Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης (kdl-47w80a)

pervmar

New member
5 July 2007
55
Απάντηση: Re: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης (kdl-47w80a)

Σας διαφευγει το γεγονος ότι στον φιλο μας το φαινόμενο εμφανιστηκε για 2η φορα!!!! Δεν νομίζω ολες οι Sony Tv να ειναι βλαμενες!!!!!!!!
 

Στέλιος Π.

Supreme Member
lol @ SONY

Να βγαζει αν ειναι κανενα disclaimer στις διαφημισεις της... η εγγυηση ισχυει μονο σε σπιτι μη καπνιστη, με αποσταση Χ μετρα απο κεντρικη λεωφορο, Ψ μετρα απο φουγαρο σουβλατζιδικου, προσανατολισμενο δυτικα, χωρις ενεργο τζακι, με μονιμως κλειστα παραθυρα, χωρις φλοκατες ή ζωα (βγαζουν χνουδι), ...

Κανουμε πλακα τωρα...
 

velatis panos

AVClub Enthusiast
25 January 2011
1,279
Ακομα και απο σκονη να ναι δεν το λες στον πελατη ειναι αντιεπαγγελματικο
σπαρταν την επομενη tv παρτη με προστασια ip65 για να μπορεις να απαντησεις σε τζιμανια τεχνικους
 

Ntinos P

AVClub Fanatic
26 June 2006
22,938
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης

Οκ ληστεία είναι να να πληρώσει αλλά και ο καταναλωτης θα πρέπει να προσέχει τη συσκευή του.
Προσπάθησα εχθές να βρώ παρόμοιο πρόβλημα χωρίς αποτέλεσμα. Δεν παίζει το έργο όλα τα βλαμένα panel να πήγαν στον εν λόγο πελάτη.

Το πιθανοτερο η σσυσκευή να είναι κοντά σε παράθυρο που βλέπει κενρτική λεωφόρο ή κάποιο δρόμο με αρκετή κίνηση και ευκολα το καυσαέριο δημιουργεί πρόβλημα.

Τα panel δεν είναι αεροστεγες κλεισμένα που να μην υπάρχει η δυνατότητα να εισχωρέσει σκόνη, κάπνα ή και κάποιο έντομο.

Αν θέλουμε να είμαστε σωστοί θα πρέπει να βλέπουμε όλες τις περιπτώσεις αμφίπλευρα και όχι όπως μας βολεύει.

Δεν φταίνε πάντα οι εταιρείες αλλά και εμείς και θα πρέπει να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας.

Ψάξε λίγο τους όρους εγγύησης όλων των κατασκευαστων και θα δείς ότι παντου αναγράφετε ότι ο εξωτερικός παράγοντας επηρεάζει την σωστή λειτουργία των LCd συσκευών και ότι αν λειτουργούν σε περιβάλλον σκονισμένο ή η ύπαρξει εντόμων μπορεί να δημιουργήσει δυσλειτουργία.

Ψάξτε πριν γράψετε οτιδήποτε .........

Αυτα τα ολιγα για τώρα.

ΥΓ δεν ειμαι τεχνικαρας ......ουτε το αλαθητο επιζητώ .........αλλά δεν προσβλέπω πουθενα. Αναλογίσου αν και εσυ έτσι βλέπεις κάθε υπόθεση ή σε κάτι άλλο στοχευεις στηριζόμενος στην αγωνία του καθενος να βρει στήριγμα σε καθε αιτημα του.
Σε κανένα θέμα δεν έχω δεί να απαντήσει κάποιος '' Stop ρε φιλαράκι αλλά έχεις άδικο''. Τελικά όσοι πάνε σε service και παραπονούνται έχουν δίκιο?

:ernaehrung004:

Υπαρχει καποια εξηγηση οπου τα καυσαερια να δημιουργουν τετοιου ειδους προβλημα ?

Εχω δει πολυκατοικιες βαμμενες με ανοιχτα χρωματα το 1980, να εχουν γινει σκουροχρωμες το 2015.

