Είναι εύκολο να μας πει ο ίδιος ο Μάκης που έχει το ιδιαίτερο εργαλείο για την πολυκάναλη αναπαραγωγή μουσικής, και δικάναλο σύστημα, πότε ακούει καλύτερα. Στα δύο κανάλια ή όταν βάζει να ακούσει μουσική με τα HD3 του Yamaha;
Εγώ νομίζω ότι με το που πατάς το κουμπί και κάνεις upmix... πέφτουν σαγόνια. Γιατί ακριβώς όπως είπε ο Κώστας το θέμα είναι να ακούς καλύτερα εν τέλει και όχι να συγκρίνεις π.χ. τα δύο κανάλια του ενός με τα δύο κανάλια του άλλου.
Το θέμα που λέει και ένας πολύ γνωστός μου είναι να έχεις immersive audio τελικά, για να έχεις immersive εμπειρία. Αυτό είναι που θέλει ο κόσμος και μπορώ να το επεκτείνω αλλά θα βγω εκτός θέματος (είναι ο λόγος που η μουσική βιομηχανία βγάζει λεφτά πλέον μόνο από τις συναυλίες).
Χρειάζονται και τα κατάλληλα εργαλεία γι' αυτή την immersive εμπειρία στο σπίτι. Ευτυχώς πια η τεχνολογία τα διαθέτει και η βιομηχανία τα προσφέρει σε λογικές τιμές πλέον. Όλο το μυστικό εκεί είναι. Βάλε και τους λίγο πιο ενημερωμένους καταναλωτές στο παιχνίδι που προέρχονται από νεότερες γενιές ακροατών και καταλαβαίνεις γιατί πλέον όλοι θέλουν να ακούνε έτσι.
Εγώ νομίζω ότι με το που πατάς το κουμπί και κάνεις upmix... πέφτουν σαγόνια. Γιατί ακριβώς όπως είπε ο Κώστας το θέμα είναι να ακούς καλύτερα εν τέλει και όχι να συγκρίνεις π.χ. τα δύο κανάλια του ενός με τα δύο κανάλια του άλλου.
Το θέμα που λέει και ένας πολύ γνωστός μου είναι να έχεις immersive audio τελικά, για να έχεις immersive εμπειρία. Αυτό είναι που θέλει ο κόσμος και μπορώ να το επεκτείνω αλλά θα βγω εκτός θέματος (είναι ο λόγος που η μουσική βιομηχανία βγάζει λεφτά πλέον μόνο από τις συναυλίες).
Χρειάζονται και τα κατάλληλα εργαλεία γι' αυτή την immersive εμπειρία στο σπίτι. Ευτυχώς πια η τεχνολογία τα διαθέτει και η βιομηχανία τα προσφέρει σε λογικές τιμές πλέον. Όλο το μυστικό εκεί είναι. Βάλε και τους λίγο πιο ενημερωμένους καταναλωτές στο παιχνίδι που προέρχονται από νεότερες γενιές ακροατών και καταλαβαίνεις γιατί πλέον όλοι θέλουν να ακούνε έτσι.