Louis Sclavis κλαρινέτα, σοπράνο σαξόφωνο
Matthieu Metzger σοπράνο και άλτο σαξόφωνο
Maxime Delpierre κιθάρα
Olivier Lete μπάσο
Francois Merville ντραμς
2009.Lost on The Way
´Θέλησα να ταξιδέψω στο άγνωστο, παραπαίοντας από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη, να δαμάσω τους ανέμους και τους χείμαρρους της επιστροφής, να επικαλεστώ μια ιστορία…´.
Eνας απο τούς σημαντικότερους Σύγχρονους Δημιουργούς επιστρέφει γιά να παρουσιάσει ένα ακόμη Πνευματικό-Μουσικό του Ταξίδι μέ Αφορμή την Οδύσσεια.
Σχήμα αρκετά πιό Κλασσικό, μέ τά Πνευστά ´μπροστά´και το μπάσο τού Lete μαζί μέ τά ντράμς τού Merville νά καθορίζουν και να προσπαθούν να επιβάλλουν ένα Πλαίσιο μέσα στο οποίο κινείται ο Louis άλλοτε δομημένα και άλλοτε εντελώς ελεύθερα ,ενώ ο Metzger και ο Delpierre μοιάζουν να δρούν πιό οριοθετημένοι.
Ο Sclavis πραγματικός Κοσμοπολίτης παίζει στά δάκτυλα τίς Παραδόσεις και το Σύγχρονο ταξιδεύοντας άνετα μεταξύ τής Free Jazz ,τής Rock ,τού Νεωτεριστικού Αυτοσχεδιασμού,αλλά και δρόμων πού παραπέμπουν στο Βυζάντιο και στην Ηπειρο.
Υπόγειος και Σκοτεινός Λυρισμός(La première île,L'heure des songes),εξαιρετικός μπιτάτος ρυθμός(Aboard Ulysses's Boat,Lost on the Way)απολαυστικη Δυναμική στό Bain d'or ,ένα εξαιρετικό Κιθαριστικό σόλο στο Le sommeil des sirènes ,αλλά και μιά συνολική Μουσική Αποτίμηση τού Ταξιδιού στο φινάλε (L'absence).
Το Κουιντέτο τού Sclavis στο Lost on The Way επιβεβαιώνει πώς η Μουσική Γλώσσα κυκλοφορεί παγκόσμια στο Ασυνείδητο,υπό την προϋπόθεση να μήν ειναι κανένας εντελώς Ξεκρέμαστος αλλά νάχει αφομοιώσει γνώσεις και παραδόσεις.
Δίσκος πρόσφατος πού οσο τον ακούς τόσο σέ τραβάει σάν το Τραγούδι τών Σειρήνων...
Μόνον πού στην προκειμένη περίπτωση δεν απαιτείται να προσδεθεί κανείς στό Κατάρτι σάν τον Οδυσσέα αλλά να αφεθεί στο Ταξίδι.
Σέ τέτοιες Ακροάσεις αδυνατώ να θέσω Βαθμολογία..Παραείμαι Υποκειμενικός γιά κάτι Τέτοιο.
Matthieu Metzger σοπράνο και άλτο σαξόφωνο
Maxime Delpierre κιθάρα
Olivier Lete μπάσο
Francois Merville ντραμς
2009.Lost on The Way
´Θέλησα να ταξιδέψω στο άγνωστο, παραπαίοντας από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη, να δαμάσω τους ανέμους και τους χείμαρρους της επιστροφής, να επικαλεστώ μια ιστορία…´.
Eνας απο τούς σημαντικότερους Σύγχρονους Δημιουργούς επιστρέφει γιά να παρουσιάσει ένα ακόμη Πνευματικό-Μουσικό του Ταξίδι μέ Αφορμή την Οδύσσεια.
Σχήμα αρκετά πιό Κλασσικό, μέ τά Πνευστά ´μπροστά´και το μπάσο τού Lete μαζί μέ τά ντράμς τού Merville νά καθορίζουν και να προσπαθούν να επιβάλλουν ένα Πλαίσιο μέσα στο οποίο κινείται ο Louis άλλοτε δομημένα και άλλοτε εντελώς ελεύθερα ,ενώ ο Metzger και ο Delpierre μοιάζουν να δρούν πιό οριοθετημένοι.
Ο Sclavis πραγματικός Κοσμοπολίτης παίζει στά δάκτυλα τίς Παραδόσεις και το Σύγχρονο ταξιδεύοντας άνετα μεταξύ τής Free Jazz ,τής Rock ,τού Νεωτεριστικού Αυτοσχεδιασμού,αλλά και δρόμων πού παραπέμπουν στο Βυζάντιο και στην Ηπειρο.
Υπόγειος και Σκοτεινός Λυρισμός(La première île,L'heure des songes),εξαιρετικός μπιτάτος ρυθμός(Aboard Ulysses's Boat,Lost on the Way)απολαυστικη Δυναμική στό Bain d'or ,ένα εξαιρετικό Κιθαριστικό σόλο στο Le sommeil des sirènes ,αλλά και μιά συνολική Μουσική Αποτίμηση τού Ταξιδιού στο φινάλε (L'absence).
Το Κουιντέτο τού Sclavis στο Lost on The Way επιβεβαιώνει πώς η Μουσική Γλώσσα κυκλοφορεί παγκόσμια στο Ασυνείδητο,υπό την προϋπόθεση να μήν ειναι κανένας εντελώς Ξεκρέμαστος αλλά νάχει αφομοιώσει γνώσεις και παραδόσεις.
Δίσκος πρόσφατος πού οσο τον ακούς τόσο σέ τραβάει σάν το Τραγούδι τών Σειρήνων...
Μόνον πού στην προκειμένη περίπτωση δεν απαιτείται να προσδεθεί κανείς στό Κατάρτι σάν τον Οδυσσέα αλλά να αφεθεί στο Ταξίδι.
Σέ τέτοιες Ακροάσεις αδυνατώ να θέσω Βαθμολογία..Παραείμαι Υποκειμενικός γιά κάτι Τέτοιο.
Last edited by a moderator: