Καλησπέρα, θα ήθελα να κάνω μια ενημέρωση επί του θέματος μου για να μοιραστώ και εγώ την ταλαιπωρία μου... Την συγκεκριμένη τηλεόραση (lg 65b8) την αγόρασα από τα public 20/7 (απόδειξη αγοράς) και την παρέλαβα 23/7. Για να μη μακρηγορώ και επειδή υπάρχουν τα γεγονότα και σε άλλο θέμα η τηλεόραση δεν άνοιγε την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της. Η τηλεόραση παρέληφθη από το service (ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ) 30/7 και τελικά έγινε αντικάτασταση πάνελ και όχι αντικατάσταση τηλέορασης (doa) με τη γελοία - κατά την άποψη μου- δικαιολογία ότι δεν υπήρχε το κουτί της τηλεόρασης. Αποδέχτηκα την αλλαγή αναγκαστικά αφού και το public δεν δεχόταν να κάνει βασιζόμενο στην απάντηση της lg και σκεπτόμενος ότι ήταν απλά μια ατυχία και αφού μου έγινε αλλαγή πάνελ είναι επί της ουσίας νέα τηλεόραση.Παρέλαβα την νέα τηλεόραση 12/8 2 εβδομάδες μετά...
Δυστυχώς η τηλέοραση ξαναεμφανίζει πρόβλημα 14/2 και έπειτα από τηλεφώνημα 17/2, την παραλαμβάνει η service one 18/2.(η οποία πολύ χειρότερη από τον Μανωλόπουλο από άποψη εξυπηρέτησης). Μια εβδομάδα μέτα ,25/2 και κατόπιν δικής μου πρωτοβουλίας μαθαίνω ότι η τηλεόραση δεν είχε περάσει ΚΑΝ από τον έλεγχο και την επόμενη 26/2 πάλι με δικό μου τηλέφωνημα μαθαίνω ότι είναι ελαττωματικό το πάνελ και ότι περιμένουν απάντηση από την LG για το πως θα προχωρήσει το θέμα. 27/2 επικοινωνώ με την lg λέγοντας τους ότι επιθυμώ έιτε την αντικάσταση της τηλεόρασης είτε την επιστροφή των χρημάτων μου αφού η τηλεόραση έχει εμφανίσει 2 φορές πρόβλημα μέσα σε 6 μήνες από την ημερομηνία αγοράς της. Ο υπάλληλος έλεγε ότι θα γίνει προώθηση του αιτήματος μου και ότι θα έχω απάντηση εντός 48 ωρών. 5/3 ξαναεπικοινωνώ και με ενημερώνουν πως δεν υπάρχει κάτι νεότερο και ότι θα προωθήσουν και πάλι το ερώτημα μου. 6/3 με ενημερώνουν από τη service one ότι έχει γίνει αλλαγή πάνελ(!!!!) και με ρωτούν για το πότε θα μπορέσουν να παραδώσουν την τηλεόραση. Εκνευρισμένος παίρνω την lg την ίδια μέρα λέγοντας τους ότι προφανώς με δουλεύουν κανονικά. Μου απάντησαν ότι θα κοιτάξουν και πάλι το αίτημα μου θα προσπαθήσουν αυθημερόν. Όντως, την ίδια ημέρα -που εντελώς συμπτωματικά ενημερώθηκα για την επισκευή-με πήρε ο ίδιος ο υπάλληλος με τον οποίο είχα μιλήσει 27/2 ο οποίος μάλιστα με ενημέρωσε ότι η κλήση ηχογραφείται και μου απάντησε ότι το αίτημα μου δε έγινε δεκτό και ότι δυστυχώς αυτή είναι η επίσημη απάντηση της εταιρείας. Στις εύλογες ερωτήσεις μου γιατί εφόσον είχε δρομολογηθεί ήδη η επισκευή γιατί δεν υπήρξε κάποια ενημέρωση από τους ίδιους δεν υπήρχε καμία σοβαρή απάντηση. Επομένως 2 είναι τα ενδεχόμενα : είτε να μην προωθήθηκε ποτέ το ερώτημα μου είτε απλά θέλησαν να με φέρουν προ τετελεσμένων γεγονότων καθώς είμαι ήδη 3 εβδομάδες χωρίς τηλεόραση. Τώρα την περιμένω τη Δευτέρα
Συγγνώμη για το σεντόνι αλλά ο λόγος που επιμένω στην αντικατάσταση είναι γιατί η τηλεόραση δεν άνοιγε και δε λειτούργησε σωστά από την πρώτη εβδομάδα της λειτουργίας της. Δεν έκαναν ούτε κάτι που από την πλευρά τους δεν έχει κανένα κόστος : να επεκτείνουν την εργοστασιακή εγγύηση σε όλη την τηλεόραση και όχι μόνο στο πάνελ τουλάχιστον σαν αναγνώριση της ταλαιπωρίας που έχω υποστεί- 1 μήνα από τους 7 μήνες που την έχω η τηλεόραση είναι στο service. Μόνο και μόνο για την ηθική ικανοποίηση καθώς έχω ευτυχώς επέκταση εγγύησης από τα public. Και στην τελική , ακόμα και η επισκευή δεν πρέπει να γίνεται σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα;;