Μεγάλο πρόβλημα με nova

king2009

Supreme Member
5 December 2008
3,841
Στις 1/8 εγινε ενεργοποιηση του 3play.O τεχνικος ηρθε στις 10/8 και περασε το πιατο.Τον δεκτη τον ειχα παρει απο τη forthnet στις 17/7.Πηρε ο τεχνικος για ενεργοποιηση και του ειπαν οτι ειναι ενεργοποιημενο στο ονομα μου αλλα καρτα νοβα.Δεν ξερω τι μπερδεμα εκαναν αλλα απο τοτε πηρα ακομα τηλεφωνα και ολες οι κοπελες στελνουν το προβλημα στη μηχανογραφηση.Ενα μπαχαλο γενικα.Η μια μου λεει θα κανει 2 μερεςνη αλλη βδομαδα και αλλη απλα δεν ξερει.Εχουν περασει ειδη 8 μερες και τιποτα.Εχω triple play ενω νοβα δεν εχω δει καθολου.Ο λογαριασμος που θα ερθει θα ειναι στα 30 οσο ειναι η προσφορα η θα αφαιρεθει το ποσο της νοβα?Επισης ποτε να περιμενω για ενεργοποιηση?Εχουν περασει 17 μερες που εχω triple play και ακομα δεν ξερουν τι γινετε με τη νοβα και τη μηχανογραφηση.Εχει συμβει αυτο το μπαχαλο σε καποιον αλλο να μου πει περιπου τι γινετε με την ενεργοποιηση και τον λογαριασμο?
 

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
Re: Μεγαλο προβλημα με nova

Φίλε προσπάθησε να διατυπώσεις σωστά τι ακριβώς είπαν στον τεχνικό και ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα,γιατί δεν σε κατάλαβα.
 

king2009

Supreme Member
5 December 2008
3,841
Το προβλημα φιλε μου ειναι οτι στο ονομα μου ειναι συνδεδεμενος και ενεργοποιημενος αλλος δεκτης ο οποιος δεν ξερω απο που προηλθε και δεν ειχα ποτε παλιοτερα νοβα.Ετσι ειπαν απο τη νοβα οτι θα πρεπει να αλλαξουν τα στοιχεια στη μηχανογραφηση και μετα θα ενεργοποιησουν το νεο δεκτη.Εχουν περασει 8 μερες και ακομα τιποτα και εχω μεινει με την αθλια ελληνικη τηλεοραση και με ενα πακετο triple play απο 1/8 που δεν ειναι triple play εφοσον δεν εχω νοβα
 
Last edited by a moderator:

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
Re: Μεγαλο προβλημα με nova

Ακόμα κι έτσι να 'ναι,έπρεπε να σου ενεργοποιήσουν τον δέκτη,αφού θα είχε τα στοιχεία που έχει η αίτησή σου,την οποία βλέπουν και αυτοί.Δηλαδή,στην αίτησή σου αναγράφεται ο δέκτης και η κάρτα του.Αυτήν την ίδια αίτηση βλέπουν και από τη Forthnet.Ακόμα και άλλο δέκτη να είχες,θα έπρεπε να σου ενεργοποιούσαν αυτόν που είναι γραμμένος στην αίτηση.Έχεις την αίτηση στα χέρια σου?Αναγράφονται σε αυτήν τα στοιχεία δέκτη και κάρτας όπως αυτά που έχεις στο σπίτι σου?Αν την έχεις,πήγαινε τη Δευτέρα σε κατάστημα Forthnet.Θα πάρουν επιτόπου τηλέφωνο στα κεντρικά.Εκτιμώ πως θα ενεργοποιηθείς άμεσα αν πας από κατάστημα.Δε σημαίνει ότι για να γίνει η ενεργοποίηση πρέπει πρώτα να λυθεί το λάθος τους.Αυτό δεν είναι δικό σου λάθος.Που και αυτό θα το λύσουν άμεσα αν πάρουν τηλέφωνο στα κεντρικά.
 
Last edited:

king2009

Supreme Member
5 December 2008
3,841
Η αιτηση φιλε μου εγινε χειρογραφα απο μια υπαλληλο της forthnet και εχει αυτο το νουμερο δεκτη/καρτας πανω.Τους εχω παρει 6-7 φορες και ολες τις φορες λενε τα ιδια.Πρεπει να παει στη μηχανογραφηση για να το διορθωσουν ωστε να ενεργοποιηθει η νεα καρτα γιατι σε αυτους φαινετε οτι εγω βλεπω ειδη νοβα με τον αλλον δεκτη ενω δεν εχω ιδεα πως ενεργοποιησαν τον αλλον δεκτη εφοσον δεν τον εχω.Θα παω απο Δευτερα στη forthnet να δω τι θα μου πουν γιατι δεν παει αλλο.17 μερες και τιποτα μεχρι στιγμης.Η μια κοπελα λεει θα ενεργοποιηθεις σε μια μερα η αλλη σε 2 η αλλη ξανα στελνει το λαθος στη μηχανογραφηση και μου λεει περιμενε 1 βδομαδα.Ενας χαμος αν μπλεξεις δεν ξερουν τι τους γινετε.
 
Last edited by a moderator:

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
Re: Μεγαλο προβλημα με nova

Φίλε,με το τηλέφωνο δε γίνεται τίποτα.Είχες πάρει στη NOVA ή στη Forthnet?Με τη Forthnet θα το κανονίσεις.Και για να βγάλεις άκρη πρέπει να πας στο κατάστημα που έκανες την αίτηση και να πάρουν τηλέφωνο επιτόπου.Θα στο λύσουν άμεσα πιστεύω.
 

king2009

Supreme Member
5 December 2008
3,841
Με τη nova μιλησα ολες τις φορες οπως και ο τεχνικος εφοσον αυτοι θα ενεργοποιησουν την καρτα.Αλλα εφοσον εχουν περασει τοσες μερες και δεν γινετε τιποτα θα παω Δευτερα απο forthnet να δω τι θα μου πουν και αν μπορουν να κανουν κατι.Αν και δυσκολα μιας και το προβλημα αρχικως το δημιουργησε η υπαλληλος της forthnet που μαλλον μπερδεψε τους δεκτες στην αιτηση δεν εξηγειτε αλλιως
 
Last edited by a moderator:

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
Re: Μεγαλο προβλημα με nova

Στη Forthnet έπρεπε εξαρχής να απευθυνθείς.Αν έχεις την αίτηση και βλέπεις ότι τα νούμερα κάρτας και δέκτη είναι τα ίδια με αυτά που αναγράφονται στην κάρτα και τον δέκτη που έχεις σπίτι,τότε δεν το έκανε η υπάλληλος τη Forthnet το λάθος.Η αίτηση αυτή που έχεις,όπως την βλέπεις,έφυγε για τα κεντρικά.Αλλού προέκυψε το πρόβλημα.
 

king2009

Supreme Member
5 December 2008
3,841
Η αιτηση ειναι χειρογραφη.Η κοπελα της forthnet εγραψε το νουμερο της καρτας και του δεκτη στο χαρτι και μας το εδωσε τη μερα που πηραμε και το δεκτη.Πιθανολογω οτι η υπαλληλος εστειλε την αιτηση με αλλο κωδικο δεκτη και εμενα μου εδωσε αλλο δεκτη με αλλη καρτα.Σε αυτη την περιπτωση δεν μπορουν να κανουν τιποτα οι υπαλληλοι της forthnet και ειναι αποκλειστικα της μηχανογραφησης της νοβα σωστα?Μου ειπαν επισης οτι οταν αλλαξουν τα στοιχεια θα ενεργοποιηθω αυτοματα και θα πρεπει να παρω τηλεφωνο για να γινει πιστωση στο λογαριασμο για να αφαιρεθουν.Επειδη δεν βλεπω να μου την ενεργοποιουν πριν τον Σεπτεβριο λογικα θα ερθει ολος ο λογαριασμος και βγαλε ακρη μετα να τους πεις οτι δεν εχω νοβα.
 
