Makita επέκαταση εγγύησης

KOSSTV

AVClub Fanatic
4 February 2015
11,933
Αθηνα
Τι θα πει ότι η αγορά θα πρέπει να γίνει από το επίσημο δίκτυο, γιατί τα εργαλεία που πουλάνε τα καταστήματα του σκρουτζ από κάποιον επίσημο μεταπωλητή δεν τα πήραν;
Αλήθεια βάση νομοθεσίας είναι καλυμμένοι;
Ίσως σε περίπτωση προβλήματος ο συνήγορος του καταναλωτή δώσει την λύση.

Δεν φοβούνται Μπάμπη, απλά το χρησιμοποιούν για να ελέγχουν την διανομή, την τιμή πώλησης και τελικά το κέρδος τους!

Έδωσες την απάντηση μόνος σου.

Από την στιγμή όμως που αγοράζεις το ίδιο προϊόν δεν έχει σχέση από που θα το παρεις αλλά τι ισχυει παγκοσμιως για αυτό ανεξάρτητα από την τιμή...
Για να μην αγοράζει κανεις εκτός Ελλαδος το κάνουν ξεκάθαρα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
Καλο είναι να μάθουμε τι συμβαίνει στην ΜΑΚΙΤΑ Γερμανίας πχ. Έχουν ίδια πολιτική η όχι?
Κυριάκο δεν κατάλαβες..Δεν μπορείς ακόμη να αγοράσεις και από μαγαζί που το φέρνει από έξω σε καλύτερη τιμή...
Πρέπει να πας σε δηλωμένο συνεργάτη...

Άμα δει κανείς την λιστα με τους dealers θα καταλάβει...
Π.χ. το eshop,το you.gr και κανα 2 μεγαλα ιντερνετική μαγαζιά είναι εκτός...

Εγώ λέω ότι η γενικώς η Makita γνωρίζει αλλά μάλλον αφήνει τον κάθε αμτιπροσωπο να κάνει εκείνος ότι νομίζω βάσει της αγοράς...
 

nickmanak

AVClub Enthusiast
10 January 2013
869
Β. Ελλαδα
Ο εισαγωγέας αποφασίζει τι θα κανει μονος του και οχι η μητρικη εταιρεία. Το ιδιο προσταζει ο εισαγωγεας και στους εξουσιοδοτημενους αντιπροσωπους του εν Ελλαδι.
 

KOSSTV

AVClub Fanatic
4 February 2015
11,933
Αθηνα
Ο εισαγωγέας αποφασίζει τι θα κανει μονος του και οχι η μητρικη εταιρεία. Το ιδιο προσταζει ο εισαγωγεας και στους εξουσιοδοτημενους αντιπροσωπους του εν Ελλαδι.
Αυτό δεν είναι γενικός κανόνας..Γιατί σε άλλες εταιρίες δεν συμβαίνει αυτό..
 

papako

AVClub Addicted Member
16 February 2008
1,461
Αθήνα
γιατί υπάρχουν άλλες εμπορικές συμφωνίες μεταξύ αντιπρόσωπου και εταιρίας.

Κάποιες έχουν παρουσία στην Ελλάδα, όπως η samsung ή έχουν κάνει συμφωνία που περιλαμβάνει το "global η ευ service"
Kάποιες δεν περιλαμβάνουν στην συμφωνία το service. Εδώ πρέπει ο αντιπρόσωπος να βγάλει κέρδος και δεν έχει δυνατότητα να κάνει δωρεάν service σε μηχανήματα που δεν έχει πουλήσει.
Κάποιες φορές έχουν καλή συμφωνία αλλά θέλουν παραπάνω.

Δεν ξέρω που ανήκει η Μακιτα.
Το you (quest) είναι ένα εκπληκτικό παράδειγμα.
φέρνει παρεισαγωγή Makita που δεν υποστηρίζει ο αντιπρόσωπος και παράλληλα είναι αντιπρόσωπος της xiaomi και δεν υποστηρίζει xiaomi παραεισαγωγές.
 

enduras1

Moderator
Staff member
Όπως παλιά η Sony που έλεγχε σειριακό αριθμό να δει αν έχει πωληθεί Ελλάδα για να κάνει σέρβις.

Απαράδεκτοι.

Ένα Ρολόι Sector πήρα με τον πρώτο μου μισθό και εξεπλάγην που μου έδωσαν παγκόσμια εγγύηση και μάλιστα το τόνισαν οπουδήποτε και αν είμαι στον κόσμο είμαι καλυμμένος.