Εννοεις κατι τετοιο ?
 

spartan27gr

AVClub Enthusiast
17 January 2009
1,049
Για πες μου ρε τζιμανι τεχνικε!!με την προηγουμενη μου τηλεοραση!!HX820 και( απαντα καθαρα και ξεκαθαρα)γιατι δεν ειχα αυτο το προβλημα στο πανελ αφου την ειχα και αυτην στον ιδιο χωρο?-bye-
 

sfortis

Administration Team
Staff member
3 August 2006
11,396
t3.large
Re: Απάντηση: Re: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης (kdl-47w8

Σας διαφευγει το γεγονος ότι στον φιλο μας το φαινόμενο εμφανιστηκε για 2η φορα!!!! Δεν νομίζω ολες οι Sony Tv να ειναι βλαμενες!!!!!!!!

Το 2η φορά σε ενα χρόνο ειναι ειναι ποσοστό που δεν απέχει πολύ απο τα όρια της τύχης. 2η ειναι οχι 10η!

Υποχρέωση του τεχνικού / service center είναι να εξετάσει το γιατί εμφανίστηκε πάλι ώστε αν υπάρχει κάποιο στοιχείο να το αναφέρει στην sony και να μελετηθεί περεταίρω για τυχόν ιδιαίτερα / πιο σπάνια προβλήματα, οχι να βγαλει 2 φωτογραφίες, εκτός εγγύησης και ένα πόρισμα της πλάκας.

Κατα 2ον, αν το τεχνικός την πρώτη φορά διαπίστωσε οτι υπάρχει καποιος ιδιαίτερος λόγος που εισχωρεί σκόνη στο panel (επειδή ο πελάτης καπνίζει πολύ, επειδή βρίσκεται σε μπαλκόνι διπλα στον πιο μολυσμένο απο καυσαέρια δρόμο της αθήνας, επειδή εχει εναν ανεμιστήρα που προκαλεί ενα ρευμα αέρα προς την τηλεόραση κτλ) αυτό θα έπρεπε να αναγράφετε στην αναφορά μαζί με την αντικατάσταση ώστε να λάβει και αυτός τα μέτρα του. Στην αναφορά πρέπει να δικαιολογείται ξεκάθαρα επίσης γιατί με βάση τους όρους της εγγύησης, δεν θα καλυφθεί δευτερη φορά το θέμα σκόνης στο πανελ.

Μεχρι τωρα το service ειναι εντελως φάουλ απο κάθε άποψη.

ps. Θα ήθελα να παρακαλέσω οποιονδήποτε τεχνικό εισχωρεί και θέλει να καταθέσει την άποψή του σε τέτοιου είδους θέματα, οτι σε αυτό τον χώρο υπάρχουν άτομα με τεράστια εμπειρία και τεχνική κατάρτιση στον χώρο των τηλεοράσεων (και όχι μόνο), όποτε μην αντιμετωπίζετε τέτοιοι είδους θέματα με τον ίδιο τρόπο που μιλάτε σε εναν ασχετο πελάτη σας.
 

spartan27gr

AVClub Enthusiast
17 January 2009
1,049
lol @ SONY

Να βγαζει αν ειναι κανενα disclaimer στις διαφημισεις της... η εγγυηση ισχυει μονο σε σπιτι μη καπνιστη, με αποσταση Χ μετρα απο κεντρικη λεωφορο, Ψ μετρα απο φουγαρο σουβλατζιδικου, προσανατολισμενο δυτικα, χωρις ενεργο τζακι, με μονιμως κλειστα παραθυρα, χωρις φλοκατες ή ζωα (βγαζουν χνουδι), ...

Κανουμε πλακα τωρα...

Οχι καθολου!!κατι τετοια ψιλα γραμματα μου διαβαζανε στους ορους εγγυησης.
 

hxostil

AVClub Addicted Member
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης

spartan φιλε μου να ρωτησω..μηπως την ειχες κρεμασμενη??εαν ναι μηπως με το βιδωμα στις βασεις σε συνδιασμο με συστολη διαστολη σου ξανακανε το προβλημα...παντως στο θεμα σκονης μονο απο προβλημα σε υπερθερμανση το δικαιολογω...και οχι σε πανελ ..το θεωρω κατασκευαστικη αστοχια εαν υπαρξει απο σκονη σε πανελ...δηλαδη σε 4 χρονια τι γινεται??λιγο πολυ ολες πιανουν σκονη..κανε μηνυση στον δημο που δεν καταβρεχει...
 

spartan27gr

AVClub Enthusiast
17 January 2009
1,049
Re: Απάντηση: Re: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης (kdl-47w8

Σας διαφευγει το γεγονος ότι στον φιλο μας το φαινόμενο εμφανιστηκε για 2η φορα!!!! Δεν νομίζω ολες οι Sony Tv να ειναι βλαμενες!!!!!!!!
Δεν ειναι ολλες οτι τηλεορασεις βλαμενες φυσικα,αλλα τα ψευτοπανελ που βαζουνε επανω τζιμανι τεχνικε(θελεις να σου πω την ιστορια με τους imac μηπως?που ειχαν παρομοια προβληματα και ειχε γινει ενας μεγαλος χαμος και τοτε?)

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

spartan φιλε μου να ρωτησω..μηπως την ειχες κρεμασμενη??εαν ναι μηπως με το βιδωμα στις βασεις σε συνδιασμο με συστολη διαστολη σου ξανακανε το προβλημα...παντως στο θεμα σκονης μονο απο προβλημα σε υπερθερμανση το δικαιολογω...και οχι σε πανελ ..το θεωρω κατασκευαστικη αστοχια εαν υπαρξει απο σκονη σε πανελ...δηλαδη σε 4 χρονια τι γινεται??λιγο πολυ ολες πιανουν σκονη..κανε μηνυση στον δημο που δεν καταβρεχει...

Οχι την εχω σε τραπεζακι την τηλεοραση φιλε μου.Οσο αναφορα το προβλημα υπερθεμανσης παιζει να ειναι και αυτο,διοτι η περιβοητη καπνα που ειδαν τα τζιμανια της σονυ,ηταν ακριβως πανω απο την τροφοδοσια της τηλεορασης.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Σε συνέχεια επικοινωνίας μας, θα θέλαμε να σας παραθέσουμε την απάντηση της Sony Hellas για την υπόθεσή σας:

" Στις οδηγίες χρήσης της συσκευής αναφέρεται το εξής:

Δυσλειτουργία που έχει να κάνει με το εξωτερικό περιβάλλον, δεν καλύπτεται από την εγγύηση.

Σύμφωνα με την διάγνωση των τεχνικών του εξουσιοδοτημένου από την SONY Αstra service,
η συσκευή του πελάτη δεν έχει λειτουργικό πρόβλημα.
Η σκιά που έχει εμφανιστεί στις γωνίες οφείλεται στο γεγονός ότι κάπνα έχει εισχωρήσει στο εσωτερικό.
Αυτό δεν είναι λειτουργικό πρόβλημα, αλλά δυσλειτουργία που έχει να κάνει με το εξωτερικό περιβάλλον .
Οι φωτογραφίες που ο τεχνικός έλαβε από το εσωτερικό, δικαιολογούν το γεγονός ότι έχει εισχωρήσει κάπνα στο εσωτερικό
της συσκευής. "

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Μου ηρθε και η απαντηση απο τα κεντρικα της σονυ ηλεκτρονικως.
 

Link

Senior Member
1 March 2011
561
Hyrule
Δεν ξέρω σε ποια περιοχή είσαι αλλά αν είσαι σε μεγάλη πόλη σίγουρα θα υπάρχει και δεύτερο ίσως και τρίτο επίσημο service.Απευθύνσου και εκεί.Ειδάλλως η καλύτερη λύση και αυτό που θα έκανα εγώ θα ήταν να απευθυνθείς στο κατάστημα αγοράς,μόνο έτσι θα βγάλεις άκρη.
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,894
Athens
Δεν είναι σκόνη είναι κάπνα.
Κάπνα = καπνός από τσιγάρο.

Σωστά... αφού ο spartan είναι μανιακός καπνιστής :D
 

vas_papavas

Supreme Member
21 December 2010
8,849
Έχω ζητήσει σε προηγούμενη σελίδα να αποφεύγονται οι χαρακτηρισμοί. Μηνύματα που δεν προσφέρουν τίποτα στην εξέλιξη της συζήτησης και αφήνουν υπόνοιες για μέλη διαγράφησαν.

