Καλησπερα παιδες.
Τον τελευταιο καιρο εχει εμφανιστει ενα θεμα στην tv μου που εχει γινει πλεον πολυ ενοχλητικο. Ενας μπλε-μωβ αποχρωματισμος πανω δεξια στην οθονη εκει που συχνα πυκνα ειναι τα προσωπα οταν βλεπεις ταινια ή σειρα με αποτελεσμα να βλεπουμε μαλλον dead ppl talking (μπλαβι χειλη, μπλε προσωπο, λες κι εχουν ηδη πεθανει απο ασφυξια και δεν το ξερουν.)
Δεν προσεξαμε για να ειμαι ειλικρινης αν ξεκινησε απο πολυ μικροτερο και μεγαλωσε σιγα σιγα τοσο ωστε να το βλεπουμε την ωρα που βλεπουμε ταινια ή αν εμφανιστηκε τοσο μεγαλο με τη μια.
Εχει αγοραστει η tv απο Media Markt Μαη του 18 και εχω παρει και την επεκταση της εγγυησης η οποια ληγει τον Μαη του 23.
Πως το βλεπετε ? Θεωρειται σοβαρος λογος για αντικατασταση ή πιστωτικο να παρω αλλη?
Επειδη δεν εχει ξαναχρειαστει μεχρι τωρα να ασχοληθω με το Service της Media Markt , παιρνω σε ενα απο αυτα τα τηλς 8011140000 , 2108181333 και τους το αναφερω και αυτοι στελνουν τεχνικο να ελεγξει και να παραλαβει? Αν θεωρησει οτι δεν ειναι προβλημα υπαρχει εξτρα χρεωση?
Απο τις εμπειριες σας, συνηθως ποσο χρονο κρατανε τις tv πριν βγαλουν αποφαση? Στο διαστημα θεωρητικα πρεπει να μου φερουν tv αντικαταστασης συμφωνα με αυτα που ειχαμε πει τοτε που αγορα και συμφωνα με αυτα που γραφει στο site τους για το 5ετες safety net. Ισχυει ή κανουν τους κινεζους και αντε βγαλε ακρη?
Και μια τελευταια ερωτηση. Ειναι καλυτερα να εκκινησω τη διαδικασια αμεσα τωρα, που μπαινει Αυγουστος σε λιγο ή να περιμενω? Κι αν περιμενω, εστω οτι μου κοψουν πιστωτικο για την τιμη αγορας, μπορω να περιμενω μεχρι BF μηπως και πετυχω καλυτερη τιμη σε καμια OLED που εχω βαλει στο ματι?
Ευχαριστω εκ των προτερων.
Τον τελευταιο καιρο εχει εμφανιστει ενα θεμα στην tv μου που εχει γινει πλεον πολυ ενοχλητικο. Ενας μπλε-μωβ αποχρωματισμος πανω δεξια στην οθονη εκει που συχνα πυκνα ειναι τα προσωπα οταν βλεπεις ταινια ή σειρα με αποτελεσμα να βλεπουμε μαλλον dead ppl talking (μπλαβι χειλη, μπλε προσωπο, λες κι εχουν ηδη πεθανει απο ασφυξια και δεν το ξερουν.)
Δεν προσεξαμε για να ειμαι ειλικρινης αν ξεκινησε απο πολυ μικροτερο και μεγαλωσε σιγα σιγα τοσο ωστε να το βλεπουμε την ωρα που βλεπουμε ταινια ή αν εμφανιστηκε τοσο μεγαλο με τη μια.
Εχει αγοραστει η tv απο Media Markt Μαη του 18 και εχω παρει και την επεκταση της εγγυησης η οποια ληγει τον Μαη του 23.
Πως το βλεπετε ? Θεωρειται σοβαρος λογος για αντικατασταση ή πιστωτικο να παρω αλλη?
Επειδη δεν εχει ξαναχρειαστει μεχρι τωρα να ασχοληθω με το Service της Media Markt , παιρνω σε ενα απο αυτα τα τηλς 8011140000 , 2108181333 και τους το αναφερω και αυτοι στελνουν τεχνικο να ελεγξει και να παραλαβει? Αν θεωρησει οτι δεν ειναι προβλημα υπαρχει εξτρα χρεωση?
Απο τις εμπειριες σας, συνηθως ποσο χρονο κρατανε τις tv πριν βγαλουν αποφαση? Στο διαστημα θεωρητικα πρεπει να μου φερουν tv αντικαταστασης συμφωνα με αυτα που ειχαμε πει τοτε που αγορα και συμφωνα με αυτα που γραφει στο site τους για το 5ετες safety net. Ισχυει ή κανουν τους κινεζους και αντε βγαλε ακρη?
Και μια τελευταια ερωτηση. Ειναι καλυτερα να εκκινησω τη διαδικασια αμεσα τωρα, που μπαινει Αυγουστος σε λιγο ή να περιμενω? Κι αν περιμενω, εστω οτι μου κοψουν πιστωτικο για την τιμη αγορας, μπορω να περιμενω μεχρι BF μηπως και πετυχω καλυτερη τιμη σε καμια OLED που εχω βαλει στο ματι?
Ευχαριστω εκ των προτερων.