AUDIOLYTIC
Supreme Member
- 13 August 2010
- 9,808
Επιτρεπεται να διαφωνεις ....... χαχαχαδιαφωνώ δάσκαλε.....
Γιατι σε συγχισε το 27-28 ; Ενα νουμερο θα ειναι τελικα.Αυτο που εννοω ειναι οτι με ας πουμε 27 γρ ενεργη μαζα που προκυπτει απο το armtube, headshell/κεφαλη/βιδες , το αντιβαρο που εχει (ενα ειναι) μονο σε μια θεση μπορει να δωσει π.χ , 2 γρ βαρος αναγνωσης. Οσο προσθετει βαρος μπροστα με βαριδιο, τοσο πιο πισω θα πηγαινει το αντιβαρο για να δωσει τα 2 γρ.
Τιποτα αλλο δεν μπορει να κανει , εκτος εαν μετα απο υπολογισμους αλλαξει headshell, προσθεσει ή αφαιρεσει βαριδια, αλλαξει αντιβαρα κλπ.
Ολα αυτα δεν ειναι στην παρουσα φαση αν καταλαβα σωστα το τι θελει ο Γιωργος να κανει τωρα.
Μη ξεχνας οτι η αποσταση του κεντρου του αντιβαρου σε σχεση με το pivot, ειναι μερος της εξισωσης. Οποτε, υπαρχουν περιπτωσεις που ενω προσθετεις βαριδια μπροστα και μεγαλυτερου βαρους αντιβαρο πισω για να τα βολεψεις ολα πλησιαζοντας το pivot, μπορει να καταληξεις σε ψηλοτερη συχνοτητα συντονισμου , αρα τζαμπα θα τρωνε το συνολικο βαρος τα ρουλεμαν, κατι που μονο καλο δεν ειναι.
Το αν το αντιβαρο ειναι λιγο μπροστα η πισω , αυτο ειναι κατι που εχει να διαχειριστει η ικανοτητα damping της αναρτησης και οχι η ενδοτικοτητα. Υπαρχουν dampers με ιδια ενδοτικοτητα, αλλα διαφορετικο damping. ( συχνοτητες , χρονοι αποσβεσης κλπ )
Last edited: