Μαυρη Μαγεια - Black Magic !

22 June 2006
34,853
NEO HRAKLEIO
Ο αισθητηρας ειναι ο ιδιος της MBC , απλα "κομμενος" στα 1080 (απο τα 2.7K που ειναι της μεγαλης αδελφης) κι εχει 13 στοπ.
Το νουμερο μπορει να μη λεει πολλα, αλλα σε αμμεση συγκριση με οποιαδηποτε dslr , η διαφορα ειναι εμφανης... κι αν βαλεις οτι τραβαει RAW, τοτε η διαφορα ειναι σημαντικη.

Μη ξεχνας τους πολυ καλους (και ακριβους) super 16 φακους της Arri και αλλων εταιρειων και vintage φακους που υπαρχουν και εχουν απιστευτα διαφραγματα (πχ αυτος που εβαλα παραπανω κι εχει διαφραγμα f1/0 me ζοομ 6Χ !).
Aρα μιλαμε για αντιστοιχια με φακους ζοομ 28-200 φ/2.8 , δεν ειναι και λιγο αυτο ....
Kαι υπαρχει παντα ο speedbooster για ακομη καλυτερα αποτελεσματα (πχ o τοκινα 11-16 2,8 θα γινει ενας ωραιοτατος 22-32 φ/2.0 !)

Κι αφου τραβα RAW video, μην ασχολεισαι με τα χρωματα... θα τα φερεις οπως θελεις (ηδη δοκιμασα μερικα online δειγματα στο FCPX κι εμεινα με ανοιχτο το στομα .)

H διαφορα ειναι μεγαλη, σα να τραβαγες μεχρι τωρα μονο jpg (στη φωτογραφια) και μαλιστα κακοσυμπιεσμενο , ενω τωρα τραβας RAW !

Δεν ειπα φυσικα οτι θα δωσω την GH3... εχει πολλα να μου προσφερει.
Αλλα σαν b camera , που ετσι κι αλλιως εψαχνα, ειναι ταμαμ.
 
Last edited:
22 June 2006
34,853
NEO HRAKLEIO
Σε προσφατη δουλεια στο καναλι, ειχα να δουλεψω με υλικο απο canon C300 kai σε πληροφορω οτι οταν προσπαθησα ...

1) να τρυπησω (green screen) , ειχα σοβαρα προβληματα λογω συμπιεσης του υλικου

2) Να κανω colour coorection σε υλικο που περιειχε μεγαλες διαβαθμισεις σε μονοχρωμες επιφανειες (ουρανος χωρις συνεφα, τοιχους με χαμηλο φωτισμο) , εγινε το ελα να δεις απο το posterize που εβγαινει στο grading !
Και μιλαμε για μια απο τις καλυτερες - ακριβοτερες μηχανες της Canon.

Σιγουρα θα προτιμουσα να εχει εναν m4/3 αισθητηρα , αλλα νομιζω οτι και με αυτο τον αοσθητηρα η δουλεια θα γινει .
 
Last edited:
19 June 2006
4,594
Θεσσαλονίκη
Κατι δεν πάει καλά ..

ΑΝ ο μεγάλος εχει 13στοπ δυναμική περιοχή (δεν τους πιστεύω) και αν ο μικρός ειναι κροπ απο τον μεγάλο που είναι 2.5Κ (οχι 2,7Κ) μας κάνει 1366/1080 = 1,26 κροπ. και δινει διαφορά μειον 2/3 στοπ σε δυναμική περιοχή κλπ.

Αυτά τα 2432Χ1366 πιξελ του μεγάλου - αρα και τα 1920Χ1080 πιξελ του μικρού .. είναι με φιλτρο Bayer ??. Αν είναι ετσι το αναμενόμενο είναι το πολύ 750 tv lines ανάλυση με πιθανότερο κατι σε 600-650.

Εχουμε καμιά πρόσβαση σε αρχεία cinemaDNG που βγάζουν οι Black Magic ??. Aν τα ανοίξουμε κατι θα ξεκαθαρίσει. Πάντως η προδιαγραφή που δίνουν είναι 12bit DNG γιαυτό σου λέω ενας θεός ξέρει τι εννοούν με το "13stop DR" ..


Αυτό που λές για εμφανή διαφορά των RAW Black Magic σε σχέση με Dslr ισχύει και για HDMI out ??. Iσχύει για όλες τις gamma courves που έχουν Sony & Canon (Log-s και κάτι τέτοια) ??.
Για να πάρει κανείς μεγάλη δυναμική περιοχή πρώτον πρέπει να του την δίνει ο αισθητήρας και δευτερον να μην την κουτσουρεύουν οι gamma/tone curves. Oι χακερ των Canon δίνουν τέτοιες λύσεις .. μπορεί να δούμε και απο τον Vitalyi + Driftwood.


To να περιμένουμε οτι ένας αισθητήρας αγνωστης προέλευσης κλπ. θα μπορείσει να υποδεχθεί ολο το φως απο διαφράγματα f/1.0 είναι ουτοπία. Μπορεί speed booster & Arri να δίνουν f/1.0 αλλά πρέπει να τα δέχεται και ο αισθητήρας.

http://www.dpreview.com/articles/2667195592/first-impressions-metabones-speed-booster

"We did find, however, that shooting at the widest possible aperture (so F1.0 on a nominal F1.4 lens, for example) consistently resulted in a darker exposure. We found this to be true whether we allowed the Sony NEX-6 to meter the scene or set exposure manually. As you can see in the comparison below, maintaining an equivalent exposure between F1.4 and F1.0 actually results in a darker scene.

The most likely explanation is not due to any flaw of the Speed Booster. Rather, with the phenomena known as pixel vignetting, in which at very wide apertures, the light gathering ability of the sensor's photosites diminishes slightly. If you've never heard of this, it's because characteristics like these are often corrected automatically in-camera based on the information the camera has about the lens mounted on it. And of course, this chain of information is affected with the use of the adapter. We want to stress, however, that on all of the EF lenses we've used with the Speed Booster it is only at the maximum aperture (enabled by the Speed Booster) that we've seen this occur".

Aν ταίριαξες τα χρώματα της Black Magic με αυτά άλλης μηχανής σημαίνει οτι DaVinci/FCPX τον έκαναν τον άθλο που έλεγα ... ή μήπως απλά εννοείς οτι έχεις πολύ μεγάλο περιθώριο ρυθμίσεων ?.
Πάντως άλλο RAW CinemaDNG και άλλο ProRes 4:2:2 10bit YUV ..
 
22 June 2006
34,853
NEO HRAKLEIO
δες αυτο το βιντεο Ηλια και θα καταλαβεις ακριβως τι λεω.... αντιμετωπισα τα ιδια προβληματα που περιγραφει ο τυπος (και οχι μονο).

Το RAW για επαγγελματικες δουλειες ειναι σωτηριο!


ΥΓ... το βιντεο ειναι πολυ συμπιεσμενο και δε φαινονται πολυ οι διαφορες... κατεβαστε το original binteo για να δειτε .


 
Last edited:
19 June 2006
4,594
Θεσσαλονίκη
Σε προσφατη δουλεια στο καναλι, ειχα να δουλεψω με υλικο απο canon C300 kai σε πληροφορω οτι οταν προσπαθησα ...

1) να τρυπησω (green screen) , ειχα σοβαρα προβληματα λογω συμπιεσης του υλικου

2) Να κανω colour correction σε υλικο που περιειχε μεγαλες διαβαθμισεις σε μονοχρωμες επιφανειες (ουρανος χωρις συνεφα, τοιχους με χαμηλο φωτισμο) , εγινε το ελα να δεις απο το posterize που εβγαινει στο grading !
Και μιλαμε για μια απο τις καλυτερες - ακριβοτερες μηχανες της Canon.

Σιγουρα θα προτιμουσα να εχει εναν m4/3 αισθητηρα , αλλα νομιζω οτι και με αυτο τον αοσθητηρα η δουλεια θα γινει .

Προφανώς σε 4:2:0 υλικό δεν πετυχαίνει το green screen. H C-300 δεν εχει HDMI ή 4:2:2 ?? δεν θυμάμαι ..

Για το posterize στο color correction, το υλικό που σου δώσαν ήταν φροντισμένο απο αποψη gamma/tone curve ή ότι νάναι ??. ... το λες πολλές φορές και σε πιστεύω .."επαγγελματικές δουλειές" ασταναπάνε.

Τα δικά σου αρχεία απο την χακαρισμένη GH2 πως τα πάνε σε αυτόν τον τομέα ??.
 
