Larry said:
Δημήτριος Ντοκατζής said:Η ΠΑΤΑΤΑ :flipout:
Δαμιανός Δημητριάδης said:Αντί να ψάχνεις την αποδόμηση της μουσικής, δεν ξεκινάς την αποδόμηση των tweeters? :flipout:
Φαντάζομαι πως δε θα τρέφεις τα τρυφερότερα των συναισθημάτων για το πίκολο. Αν κάνω λάθος, το Νοέμβριο που θα κατέβεις στην Αθήνα θα σου 'χω έτοιμα κονσέρτα του Βιβάλντι, δώρο! -bye-
Σπύρος Σούρλας said:στον Κυριο Ιωάννου δώρο την εκατοστή επανέκδοση τών απάντων τών Abba,με συμμετοχή ως guest star, επι τη επετείω, τής Αννούλας,:flipout: :flipout: :flipout:
:ernaehrung004: :ernaehrung004:
Σπύρος Σούρλας said:Στόν Κύριο Παναγιωτίδη δώρο το Musical Joke τού Mozart(για να καταγράψει τα επί τούτου φάλτσα τού Amadeus),στον Κυριο Ντοκατζή δώρο ενα Φαγκόττο,στον Κυριο Ιωάννου δώρο την εκατοστή επανέκδοση τών απάντων τών Abba,με συμμετοχή ως guest star, επι τη επετείω, τής Αννούλας,και στο Κύριο Μανωλάκο δώρο μία αφίσσα τού Μπάγεβιτς.:flipout: :flipout: :flipout:
:ernaehrung004: :ernaehrung004:
7.
8. Radian / Juxtaposition
Εδώ έχουμε κάτι από τα πιό σημαντικά της ημέρας.
Οι Βιενέζοι Radian δείχνουν τον δρόμο γιά τη μουσική του μέλλοντος. Δεν είναι ακριβώς αυτό που λέγαμε πιό πάνω γιά αποδομητές, διότι οι άνθρωποι κρατάνε κάτι πολύ σημαντικό από τη μουσική που ξέραμε μέχρι χτες - τον ρυθμό - και χτίζουν επάνω του, με άρκετά χαλαρά δομικά υλικά, ένα παράδοξα ισχυρό οικοδόμημα. Ευτυχώς διατηρούν σε σημαντικό ποσοστό τα αναλογικά όργανα (για μένα κεφαλαιώδες) ιδίως τα τύμπανα και το μπάσσο χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αγνοούν τους υπολογιστές.
Τα κομμάτια είναι μιά ευχάριστη σειρά που κυμαίνεται από πιό αργά έως τυπικά σβέλτα με την αποδόμηση σαφή μεν, αλλά όχι αυτοσκοπό.
Ίσως να παρασύρθηκα και από τις εικόνες που παραπέμπουν στην σύγχρονη μοντέρνα Βιέννη και να είμαι προκατειλημμένος.
Μου άρεσε πολύ θα έλεγα.
Ίσως είναι ό πιό προσιτός αποδομημένος γιά τους μη επαϊοντες, γενικά για αυτούς που θελουν λίγο να βρέξουν τα ποδαράκια τους.
***1/2
9. Vladislav Delay / The Four Quarters
Εδώ έχουμε τον μάστορα της αποδόμησης και μάλιστα στην πιό σύνθετη και αμόλυντη μορφή της. Την ψηφιακή.
Σχεδόν τα πάντα είναι με τον υπολογιστή.
Ο κρύος Φιλλανδός Vladislav (?) είναι νωχελικός, υπνωτικός, με θέματα που ώρες ωρες παραπέμπουν σε Soft Machine, έχει 4 προσπάθειες στο δίσκο, όλες (γιά μένα ύποπτα και αρνητικά κομμένες στα 15 λεπτά - λες και είναι κατά παραγγελία) του ίδιου ύφους, αλλά την ίδια ώρα διαφορετικού.
Η αίσθηση που σου αφήνει την ώρα που βρίσκεσαι υπνωτισμένος στο όνειρο αυτό, είναι ενός εργοταξίου, ίσως σε ένα αμερικάνικο ουρανοξύστη ή κινέζικο, όπου άνθρωποι κυκλοφοράνε και κατασκευάζουν, σφυροκοπούν, βιδώνουν, οξυγονοκολλούν, την ίδια ώρα ακούν cd που κολλάνε, ή το ηχοσύστημά τους έχει ελλειπείς θωρακίσεις και βομβεί, γουργουρίζει ή τλαλαντώνουν οι λυχνίες των τελικών σταδίων. Όλα αυτά τα αποδομημένα είναι παραδόξως δομημένα. Είναι σαφώς δυσκολώτερος των Radiant αλλά σαφώς πιό αμιγής και πρωτότυπος. Δεν ξέρω αν οι βιεννέζοι ειναι post rock dconstructionists που λέει ο Ντοκ, εγώ δεν είδα rock... post ίσως στους προηγούμενους.
Απλά ο Delay είναι σαφώς original.... αλλά και πιό δυσκολοχώνευτος.
***1/2