Naval Force Ships

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,303
Re: Απάντηση: Naval Force Ships

Στη φρεγάτα παρασκευάζεται φαγητό για 4 γεύματα,για 140-160 άτομα πλήρωμα.
Πρωινό,μεσημεριανό, βραδυνό και μεταμεσονύχτιο (2 το βράδυ στην αλλαγή βάρδιας).
Συν ότι κάθε βράδυ γίνεται αρτοποίηση για το ψωμάκι της επόμενης.

Θελει καταπληκτικο logistic... εδω εμεις λογω κοροναϊου δυσκολευομαστε για μια βδομαδα, σκεψου σχεδιασμο για τοσα ατομα στη θαλασσα. Επισης λογω του οτι υπαρχουν απροβλεπτες καταστασεις.
 

chris73

AVClub Addicted Member
3 March 2014
2,916
Θεσσαλονίκη
Αν αληθεύει πως όλο χαλάν και δεν μπορούν να βγούν με πάνω από 4 μποφόρ τότε μόνο για μόστρα είναι. Και τα μεταξωτά βρακιά...
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,641
Εκεί ψηλά.....
Ενα μονο τετοιο εχουμε επιχειρησιμο. Τα αλλα τα κανιβαλισαμε για να εχουμε τουλαχιστον ενα.
 

Θ.Νίκος

AVClub Addicted Member
10 August 2007
2,541
Αθήνα
Καλημέρα 3 από τα 4 είναι λειτουργικα και αυτό που κάηκε (όχι ολοσχερώς,σε πρυμναίο κομμάτι) επισκευάστηκε σε χρόνο ρεκόρ από συνεργείο ναυστάθμου.
Επίσης επιχειρούν και πανω από 3-4 μποφόρ.
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,303
Το Yamato σε μια ασπρομαυρη μεν, ομορφη, αγριερεμενη δε φωτογραφια, σε μια κατασταση επιχειρισιακη και οχι πρελασης.

1200px-Yamato_Trial_1941.jpg


Eδω βλεποντας το σκαρι του απο την πρυμνη μου μοιαζει η επιφανεια του σαν να εχει κατι απο δερμα δρακου

eab5d9a4.jpg


Εχετε παρατηρησει οτι τα καταστρωματα αυτων των μεγαθηριων ειναι ξυλινα ; Η μαλλον για να μην γινει παρεξηγηση απο εξωτερικη επενδυση ξυλου ;

Ειναι γιατι ενα βρεγμενο καταστρωμα γλυστραει πολυ. Οποτε το ξυλο ηταν η καλυτερη αντιγλυστρικη επενδυση. Αυτο που χρησιμοποιουταν κυριως ηταν το Τεκ.
Οι Ιαπωνες χρησιμοποιουσαν επισης ενα δικο τους Ιαπονικο Χιροκι κυπαρισι ακομα πιο ακριβο.

Οι Αμερικανοι το ιδιο, αλλα για μικροτερα και φτηνοτερα πλοια (αντιτορπιλικα καποια καταδρομικα κλπ) χρησιμοποιουσαν μια μπογια που ηταν ενα μιγμα με αμμο.

8700bba7b069970f2adca4bd867754e9.jpg


Εδω μια ομορφη ρεαλιστικη γραφικη απεικονοιση ενος γιγαντα που γυρναει στην αββυσο

maxresdefault.jpg


Οπως ειπωθηκε τα θωρηκτα δεν ειχαν πολλες ελπιδες γιατι γινοντουσαν κυριος στοχος. Στρατηγικος στοχος το να βουλιαζες ενα θωρηκτο σε ενα εχθρο ηταν και συμβολικα και ψυχολογικα σαν εδειχνες μια τελικη νικη.

Αυτοι που δεν ειχαν πολλες απωλειες θωρηκτων ηταν οι Αμερικανοι, ισως γιατι ειχαν καλυτερη στρατηγικη προστασιας των ιδιων των θωρηκτων των, ηταν ειχαν συντριπτικη αεροπορικη υπεροχη.

Και μια καλλιτεχνικη ζωγραφικη απεικονιση με καποια ελευθερια αναλογιων νομιζω. Πυργοι και κανονια φανταζουν τεραστεια για το μεγεθος του σκαριου. Αλλα το δραματικο στοιχειο και αυτη η δωση κολασης περνουν μεσα απο τhn eikonq

xjyfjnyjyf.jpg


Bεβαια λεγεται συχνα οτι τα Γαματο και Μουσασι ηταν τα μεγαλυτερα η τα δυνατοτερα πλοια του ΒΠΠ αλλα η αληθεια ειναι οτι οι Αμερικανοι καναν διαφορετικα και με τις κλασεις Αϊοβα που αν και υστερουσαν σε θωρακιση ηταν πιο γρηγορα 27Kn vs 31Kn (η ταχυτητα μιας νηοπομπης ειναι αυτη του αργοτερου πλοιου ). Tα κυρια κανονια της κλασης Γιαματο ηταν τα μεγαλυτερα που εχουν στηθει ποτε σε πλοιο, τα Type 94, 460 mm με ενα βεληνεκες 42Χμ.
Τα αντιστοιχα τελευταια αμερικανικα της κλασης που αναφεραμε ειχαν τα κανονια 406mm Mark VII 50 calibre (πενηντα διαβαθμησεων που αντιστοιχει σε μηκος κανης) που ειχαν μεγιστο βεληνεκες 39Χλμ αλλα μπορουσαν να στειλουν κατι οβιδες μεχρι 2700 λιβρων !! (1900-2700 pounds)
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,794
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Ευχαριστω Κωστα. -bye-

Eνα πολυ περιεργο σκαφος (Littoral combat ship) του αμερικανικου ναυτικου
που, οπως το βλεπω, ειναι μια φρεγατα με ελικοδρομιο πανω σε ενα (κατα το ημισυ) καταμαραν
αφου δαπανησε 30 ΔΙΣ ως προγραμμα, τελικα εγκαταλειφθηκε .... δεν παυει να ιντριγκαρει !

 

koupa

AVClub Enthusiast
25 January 2014
1,118
Τον τελευταίο καιρό ψάχνομαι λίγο με το μέτωπο του Ειρηνικού στον ΒΠΠ. Ο πόλεμος κερδήθηκε εκεί από τα αεροπλανοφόρα και τα αεροπλάνα και όχι τόσο από τα πλοία. Οι Γιαπωνέζοι είχαν την προσήλωση στον κλασικό ναυτικό πόλεμο που υπάρχει εδώ και μερικές χιλιάδες χρόνια. Όμως οι Αμερικανοί τους συνέτριψαν διότι είχαν περισσότερα αεροπλανοφόρα και ήταν πιο έτοιμοι στον αέρα. Έτσι στην ναυμαχία του Midway οι Γιαπωνέζοι ήλπηζαν σε άμεση αντιπαράθεση αλλά τα πράγματα δεν έγιναν έτσι. Βυθήστικαν 4 αεροπλανοφόρα και έχασαν την δυνατότητα αναπλήρωσής τους. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να "κλειστούν" στην ενδοχώρα καθώς τότε τα αεροσκάφη είχαν πολύ μικρή ακτίνα δράσης. Και οι Αμερικάνοι να προχωρούν βήμα βήμα με ανακαταλήψεις νησιών και με αλώβητα τα δικά τους αεροπλανοφόρα.

Οπότε οι δεινόσαυροι στυλ Iowa, Yamato & Bismark πέρασαν στην ιστορία καθώς ο πόλεμος μπήκε για τα καλά στον 20ο αιώνα. Και το τελειωτικό χτύπημα δόθηκε λίγα χρόνια μετά με τους ICBM που μπορουσαν να χτυπήσουν σχεδόν οποιδήποτε σημείο του πλανήτη.
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,303
@ koupa
Νομιζω οτι εχεις απολυτο δικιο.
Θα φαινοταν ομως καπως αστειο αν λεγαμε οτι οι Ιαπωνες πεσαν θυματα μιας Αμερικανικης θεωριας (και εφευρεσης) την οποια οι Αμερικανοι ειχαν την ευφυία να εχουν εγκαταλειψει ηδη.

Για να γινω πιο σαφης η θεωρια των (συγχρονων) θωρηκτων ειναι μια θεωρια που γεννηθηκε στην Αμερικη και συκγεκριμενα απο καποιον θεωρητικο πολεμου και ιστορικο (σημερα θα χρησιμοποιουσαμε στην Γαλλια τη κεξη Πολεμολογο) τον Alfred T. Mahan (1840-1914).
Κατ αυτον η δημιουργια και χρηση θωρηκτων ηταν το ναυτικο μεσο για μια χωρα που υστερουσε σε ναυτικες και παραγωγικες δυναμεις, και που δεν θα μπορουσε να κερδισει τον ναυτικο πολεμο απεναντι σε μεγαλυτερη δυναμη, να δημιουργησουν καποια πολυ ισχυρα πλοια, καποια "τερατα" που να βολταρουν και η μονη τους παρουσια να παραλυει τις κινησεις του εχθρου νηοπομπες εφοδιασμου, προστασιας, κλπ. Θα αρκουσαν να βολταρουν και να συναντουν καποιες εχθρικες δυναμεις ωστε να προκαλουν στις υπολοιπες φοβο και δεος και να αποδιοργανωνουν ολα τους τα σχεδια.
Αυτο ακριβως εκαναν (κατα γραμμα) οι Γιαπωνεζοι με τα δυο πλοια τερατα των 72.800 τονων και των κανονιων 460mm.

Οι Αμερικανοι πιο ελαστικοι και ευελικτοι, μια απο τις αρετες του εθνους τους, εγκατελειψαν εγκαιρα αυτο το δογμα καταλαβαινοντας οτι ο Ειρηνικος ηταν...πολυυυ μεγαλος.

Μιλησα για συγχρονα θωρηκτα, γιατι η ονομασια (και η φιλοσοφια του θωρακισμενου πλοιου) ανερχεται στον 18ο αι και εδω σας παρουσιαζω σε μακετα το πρωτο θωρηκτο στον κοσμο

Fregate Cuirassέ Gloire

frc3a9gate-cuirassc3a9e-gloire.jpg
 

koupa

AVClub Enthusiast
25 January 2014
1,118
Την εποχή που προτάθηκε το θωρηκτό ήταν όντως καινοτομία. Αλλά ο πόλεμος δεν περιμένει.

Πχ η Γερμανία. Αν ο Χίτλερ δεν είχε δίπλα του αυλοκολακες και άκουγε τους ικανούς αξιωματικούς η κατάληξη ίσως ήταν διαφορετική. Πχ ο Doenitz επέμενε για τα υποβρύχια αλλά οι υπόλοιποι τα έβλεπαν σαν πειράματα. Και όμως ήταν θανατηφόρα έστω και αυτά τα λίγα.

Οσο για την προσαρμογή των Αμερικανών είναι γνωστό. Πχ το Iowa αν δεις έχει εκτοξευτες πυραύλων. Σε "αρχαίο" πλοίο τοποθέτησαν νέα οπλικά συστήματα. Τίποτα δεν αφήνουν στην τύχη.
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,303
Re: Απάντηση: Naval Force Ships

....
Eνα πολυ περιεργο σκαφος (Littoral combat ship) του αμερικανικου ναυτικου
που, οπως το βλεπω, ειναι μια φρεγατα με ελικοδρομιο πανω σε ενα (κατα το ημισυ) καταμαραν
αφου δαπανησε 30 ΔΙΣ ως προγραμμα, τελικα εγκαταλειφθηκε .... δεν παυει να ιντριγκαρει !


To προγραμμα δεν εγκαταλειφθηκε, ολοκληρωθηκε. Απλα η παραγωγη για το Αμερικανικο Ναυτικο εμεινε στα δωδεκα πλοια αντι για 56 αρχικα. Λογω γενικων περικοπων στην Αμυνα οπως παντου. Παρ'ολα αυτα πουλησε 4 επιπλεον πλοια που θα κατασκευαστουν για την Σαουδικη Αραβια για το ποσον των 11,5 δις.

To σκαρι ειναι τριμαραν, αφου εχει διαπιστωθει στις μεγαλες κουρσες ιστιοφορων της υφηλειου οτι εχουν καλυτερη πλευστικη συμπεριφορα και καλυτερες επιδωσεις.