Last edited by a moderator:

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
Re: Μεγαλο προβλημα με nova

Όχι φίλε.Η χειρόγραφη αυτή αίτηση έφυγε για τα κεντρικά.Όπως ακριβώς την βλέπεις και την κρατάς στα χέρια σου,η ίδια αυτή ακριβώς η αίτηση βρίσκεται και στα κεντρικά.Σου ξαναλέω όμως,σε κάθε περίπτωση πρέπει να πας στο κατάστημα που έκανες την αίτηση.Από τη Forthnet θα λυθεί το πρόβλημα και όχι από τη NOVA.Ανεξάρτητα πού ακριβώς είναι το πρόβλημα και πώς,πότε και γιατί δημιουργήθηκε,η Forthnet θα λύσει το πρόβλημα.Και να ξέρεις και κάτι.Ακόμα κι αν όλα είναι εντάξει και η NOVA για κάποιο λόγο βλέπει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα,κάποια έλλειψη και δεν σε ενεργοποιεί,πάλι στη Forthnet πρέπει να απευθυνθείς.Θα επέμβει άμεσα και θα σου λύσει το πρόβλημα.Το τελευταίο είναι γενικό και δεν αφορά αποκλειστικά το πρόβλημα που δημιουργήθηκε σε σένα.
 

king2009

Supreme Member
5 December 2008
3,841
Όχι φίλε.Η χειρόγραφη αυτή αίτηση έφυγε για τα κεντρικά.Όπως ακριβώς την βλέπεις και την κρατάς στα χέρια σου,η ίδια αυτή ακριβώς η αίτηση βρίσκεται και στα κεντρικά.Σου ξαναλέω όμως,σε κάθε περίπτωση πρέπει να πας στο κατάστημα που έκανες την αίτηση.Από τη Forthnet θα λυθεί το πρόβλημα και όχι από τη NOVA.Ανεξάρτητα πού ακριβώς είναι το πρόβλημα και πώς,πότε και γιατί δημιουργήθηκε,η Forthnet θα λύσει το πρόβλημα.Και να ξέρεις και κάτι.Ακόμα κι αν όλα είναι εντάξει και η NOVA για κάποιο λόγο βλέπει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα,κάποια έλλειψη και δεν σε ενεργοποιεί,πάλι στη Forthnet πρέπει να απευθυνθείς.Θα επέμβει άμεσα και θα σου λύσει το πρόβλημα.Το τελευταίο είναι γενικό και δεν αφορά αποκλειστικά το πρόβλημα που δημιουργήθηκε σε σένα.

Δεν το γνωριζα αυτο φιλε μου γιατι επερνα τηλεφωνο στο καταστημα που εκανα την αιτηση να ρωτησω ποτε θα ερθει τεχνικος για νοβα και απλα ελεγαν δεν ξερουν τιποτα.Εγινε αρκετες φορες αυτο.Τεσπα θα παω μεθαυριο στο καταστημα να δω τι θα μου πουν και αν μπορουν να κανουν κατι και θα επανελθω με το πως πηγαν τα πραγματα.Ελπιζω να λυθει το προβλημα γιατι ειναι μεγαλη ταλαιπωρια ολο αυτο εδω και 2 μηνες απο οταν εκανα την αιτηση για forthnet και 3play
 

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
Re: Μεγαλο προβλημα με nova

Καλή επιτυχία φίλε.Σε καταλαβαίνω πώς νιώθεις.Εύχομαι και πιστεύω ότι θα λυθεί το πρόβλημά σου άμεσα.
 

king2009

Supreme Member
5 December 2008
3,841
Να σε καλα φιλε μου και σε ευχαριστω παρα πολυ για την βοηθεια σου.Θα επανελθω οταν βγαλουμε ακρη να σας πω πως πηγαν τα πραγματα.
 

keraki

AVClub Enthusiast
27 July 2009
1,259
Νομίζω πως μάλλον μπορεί να έχω παρόμοιο πρόβλημα με του φίλου μας.
Συγκεκριμένα: Την Τετάρτη 14/08 ήρθε ο τεχνικός για την εγκατάσταση multiview με 2 NovaBox HD PVR 865.
Όταν ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση ο τεχνικός έστειλε κάποιο μήνυμα νομίζω από το κινητό του.Μετά από κάνα τέταρτο δεν ερχόταν σήμα και ο τεχνικός μίλησε και στο τηλέφωνο με τη νόβα.Μου είπε ο τεχνικός πως είχε γίνει κάποιο λάθος στην καταχώρηση των δεκτών και πως τώρα είναι ΟΚ και πως σε κανα μισάωρο θα έρθει το σήμα στους δυο δέκτες.Αν δεν έρθει σε τρια τέταρτα το σήμα,μου είπε να μιλήσω με νόβα.Στη συνέχεια ο τεχνικός έφυγε.

Περίμενα κάπου μιαμιση ώρα και σήμα δεν ερχόταν.Παίρνω τηλέφωνο τη νοβα και αφού τους αναφέρω ξανά τα serial numbers των 2 δεκτών καθώς και τους αριθμούς των αντίστοιχων smartcard.Μου λένε ότι είχε καταχωρηθεί το ίδιο serial number και στους 2 δέκτες.Στη συνέχεια και αφού για άλλη μια φορά τσέκαραμε τα serial numbers δεκτών και smartcard με προσοχή ποιό είναι του master 865 και ποιό είναι του slave 865,μου είπε ο υπάλληλος ότι το έχει προωθήσει προς το τμήμα μηχανογράφησης από όπου και θα γίνει τις επόμενες μέρες η ενεργοποίηση.
Με προειδοποίησε βέβαια πως μπορεί να καθυστερήσει!

Στη συνέχεια το Σάββατο έκανα πάλι ένα τηλέφωνο και η κοπέλα μου είπε πως είναι στο τμήμα μηχανογράφησης η ιστορία.
Τέλος έκανα και σήμερα το απόγευμα τηλέφωνο κι ακόμα στη μηχανογράφηση.Μάλιστα σήμερα μου είπε ο υπάλληλος πως ενώ στισ συνδέσεις σκέτης νοβα γίνεται η ενεργοποίηση άμεσα από αυτούς,όταν είναι 3play η ενεργοποίηση γίνεται από το τμήμα μηχανογράφησης,γιατί είναι και το τηλέφωνο-internet.
Και πάλι όταν ρώτησα δεν μου έδωσε εκτιμώμενο χρόνο ενεργοποίησης,μόνο είπε πως εκτιμώ σύντομα θα σας ενεργοποιήσουν.Επίσης λέει η ενεργοποίηση γίνεται αυτόματα,δηλαδή θα δω εικόνα μάλλον....

Να αναφέρω πως από την Τετάρτη 14/08 έχω και τους 2 δέκτες 865 ανοιχτούς στο MEGA όπως είπε ο τεχνικός και παίρνω συνεχώς από τότε το μήνυμα "κωδικοποιημένη υπηρεσία" (Δεν θυμάμαι τώρα τον ακριβή κωδικό )

Εέχει κανείς καμμιά ιδέα σχετικά? Να αναφέρω επίσης πως παράλληλα τρέχει μια συνδρομή σκέτης νοβα με 831,ανεξάρτητα από το 3play φυσικά.
 
