LG υπέροχη αντιμετώπιση πελάτη

algedan

AVClub Addicted Member
9 October 2008
1,599
παιδιά γεια!
αγόρασα πριν λίγες μέρες αυτή την τηλεόραση από το ηλεκτρονικό κατάστημα της ιστοσελίδας : http://www.you.gr/proionta/eikona-i...ar/tileoraseis/led-tv-lg-42lb620-fhd-100hz-3d

ένας από τους λόγους που την πήρα ήταν και γιατί στην ηλεκτρονική σελίδα έλεγε ότι υποστήριζε και DTS ήχο, οπότε ήθελα να χρησιμοποιήσω και τον multimedia player που είχε. Αφού την καλοδέχτηκα και την έστησα, γεμάτος χαρά βάζω να παίξω ένα mkv με dts και.... άκρα του τάφου σιωπή! "μη υποστηριζόμενο αρχείο ήχου"!. Βλέπω ξανά την ιστοσελίδα, γράφει DTS, βάζω άλλο mkv ξανά το ίδιο. Στέλνω τελικά e-mail μήπως τυχόν μου εξηγήσουν και... απάντησαν σε μία μέρα. Κατ'αρχάς ζήτησαν σειριακό αριθμό και απόδειξη αγοράς, τα έστειλα. Μετά από μερικές μέρες με παίρνει μια ευγενική κοπέλα τηλέφωνο και μου δηλώνει ότι όντως η LB620V δεν έχει DTS και θα μου την αντικαταστήσουν και θα μου δώσουν χωρίς επιπλέον χρέωση την 42LB650V!! Μου ζήτησε συγγνώμη για την λάθος ενημέρωση που είχα από την ιστοσελίδα τους, ενώ με ενημέρωσε ότι θα αργήσουν λίγες μέρες γιατί η τηλεόραση που πήρα ήταν παραεισαγωγή και έπρεπε να γίνει μια διευθέτηση πρώτα. Χθές ήρθε η νέα μου τηλεόραση και έδωσα την προηγούμενη. Βρέθηκα με ακριβότερο μοντέλο από το πουθενά!
Απλά δεν περίμενα τέτοια αντιμετώπιση, περίμενα ένα τυπικό "συγγνώμη τυπογραφικό λάθος", και μάλιστα σε τηλεόραση που δεν ήταν δικιά τους εισαγωγή! Με κέρδισαν! :grinning-smiley-043:grinning-smiley-043
Σας στέλνω και την παλιά ιστοσελίδα που γράφει το λάθος, το διόρθωσαν στην νέα !
 

Attachments

  • no DTS.jpg
    no DTS.jpg
    27.6 KB · Views: 355

rotsikas

Senior Member
27 March 2013
571
Τα καλύτερα λόγια ακούω και για το service της LG στα κινητά. Τελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο
 

hxostil

AVClub Addicted Member
παιδιά γεια!
αγόρασα πριν λίγες μέρες αυτή την τηλεόραση από το ηλεκτρονικό κατάστημα της ιστοσελίδας : http://www.you.gr/proionta/eikona-i...ar/tileoraseis/led-tv-lg-42lb620-fhd-100hz-3d

ένας από τους λόγους που την πήρα ήταν και γιατί στην ηλεκτρονική σελίδα έλεγε ότι υποστήριζε και DTS ήχο, οπότε ήθελα να χρησιμοποιήσω και τον multimedia player που είχε. Αφού την καλοδέχτηκα και την έστησα, γεμάτος χαρά βάζω να παίξω ένα mkv με dts και.... άκρα του τάφου σιωπή! "μη υποστηριζόμενο αρχείο ήχου"!. Βλέπω ξανά την ιστοσελίδα, γράφει DTS, βάζω άλλο mkv ξανά το ίδιο. Στέλνω τελικά e-mail μήπως τυχόν μου εξηγήσουν και... απάντησαν σε μία μέρα. Κατ'αρχάς ζήτησαν σειριακό αριθμό και απόδειξη αγοράς, τα έστειλα. Μετά από μερικές μέρες με παίρνει μια ευγενική κοπέλα τηλέφωνο και μου δηλώνει ότι όντως η LB620V δεν έχει DTS και θα μου την αντικαταστήσουν και θα μου δώσουν χωρίς επιπλέον χρέωση την 42LB650V!! Μου ζήτησε συγγνώμη για την λάθος ενημέρωση που είχα από την ιστοσελίδα τους, ενώ με ενημέρωσε ότι θα αργήσουν λίγες μέρες γιατί η τηλεόραση που πήρα ήταν παραεισαγωγή και έπρεπε να γίνει μια διευθέτηση πρώτα. Χθές ήρθε η νέα μου τηλεόραση και έδωσα την προηγούμενη. Βρέθηκα με ακριβότερο μοντέλο από το πουθενά!
Απλά δεν περίμενα τέτοια αντιμετώπιση, περίμενα ένα τυπικό "συγγνώμη τυπογραφικό λάθος", και μάλιστα σε τηλεόραση που δεν ήταν δικιά τους εισαγωγή! Με κέρδισαν! :grinning-smiley-043:grinning-smiley-043
Σας στέλνω και την παλιά ιστοσελίδα που γράφει το λάθος, το διόρθωσαν στην νέα !
μπραβο...τελικα υπαρχει θεος...
 