19 June 2006
4,594
Θεσσαλονίκη
δες αυτο το βιντεο Ηλια και θα καταλαβεις ακριβως τι λεω.... αντιμετωπισα τα ιδια προβληματα που περιγραφει ο τυπος (και οχι μονο).

Το RAW για επαγγελματικες δουλειες ειναι σωτηριο!


ΥΓ... το βιντεο ειναι πολυ συμπιεσμενο και δε φαινονται πολυ οι διαφορες... κατεβαστε το original binteo για να δειτε .

Γιάννη Thanks .. κατεβάζω .. αργααα
 
22 June 2006
34,853
NEO HRAKLEIO
ολες οι "απλες" dslr εχουν 4.2.0 υλικο, αρα ειναι χαμενες απο χερι σε τετοιες καταστασεις.

Η c300 , αν και γραφει 4.2.2 , εχει πολυ χαμηλο (σχετικα) bitrate για δυσκολες καταστασεις και δε συγχωρει λαθη.
Η gh2 τουλαχιστον ανεβαινει σε πολυ υψηλα Bitrate (ελπιζω και η Gh3 συντομα)... και γι αυτο ¨συγχωρουν" μερικες ατελειες στις ρυθμισεις.

Ηλια ειναι αλλη αισθηση να δουλευεις ασυμπιεστο και raw αρχειο στο βιντεο .... δες και τα βιντεο και θα καταλαβεις.

Τελος , μη ξεχνας το κοστος .... η c300 κοστιζει 10-12000 ευρω ενω ακομη και η μεγαλυτερη BMC 4Κκοστιζει μολις 4000 (με S35 αισθητηρα, RAW και 4K αναλυση) !!!
 
Last edited:
19 June 2006
4,594
Θεσσαλονίκη
ολες οι "απλες" dslr εχουν 4.2.0 υλικο, αρα ειναι χαμενες απο χερι σε τετοιες καταστασεις.

Η c300 , αν και γραφει 4.2.2 , εχει πολυ χαμηλο (σχετικα) bitrate για δυσκολες καταστασεις και δε συγχωρει λαθη.
Η gh2 τουλαχιστον ανεβαινει σε πολυ υψηλα Bitrate (ελπιζω και η Gh3 συντομα)... και γι αυτο ¨συγχωρουν" μερικες ατελειες στις ρυθμισεις.

Ηλια ειναι αλλη αισθηση να δουλευεις ασυμπιεστο και raw αρχειο στο βιντεο .... δες και τα βιντεο και θα καταλαβεις.

Τελος , μη ξεχνας το κοστος .... η c300 κοστιζει 10-12000 ευρω ενω ακομη και η μεγαλυτερη BMC 4Κκοστιζει μολις 4000 (με S35 αισθητηρα, RAW και 4K αναλυση) !!!

Μερικές λενε οτι βγάζουν HDMI 4:2:2, δεν ισχύει ?.

H C-300 είναι να απορείς πως πούλησε σε αυτή την τιμή με codec 50Mbps 4:2:2 MPEG2 !!. Εγώ πάντως δεν την έβαλα στις συγκρίσεις.

Η σύγκριση που ενδιαφέρει είναι νομίζω Black Magic vs Canon 1Dx, 5D3 που περιμένουν το νεο firmware για HDMI 4:2:2 .. και άλλες (Nikon - Sony) με HDMI.

Mε τα RAW (γωτο, οχι βιντεο) ξέρεις οτι εχω μανία και τα σκαλίζω ... συμφωνώ με την ελευθερία κινήσεων που σου δίνουν. Απλα λεω

1. Το ProRes 4:2:2 10bit YUV δεν είναι RAW

2. Aκόμη και με κανονικά RAW το να "φέρεις - διορθώσεις" τα χρώματα σε πολύ καλό σημείο χωρίς παρατράγουδα (posterization) γίνεται - είναι βατό, το να ταιριάξεις τα χρώματα 2 μηχανών απο διαφορετικους κατασκευαστές σε σημείο που έμπειρα μάτια να μην βλέπουν διαφορά είναι ΑΘΛΟΣ.
 
22 June 2006
34,853
NEO HRAKLEIO
κανεις δε ειπε οτι το prores ειναι raw….

θα εχει 2 επιλογες (η μικρη) …. prores 4.2.2 10bit και DNG RAW 12 bit sequense (lossles compresison peripoy 1/2- 2:1) .

κατεβασε μερικα δειγματα απο εδω…. http://fil.io/FL5i5/Blackmagic Cinema Camera
Kατεβασε το τελετυταιο camera raw , εγω τα ανοιξα με το after effects cs6 και με το aperture - FCPX .

Επισης , μερικες βγαζουν 4.2.2 (με περιορισμους) αλλα εδω μιλαμε για μια μικρη μηχανη με κοστος 800-900 ευρω και εσωτερικη εγγραφη se prores - RAW !!!
Οι sony βγαζουν 4.2.0 απο την HDMI , το ιδιο και οι panasonic - canon .
Η nikon βγαζει 4.2.2 αλλα εχει διαφορα θεματα (δε βγαζει hdmi οταν κανεις REC !!! , και αλλα).

Για συγκριση με 5d mark III δες τα παραπανω βιντεο και θα δεις τη διαφορα στη δυναμικη περιοχη …. ακομη και στην ευκρινεια (παντα για βιντεο μιλαμε)
 
Last edited:
19 June 2006
4,594
Θεσσαλονίκη
κανεις δε ειπε οτι το prores ειναι raw….

θα εχει 2 επιλογες (η μικρη) …. prores 4.2.2 10bit και DNG RAW 12 bit sequense (lossles compresison peripoy 1/2- 2:1) .

κατεβασε μερικα δειγματα απο εδω…. http://fil.io/FL5i5/Blackmagic Cinema Camera
Kατεβασε το τελετυταιο camera raw , εγω τα ανοιξα με το after effects cs6 και με το aperture - FCPX .

Επισης , μερικες βγαζουν 4.2.2 (με περιορισμους) αλλα εδω μιλαμε για μια μικρη μηχανη με κοστος 800-900 ευρω και εσωτερικη εγγραφη se prores - RAW !!!
Οι sony βγαζουν 4.2.0 απο την HDMI , το ιδιο και οι panasonic - canon .
Η nikon βγαζει 4.2.2 αλλα εχει διαφορα θεματα (δε βγαζει hdmi οταν κανεις REC !!! , και αλλα).

Για συγκριση με 5d mark III δες τα παραπανω βιντεο και θα δεις τη διαφορα στη δυναμικη περιοχη …. ακομη και στην ευκρινεια (παντα για βιντεο μιλαμε)


Δυστυχώς δεν κατέβηκαν τα video για την δυναμική περιοχή ολόκληρα, πήγαιναν πολύ αργά και σταμάτησαν στο 20% .. γαίνεται όρμησαν όλοι να τα κατεβάζουν.

Απο αυτά τα 2 λεπτα που είδα στη σύγκριση στα ευρυγώνια με τον ηλιο χαμηλά .. θα πρέπει να προσπάθησαν πολύ να δείξουν τόσο χάλια την Canon .. Θα το προσπαθήσω ξανά αύριο μπας και κατεβουν κανονικά.
Η πρωτη εντύπωση μου ειναι οτι βλέπω προπαγανδιστικό υλικό.

Κατεβάζω τα RAW, ευχαριστώ για το λινκ.
 
22 June 2006
34,853
NEO HRAKLEIO
μπα, δε νομιζω…. ολα τα βιντεο που εχω τραβηξει στο παρελθον κι εγω, τα ιδια αποτελεσματα ειχαν.

Οι canon kai sony φαινονται θολες (στο βιντεο) διπλα στην gh2-3 kai φανταζομαι και στην BMC.
Ειναι θεμα line skipping και compression….

δες πχ ενα συγκριτικο μεταξυ gh3 και Canon 7D - 5D Mark III .

YΓ …φαντασου τι εχει να γινει αμα τη σπασει ο Ρωσος !

ΥΓ2… οι canon δεν ειναι ανεστιαστες !!!

ΥΓ3… κατεβασε το βιντεο για καλυτερο viewing .


 
Last edited:
22 June 2006
34,853
NEO HRAKLEIO
επειδη πολλοι καταλαβαν οτι η μικρη δεν θα γραφει σε raw, εδω ξεκαθαριζει οτι θα γραφει , εσωτερικα με μικρη , μη απωλεστικη συμπιεση σε καρτες SD (95 MB/sec).

 
19 June 2006
4,594
Θεσσαλονίκη
κανεις δε ειπε οτι το prores ειναι raw….

θα εχει 2 επιλογες (η μικρη) …. prores 4.2.2 10bit και DNG RAW 12 bit sequense (lossles compresison peripoy 1/2- 2:1) .

