Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης (kdl-47w80a)

Leonid

AVClub Addicted Member
29 June 2010
2,813
Re: Απάντηση: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης (kdl-47w80a)

καλή η αναδρομή που έκανες στα σημεία που έχω κάνει παρέμβαση. Δεν μας είπες όμως που καταλήγεις? Θες κάτι να πεις? Αν ναι ελεύθερα - δεν θα με χαλάσει.
Στα θέματα που απάντησα (και βρήκες - γιατί κάποια δεν τα βρήκες) που ήμουν λάθος ?
Όταν για TV 4 ετών εκτός εγγύησης έδιναν τρέχον μοντέλο χωρίς χρέωση οι Γιαπωνέζοι και οι Κρέατος της Samsung σφυρίζει αδιάφορα αν και οι συσκευές φορούσαν ίδιο panel?
Για το θέμα του update ήμουν λάθος? Λεφτά έχασα όπως όλοι οι τεχνικοί. Με s/w update θα έπεφταν τα 40ρια βροχή και οι κιτρινιαριδες το έκαναν foc.........αλλά ας είναι καλά οι κορεατες με τους άριστους πυκνωτές που χρησιμοποιουν στα τροφοδοτικά τους ή τα μπουτονακια στα πληκτρολόγια και αγοράσαμε σπίτι..........
Και πάμε στο θεματικό με τον έλεγχο που γινόταν σε κάποια μοντέλα Sony.Και πάλι λεφτά χάσαμε όλο και καμιά συσκευή θα ερχόταν καμένο τροφοδοτικό για επισκευή αλλά και πάλι δωρεάν έλεγχο έδωσαν οι Japanese............?

Αυτά για απόψε........ σε λίγο λογικά θα αρχίσουν τα πέναλτι στο ματς και δεν θέλω να τα χάσω για να θυμάμαι τι ? Πως? Πότε? Γιατί? .............
Υπάρχουν κάποιες φορές που η << σιωπή είναι χρυσός >>. Είμαι βέβαιος πως για σένα τούτη η φορά είναι μία από αυτές, ειδικά βλέποντας και το τρόπο που εκφράζεσαι.........
 

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,396
t3.large
Re: Απάντηση: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης (kdl-47w80a)

καλή η αναδρομή που έκανες στα σημεία που έχω κάνει παρέμβαση. Δεν μας είπες όμως που καταλήγεις? Θες κάτι να πεις? Αν ναι ελεύθερα - δεν θα με χαλάσει.
Στα θέματα που απάντησα (και βρήκες - γιατί κάποια δεν τα βρήκες) που ήμουν λάθος ?
Όταν για TV 4 ετών εκτός εγγύησης έδιναν τρέχον μοντέλο χωρίς χρέωση οι Γιαπωνέζοι και οι Κρέατος της Samsung σφυρίζει αδιάφορα αν και οι συσκευές φορούσαν ίδιο panel?
Για το θέμα του update ήμουν λάθος? Λεφτά έχασα όπως όλοι οι τεχνικοί. Με s/w update θα έπεφταν τα 40ρια βροχή και οι κιτρινιαριδες το έκαναν foc.........αλλά ας είναι καλά οι κορεατες με τους άριστους πυκνωτές που χρησιμοποιουν στα τροφοδοτικά τους ή τα μπουτονακια στα πληκτρολόγια και αγοράσαμε σπίτι..........
Και πάμε στο θεματικό με τον έλεγχο που γινόταν σε κάποια μοντέλα Sony.Και πάλι λεφτά χάσαμε όλο και καμιά συσκευή θα ερχόταν καμένο τροφοδοτικό για επισκευή αλλά και πάλι δωρεάν έλεγχο έδωσαν οι Japanese............?

Αυτά για απόψε........ σε λίγο λογικά θα αρχίσουν τα πέναλτι στο ματς και δεν θέλω να τα χάσω για να θυμάμαι τι ? Πως? Πότε? Γιατί? .............
Κρίμα...χασατε όλα τα λεφτά και αυτα εγιναν καπνος! Απο τσιγάρα, απο πούρα η απο εξατμισεις δεν έχει σημασια, παλι στα panel μπαίνει να φέρει τα λεφτά πίσω.
 

Λάκης

AVClub Fanatic
26 September 2007
13,880
Είμαι παντού
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε

Παντως επιβεβαιωση μου ειχε ερθει κανονικα στο email μου!! με το που εκανα την καταγγελια ηλεκτρονικος στην γενικη γραμματεια καταναλωτη.Μετα απο εκει ομως δεν εχω λαβει καμια απαντηση μεχρι στιγμης.

ααα πες το ετσι,δεν θα σου ερθει καποια αλλη ειδοποιηση.
Νομιζα οτι δεν σου εστειλαν επιβεβαιωση παραλαβης της καταγγελιας.
Τωρα περιμενεις να σε ειδοποιησουν απ'το σερβις,θα σε παρουν και θα κανουν τον Κινεζο.
Απο κει θα καταλαβεις οτι εφαγαν ξεχεστηριο.
Καλες θεασεις.
 

spartan27gr

AVClub Enthusiast
17 January 2009
1,049
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλ

ααα πες το ετσι,δεν θα σου ερθει καποια αλλη ειδοποιηση.
Νομιζα οτι δεν σου εστειλαν επιβεβαιωση παραλαβης της καταγγελιας.
Τωρα περιμενεις να σε ειδοποιησουν απ'το σερβις,θα σε παρουν και θα κανουν τον Κινεζο.
Απο κει θα καταλαβεις οτι εφαγαν ξεχεστηριο.
Καλες θεασεις.
Α μου ειχαν στειλει επιτοπου(μαλιστα τους ειχα στειλει και 2 φορες το ιδιο υπομνημα μιας και ειχα ξεχασει την πρωτη φορα να παραθεσω καποια επιπλεον στοιχεια)Τωρα για αυτο που λες μακαρι να πανε ολλα κατευχην,μιας και η αληθεια ειναι οτι με εχει φαει λιγο η αγωνια μεσα μου
 

andre74

Banned
13 September 2008
5,733
Απάντηση: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης (KDL-47W805A)

Φιλε παντως να θυμίσω πως οταν με αλλη μάρκα υπήρχε θεμα εγινε τελικά αγωγή στα καταστήματα που την πουλούσαν.
Ισως θα πρεπε να εξετάσεις κι αυτό το ενδεχόμενο. Πήγαινε στο κατάστημα και ενημερωσε τους πως μου πουλησατε τηλεοραση νε εγγύηση, οι εταιρεία για την εγγύηση ομως πουλάει τρέλα. Και οτι αν φτάσεις να κινηθείς νομικά, θα εμπλεξεις κι αυτούς.
Απλά στο προτείνω να το εξετασεις αν στεκει σαν άλλη αντιμετώπιση του θέματος, γιατί νομίζω πως στην ελληνική νομοθεσία η τήρηση των όρων είναι ευθύνη του καταστήματος.
 

spartan27gr

AVClub Enthusiast
17 January 2009
1,049
Mολις σημερα ελαβα το αντιγραφο εγραφο ηλεκτρονικος, απο την καταγγελια που ειχα κανει στις 13/5/2015 στην γενικη γραμματεια καταναλωτη.

Θέμα: «Σχετικά με καταγγελία καταναλωτή»
Σχετικό: Η από 13-03-15 υποβληθείσα καταγγελία του καταναλωτή

Αναφερόμενοι στο περιεχόμενο της ως άνω καταγγελίας την οποία σας αποστέλλουμε σε φωτοαντίγραφο, παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας για την διευθέτηση του προβλήματος του εν λόγω καταναλωτή και να μας γνωρίσετε εντός δέκα (10) ημερών από τη λήψη του παρόντος τις απόψεις σας.

Σας εφιστούμε την προσοχή στις διατάξεις του Νόμου 2251/94 (Φ.Ε.Κ. 191/Α//16-11-1994) «Περί Προστασίας Καταναλωτών» όπως αυτές τροποποιήθηκαν και ισχύουν.

Οπωτε απο εδω και στο εξης απλα περιμενουμε τις εξελιξεις σωστα?
 
Last edited:

mitsarasss

New member
31 May 2012
51
Και πάνω που ετοιμαζόμουν να αγοράσω μια ακριβή Sony, με έβαλες σε σκέψεις τώρα... Βέβαια από ότι διάβασα όλες οι εταιρείες τα ίδια χάλια είναι.

Τελικά με όλα αυτά αξίζει να αγοράσουμε ακριβή τηλεόραση;
Η επέκταση εγγύησης που δίνουν μεγάλα μαγαζιά (Public, mediamarkt κτλ) αξίζει σε τέτοιες περιπτώσεις;
 

CRTMan

New member
2 August 2010
27
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης

Οκ ληστεία είναι να να πληρώσει αλλά και ο καταναλωτης θα πρέπει να προσέχει τη συσκευή του.
Προσπάθησα εχθές να βρώ παρόμοιο πρόβλημα χωρίς αποτέλεσμα. Δεν παίζει το έργο όλα τα βλαμένα panel να πήγαν στον εν λόγο πελάτη.

Το πιθανοτερο η σσυσκευή να είναι κοντά σε παράθυρο που βλέπει κενρτική λεωφόρο ή κάποιο δρόμο με αρκετή κίνηση και ευκολα το καυσαέριο δημιουργεί πρόβλημα.

Τα panel δεν είναι αεροστεγες κλεισμένα που να μην υπάρχει η δυνατότητα να εισχωρέσει σκόνη, κάπνα ή και κάποιο έντομο.

Αν θέλουμε να είμαστε σωστοί θα πρέπει να βλέπουμε όλες τις περιπτώσεις αμφίπλευρα και όχι όπως μας βολεύει.

Δεν φταίνε πάντα οι εταιρείες αλλά και εμείς και θα πρέπει να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας.

Ψάξε λίγο τους όρους εγγύησης όλων των κατασκευαστων και θα δείς ότι παντου αναγράφετε ότι ο εξωτερικός παράγοντας επηρεάζει την σωστή λειτουργία των LCd συσκευών και ότι αν λειτουργούν σε περιβάλλον σκονισμένο ή η ύπαρξει εντόμων μπορεί να δημιουργήσει δυσλειτουργία.

Ψάξτε πριν γράψετε οτιδήποτε .........

Αυτα τα ολιγα για τώρα.

ΥΓ δεν ειμαι τεχνικαρας ......ουτε το αλαθητο επιζητώ .........αλλά δεν προσβλέπω πουθενα. Αναλογίσου αν και εσυ έτσι βλέπεις κάθε υπόθεση ή σε κάτι άλλο στοχευεις στηριζόμενος στην αγωνία του καθενος να βρει στήριγμα σε καθε αιτημα του.
Σε κανένα θέμα δεν έχω δεί να απαντήσει κάποιος '' Stop ρε φιλαράκι αλλά έχεις άδικο''. Τελικά όσοι πάνε σε service και παραπονούνται έχουν δίκιο?

:ernaehrung004:

Απλά γελάμε. Πως ορίζονται και απαριθμούνται οι εξωτερικοί παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν μια συσκευή; Τι θα πει οτι στα manuals αναφέρονται σε πιθανές αιτίες ύπαρξης εντόμων και σκόνης που προκαλούν δυσλειτουργία στις συσκευές; Τι ενδιαφέρει τον καταναλωτή που έδωσε τα λεφτά του αν οι συσκευές δεν είναι αστεροστεγώς προστατευμένες; Θα μετατρέψουμε τα σπίτια μας δηλαδή σε "εντατικές" να αποστειρώσουμε τον αέρα να μην ανοίγουμε τα τζάμια να βάλουμε σίτες και εντομοαπωθητικά για να μην περνάει ίχνος εντόμου και θα μετράμε με μετρητές καυσαερίων και μικροσωματιδίων για να μην μπούνε κόκοι σκόνης στις συσκευές.

Είπαμε να λαμβάνουμε κάποια βασικά μέτρα προστασίας των συσκευών μας για να μην συμβεί κάτι χοντρό, να μην τοποθετούνται κοντά σε πηγές θερμότητας π.χ τζάκια καλοριφέρ θερμαντικά σώματα και συμβεί φθορά από την θερμοκρασία, να μην τις έχουμε κοντά σε πηγές υγρασίας π.χ και πέσει μέσα νερό και να μην τις κλείνουμε σε διάφορα έπιπλα ή να βάζουμε αντικείμενα επάνω τους για να μπορεί να διαφύγει η εσωτερική θερμότητα των κυκλωμάτων. Τα επιχειρήματα περί παραθύρων σε δρόμους με καυσαέριο και με αυξημένη κίνηση είναι επιεικώς γελοία για να μην πω τίποτα χειρότερο.
Και στο κάτω κάτω αν είναι και έτσι ας βγάζουν οι εταιρείες αναλυτικά τους όρους της εγγύησης και να λένε αναλυτικά γραπτώς τους λόγους έναν έναν, όχι να λένε γενικά και αόριστα για σκόνη, γιατί αυτή η ασάφεια μετά αφήνει το περιθώριο στο service να επικαλείται οτι δικαιολογία θέλει για να αποφύγει την κάλυψη της εγγύησης, να γράφουν μέσα για τυπικούς λόγους οτι απαγορεύεται να είναι η συσκευή κοντά σε τζάκια σε χώρους καπνίσματος και σε χώρους με καυσαέριο. Τα υπόλοιπα μου ακούγονται βερεσέ.
 

spartan27gr

AVClub Enthusiast
17 January 2009
1,049
Καλημερα,με καλεσανε πριν απο λιγο απο το αστρα σερβις,και μου ειπανε οτι λογο καλη θελησης απο αυτους,μου κανουν 35%εκπτωση σε τηλεορασεις σονυ,σε συγκεκριμενα καταστηματα ομως.(sony service)Φυσικα και δεν δεχθηκα ομως, διοτι εκτος οτι θα επρεπε να βαλω λεφτα απο την τσεπη μου ξανα,θα επρεπε να τους παω πισω πρωτα και την τηλεοραση μου με το υπαρχον προβλημα για να μου δωσουν το εκπτωτικο κουπονι.Τα συμπερασματα δικα σας.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Φυσικα μου επαναλαμβαναν ,οτι η τηλεοραση μου δεν δεχεται ουτε επισκευη αλλα ουτε αντικατασταση απο μερους τους.
 

Nti]nos

Senior Member
19 October 2014
692
Kαι βεβαια αν δεχοσουνα, θα την επισκευαζανε και θα την χρυσοπουλουσαν και θα εβγαζαν και κερδος...λαμογια μεχρι το παραπανω.
 

ptriv

New member
7 April 2009
28
Re: Απάντηση: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης (kdl-47w80a)

Εγώ να ρωτήσω τον φίλο γιατί απευθύνθηκε στο απαράδεκτο service της ASTRA με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία του και δεν πήγε σε κάποιο SONY center ή αποκλειστικό service SONY.
 

gzoun

AVClub Addicted Member
8 March 2008
1,959
Αθήνα-Μενίδι
Απάντηση: Re: Απάντηση: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης (kd

Εγώ να ρωτήσω τον φίλο γιατί απευθύνθηκε στο απαράδεκτο service της ASTRA με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία του και δεν πήγε σε κάποιο SONY center ή αποκλειστικό service SONY.

Και τι θα άλλαζε δηλαδή,η ASTRA δεν λειτουργεί όπως θέλει αυτή ;Το σέρβις τις ASTRA απο που βγάζεις το συμπέρασμα οτι είναι απαράδεκτο, έχεις προσωπική εμπειρία με ίδια βλάβη;Περιμένουμε να ανοίξεις νέο νήμα να μας περιγράψεις την περιπτωσή σου.