι μόνο αν πληρώσω μπορώ να την ανοίξω και φυσικά αν δεν μου κάνει ΔΕΝ μπορώ να το επιστρέψω γιατι θα το έχω.. ανοίξει!
Εγώ δεν ζήτησα να μου φέρουν κάποιον εξπέρ να μου λύσει το πρόβλημα, την λύση την ξέρω μόνος μου. Το αυτονόητο ζήτησα. Να με εξυπηρετήσουν και να με αντιμετωπίζουν με τον στοιχειώδη σεβασμό, όπως αντιμετωπίζω κι εγώ τουσ δικούς μου πελάτες.
Προσπαθώ, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ποιον και τι ακριβώς υπερασπίζεσαι.
Αυτό που δεν έχεις είναι η στοιχειώδη ευαισθητοποιηση ότι ένας υπάλληλος που παίρνει 700e το μηνα και δουλεύει σε μεγάλες αλυσίδες πολυκαταστημάτων δεν έχει την άνεση να γνωρίζει αυτά που ξέρουμε εμείς εδώ..
Και εσύ συγχύζεσαι,τρελαίνεσαι και είσαι έτοιμος να αρχίσεις τα γαλλικά σου επειδή ο υπάλληλος φυσικά και δεν μπορούσε να πάρει την ευθύνη να ανοίξει την συσκευασία (πράγμα το οποιο απογορεύεται στα περισσότερα καταστήματα).
Ένα πολύ απλό πράγμα να κανεις θα ήταν να πάρεις την κάρτα να πας στο ταμείο και μόλις πληρώσεις την ανοίγεις και τότε εάν δεν ήταν αυτό που περιέγραφε από έξω η συσκευασία να σου έδιναν τα χρήματα πίσω όπως οφείλουν..
Και επίσης μην ξεχνάς ότι το πρόβλημα δεν είναι των καταστημάτων αλλα της αντιπροσωπείας.. Όταν ζητάς εξυπηρέτηση από κάποιον δεν είναι και υποχρεωμένος να στην κάνει..
1. Το κατάστημα πουλάει το προϊόν σε μένα, οποιοδήποτε πρόβλημα υπάρχει ας το λύσουν εκείνοι με την αντιπροσωπία.
2. Ο προϊστάμενος που μου έφεραν διθυραμβικά για να μου λύσει το πρόβλημα, έδειχνε περισσότερο ενοχλημένος που τόλμησα να έχω και άποψη αντί να έχει την διάθεση να βοηθήσει, όπως οφείλει.
3. Ήταν σαφής ότι μόνο αν πληρώσω μπορώ να την ανοίξω και φυσικά αν δεν μου κάνει ΔΕΝ μπορώ να το επιστρέψω γιατι θα το έχω.. ανοίξει!
Εγώ δεν ζήτησα να μου φέρουν κάποιον εξπέρ να μου λύσει το πρόβλημα, την λύση την ξέρω μόνος μου. Το αυτονόητο ζήτησα. Να με εξυπηρετήσουν και να με αντιμετωπίζουν με τον στοιχειώδη σεβασμό, όπως αντιμετωπίζω κι εγώ τουσ δικούς μου πελάτες.
Προσπαθώ, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ποιον και τι ακριβώς υπερασπίζεσαι.