USS_Independence_%28LCS-2%29_at_Naval_Air_Station_Key_West_on_29_March_2010_%28100329-N-1481K-298%29.jpg


Ο οπλισμος του μπορει να διαφερει αναλογα με τον προορισμο γιατι υιοθετει την τεχνολογια modular, παντως υπαρχουν καποιες σταθερες.

Και πρωτα και κυρια το πυροβολο που ειναι το MK110 της BAE systems. Bλεπουμε δηλαδη οτι η επιλογη ειναι ενος διαμετρηματος 57'' αντι 76'' η 127''.
Μετα το αντιαεροπορικο συστημα εγγυς προστασιας ειναι το Sea Ram. Ποσα ; Αναλογα με τον αριθμο modules που θα βαλουν και σχετικα με αλλα modules πυραυλων επιφανιας η ανθυποβρυχιακου αγωνα. Το concept ειναι planification σε σχεδιασμο με τις ανα μερους αποστολες.
Πραγμα που απαιτει τρομερη logistic (προνοια προμηθεια υποστηριξη) και μαλλο το καταστει ακριβο για καποιες τσεπες.

Παντως.... στο ποσο που δαπανηθηκε για την αναπτυξη του, πρεπει να θεψρησουμε οχι μονο την παραγωγικη αποδοση αλλα και τα ευεργετηματα αποκτησης τεχνολογιας, εμεπειριας υλικων, καθως και κατοχης τεχνογνωσιας.
Οποτε ειναι ακριβο, αλλα...ειναι και επενδυση πιθανων και σε αλλους τομεις.
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,303
Nαι εχεις δικιο το Τριμαραν LCS σταματησε, το μονοκοκ LCS συνεχιζει ακαθεκτα.
Eιναι ξεκαθαρο στο βιντεο.

Η ιδεα μιας φρεγατας με ταχυτητα 50 κομβων δεν νομιζω να εγκατελειψε την σκεψη των Ναυτικων και επιτελικων. Και οχι μονο littoral.
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,794
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Oυτε καν η Ακτοφυλακη τους δεν το θελει (ογκωδες και βαρυ και πανακριβο).
Και στην ΣΑ που πουλησαν ειναι επειδη το cost effectiveness ειναι αγνωστη εννοια (εκει).
Απο τοτε που αρχισα να διαβαζω ΠΤΗΣΗ (το 1980), οι ΗΠΑ ειχαν παντα υπερφιλοδοξα σχεδια.
355 πλοια μεσα σε 15 χρονια ? https://www.thedrive.com/the-war-zo...new-plan-to-get-to-355-ships-in-just-15-years
Ε Ok :laugh: μην σας στεκομαστε εμποδιο :flipout: .... Iδου η Ροδος, ιδου και το πηδημα ! :ban-aki:

(μην παρεξηγηθω ... με ιντριγκαρει η ΜΟΡΦΗ ... ουτε το κοστος, ουτε η χρηση)
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,794
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Στην κατηγορια των καταμαραν (η τριμαραν) υπαρχει και το HSV-2 Swift που ξεκινησε ως φερρυ
(απο αυστραλιανους σχεδιαστες) μετατραπηκε σε στρατιωτικο μεταγωγικο-ναρκαλιευτικο για τις ΗΠΑ,
πουληθηκε στα Ηνωμενα Αραβικα Εμιρατα το 2014, εφαγε εναν πυραυλο στην δεξια πρυμνη
σε αποστολη στην Υεμενη ..... και μετα απο επισκευες .... δουλευει ως φερρυ για ΕΜΑΣ (Seajets).

The_High-Speed_Vessel_Swift_%28HSV-2%29_gets_underway_with_a_tethered_TIF-25K_Aerostat_balloon_in_Key_West%2C_Fla.%2C_on_April_24%2C_2013_130424-N-IC228-112.jpg


Τι το ιδιαιτερο εχει ? Πιανει 45 κομβους (83 χλμ/ωρα) για σκαφος βαρους 1700 τοννων !!!!
Εγω βεβαια το ποσταρω γιατι θυμιζει ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΩΣ το θηριωδες catamaran απο το
Tommorow Never Dies ! :rolleyes: https://jamesbond.fandom.com/wiki/Stealth_Ship