κατεβασε μερικα δειγματα απο εδω…. http://fil.io/FL5i5/Blackmagic Cinema Camera
Kατεβασε το τελετυταιο camera raw , εγω τα ανοιξα με το after effects cs6 και με το aperture - FCPX .

Ξεψάχνισα τα raw αρχεία στο λινκ που έδωσες.

Είναι DNG ανεξάρτητα αρχεία που ανοίγουν κανονικά με Rawdigger και RawTherapee. Δεν εχω εγκατεστημένες βιντεο εφαρμογές για να δω αν είναι ίδια η εμφάνιση αλλά χρησιμοποιώντας RawTherapee ξερω οτι μπορώ να δώ τελείως ουδέτερα το περιεχόμενο χωρίς καμμιά παρέμβαση.

Τα αρχεία του λινκ είναι της "Cinema Camera 2.5K", για την ακρίβεια είναι 2,4Κ καθώς απο το πλήρες κάδρο 1432Χ1366 το DNG έχει tag για συνιστώμενο κάδρο 2400Χ1350, προφανώς επειδή πολλόι demosaic αλγόριθμοι εχουν πρόβλημα με τα ακριανά πιξελ.

Ειναι κανονικά Bayer με ξεχωριστά πιξελ για κάθε καναλι R,G1,B,G2 και χρειάζονται demosaic. Μέγεθος 4,8ΜΒ το ένα = 120ΜΒ/sec @ 25fps ή 960Mbps !!. H μικρή αν θα έχει ίδιου τυπου αρχεία θα έχει 0,64Χ bitrate (77MB/sec ή 615Mbps). ... Γιάννη 4,6GB/min τα αντέχεις ??.

To βάθος-μπιτ που έχουν ειναι 12bit με gamma encoding ιδιο με Rec.709 ή S-log. Εχω το LookUp Table της αντιστοιχησης gamma σε γραμμικό αλλά δεν το ξεψάχνισα να δω τι καμπύλη βγάζει. Μάλλον S-log θα είναι γιατί μου βγαίνει γυρω στα 16ιτ μετά την γραμμικοποίηση .. δες παρακάτω ..

Με αυτή την μορφή μπορεί να χωρέσει στα 12bit μεγαλύτερη δυναμική περιοχή .. συγκεκριμένα στο αρχείο που ξεψαχνισα μετα την γραμμικοποίηση γίνεται 16bit με σχεδον πλήρες ιστόγραμμα στα πολυ σκοτεινα που βαθμιαία αραιώνει. Εχει ενα Black offset = 256 στην αρχή και κλιπάρει λιγο πριν το τέρμα στα highlights (55000 αντι 65385) δηλ η DR που μπορεί να αποτυπωθεί είναι κάτι δεκατα μικρότερη απο 16ιτ.

Είναι το ίδιο κόλπο που γίνεται στα jpeg 8bit με gamma 2.2 και που έχει σαν αποτέλεσμα τα 8bit jpeg να μπορούν να διαχειριστούν "σωστά" περίπου 11,5 stop DR. Τα εισαγωγικά τα βάζω γιατί το "σωστά" αφορά τελικά αρχεία που δεν θα δεχθούν περαιτέρω επεξεργασία. Βέβαια λόγω αραιότητας (255 τιμές για 11+ στοπ) δεν αντεχουν βαρια επεξεργασία, γιαυτό συνήθως κλιπάρονται 1-2-3 στοπ απο τα άκρα ώστε να έχουμε πιο πυκνή αποτυπωση σε αυτό που απομένει.

Περίπου το ίδιο κάνουν και η Nikon στα "visually lossless" raw αρχεία της και ή Sony σε όλα τα αρχεία της τωρα τελευταία. Ομως η Black Magic βγάζει 2-5Χ πιο πυκνό ιστόγραμμα και αρα θα έχει αντίστοιχα μεγαλύτερη αντοχή σε gradation.

Το ότι το αρχείο μπορεί να διαχειριστεί 16bit DR δεν σημαίνει οτι τόση είναι η δυναμική περιοχή της μηχανής οπως βλέπουμε και στις μετρήσεις της DxO για Cannon όπου παρά τα 14bit raw η DR είναι περι τα 11 στοπ.

Η δυναμική περιοχή είναι ο λογος .. μεγιστο σήμα/θόρυβος .. το κάτω όριο ορίζεται απο τον θόρυβο σε συνθήκες πληρους σκότους (dark noise). Ετσι αν δεν είχαμε καθόλου θόρυβο η DR της BL cinema θα ήταν 55000/1 = 15,75 στοπ ενω αν ο dark noise είναι 10 μονάδες θα έχουμε 55000/10 = 12,4 στοπ.

Μένει λοιπόν να μπορέσουμε να μετρήσουμε αυτόν τον dark noise. Θα πρέπει να βρεθεί μια ομοιογενής περιοχή και απολυτα (ή με πολύ μικρή απόκλιση) σκοτεινή για να γίνουν μετρήσεις.

Πάντως εν αναμονή μετρήσεων .. αυτό που φαίνεται με το μάτι είναι καλό !!.

Χμμ και κάτι άλλο. Τα exif δεν δείχνουν ολα τα στοιχεία που χρειάζονται .. βασικά το ISO μου λείπει .. Γιάννη εχεις/βλέπεις τιποτε στοιχεία απο αυτά τα DNG ??.
 
19 June 2006
4,594
Θεσσαλονίκη
καποιες λεπτομερειες για το νεο αισθητηρα της μεγαλης αδελφης (4Κ) και πιθανον ο ιδιος κατασκευαστης (CMOSIS ) να φτιαχνει και τον αισθητηρα της μικρης.

http://www.eoshd.com/content/10091/...nd-possible-blackmagic-sensor-supplier-cmosis

Είναι λοιπόν 99% σίγουρο οτι ο αισθητήρας της 4Κ είναι CMOSIS αλλά αγνωστο πόσο διαφοροποιημένος απο το πρωτότυπο και πόσες απο τις δυνατότητές του χρησιμοποιούνται.

Αυτό δεν μας λέει αν και ο μικρός αισθητήρας είναι της ίδιας προέλευσης αλλα δείχνει το πιο πιθανό.

Πάντως βλέποντας τις προδιαγραφές της CMOSIS προκύπτει οτι αυτός που ταιριάζει στο super 16 φορματ έχει δυναμική περιοχή 60db = 10 στοπ (1 stop = 6,04db) ...

Η CMOSIS είναι αξιολογότατη στον τομέα αισθητήρες αν και οχι στα επίπεδα της SONY. Για παράδειγμα ο FF αισθητήρας που δίνει στην Leica υπολείπεται κατα 1 στοπ απο αντίστοιχους SONY στις μετρήσεις DR της DxO.
 
22 June 2006
34,853
NEO HRAKLEIO
Η μικρη θα κανει μια μη απωλεστικη συμπιεση στα RAW αρχεια, απο 1.5 μεχρι 2:1 (τυπου zip δηλ.).
Σε μια 64GB sd θα χωραει περιπου 20-30 λεπτα υλικο.... οχι και ασχημα (για βαριες δουλειες βεβαια....)

το iso το γραφουν τα αρχεια ... στο description.


Footage from Blackmagic Pocket Cinema Camera Subscribe to this folder and be notified when we get footage from Blackmagic Pocket Cinema Camera 2013-04-09 19:31
Demo Footage from Blackmagic Production Camera 4K Subscribe to this folder and be notified when we get footage from Blackmagic Production Camera 4K. 2013-04-09 19:31
Shot_5.zip 458.55 MB 101 frames. ISO 1600 24 FPS, 172.8 Deg Shutter. 5600K. 50mm EF Canon “L” @ F1.4 2013-03-23 22:15
Shot_4.zip 587.13 MB 131 frames. ISO 1600. 24 FPS 172.8 Deg Shutter. 5600K. 50mm EF Canon “L” @ F1.4 2013-03-23 22:08
Shot_3.zip 321.51 MB 69 frames. ISO 800. 24 FPS 172.8 Deg shutter. 5600K 50mm Zeiss Compact Prime. T 5.6 2/3 2013-03-23 22:00
Shot_2.zip 498.56 MB 109 frames. ISO 800. 24 FPS 172.8 Deg shutter 5600K 35mm Zeiss Compact Prime @ T2.1 Schneider Sapphire ND 6 2013-03-23 21:55
Shot_1.zip 639.64 MB 141 frames ISO 800. 24 FPS 172.8 Deg shutter. 5600K. 85mm @ Zeiss Compact Prime T2.1. Schneider sapphire ND 6. 2013-03-23 21:48
 
Last edited: