Να ρίξεις κιτρικό οξύ μέσα και θα φύγουν όλα τα άλατα.
Πάρε μια κούπα κιτρικό οξύ από φαρμακείο ή Βασιλόπουλο-Χημικά-Αγ. Ανδρέου, αραίωσε το με λίγο βραστό νερό ή καλύτερα βάλε το να βράσει μαζί με λίγο νερό και ρίχτο μέσα.Αν μπορείς όταν σε λίγο κρυώσει βάλε και την αντίσταση να δουλέψει να ξαναζεσταθεί .Σε καμιά ώρα το πολύ θα έχει καθαρίσει.Άδειασε και ξέπλυνε.Υπάρχει μια περίπτωση να επηρεάζεται το κράμα του μπόιλερ,μου έχει τύχει μια φορά στις χίλιες να μου λιώσει ένα εξάρτημα από βάση άξονα σε μοτεράκι ενα περίεργο κράμα που έμοιαζε με σκληρό μολύβι, αλλά το είχα αφήσει όλη την νύχτα. Αν είναι πλαστικό κάντο άφοβα.
Άμα θες έλα από εδώ να το κάνουμε που έχω και κιτρικό. Πάρε και τον εργαλειομανιακό.
Λοιπον το μποιλερ ειναι καποιο ειδος αλουμινιου, οποτε νομιζω με το κιτρικο δεν θα εχει προβλημα, αλλα......
Το κιτρικο και καθε κιτρικο για να "εργασθει" πρεπει να μπει μεσα στο μποιλερ, χμμμ. Εχω βαλει σωληνακι στην εισοδο νερου του μποιλερ, πρεσαρω με μια 60αρα συριγγα, αλλα δενννν.
Οποτε εχω "βαλει ορο" με ξυδι (οχι οτι καλυτερο) ο οποιος κατεβαινει πολυ αργα, μα παρα πολυ αργα. Απο την εξοδο του ατμου, επισης μια σταλα ανα 5λεπτο.
Ετσι μου ερχεται να το βαλω μπρος και να πρεσαρω με την συριγγα να δω μηπως εχει καμμια βαλβιδα, αλλα το σωμα του μποιλερ φτανει στους 140, οταν δουλευει.
Απο οτι καταλαβα στην κατασταση αναμονης, ζεσταινει την αντισταση, μολις αναψει το ετοιμο και πατηθει η σκανδαλη στο σιδερο, αρχιζει η αντλια (δεν ηταν ηλεκτροβανα τελικα αλλα αντλια), και στελνει νερο στην κατω μερια του μποιλερ, και δινει ατμο στην επανω.
Υποθετω πως μεσα δεν θα ειναι απλως ενα καζανι, αλλα πρεπει να υπαρχει καποιου ειδους μπεκ. Πρεσοστατης δεν φαινεται να υπαρχει, μονο οι ανιστασεις και καποιο ειδος θερμοστατη.