vertical

Supreme Member
15 November 2011
3,347
Πολύ σωστή αντιμετώπιση και μπράβο τους. Σε μια περίοδο όπου κοιτάνε πολλοί την αρπαχτή, υπάρχουν και μερικές αναλαμπές όπως αυτή αλλά και ή άλλη του φίλου με την Panasonic.
 

kezm

New member
23 January 2011
12
Αθήνα
Ένα Σαββάτο πρωί, ανοίγω το PC για να λιώσω σε Battlefield 3 :)violent-smiley-030:), Η οθόνη κολλημένη, δεν έκλεινε, δεν αντιδρούσε, την έβγαζες από το ρεύμα και μετά πάλι τα ίδια. Παίρνω τηλέφωνο το "γνωστό" μαγαζί που την αγόρασα και με παραπέμπει στο τεχνικό του τμήμα, το οποίο με την σειρά του με παραπέμπει στο επίσημο service της LG.
Πήρα τηλέφωνο τους ανθρώπους της LG και σε 3 λεπτά, το θέμα επιλύθηκε (software issue).
 

wave1975

AVClub Enthusiast
27 January 2011
883
Δ. Μακεδονία
Με την ευκαιρία, να πω και εγώ τις δικιές μου εντυπώσεις...

Υπήρξα για σχεδόν δύο έτη κάτοχος μιας LG 47LM670..
Κάποια στιγμή, την άνοιξη, άλλαξαν την smart πλατφόρμα τους και την αναβάθμισαν. Δυστυχώς, ζητούσαν από εμένα την αποδοχή εκ νέου όρων χρήσης της smart πλατφόρμας τους. Αρνήθηκα να το κάνω στην βάση του ότι ήταν παράνομο να μου ζητοιυν αποδοχή όρων που δεν έλαβα προηγουμένως γνώση και δεν τα διαπραγματεύτηκα - διαφορετικα δεν είχα την δυνατότητα χρήσεως του μεγαλύτερου μέρους των ψηφιακών ευκολιών της τηλεόρασης.
Αρνούμενος να αποδεχθώ τους νέους όρους, αναγκάστηκα να στείλω επιστολή στην LG.
Μετά από έναν μήνα περίπου εκατέρωθεν συζητήσεων, η LG μου πίστωσε το σύνολο του κόστους αγοράς της τηλεόρασης στον Κωτσόβολο (μετά από 2 χρόνια μάλιστα!!) και αγόρασα μια καινούργια. Για τους δικούς μου λόγους ήταν samsung, αυτή την φορά.
Οφείλω να αναγνωρίσω πως το service της LG είναι απίστευτο... και να τους ευχαριστήσω ασφαλώς. Καθόλου δεν μου κακόπεσε μια καινούργια τηλεόραση μετά από 2 χρόνια.... Εστω για νομικούς λόγους - που κατά την γνώμη μου πάντα- συνέτραχαν 100%. Θα μπορούσαν απλά να μου πουν κάνω αγωγή και να το τραβήξουν..

Ελπίζω- αχρείαστο να είναι το σερβις- το ίδιο να συμπεριφέρεται και της Σαμυ....
 

andre74

Banned
13 September 2008
5,733
Μακάρι να μη το χρειαστείς γιατί θα πικραθεις λίγο. πχ. ρώτησε τους την πολιτική για χαλασμένο πίξελ :)
 

av_new

New member
22 November 2012
24
Τα καλύτερα λόγια ακούω και για το service της LG στα κινητά. Τελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο

Σχετικά με το service στα κινητά της LG.
Είχα δύο επισκευές κινητών εντός εγγύησης μέσα σε διάστημα ενός έτους, σε διαφορετικές συσκευές. Και οι δύο παραλήφθηκαν/παραδόθηκαν στην πόρτα μου με ιδιωτικές επώνυμες εταιρίες ταχυμεταφορών. Κόστος αποστολής/επιστροφής των συσκευών μηδέν.

Και τις δύο φορές τα κινητά πήγαν στην Procordia η οποία όπως φαίνεται έχει και το επίσημο service της LG. Το μόνο που έκανα δήλωσα βλάβη τηλεφωνικά στην LG και όλα τα υπόλοιπα τα ανέλαβε η Procordia. Και τις δύο φορές πλήρως ικανοποιημένος από το service.
 

dragonfighter

Established Member
29 June 2012
117
Corfu
Εμένα μου ηρθε τεχνικός στο σπίτι μετα απο 1 εργάσιμη απο την ημέρα που χάλασε, την βλέπει και μου λέει επειδή θέλει αλλαγη panel, ειναι προτιμότερο να μου δώσουν καινούργια όπως κ έγινε! Αυτο έγινε πριν λίγα χρονια σε μια monitor tv 22" που είχα. Πολυ ευχάριστο νέο το οτι κρατούν το service τους σε τοσο καλο επίπεδο.
 
Last edited:

Va$ Bo$$

Senior Member
30 September 2007
405
καλημερα
μου χάλασε το κλιματιστικο περυσι στο σπιτι και λογω παλαιας τεχνολογιας μου το αντικατεστησαν ΔΩΡΕΑΝ μαλιστα και INVERTER...!!! ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΑΓΟΡΑΖΩ ΕΙΝΑΙ lg...!!!!!