Σε συνέχεια της ιστορίας με το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η τηλεόραση μου έχω να σας πω τα εξής.
Την προηγούμενη εβδομάδα πήρα τηλέφωνο τη LG και κανόνισα να πάει για επισκευή. Ήρθαν οι άνθρωποι να την πάρουν και όταν με ρώτησαν τι πρόβλημα έχει τους εξήγησα και το είδαν και με τα μάτια τους. Το γράψανε κιόλας στο χαρτί οτι το έκανε και παρουσία τους. Όλα καλά όλα ωραία μέχρι εδώ. Σήμερα με παίρνουν από το service να μου πούνε τι έγινε. Μου λένε οτι αλλάξανε κεντρική πλακέτα και οτι άλλο κρίνανε απαραίτητο αλλά το πρόβλημα παραμένει και οτι δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο. Η μόνη λύση είναι να βγάλουν από την LG αναβάθμιση. Οι άνθρωποι δεν μπορώ να πώ ήταν φιλικότατοι και δεν έχω παράπονο από αυτούς αλλά όπως καταλάβατε κρεμόμαστε από την μαμά εταιρία άμα τη φωτίσει ο Θεός να κάνει κάτι και για εμάς. Μέχρι και αν φτιαχτει το πρόβλημα θα έχω μια "τηλεόραση" που θα δουλεύουν κανονικά όλες οι δευτερεύουσες λειτουργίες (π.χ Smart, media player, streaming κτλ) εκτός από από τη βασική που είναι να βλέπεις σωστά τηλεόραση.
Σκέφτομαι άμα τη βάλω αγγελία για πούλημα να γράψω:
"Πωλείται media player με Smart, DLNA κτλ με ενσωματωμένη οθόνη 42 ιντσών και TV ready. Προσοχή στις αναβαθμίσεις γιατι οι άνωθεν προδιαγραφές δύναται να αλλάξουν σύμφωνα με τη βούληση γνωστού κορεάτικου κολοσσού."