Sonus Naturalis
Μέλος Σωματείου
@westsound
Πολύ ενδιαφέρουσες απόψεις και παρατηρήσεις!
Τροφή για σκέψη και προβληματισμό... -bye-
Πολύ ενδιαφέρουσες απόψεις και παρατηρήσεις!
Τροφή για σκέψη και προβληματισμό... -bye-
Επίσης θέλω να τονίσω την διαπίστωση ότι παραγωγές με Copy Protection,ειδικά κάποια απ όλες που χρησιμοποιήθηκαν για λόγους πειρατείας,κάνουν κάποιες λέιζερ να τα 'παίζουν'.
Οπότε στην εξερεύνηση της αγοράς πάρε μαζί σου και τέτοια σιντάκια,που 'ξυρίζουν'..
Eχεις ξεχωριστο dac??
Aν ναι,παρε ενα οικονομικο που εχει ψηφιακη εξοδο και ,τουλαχιστον, δεν θα κλαις μεγαλο ποσον στο μελλον.
Εγω εδωσα 250 ευρω και πηρα ενα Tascam, το συνεδεσα με το Dacακι μου και κανω την ιδια δουλεια που εκανα με το απαρχαιωμενο,πλεον, KIS 63,το οποιο επαιζε μια χαρα αλλα α) το ειχα βαρεθει β) επαιζε χειροτερα απο το dac και γ)προληπτικα (παρολο που εχω και ανταλακτικο laser).
Από ότι γνωρίζω δεν έχει να κάνει με το laser ,αλλά με το λογισμικό που το μπέρδευε ο αλγόριθμος της προστασίας.
Επίσης παλιά επικρατούσε η θεωρία, ότι αν το cdp δεν διάβαζε όλα τα δισκάκια, είχε πρόβλημα με τις γρατζουνιές- δακτυλιές .......εε τοτε αυτο ήτανε το καλο ,το γνησιο, το σωστο!
Ο λόγος?
Δεν διόρθωνε τα λάθη, άρα δεν είχε καμμία επέμβαση στον ήχο.
Τώρα σωστό ήτανε , όσα δεν φτάνει η αλλού ήτανε......θα σας γελάσω!
εμένα πάντα τα αντιγραμμένα μου ακούγονταν πιο σιγά και με ελαφρό φύσημα.
τα δισκάκια ήταν απο that's μέχρι TDK.. με nero
Όντως, ενδιαφέρον πείραμα.
Το ερώτημα είναι το εξής:
Εάν ξανακάνουμε Ripping τους κλώνους, θα δώσουν αρχεία ταυτόσημα με το αρχικό από το οποίο προήλθαν;
Υ.Γ. Ήταν κοινό μυστικό στη βιβλιογραφία και αρθρογραφία της εποχής, ότι τα πρωτόκολα μεταφοράς των ψηφιακών δεδομένων των CD είχαν τον πιο χαλαρό μηχανισμό διόρθωσης σφάλμάτων (error correction). Ας θυμηθούμε και τη συζήτηση για το I2S interface.
...Έχω σταμπάρει το Yamaha CDS-2100 και το Denon DCD2500NE...
Δε ξέρω βέβαια αν αξίζει να δώσει κανείς ένα τέτοιο ποσό πια για χάρη των cds...
Για το Mini Disc είναι εντελώς φυσιολογικό αυτό που λες, ότι συμβαίνει. Διότι η εγγραφή σε Mini-Disc είναι απωλεστική. Ο αλγόριθμος εγγραφής σε mini disc της Sony είναι απωλεστικός. Πολύ καλός μεν, πάρα πολύ καλός, αλλά απωλεστικός. Καλύτερος από mp3, aac, Αλλά και πάλι αλγόριθμος απωλεστικής συμπίεσης. Σωστά άκουγες!Στο παρελθον "παιζοντας" με αντιγραφες...αν και ειναι τελειως χαλια ορος και ψυχολογικα και μονον τον σιχαινομαι...ΠΟΤΕ δε καταφερα να βρω διαφορες ακουστες απο το πρωτοτυπο cd...
Ειτε αντεγραφα τα δισκακια με το κλασικο διπλο cd αντιγραφης ειτε με το nero στον υπολογιστη.
Εκει που παντα εβρισκα διαφορες και ας λεγανε ολοι οτι δεν εχει διαφορα ηταν στις αντιγραφες cd σε minidisc. Ηταν εννοειται καλυτερη αντιγραφη απο οτι ηταν ποτε cd σε κασετα αλλα παντα υστερουσε. Στ αυτια μου τουλαχιστον. Και τοτε να φανταστειτε εγραφα και με οπτικη απο cd σε minidisc οπου συμφωνα με την sony εκανες exact copy...σκατουλες...
Δεν αμφισβητω οτι καποιοι ακουτε διαφορες μη παρεξηγηθω. Απλα εγω ουδεποτε καταλαβα. Μαλλον εχω περηφανα αυτια!
Υπάρχουν και οι bit perfect εγγραφές.
Αυτό σημαίνει ότι δεν επέρχεται καμία αλλοίωση στα data.
Στη θεωρία αυτό που λες είναι σωστό, έτσι πρέπει να είναι τα πράγματα. Παρ όλα αυτά όμως υπάρχουν πολλοί, σοβαροί και έμπειροι, οι οποίοι ακούνε διαφορές. Και είναι προτιμότερο αντί να τους αμφισβητούμε, να προσπαθήσουμε να αναλύσουμε το φαινόμενο σε βάθος και αν είναι δυνατόν να. να το ερμηνεύσουμε.Υπάρχουν και οι bit perfect εγγραφές.
Αυτό σημαίνει ότι δεν επέρχεται καμία αλλοίωση στα data.
εμένα πάντα τα αντιγραμμένα μου ακούγονταν πιο σιγά και με ελαφρό φύσημα.
τα δισκάκια ήταν απο that's μέχρι TDK.. με nero
Υπάρχουν και οι bit perfect εγγραφές.
Αυτό σημαίνει ότι δεν επέρχεται καμία αλλοίωση στα data.
Στη θεωρία αυτό που λες είναι σωστό, έτσι πρέπει να είναι τα πράγματα. Παρ όλα αυτά όμως υπάρχουν πολλοί, σοβαροί και έμπειροι, οι οποίοι ακούνε διαφορές. Και είναι προτιμότερο αντί να τους αμφισβητούμε, να προσπαθήσουμε να αναλύσουμε το φαινόμενο σε βάθος και αν είναι δυνατόν να. να το ερμηνεύσουμε.
Τσίμπησα κάτι όμως χθες ρωτώντας γνωστούς μέσω Zoom remote συζήτησης, κάποιους παλιούς που είχα επαφή απ Έξω,μου ειπώθηκε ότι Ιαπωνία μεριά κυκλοφορούν ανταλλακτικές λέιζερ πολλών γνωστών Player που κυκλοφόρησαν και παίζουν κανονικότατα δίνοντας ζωή σε μηχανήματα που άξιζαν περιουσία.
Έχετε ακούσει κάτι?
Βρήκα ένα άρθρο με μηχανήματα ακυκλοφόρητα projects,made in Japan σε παλιό Hi-Fi Choise του 2010,που κάνει κάποια νύξη,αλλά όχι κάτι διαφωτιστικό..