Το ξέρω ότι μου έκανε ζημιά,το πούλησα για φακές..Σου έκανε ζημιά, και μεγάλη μάλιστα. Ελπίζω μόνο να μην το πούλησες σε αυτόν.
Όμως ξέρω Ραδιοσταθμό που πήρε δύο και η Δημοτική επιτροπή τα χάρισε...
Το ξέρω ότι μου έκανε ζημιά,το πούλησα για φακές..Σου έκανε ζημιά, και μεγάλη μάλιστα. Ελπίζω μόνο να μην το πούλησες σε αυτόν.
Για ποιο μηχάνημα μιλάς;Έχω ξανα-γράψει ότι με την αλλαγή λαδιού που έκανα ,τεστάρισα το πόσες στροφές έκανε με μία λίγο βίαιη 'στροφορμή' (δανεισμένο από πολεμικές τέχνες).
Μέτρησα περίπου 3,5-4 λεπτά 'γύρες ' με έναν συνδυασμό ελαίων που μου προτάθηκαν,μέχρι να σταματήσει.
Μάλλον, κάτι τέτοιο θα αργήσει.Θα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα η ακουστική εκτίμηση σου.
Τις έχω λασκάρει αλλά μου φαίνεται πως δεν βγαίνουν τελείως. Θα το ξαναδώ.Βλέπω έχει ακόμα επάνω τις βίδες μεταφοράς, εκείνες τις δύο μεγάλες κόκκινες. Θέλει να τις αφαίρεσεις πριν παίξει.
Έχω ψιλομπλέξει μετά από 25+ χρόνια με ΕΜΤ.
Αλουμινενιες βιδες μηκους περιπου 15μμ , ζυγιζουν περιπου 0.8 - 1.0 γρ.Έχω ψιλομπλέξει μετά από 25+ χρόνια με ΕΜΤ.
Έβαλα στο shell ~6,5 gr. για να προσομοιάσω το βάρος μια ΜΜ κεφαλής το αντίβαρο όμως φτάνει τέρμα μπροστά και δεν σου επιτρέπει να ρυθμίσεις το βάρος ανάγνωσης. Δεν υπολόγισα βέβαια το βάρος για τις βίδες. Πόσο να ζυγίζουν;
Πρέπει να βγουν τελείως, αλλιώς δε λειτουργεί η ανάρτηση του μοτέρ.Τις έχω λασκάρει αλλά μου φαίνεται πως δεν βγαίνουν τελείως. Θα το ξαναδώ.
Αυτές οι βίδες έχουν στο άκρο τους ένα circle clip, που τις εμποδίζει να βγουν αφού ξεβιδωθούν. Προφανώς για να μη χαθούν. Τέλος πάντων τις έβγαλα εντελώς.Πρέπει να βγουν τελείως, αλλιώς δε λειτουργεί η ανάρτηση του μοτέρ.
Αν μπορέσει το αντίβαρο να "δώσει" βάρος ανάγνωσης (1,8-2γρ) με Συνολική Ενεργή Μάζα μπροστά 27,8γρ , θα έχεις μια ΣΣ στα 8,5Hz που είναι η ιδανική για την κεφαλή. ( η ΕΝ είναι12.6cu)Τελικά παράγγειλα αυτήν εδώ. Ελπίζω να την έχω αύριο και να τη μοντάρω Σαββατοκύριακο. Την έχει καποιος;View attachment 215130
Ετερον εκατερον...........Αν μπορέσει το αντίβαρο να "δώσει" βάρος ανάγνωσης (1,8-2γρ) με Συνολική Ενεργή Μάζα μπροστά 27,8γρ , θα έχεις μια ΣΣ στα 8,5Hz που είναι η ιδανική για την κεφαλή. ( η ΕΝ είναι12.6cu)
το αντίβαρο να μην πάει όμως πίσω από το μισό της διαδρομής στην ουρά.. εκτός του ότι η πραγματική ΣΣ θα κατέβει ακόμα περισσότερο σε αυτή την περίπτωση, το χειρότερο είναι ότι το σύνολο θα "τεμπελιάσει" στις προσταγές της ανάρτησης του στελέχους και το μπάσο θα χάσει σε ταχύτητα και διαύγεια.
το ότι θα κατέβει η πραγματική ΣΣ μπορεί να μην είναι και κακό στην δική σου περίπτωση, αλλά όπως και να έχει η ιδανική απόσταση του αντίβαρου από το πίβοτ είναι μερικά χιλιοστά.
καλύτερα δλδ να "πετύχεις" την ιδανική ΣΣ ορίζοντας εσύ το βάρος, παρά να έχεις "πολύ αέρα" μεταξύ αντίβαρου και πίβοτ και να πεις ..δεν πειράζει, ας πάει και λίγο κάτω από τα 8,5Hz..
ας πάει και 8,2Hz αλλά με το αντίβαρο στην σωστή θέση όταν "πάρεις" τα 2γρ βάρους ανάγνωσης.
αν το αντίβαρο δεν τα καταφέρει με 27,8γρ μπροστά, ελπίζω να τα καταφέρει μέχρι τα 26γρ γιατί από κει και κάτω η ΣΣ ανεβαίνει πολύ και μετά τα 9Hz η κεφαλή δεν αποδίδει αυτό που μπορεί και πρέπει.
αυτό στο υπογράφω, μιας και ξέρω τον χώρο σου και έχω ακούσει το σύστημά σου.
φυσικά έχω την 95ΕΝ όπως και όλες τις αδερφές της πλην της λευκής (VM95SP 78rpm) και της μαύρης που η ΑΤ δεν βλέπω να την πουλάει κάπου.. δεν ξέρω και τι ρόλο παίζει η μαύρη να πω την αλήθεια.....
διαφωνώ δάσκαλε.....Ετερον εκατερον...........
σε άλλη θέση θα είναι το αντίβαρο με 26γρ ΣΕΜ, σε άλλη θέση θα είναι με 27γρ σε άλλη με 28 κ.ο.κ.....Με ενα αντιβαρο , και 27-28 γρ ενεργη μαζα , μια ειναι η θεση που θα παει το αντιβαρο για να δωσει το βαρος αναγνωσης.
ποιά είναι η παρούσα φάση αν όχι το να πάρει το μάξιμουμ από την κεφαλή;;Απ' εκει και περα , αρχιζουν οι επεμβασεις, που φαινεται να μην ειναι το ζητουμενο στην παρουσα φαση.