Ελπίζω να μην χρειαστεί να επανέλθω.
 

spartan27gr

AVClub Enthusiast
17 January 2009
1,049
Re: Απάντηση: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης (kdl-47w80a)

Φίλε μου,μην αναλώνεσαι σε ανούσιες αντιπαραθέσεις.
Κατευθείαν καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
http://www.1520.gov.gr/ypovoli-kataggelias
Μόνο από εκεί θα βγάλεις άκρη.

Ευχαριστω πολυ φιλε σωκρατη(εφτιαξα φορμα καταγγελιας στην γενικη γραμματεια του καταναλωτη,με ολλο το ιστορικο της υποθεσης)
 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,160
ΑΘΗΝΑ
Nα συμπληρώσεις στην καταγγελία σου,ότι ακόμα και να ίσχυε η θεωρία της κάπνας/σκόνης που υποστηρίζει η αντιπροσωπία,αυτό οφείλεται σε ελαττωματικό προιόν που επιτρέπει την είσοδό τους στην συσκευή,αλλιώς οι μισές τηλεοράσεις της Αθήνας θα είχαν τα συμπτώματα της δικής σου.
 

andre74

Banned
13 September 2008
5,733
Απάντηση: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης (KDL-47W805A)

Πάντως μάθαμε και μεις οι υπόλοιποι ...άτεχνοι, πως η φωτογραφική μηχανή είναι βασικό εργαλείο των τεχνικών της sony.
Καλά που γράφτηκε δημόσια για να χουμε γνώση. Ισως είναι αυτό που λέμε καινοτομίες που θα φέρουν την ανάπτυξη, πως αντί για τεχνικούς στο συγκεκριμένο σερβις προσλαμβάνουν νομικούς συμβούλους...

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Ότι και να είχε συμβεί, μια σοβαρή εταιρεία στο 6μηνο θα πρόσφερε τουλάχιστον ένα δωρεάν καθαρισμό.
 

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Billpeppa εσύ και η Πυθία.............μάλλον η Λ. πατέρα..............τόσο πετυχημένες προβλέψεις.

Τώρα για να τελειώνουμε . Αν θέλουμε σοβαροί να μαστε θα πρέπει οταν μιλαμε να τεκμηριωνουμε αυτό που λέμε.
Οι φώτο που ο φίλος έχει ανεβάσει δείχνουν ότι το πρόβλημα είναι από βρωμιά. Από εκεί και πέρα νομίζω ότι είναι στην διακριτική ευχέρεια της εταιρείας να το καλύψει όπως και στο παρελθόν το έκανε. Αν το ξανακάνει το πιθανότερο σε ένα χρόνο η συσκευή θα έχει και πάλι το ίδιο πρόβλημα και εμείς εδώ θα μπουρδολογουμε και πάλι.
Προτείνω λοιπόν στον φιλαράκο να κατεβάσει τους τόνους και να ζητήσει να καθαριστεί η Tv έστω και με χρέωση για να συνεχίσει να έχει την εγγυηση. Αν συνεχίσει τις μαγκιές το μόνο που θα καταφέρει είναι να μείνει με την συσκευή ως έχει.
Τι ισχύει νομικά στην Ελλάδα δεν γνωρίζω αλλά καμία εγγύηση δεν καλύπτει εργασία καθαρισμού.

Και για να μην ψάχνεστε ναι είμαι Τεχνικός στην TPV με τεράστια εμπειρία στα lcdpanels

Πσσσσστττ ...τεχνικέ τεράστιας εμπειρίας...για να τελειώνουμε (όπως λες)....κι από αυτό το νήμα...

Πάρτε το αλλιως :a0210:

........ και στυλ δεν αλλάζω. Έτσι είμαι εγώ.

ΠΠΠΠσσσσσσ....τι να λέμε τώρα......πάμε ένα-ένα και βλέπουμε....

Εμεις με τις πράξεις μας θα καθορίσουμε το τύπο του club.

Α)...γράφτηκες Ιούλιο του 2007, "έπραξες" το πρώτο σου μήνυμα Νοέμβριο 2011, τα επόμενα 6 τον Φεβρουάριο 2012, 1 τον Μάρτιο του 2012, 1 Απρίλη του 2012, 1 τον Ιανουάριο του 2013 και 10 τον Μάρτιο του 2015...Σύνολο 20

...ως εκ τούτου, μου δίνετε η εντύπωση ότι ήδη έχεις αυτοκαθορίσει ως αδιάφορο τούτο το forum με πράξεις απραξίας.


Β)....βέβαια για ένα τεχνικό οι κατηγορίες βλαβών είναι το μεράκι του, γι' αυτό αλλώστε και τα ανωτέρω 20 μηνύματα έχουν κατατεθεί στην κατηγορία των βλαβών των τηλεοράσεων...

1 post στο νήμα Πρόβλημα με Sony KDL-32W4000...
http://avclub.gr/forum/showthread.p...2W4000?p=1056287100&highlight=#post1056287100
6 post στο νήμα Σοβαρο προβλημα με Sony 40W4500....
http://avclub.gr/forum/showthread.p...0W4500?p=1056360255&highlight=#post1056360255
http://avclub.gr/forum/showthread.p...0W4500?p=1056369587&highlight=#post1056369587
http://avclub.gr/forum/showthread.p...0W4500?p=1056370552&highlight=#post1056370552
http://avclub.gr/forum/showthread.p...0W4500?p=1056371847&highlight=#post1056371847
http://avclub.gr/forum/showthread.p...0W4500?p=1056372719&highlight=#post1056372719
http://avclub.gr/forum/showthread.p...0W4500?p=1056373852&highlight=#post1056373852
1 post στο νήμα Sony service, αντικατάσταση KDL-40X4500 με KDL-40EX500....
http://avclub.gr/forum/showthread.p...0EX500?p=1056398683&highlight=#post1056398683
2 post στο νήμα Πρόβλημα με Sony KDL-32W4000....
http://avclub.gr/forum/showthread.p...2W4000?p=1056434034&highlight=#post1056434034
http://avclub.gr/forum/showthread.p...2W4000?p=1056699562&highlight=#post1056699562
5 post στο νήμα Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης (KDL-47W805A) .....
http://avclub.gr/forum/showthread.p...7w80a)?p=1057324349&highlight=#post1057324349
http://avclub.gr/forum/showthread.p...7w80a)?p=1057323566&highlight=#post1057323566
http://avclub.gr/forum/showthread.p...7w80a)?p=1057323663&highlight=#post1057323663
http://avclub.gr/forum/showthread.p...7w80a)?p=1057323981&highlight=#post1057323981
http://avclub.gr/forum/showthread.p...7w80a)?p=1057324214&highlight=#post1057324214
3 ποστ σε τούτο το νήμα .... Sony 55" w829b *Clouding*
http://avclub.gr/forum/showthread.p...uding*?p=1057324226&highlight=#post1057324226
http://avclub.gr/forum/showthread.p...uding*?p=1057325153&highlight=#post1057325153
http://avclub.gr/forum/showthread.p...uding*?p=1057325562&highlight=#post1057325562
1 post στο νήμα Πολλές τηλεοράσεις στον ίδιο χώρο. Πρόβλημα τηλεχειρισμού.....
http://avclub.gr/forum/showthread.p...ρισμού?p=1057325622&highlight=#post1057325622
1 post στο νήμα LIP SYNC ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ SAMSUNG 32H5500 .....
http://avclub.gr/forum/showthread.p...2H5500?p=1057324229&highlight=#post1057324229
...υποθέτω ότι ως τεχνικός θα έχεις ασχοληθεί ιδιαίτερα με τις SONY και ως κάτοχος γνωρίζεις και τις android εφαρμογές της.



Γ)...στο πρώτο σου μήνυμα στις 24 Νοεμβρίου 2011 (23:53) έψαχνες να βρεις το service της Sony Δήλεσι, υποθέτω ότι δεν το είχες εσύ...
Καλησπέρα Φίλοι μου,
Το πρόβλημα το έχει και η δική μου kdl52w4000. Γνωρίζετε ποιό service εξυπηρετεί δήλεσι και αν τελικά η όλη ιστορία έχει χρέωση:BXVZCBXZ6:

...που να φανταστείς όμως ότι λίγα λεπτά πριν ρωτήσεις εδώ......ένας άλλος pervmar για πρόβλημα σε SONY KDL-46W4500....

..γνώριζε όχι μόνο τον τρόπο που διορθώνονται οι βλάβες, αλλά και ότι η εργασία δεν χρεώνεται από την Sony....αλλά αυτός ήταν σε άλλο forum.

http://www.avsite.gr/forum/threads/Πρόβλημα-σε-sony-kdl-46w4500.104883/page-2#post-1418626


Γ)...και που να ξαναφανταστείς ότι υπήρχε κι άλλος Pervmar (αυτός με κεφαλαίο P) ....που στις 22 Οκτωβρίου 2011, ένα μήνα πριν ρωτήσεις εδώ....

...όχι μόνο ήξερε που είναι το τοπικό του service της Sony....αλλά το service είχε πάει και σπίτι του :flipout::flipout:

Κοίτα να δεις τι απίθανα πράγματα συμβαίνουν σε αυτό το κόσμο...αυτός ο Pervmar το είχε γράψει στο site Goodbyte.gr

το οποίο είχε δημοσιεύσει ένα άρθρο στις 13 Οκτωβρίου 2011 με τίτλο Sony, Ανακαλεί 1.6 εκατομμύρια τηλεοράσεις για να μην καούν! ...

http://www.goodbyte.gr/gadgets/sony-recalls-1-6-million-bravia-lcd-tvs-3256/

http://www.goodbyte.gr/gadgets/sony-recalls-1-6-million-bravia-lcd-tvs-3256/

pervmar β€’ 18 Οκτωβρίου 2011 (10:48 ΜΜ)

Καλησπέρα,

Διαβάζοντας το παραπάνω το μόνο που προλαβαίνεις να κάνεις, αν έχεις μία απο τις παραπάνω συσκευές, είναι να την πιάσεις και να την πετάξεις με την μία απο το παράθυρο.
Το άρθρο μιλάει για δεκάδες συσκευών στην Ιαπωνία που παρουσίασαν πρόβλημα ενώ σε όλα τα άλλα site αναφέρετε ότι μόνο 11 συσκευές παρουσίασαν πρόβλημα.
Μία ποιό προσεκτική προσέγγιση του θέματος νομίζω ότι ενισχύει την θέση της Ιαπωνικής εταιρείας η οποία αποδεικνύει ότι προέχει η ασφάλεια του καταναλωτή χωρίς να σκέφτεται τις επιπτώσεις που η συγκεκριμένη ενέργεια μπορεί να έχει στις πωλήσεις.

Σας ευχαριστώ,
pervmar

Pervmar β€’ 22 Οκτωβρίου 2011 (10:49 ΜΜ)

Καλησπέρα,

Επειδή έχω τέτοια συσκευή ενημέρωσα το τοπικό service και την επόμενη ημέρα ήρθαν στον χώρο μου για τον έλεγχο της συσκευής.
Με ενημέρωσαν τι ακριβώς έπρεπε να κάνουν και με διαβεβαίωσαν ότι σε καμία περίπτωση δεν μπορούσε να δημιουργήσει η συσκευή πρόβλημα.
Σε ερώτησή μου αν το ανταλλακτικό το οποίο θα ελέγξουν θα έπρεπε να αντικατασταθεί για μεγαλύτερη ασφάλεια μου είπαν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αν κατά την μέτρηση βρεθεί εντός προδιαγραφών.

Τελικά το μέτρησαν και δεν είχε κανένα πρόβλημα και ευτυχώς που δεν παρασύρθηκα από την δημοσίευσή σου περί καπνού και .................
Επίσης ρώτησα τον τεχνικό αν στους ελέγχους που έχουν πραγματοποιήσει αν έχει δεί πρόβλημα και κατηγοριματικά μου είπε ότι σε καμία περίπτωση δεν διαπίστωσε πρόβλημα.
Εγώ με την σειρά μου θα ήθελα να ευχαριστήσω την SONY που προσπαθεί για το καλύτερο για τον καταναλωτή και για συσκευές 4ετίας εν αντιθέση με άλλους κατασκευαστές που για συσκευή 2 ετών και 5 μηνών ζητάνε τα μαλλιά της κεφαλής τους γαι επισκευή ενός τροφοδοτικού.

pervmar

...θα έλεγα κι ένα με τον Τοτό, αλλά θα το κρατήσω σε περίπτωση που οξυνθούν τα πνεύματα, για χαλάρωση .....έτσι είμαι εγώ.

Sorry δεν κρίνω ότι χρειάζεται :cool:
 
Last edited: