LG 55EG910V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

dareios

New member
23 January 2014
23
Στη νόβα είμαι στο τυπικό (το μόνο που έβγαλα είναι το Trumotion). Δε με αφήνει η κοπελιά να βάλω τις άλλες ρυθμίσεις, θέλει να είναι φωτεινό. Η διαφορά είναι ότι σε κάποια σκούρα πλάνα στα SD κανάλια της μπορεί να δω κόκκους που με την προηγούμενη δεν έβλεπα. 1080i έδινε και στις δύο.
 

nspeed

New member
31 December 2012
73
Κάτοχος κι εγώ πλέον της τηλεόρασης.... Η μετάβαση έγινε από Samsung 55h6400 στην OLED.... Διαφορά χαώδης.... Πάντως παιδιά οπτικά στο μάτι φαίνεται λίγο μικρότερη από την προηγούμενη που είχα (πιθανόν λόγω κυρτότητας ή πλαισίου).. Ακόμα δεν την έχω ρυθμίσει όπως πρέπει (Blu-Ray και ενσωματωμένο player). Στα κανάλια της digea πάντως έχω την εντύπωση οτι η Samsung είχε ένα κλικ καλύτερη επεξεργασία. Μόλις ρυθμίσω αυτά που πρέπει θα γράψω τελικές εντυπώσεις... Πάντως το μαύρο και τα χρώματα της απλά δεν υπάρχουν....
 

Βασίλης Α.

Supreme Member
10 September 2007
3,496
Βέλγιο
Μια δυσάρεστη εξέλιξη, τα mediamarkt δεν μου έχουν αποστείλει ακόμα τη δωροεπιταγή των 300 που δικαιούμαι, μιας και η παραγγελία μου έγινε εμπρόθεσμα στις 18/12/2015.

Σας παραθέτω την επιστολή μου:

''Καλησπέρα σας,

Στις 18/12/2015 έκανα παραγγελία μια LG OLED τηλεόραση με αριθμό παραγγελίας 10408760. Για τη συγκεκριμένη τηλεόραση έτρεχε από το κατάστημά σας η προωθητική ενέργεια της LG :

http://www.lgblog.gr/article/15566/...g910v-me-doro-koyponi-axias-300eu-prolave-tin

Αφού επιβεβαίωσα την παραγγελία με την εξυπηρέτηση πελατών (κα. Λxxxxx), ενημερώθηκα ότι η δωροεπιταγή των 300 θα έρθει στο σπίτι μου απενεργοποιημένη μετά από 2-3 εργάσιμες ημέρες.

Σε σημερινή επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών (κος. Βxxxxxxx), ενημερώθηκα ότι δεν φαίνεται πουθενά η ύπαρξη τέτοιας δωροεπιταγής.
Επειδή ο λόγος που προτίμησα το κατάστημα σας ήταν η ύπαρξη της συγκεκριμένης προωθητικής ενέργειας, σε συνδιασμό παλαιότερης καλής εμπειρίας μου για την αγορά ενός πλυντηρίου LG, θέλω να σας ενημερώσω πώς σε περίπτωση μη αποστολής της δωροκάρτας 300 που δικαιούμαι, μιας και η παραγγελία μου ήταν εμπρόθεσμη (18/12/2015), επιφυλάσσομαι παντώς νομίμου δικαιώματος μου.

Αγγελόπουλος Βασίλειος''
 

damnation

New member
19 September 2010
30
Μόλις χθες τελειώσαμε με έναν καλό μου φίλο το πολυπόθητο calibration με spider 5 τα αποτελέσματα ήταν άκρως εντυπωσιακά.Απλά δεν υπάρχει σύγκριση με καμία τηλεόραση που έχω δει.Με είχε εντυπωσιάσει και χωρίς calibration αλλά έκανα υπομονή μέχρι τέλους.Άξιζαν τόσα χρόνια αναμονής και μετάβασης από την pioneer 43' plasma στην oled τεχνολογία.Το μόνο που με έκανε στεναχωρο ήταν το παιχνίδι με τις τιμές.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Άκυρο, είδα αγόρασες από media markt. Σου χρωστάνε την δωροπειταγή. Και εγώ αγόρασα από MM (από το κατάστημα) και μου έδωσαν την δωροεπιταγή.
 

Βασίλης Α.

Supreme Member
10 September 2007
3,496
Βέλγιο
Δεν είναι αστεία πράγματα να σου λένε κύριε θα εξετάσουμε το αίτημα σας αν δικαιούστε τέτοια δωροεπιταγή.... Δεν πρόκειται για στραγάλια αλλά για 300 .
 

underdog

Supreme Member
26 November 2007
6,744
Θεσσαλονίκη
Ελλαδα εισαι. Η χωρα τσιφλικι των μεγαλων εταιρειων και των τραπεζων που ο καταναλωτης εχει δικαιωματα μονο στη θεωρια.
Μακαρι να ειχε σε ολα χαμηλα μεταφορικα το αμαζον να κλεισουν ολοι οι λιανεμποροι.
 

milios

New member
19 February 2007
33
Μια δυσάρεστη εξέλιξη, τα mediamarkt δεν μου έχουν αποστείλει ακόμα τη δωροεπιταγή των 300 που δικαιούμαι, μιας και η παραγγελία μου έγινε εμπρόθεσμα στις 18/12/2015.

Έκανα την παραγγελία online από το public στις 21/12 κατά τις 5:00 τα ξημερώματα όπου και δεν είχε αφαιρεθεί ακόμα από το site η προωθητική δωροεπιταγή της LG. Αν και η προωθητική προσφορά είχε λήξει (ήταν από τις 18/12 έως τις 20/12, δες εδώ) η δωροεπιταγή αφαιρέθηκε αυτόματα από την παραγγελία μου, την οποία και παρέλαβα αντικαταβολή έναντι 1499 Ευρώ σύνολο στις 23/12. Μην τους αφήσεις για κάτι που και έκανες εμπρόθεσμα και δικαιούσαι.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Σκάναρε την απόδειξη αγορά και επικοινώνησε κατευθείαν με την Lg Ελλάδας. Σε παλιότερη παραγγελία μου από το mediamarkt μιας DSLR Nikon που αντιμετώπιζα προβλήματα, η επικοινωνία μου με τη MediaMarkt δεν οδηγούσε σε λύση. Επικοινώνησα κατευθείαν με τον επίσημο αντιπρόσωπο της Nikon στην Ελλάδα (Δαμκαλίδης ΑΕ) στους οποίους απέστειλα και το SN της μηχανής προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα που αντιμετώπιζα, να επιστραφεί το προϊόν και να πιστωθούν τα χρήματα πίσω. Το προϊόν βέβαια ξαναγοράστηκε αλλά από άλλο προμηθευτή καθώς η προβληματική επικοινωνία με την mediamarkt και η συμπεριφορά τους ήταν κάτι το οποίο με έκανε να χάσω κάθε εμπιστοσύνη προς το εν' λόγο κατάστημα.
 

GDASK

Established Member
18 May 2009
133
Χαιδαρι
Να πω κι εγώ τη δικιά μου εμπειρία.Αγόρασα απο πλαίσιο 1999-200 δωροεπιταγή σύνολο 1799 με δόσεις(η δωροεπιταγή μου αφαιρέθηκε ).
Μετά από 8 ημέρες βγήκε η προσφορά 1799-300δωροεπιταγή!!
Πήγα και κλάφτηκα..και κατόρθωσα και πήρα μια δωροεπιταγή 200ευρώ επιπλέον!!
Όπου σε πιάσουνε...
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,367
Γερμανοί...
Περιττό να σου πω ποσο καλύτερες τιμες έχουν τα mediamarkt στη Γερμανία.

Εγώ πάντως από το ελληνικό media markt έχω πολύ καλή εμπειρία ως προς την εξυπηρέτηση πελατών. Συγκεκριμένα στο κατάστημα στο Μαρούσι, σε ένα ηχοσύστημα είχαν κάνει λάθος στην ταμπέλα και έγραφαν τιμή 100 ευρώ χαμηλότερα από την πραγματική. Όταν πήγα στο ταμείο και διαπίστωσαν το πρόβλημα και φώναξαν τον manager, αυτός έδωσε εντολή να αντικαταστήσουν αμέσως την ταμπέλα με την σωστή τιμή αλλά σε εμένα μου το χρέωσε με την λάθος φτηνότερη τιμή καθώς αναγνώρισε αμέσως πως ήταν δικό τους λάθος η παραπληροφόρηση. Πιστεύω πως η αντιμετώπιση του πελάτη έχει να κάνει περισσότερο με τον manager του κάθε καταστήματος παρά με την μαμά εταιρία.
 

Βασίλης Α.

Supreme Member
10 September 2007
3,496
Βέλγιο
Το θέμα είναι ότι στην περίπτωση μου η αγορά έγινε ηλεκτρονικά μιας και είμαι κάτοικος εξωτερικού. Οπότε μου είναι δύσκολο να απευθυνθώ σε κάποιον συγκεκριμένα, με αποτέλεσμα κάθε φορά να μιλάω και με διαφορετικό υπάλληλο στο τηλεφωνικό κέντρο, σημειώνοντας ονόματα. Μέχρι τώρα και εγ´ψ μια χαρά εμπειρία είχα από τα ΜΜ, αλλά να που μου έτυχε.
 

nspeed

New member
31 December 2012
73
Banding και Dirty Screen Effect δυστυχώς υπάρχουν..... Κάποια πράγματα τελικά δεν μπορείς να τα αποφύγεις..Πίστευα ότι θα τα γλυτώναμε αυτά στην OLED αλλά.... Δεν ξέρω αν είναι θέμα στο δικό μου πάνελ ή γενικώς στο μοντέλο αυτό. Το banding φαίνεται αρκετά έντονο θα έλεγα όπως και το dse... Τα έτρεξα να παίξουν στην tv από YouTube... Δεν ξέρω αν δοκίμαζα τα αρχεία από τον player ή από Blu-ray αν θα αλλάξει κάτι... Εικόνα πάντως φοβερή και μαύρο απίστευτο... Θέλει ψάξιμο και δουλίτσα στις ρυθμίσεις... Για Blu-ray και ενσωματωμένο player δοκίμασα τις ρυθμίσεις του rtings.com. Αρκετά καλές θα έλεγα.... Ξέρω ότι θα μου πείτε (όπου είναι και το σωστό) ότι η αντιγραφή ρυθμίσεων δεν εγγυάται σωστά αποτελέσματα. Σε πρώτη φάση μέχρι να καταφέρω να κάνω Calibration όπως πρέπει θα αφήσω αυτές.... Για τηλεοπτικό πέραν του τυπικού έχετε να προτείνετε κάποια άλλη παράμετρο ;;;
 

Βασίλης Α.

Supreme Member
10 September 2007
3,496
Βέλγιο
Βanding η τηλεόραση έχει, dse δεν έχω παρατηρήσει σε λευκή καρτέλα που έβαλα.

Στο θέμα της δωροκάρτας, σήμερα ενημερώθηκα ότι εγκρίθηκε το αίτημα μου και πώς μέσα στη βδομάδα θα μου έχει αποσταλεί. Αναμονή λοιπόν.
 

nspeed

New member
31 December 2012
73
Τουλάχιστον έχει το λιγότερο συγκριτικά με άλλες όπως αναφέρει η λίστα του rtings.... 😉 😉 😉 Πάντως στο βιντεακι του banding στο γρασίδι, που πηγαίνει η κάμερα δεξιά και αριστερά κάνει σπάσιμο η εικόνα....
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Για Blu-ray και ενσωματωμένο player δοκίμασα τις ρυθμίσεις του rtings.com. Αρκετά καλές θα έλεγα.... Ξέρω ότι θα μου πείτε (όπου είναι και το σωστό) ότι η αντιγραφή ρυθμίσεων δεν εγγυάται σωστά αποτελέσματα. Σε πρώτη φάση μέχρι να καταφέρω να κάνω Calibration όπως πρέπει θα αφήσω αυτές.... Για τηλεοπτικό πέραν του τυπικού έχετε να προτείνετε κάποια άλλη παράμετρο ;;;

