Είναι το ίδιο σύστημα που έχει και ο 60άρης, από όσο έχω καταλάβει.
Είναι όντως σκέτο software. Περισσότερα θα μας πει λογικά και ο Μανώλης που τον είδε από κοντά.
Παρακαλώ. :smile:
Θα έλεγα οτι είναι σκέτο hardware, αφού μετακινεί "φυσικα" τα panels. softwariko pixel alingment δεν γίνεται.
Αυτή είναι η απορία μου (αφού ξαναλέω δεν έχω διαβάσει για την τεχνολογία της Sony) : Μιας και μιλάμε για ψηφιακό μέσο και αφού το pixel είναι η ελάχιστη δυνατή ‛οντότητα’, πως νοείται η μετακίνηση κατά τιμές μικρότερες αυτού;Η κίνηση της εικόνας γίνεται με βήματα του 0,1 pixel, οπότε δεν μιλάμε για παραπανίσια ανάλυση του panel. Θα έπρεπε να έχει 10πλάσια ανάλυση από αυτή που έχει.
Η όλη ιδέα είναι να διορθώσει προβλήματα σύγκλισης μικρότερα του ενός pixel.
Αυτή είναι η απορία μου (αφού ξαναλέω δεν έχω διαβάσει για την τεχνολογία της Sony) : Μιας και μιλάμε για ψηφιακό μέσο και αφού το pixel είναι η ελάχιστη δυνατή ‛οντότητα’, πως νοείται η μετακίνηση κατά τιμές μικρότερες αυτού;
ΥΓ Η παραπανίσια ανάλυση στα μεγέθη που ανέφερα (5 pixel σε κάθε πλευρά) φυσικά δεν οδηγεί σε 10πλασια μεγέθη (ενδεικτικά τα +5 pixel οδηγούν σε αύξηση κατά ~1% (αν εννοείς αυτό)).
δημητρη καπου λεει ο Μανωλης οτι τα πανελ ειναι σε διαταξη μπακλαβα
τι σημαινει αυτο?
Αυτό ακριβώς λέω. Αυτό δεν είναι πλέον διόρθωση σύγκλισης αλλά μπάχαλο. Δεν μπορεί να θεωρηθεί ‛καθαρή’ λύση.Αν έχω καταλάβει καλά, το μόνο που μπορεί να γίνει είναι μετριασμός του λάθους με interpolation μεταξύ των γειτονικών pixels. Αν και αυτό θα μείωνε λογικά την ευκρίνεια.
Κάπου εδώ μάλλον είναι η λύση.Οι γραμμές μεταξυ των pixels δεν είναι οριζόντιες και κάθετες αλλά διαγώνιες, άρα και τα pixels.
Όπως κόβουν στο ταψί τον μπακλαβά δηλαδή... ή όπως τοποθετούν τα πλακάκια ρόμβο.
Αλλά πάλι πως καταλήγουν τα προβαλλόμενα στο πανι ‛pixel’ να είναι ορθογωνικά;
Υποθέτω ότι η πηγή αποτελείται (πχ το φιλμ σκανάρεται) από (σε) τετράγωνα (και όχι ρόμβους).Δεν είναι ορθογωνικά, ρόμβος είναι και στο πανί.
Υποθέτω ότι η πηγή αποτελείται (πχ το φιλμ σκανάρεται) από (σε) τετράγωνα (και όχι ρόμβους).
Τότε ένα σήμα πχ ανάλυσης 1080p με μόνη πληροφορία 1 τετράγωνη κουκίδα 1*1 pixel πως θα απεικονίζεται από ένα προβολέα με πάνελ που αποτελείται από pixels ρόμβων;