Last edited:

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
Φίλε keraki,τα ίδια που είπα και στο φίλο king2009,ισχύουν και για σένα.Την αίτηση την έχεις στο σπίτι σου?Εκεί αναγράφονται τα σωστά στοιχεία δεκτών και καρτών?Πάρε την μαζί σου και πήγαινε από το κατάστημα που έκανες την αίτηση για να καλέσουν άμεσα τα κεντρικά.Πάντως,στην δική μου περίπτωση,Σάββατο μεσημέρι έκανα αίτηση για να μου προστεθεί στην 3play υπηρεσία μου το multivew,με τους 6 δωρεάν μήνες μάλιστα που δικαιούμαι από την αρχή,Σάββατο απόγευμα ενεργοποιήθηκε.Μάλιστα,μέχρι να γυρίσω σπίτι είχα λάβει τα 2 μηνύματα για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας.Ο υπάλληλος που κάναμε την αίτηση στο κατάστημα,μιλούσε με τα κεντρικά για να μην γίνει κάποιο λάθος,καθώς ήμουνα κι εγώ επίμονος στη σωστή καταγραφή των στοιχείων για την αποφυγή λάθους.
 
Last edited:

keraki

AVClub Enthusiast
27 July 2009
1,259
Αγαπητέ φίλε hdanca,

Φυσικά και έχω αντίγραφο της χειρόγραφης αίτησης (χειρόγραφη επειδή περάσαμε την πιστωτική) που είχα κάνει.
Λες πως η διαδικασία θα γίνει άμεσα αν πάω από το κατάστημα αύριο με το καλό? Από το συμβόλαιο διάβαζα και είπα στο τηλέφωνο τους κωδικούς των δεκτών και smartcard.
Πιστεύεις πως από το κατάστημα θα γίνει άμεσα? Αν είναι θα το δοκιμάσω κι αυτό αύριο,τι να πώ!

Να'σαι καλά φίλε hdanca! Πάω στο κατάστημα αύριο και θα ενημερώσω για το αποτέλεσμα!
 

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
Φίλε keraki,δε γίνεται αλλιώς.Κάποιος πρέπει να τους πιέσει και ο καλύτερος και πιο άμεσος τρόπος είναι να πας στο κατάστημα και να καλέσουν τα κεντρικά.Χρειάζεται να επιμείνεις,στο τονίζω αυτό,οπότε εκτιμώ ότι θα έχεις άμεσα αποτελέσματα.Κάπου στην πορεία έγινε το λάθος.Γενικά πολλά λάθη και καθυστερήσεις σε ότι έχει να κάνει με το 3play.Φαίνεται ότι είχε τεράστια κίνηση το 3play της καλοκαιρινής προσφοράς.Όταν θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα που θα περιλαμβάνουν τους καλοκαιρινούς μήνες και τον αριθμό των συνδρομητών,θα έχουμε εκπλήξεις.Καλή επιτυχία φίλε keraki.
 

malakudi

Banned
24 April 2008
7,927
Καταφέρατε τίποτα στο κατάστημα; Έμπλεξα κι εγώ με τη μηχανογράφηση, είχαν περάσει τον 865 του multiview σαν άλλη συνδρομή.
 

vfmobile

Established Member
10 August 2012
132
Eμενα παντως το περιφημο τμημα μηχανογραφησης εκανε 2 μήνες να ενεργοποιησει τα HD κανάλια στο multiview, που θα επρεπε ετσι κι αλλιως να ειναι ενεργα.
 

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
Αυτό πρώτη φορά το ακούω.Ποτέ δεν πάνε χωριστά τα HD και το multivew,μόνο μαζί.Δεν χρειάζεται να τα ζητήσεις ξεχωριστά.Όταν ζητάς multivew ταυτόχρονα παίρνεις και τα HD.Δεν υπάρχει σκέτο multivew χωρίς HD.Είναι σαν να ζητάς τον 865 και να στον δίνουν χωρίς σκληρό δίσκο.Τόσα πολλά λάθη μαζεμένα?Τι άλλο θα ακούσουμε?Εντάξει,υπάρχει μια μικρή δικαιολογία (μικρή όμως) με τον τεράστιο αριθμό συνδρομητών που μπήκαν στο 3play με την καλοκαιρινή προσφορά,κάτι που θα φανεί στα επόμενα αποτελέσματα.Δυστυχώς,δεν ήταν οργανωμένοι για να ανταποκριθούν σε τέτοια ζητήματα.