Αντί να αντιγράφεις ρυθμίσεις δοκίμασε για αρχή την προρρύθμιση "Σινεμά" με λυχνία OLED στο 60, απενεργοποίηση αποθορυβοποιήσεων, gamma στο 2.4, Trumotion στο "Απαλοιφή" ή "Χρήστης: De-blur -> 10 / De-judder -> 0" για τηλεοπτικό, "Απενεργοποίηση" για ταινίες και σετάρισμα αντίθεσης/φωτεινότητας με τα σχετικά patterns... :rolleyes:

Σε ποιό βιντεάκι βλέπεις banding και σπασίματα;

:happynewyearblue:
 

nspeed

New member
31 December 2012
73
Καλή χρονιά και σε εσένα φίλε μου καταρχήν....Σπάσιμο και banding μου έδειξε απο το youtube της τηλεόρασης, στο πρώτο βιντεάκι (όταν γράψεις banding test) που δείχνει στο γρασίδι κάποιους να κάθονται και η κάμερα να πηγαίνει αριστερά...Τις ρυθμίσεις που μου προτείνεις λές για blu-ray και ενσωματωμένο player ή για τηλεοπτικό?? Δηλαδή αν κατάλαβα καλά να αφήσω τις ίδιες ρυθμίσεις και για digea και για blu-ray/player με την μόνη διαφορά ανάμεσα τους στο trumotion (απαλοιφή ή χρήστη για digea και off για blu-ray/player)???? Patterns για αντἰθεση/φωτεινότητα υπάρχουν να κατεβἀσω από το forum? Σορυ αν σε κουράζω, ευχαριστώ...
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,882
Athens
avs hd 709 ( free download ) ή κάποιο από τα άλλα calibration discs ( AVIA, DVE, Spears & Munsil ) για τις παττέρνες.
 

Ilzals

Senior Member
1 May 2014
447
Re: Απάντηση: LG 55EG910V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Να πω κι εγώ τη δικιά μου εμπειρία.Αγόρασα απο πλαίσιο 1999-200 δωροεπιταγή σύνολο 1799 με δόσεις(η δωροεπιταγή μου αφαιρέθηκε ).
Μετά από 8 ημέρες βγήκε η προσφορά 1799-300δωροεπιταγή!!
Πήγα και κλάφτηκα..και κατόρθωσα και πήρα μια δωροεπιταγή 200ευρώ επιπλέον!!
Όπου σε πιάσουνε...
Φίλε Εγω εκανα την αγορα 3 Δεκεμβρίου πήρα την δωροεπιταγή 200e αλλα δεν μου την αφαίρεσαν απο την τιμη απλά την στείλανε σπίτι .Δεν ξέρω αν γινόταν να την αφαιρέσουν και δεν ρώτησα .Εγω πήρα και κλαφτηκα όταν βγήκε η προσφορά αλλα δεν μου εδωςαν τιποτα μου είπαν οτι έτσι ειναι ο ανταγωνισμός και τα σχετικά .Ακόμα εκανα παράπονα στην lg και δεν κέρδισα τιποτα .Σε παρακαλώ πολυ αν θες στείλε μου μνήμα το όνομα του υπαλλήλου που σου έδωσε τα 200e δωροεπιταγή γιατι αν ειναι έτσι οπως το λες και αν θες με τη βοήθεια σου μήπως κερδίσω τιποτα .Γιατι ειναι πολυ άδικο αυτο με δυο υπαλλήλους μίλησα στα κεντρικά και δεν κερδισα τιποτα