Καλησπέρα στην παρέα.
Θα ήθελα να παραθέσω ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω εδώ και περίπου ένα μήνα με την Cosmote TV στο σπίτι και συγκεκριμένα με 2 δορυφορικούς αποκωδικοποιητές,
Πριν ένα μήνα περίπου έκανα αλλαγή πακέτου ώστε να πάω σε 50αρα ταχύτητα και μαζί με αυτή την αλλαγή μου έκαναν και μια σύνδεση entry pack μαζί με το box της Cosmote το οποίο και πήρα ως αντικατάσταση ουσιαστικά του 2ου multiroom που είχα,μένω με την οικογένειά μου σε ισόγειο όπου και έχουμε τον κεντρικό δορυφορικο αποκωδικοποιητή με full pack και στην σοφίτα όπου μένουν οι γονείς μου έχω 2 multiroon δορυφορικούς αποκωδικοποιητές σε full pack και αυτούς έναν στο σαλόνι και ένα στον υπνοδωμάτιο,
μιας λοιπόν και μου έδωσαν τον boxaki με την entry σύνδεση αποφάσισα να επιστρέψω τον 2ο multiroom και να διακόψω την σύνδεση, εκείνη την ημέρα ο κεντρικός αποκωδικοποιητής που είχα στο κάτω σπίτι άρχισε να κάνει νούμερα και δεν κλείδωνε το σήμα στον δορυφόρο οπότε κατόπιν επικοινωνίας που είχα με το 13888 μου είπαν να το επιστρέψω και να πάρω καινούργιο όπως και έκανα την επομένη.
Επέστρεψα λοιπόν 2 αποκωδικοποιητές από τους οποίους ο ένας έγινε αλλαγή.
Όταν τον εγκατέστησα στο σπίτι γυρνώντας όπως είναι επόμενο ήταν κλειδωμένος και έπρεπε να επικοινωνήσω με το τεχνικό τμήμα για να τον ενεργοποίησουν όπως και έγινε,δούλεψε κανονικά μέχρι το βράδυ,οι 2 αποκωδικοποιητές κεντρικός και multiroom επικοινωνούσαν και δούλευαν κανονικά και ξαφνικά αργά το ίδιο βράδυ κλειδώνει ο πρώτος με μύνημα σφάλματος κωδικός 6 και το επόμενο πρωί και ο δεύτερος με το ίδιο σφάλμα,έκανα ένα σωρό επανεκκινήσεις αλλά δεν επανήλθαν και από εκείνη τη στιγμή αρχίζει το μαρτύριο.....
Έχουν περάσει σχεδόν 25 μέρες,έχω καλέσει πάνω από 30 φορές στο τεχνικό τμήμα και το 13888 και στο 13788 και κάθε φορά η απάντηση είναι ίδια "το πρόβλημα που έχετε είναι συστημικό και θα λέει να το λύσει το αρμόδιο τεχνικό τμήμα" θα προσθέσουμε στην καρτέλα σας ότι είναι επείγον για να λυθεί άμεσα....αυτό το έχω ακούσει πάνω από 30 φορές και ακόμα δεν έχει γίνει καμία ενέργεια,τους απείλησα ότι θα φύγω,τους μίλησα ευγενικά, τους ζήτησα πόσες φορές να μου δώσουν ένα χρονοδιάγραμμα για το πόσο παίρνει συνήθως να λυθεί ένα τέτοιου τύπου "συστημικό ζήτημα" αλλά κανείς τους δεν μου είπε την αλήθεια,αυτή τη στιγμή έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας,εγώ πληρώνω 2 full pack δορυφορικά και αναγκάζομαι να παλεύω να δω εγώ από την εφαρμογή και στην σοφίτα παλεύω να καταφέρω τους γονείς μου οι οποίοι είναι μιας κάποιας ηλικίας να δουν από το boxaki το οποίο κάθε φορά που τρώει σκάλωμα το ίντερνετ η γίνεται μια διακοπή ρεύματος θέλει ολόκληρη διαδικασία για να συνδεθεί και να παίξει.....
Μιλάμε για την απόλυτη ξεφτίλα του τεχνικού τμήματος της Cosmote,τόσα χρόνια συνδρομητής και η αντιμετώπιση που έχω είναι η χείριστη που θα μπορούσα να εχω...
Πείτε μου τι μπορώ να κάνω σας παρακαλώ εάν έχετε υπόψιν και πως πρέπει να κινηθώ..???
Ευχαριστώ και ζητώ συγγνώμη για το σεντόνι αλλά δεν ήξερα που αλλού μπορώ να απευθυνθώ.
Στάλθηκε από το SM-G985F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk