Κλιματική αλλαγή

klamia71

AVClub Addicted Member
5 November 2007
2,144
απέχουμε πολυυυυυυ απο το να θεωρηθούμε ευρωπαιοι....
εμεις εδω ξεφτηλιζουμε καθε εννοια και εκμεταλευομαστε καθε κατασταση με μοναδικο γνωμονα το κερδος και τη λαμογια.

βρηκαμε την καραμελα της κλιματικης αλλαγης. ( που στην αρχη ηταν τρυπα του οζοντως αλλα επειδη δεν επιασε μετανομαστικε κλιματικη αλλαγη που τελικα δεν ηταν τοσο πιασιαρικο και εγινε κλιματικη κριση , γιατι η κριση ειναι πιο καταλληλη λεξη ) και πανω σε αυτη κανουμε οτι λαμογια υπαρχει. μαλιστα πρωτοι στο κοσμο δημιουργησαμε και ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΛΙΑΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ για να εχουν οι λαμογιες και την καταλληλη νομιμοποίησης..

εχουμε καψει με τον εναν και τον αλλο τροπο ολα το πρασινο γυρω γυρω απο την αττικη και μετα θα μας φταιει η κλιματικη κριση που θα λιωνουμε καθε καλοκαιρι στους 50 βαθμους μεσα στα τσιμεντα και εχουμε χτίσει μεσα σε ολα τα ρεματα και θα μας φταιει η κλιμακτικη κριση που θα πνιγομαστε γιατι δε νεχει που να παει το νερο.

καρφοσαμε σε ολες τις κορφες ανεμογενητριες και ετοιμαζονται να γεμισουν και τη θαλασσα με αυτες γι ανα εχουμε φτηνο ρευμα...
και φτηνο ρευμα δεν εχουμε και το μεγιστο κακο κανουμε στο περιβαλλον με τις ανεμογενητριες και τα φωτοβολταικα. σε καθε προηγμενη χωρα αυτα γινονται με μετρο και προγραμματισμο κα ιοχι με βαση το ερδος καθε επιχηρηματια - λαμογιου.
και το κακο δε γινεται σημερα. θα γινει στο μελλον

το μεγαλυτερο προβλημα που αντιμετωπιζουν οι χωρες που ειχαν τοποθετησει ανεμογενητριες εδω και χρονια ειναι η ημερομηνια ληξης τους και η αποσυναρμολογη τους.
κοστιζει παρα πολυ ακριβα και δεν υπαρχουν ¨νεκροταφεια" ανεμογενητριων. οποτε μετα απο 15 περιπου χρονια οταν θα ειναι για σκραμπλ , ειδικα στην ελλαδα που δεν υπαρχει κανενα μελλοντικο πλανο θα στεκουν εκει σαν σκιαχτρα για πολλα πολλα χρονια χωρις να προσφερουν τιποτα.

πεταξα προσφατα για εξωτερικο και πετοντας πανω απο την ευβοια σε χαμηλο υψομετρο ηταν τραγικο να βλεπεις παντου ανεμογεννήτριεςσε ολες τις κορυφογραμμές.

ξερει κανεις αραγε οτι η ανεμογεννήτρια εχει στη βαση της και ενα κινητήρα πετρελαιου που σε περίπτωση αναγκης η απνοιας περιστρέφει το πτερύγιο γιατι δεν πρεπει να μενει για πολυ χρονικο διαστημα ανενεργο το ρουλεμαν και γιατι η ανεμογεννητρια πρεπει να συμβαλει το μινιμουμ στο δυκτιο?

και στο κατω κατω πρωτοι οι κατοικοι που τοποθετουντε οι ανεμογεννητριες δε θα επρεπε να εχουν μειωμενα τιμολογια? ξερετε κανενα στην ευβοια που να εχει μειωμένο τιμολογιο?

αληθεια? ποιο ειναι το μερος που φυσαει ολο το χρονο?? οεο?

εχει μπει εκει εστω και ανεμουριο??

μπαααα




ειμαστε αξιοι της μοιρας μας. ως το τελος.
 

pauleta

Senior Member
25 July 2014
323
Αθήνα
Σίγουρα το αποτύπωμα άνθρακα στη ζωή ενός αυτοκινήτου με θερμικό κινητήρα σε σύγκριση με ένα ηλεκτρικό είναι πολλαπλάσιο.
Σωστό αυτό σχετικά με το αποτύπωμα του διοξειδίου, δυστυχώς όμως η λειψυδρία που δημιουργεί η εξόρυξη λιθιου είναι καταστροφική για τις περιοχές εξόρυξης (υπάρχουν σχετικά video για το πρόβλημα στην Χιλή και την Βολιβία που βρίσκεται το λιθιο που εξορυσσεται για την παραγωγή μπαταριών).
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,211
127.0.0.1
Για τα πάντα υπάρχει ένα σημείο εκκίνησης βέβαια. Εάν περιμένουμε να δημιουργηθεί το απόλυτο δίκτυο φόρτισης πρωτού αγοράσουμε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αυτό δεν θα φτιαχτεί ποτέ εάν δεν υπάρξει η ανάγκη δημιουργίας του και η βιωσιμότητα της επένδυσης φυσικά
Το οποίο δεν θα συμβεί ποτέ.
Θεωρώ την κοροϊδία "ηλεκτρικό αυτοκίνητο" μία φούσκα που δεν θα προχωρήσει ποτέ.
Hybrid ίσως.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,353
Αθήνα...
Το οποίο δεν θα συμβεί ποτέ.
Θεωρώ την κοροϊδία "ηλεκτρικό αυτοκίνητο" μία φούσκα που δεν θα προχωρήσει ποτέ.
Hybrid ίσως.

Γιατί να μην συμβεί ποτέ; Ήδη οι ταξινομήσεις ακόμη και στην Ελλάδα, περιλαμβάνουν σε αρκετά μεγάλο ποσοστό τα ηλεκτρικά.
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή -με ελάχιστες εξαιρέσεις- είναι παραπάνω από αποδεκτό για τις αστικές μετακινήσεις. Σε τέτοια χρήση, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα όσον αφορά την αυτονομία ενώ και το κόστος χρήσης έστω πως κάποιος φορτίζει σπίτι του κάθε ημέρα είναι εξαιρετικά χαμηλό.

Σωστό αυτό σχετικά με το αποτύπωμα του διοξειδίου, δυστυχώς όμως η λειψυδρία που δημιουργεί η εξόρυξη λιθιου είναι καταστροφική για τις περιοχές εξόρυξης (υπάρχουν σχετικά video για το πρόβλημα στην Χιλή και την Βολιβία που βρίσκεται το λιθιο που εξορυσσεται για την παραγωγή μπαταριών).

Απαιτούνται όντως πολύ μεγάλες ποσότητες νερού για την εξόρυξη λιθίου, περίπου 2,5εκ λίτρα νερό για κάθε τόνο λιθίου.
Ωστόσο νομίζω πως και αυτή η δραστηριότητα θα μπορούσε να έχει βιώσιμα χαρακτηριστικά.
 
17 June 2006
23,808
Αθήνα
Γιατί να μην συμβεί ποτέ; Ήδη οι ταξινομήσεις ακόμη και στην Ελλάδα, περιλαμβάνουν σε αρκετά μεγάλο ποσοστό τα ηλεκτρικά.
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή -με ελάχιστες εξαιρέσεις- είναι παραπάνω από αποδεκτό για τις αστικές μετακινήσεις. Σε τέτοια χρήση, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα όσον αφορά την αυτονομία ενώ και το κόστος χρήσης έστω πως κάποιος φορτίζει σπίτι του κάθε ημέρα είναι εξαιρετικά χαμηλό.
ακριβώς για τον λόγο ότι μόνο και μόνο μέσα σε μια πρόταση μάνι μάνι ανέφερες τρεις προϋποθέσεις για ηλεκτρικό. Αστικές μετακινήσεις-αυτονομία-φόρτιση στο σπίτι. Καμία από αυτές τις προϋποθέσεις δεν υπάρχει με την χρήση που γνωρίζουμε μια ζωή.
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,211
127.0.0.1
Ποιο είναι το ποσοστό του κόσμου που μένει σε μονοκατοικία με γκαράζ μάνα μου για να φορτίζει το αυτοκίνητο σπίτι του;
Θα κατεβάζουν όλοι μπαλαντέζες στην πυλωτή ;
Ή θα τραβάνε κανένα χιλιόμετρο μπαλαντέζα αν μένουν σε πυκνοκατοικημένη περιοχή;
Το ότι γίνονται ταξινομήσεις σε ηλεκτρικά δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Είναι ιδιωτών ή εταιριών π.χ. που έχουν δικά τους γκαράζ και τα φορτίζουν εκεί;


Αυτό το ότι μακροχρόνια το θερμικό έχει μεγαλύτερο αποτύπωμα άνθρακα από το ηλεκτρικό θέλει λίγη ανάλυση.
Ας πούμε στα 10 χρόνια, ένα θερμικό θα έχει κάνει 100.000 χιλιόμετρα.
Ας πούμε ότι θα έχει κάψει 8 τόνους βενζίνη;
That's it. Η συντήρησή του σε αυτά τα χιλιόμετρα είναι μηδενική.

Για το ηλεκτρικό με τα ανάλογα χιλιόμετρα πόσοι τόνοι λιγνίτη θα έχουν καεί για να το τροφοδοτήσουν;
Να έχει αλλάξει μόνο μία φορά μπαταρίες; Και ποιο το αποτύπωμά τους για να παραχθούν και να καταστραφούν;

IMHO η λύση δεν είναι μονοδιάστατη. Το να προσπαθήσεις να βάλεις όλες τις χώρες να πάρουν τα ίδια μέτρα είναι σαν να βάζεις σε έναν χιμπατζή, έναν ελέφαντα και ένα ψάρι το task να ανέβουν ένα δέντρο.
Το να συζητάμε για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και χάρτινα καλαμάκια σε μία χώρα που κάθε χρόνο καίγονται κάτι χιλιάδες στρέμματα δάσους είναι σαν να κάνεις μανικιούρ σε κομμένο χέρι.

Ρίξε ένα πρόστιμο 1000€ στη χώρα για κάθε στρέμα που θα καίγεται να δεις πως θα θυμηθούν ξαφνικά τα αντιπυρικά μέτρα και τον εξοπλισμό που χρειάζεται.
Αυτή τη στιγμή βαδίζουμε με τη φιλοσοφία "δεν σας έφτιαξα τα φρένα αλλά σας δυνάμωσα την κόρνα"
 
17 June 2006
9,815
Να ρωτήσω κάτι.Το mining για όλα αυτά τα "πράσινα" υλικά,δεν ρυπαίνει;
Σωκράτη η ΕΕ έχει την πιο προχωρημένη νομοθεσία παγκοσμίως σχετικά με τη βιοσιμότητα.
Οι κανόνες μετράνε ακόμη και το πως μεταφέρεται ένα υλικό σε συγκεκριμένες εφαρμογές. Να δώσω το πιο απλό παράδειγμα. Κάπου μακριά παράγεται υδρογόνο από ηλιακή ενέργεια. Αν αυτό για να έρθει στην Ευρώπη χρησιμοποιηθεί πλοίο που καίει ορυκτά καύσιμα, οι εκπομπές αυτής της μεταφοράς ακολουθούν τη συγκεκριμένη ποσότητα υδρογόνου.
Άρα όταν υπάρχει εξόρυξη λιθίου για χρήση σε μπαταρίες, πάλι το ίδιο γίνεται. Για αυτό υπάρχει μεγάλη τάση παγκόσμια στο άμεσο μέλλον να αλλάξουν ότι εξοπλισμό στα μεταλλεία γίνεται με εξηλεκτρισμένες κατασκευές που θα καταναλώνουν ΑΠΕ και τα οχήματα να χρησιμοποιούν ανανεώσιμα συνθετικά καύσιμα drop-in (δηλαδή δεν απαιτούν καμία μετατροπή στους κινητήρες) μέχρι να πάμε σε μια νέα ολικά κατάσταση.
 
  • Like
Reactions: anderm
17 June 2006
9,815
Όσο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα το μόνο που θα μπορούσε να τα ανακόψει, είναι τα συνθετικά ανανεώσιμα drop-in καύσιμα. Όμως το κόστος τους είναι περίπου όσο το κόστος των συμβατικών καυσίμων μαζί με τους φόρους. Τέτοια καύσιμα πχ θα χρησιμοποιεί και η F1 σύντομα και για αυτό έχουμε αναφορές από κάποιους μήπως πρέπει να γυρίσουμε σε ατμοσφαιρικούς V10 κινητήρες με πολλά λίτρα μιας και δεν θα υπάρχει επίπτωση στο περιβάλλον.
Όμως ήδη έχει γίνει φανερό ότι:
- Το κόστος αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων μειώνεται.
- Το σέρβις των ηλεκτρικών είναι αστείο σε σχέση με αυτά με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ακόμη και μια αλλαγή μπαταρίας prius 10ετίας τώρα κοστίζει κάτω από 2000 ευρώ - τολμώ να προβλέψω ότι το συνολικό κόστος της αλλαγής μιας μπαταρίας θα φτάσει το κόστος αντικατάστασης ιμάντα εκκεντροφόρου σε λίγα χρόνια.
- Καύσιμα ανανεώσιμα για κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι ακριβότερα.
- Τα ηλεκτρικά έχουν εξωπραγματικές επιδόσεις. Άντε να πετύχεις το 0-100 που έχει ένα tesla σε ludicrous mode με ένα συμβατικό ίδιας αξίας. Μόνο με κανένα caterham.
Τελικά η χρήση κινητήρα εσωτερικής καύσης θα παραμείνει ως κάτι εξωτικό που ο μέσος άνθρωπος δεν θα το θέλει και θα είναι και πολύ ακριβό. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη. Και αυτό το λέω γενικά όχι για την Ελλάδα που απλά ακολουθεί και όλα τα κάνουμε μισά.
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,773
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Σε πιο επικαιρο υφος ....

Less trees, more heat.jpg

Ουτε η κυμμαινομενη αποσταση απο τον Ηλιο κανει την διαφορα, ουτε η κλιση της Γης.
ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ κανουν την διαφορα. Στα τελευταια κιολας μετρα.

Και ΕΜΕΙΣ ..... τα κοβουμε ! :cautious:
 
  • Like
Reactions: cochise

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,144
ΑΘΗΝΑ
Σωκράτη η ΕΕ έχει την πιο προχωρημένη νομοθεσία παγκοσμίως σχετικά με τη βιοσιμότητα.
Οι κανόνες μετράνε ακόμη και το πως μεταφέρεται ένα υλικό σε συγκεκριμένες εφαρμογές. Να δώσω το πιο απλό παράδειγμα. Κάπου μακριά παράγεται υδρογόνο από ηλιακή ενέργεια. Αν αυτό για να έρθει στην Ευρώπη χρησιμοποιηθεί πλοίο που καίει ορυκτά καύσιμα, οι εκπομπές αυτής της μεταφοράς ακολουθούν τη συγκεκριμένη ποσότητα υδρογόνου.
Άρα όταν υπάρχει εξόρυξη λιθίου για χρήση σε μπαταρίες, πάλι το ίδιο γίνεται. Για αυτό υπάρχει μεγάλη τάση παγκόσμια στο άμεσο μέλλον να αλλάξουν ότι εξοπλισμό στα μεταλλεία γίνεται με εξηλεκτρισμένες κατασκευές που θα καταναλώνουν ΑΠΕ και τα οχήματα να χρησιμοποιούν ανανεώσιμα συνθετικά καύσιμα drop-in (δηλαδή δεν απαιτούν καμία μετατροπή στους κινητήρες) μέχρι να πάμε σε μια νέα ολικά κατάσταση.
Kαλή η νομοθεσία της ΕΕ,αλλά ποιός νοιάζεται και ποιός μετράει την επιβάρυνση του εξαγώμενου από την γη λιθίου όταν σε λίγο οι πάντες θα θέλουν μπαταρίες.Άντε και επιβάρυναν το λίθιο γιατί εξάγεται με ενεργοβόρα μηχανήματα.
Ε,και;
Tι θα πει δηλαδή η ΕΕ;Δεν θέλω το λίθιό σου γιατί είναι επιβαρυμένο;
Και άντε και το επιβάρυνε με φόρο και έτσι το "βρώμικο¨λίθιο του ενός παραγωγού,είναι ακριβότερο από του άλλου.Όταν η ζήτηση είναι τεράστια,θα το αγοράζεις όσο βρώμικο και να είναι γιατί θα το έχεις ανάγκη.Ότι συμβαίνει δηλαδή σήμερα και με το πετρέλαιο,όπου το αγοράζεις είτε έχει 14$ το βαρέλι,είτε 144.
Το πρόβλημα όμως θα παραμένει αφού θα απαιτούνται πολύ περισσότερα χρήματα για την παραγωγή και εξεύρεσή του από αυτά που απαιτούνται για το πετρέλαιο και όχι,δεν πιστεύω ότι η τιμή μιας μπαταρίας θα φτάσει όσο ένας ιμάντας .Ακριβώς το αντίθετο θα συμβεί.Μπορεί να μειώσουν τις τιμές για λίγο μέχρι να πειστεί το πόπολο να αγοράσει ηλεκτρικό,αλλά όταν άπαντες θα το αποκτήσουν,θα αρχίσουν να πέφτουν οι φάπες κατά ριπάς.
 
17 June 2006
9,815
Και όμως, πολλά πράγματα δεν εισάγονται στην ΕΕ γιατί δεν είναι αρκετά καλά. Και ναι η Ευρώπη μπορεί να πει ότι δεν θέλει αυτό το λίθιο ή αυτό το υδρογόνο ή ...
Το πιο απλό είναι συσκευές χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης όπως πχ γιατί δεν υπάρχουν πια στην αγορά κλιματιστικά που δεν είναι "inverter" (Ecodesign directive). Απλά οι τελωνειακές αρχές δεν επιτρέπουν την εισαγωγή. Άρα προηγούμενο έχουμε και είμαστε και πολύ καλοί σε αυτό (επίπεδο ΕΕ πάλι).
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,447
Εκεί ψηλά.....



Περισσότερο από το ήμισυ της επιφάνειας των ωκεανών έχει γίνει πιο πράσινο τα τελευταία 20 χρόνια, μια δραματική, παγκόσμια μεταβολή που πιθανότατα οφείλεται στην κλιματική αλλαγή, αποκαλύπτει διεθνής μελέτη.

Το 56% των ωκεανών, επιφάνεια που υπερβαίνει τη συνολική έκταση της ξηράς, παρουσιάζει χρωματικές μεταβολές που δεν εξηγούνται από τις φυσικές διακυμάνσεις, αναφέρουν στο περιοδικό Nature ερευνητές του MIT και άλλων ιδρυμάτων.



Το φαινόμενο είναι περισσότερο εμφανές σε μια ζώνη που εκτείνεται 40 μοίρες βόρεια και νότια του ισημερινού, μια ζώνη όπου οι φυσικές διακυμάνσεις είναι μικρότερες και δεν καλύπτουν την τάση αλλαγής χρώματος, λένε οι ερευνητές.

«Οι προσομοιώσεις που τρέχω δείχνουν εδώ και χρόνια ότι αυτές οι αλλαγές στο χρώμα των ωκεανών είναι κάτι που θα βλέπαμε. Το να το βλέπουμε να συμβαίνει στην πραγματικότητα δεν είναι μη αναμενόμενο, είναι όμως τρομακτικό» σχολίασε η Στέφανι Ντούσκεβιτς του MIT, μέλος της ερευνητικής ομάδας.

Το πράσινο χρώμα στα επιφανειακά νερά των ωκεανών προέρχεται από τη χλωροφύλλη του φυτοπλαγκτού, μια χρωστική απαραίτητη για τη λειτουργία του οικοσυστήματος. Σε γενικές γραμμές, όσο πιο έντονο είναι το πράσινο χρώμα τόσο μεγαλύτερη είναι η συγκέντρωση του φυτοπλαγκτού, το οποίο αποτελεί τη βάση της τροφικής αλυσίδας σε όλα τα θαλάσσια οικοσυστήματα.

Η μελέτη δεν εξετάζει το μηχανισμό μέσω του οποίου η κλιματική αλλαγή μπορεί να αλλάζει το χρώμα του νερού. Το πιθανότερο όμως είναι ότι η αλλαγή δεν οφείλεται στην ίδια την άνοδο της θερμοκρασίας.

Μια πιθανή εξήγηση είναι ότι το φυτοπλαγκτόν αναπτύσσεται ταχύτερα λόγω της αύξησης στη συγκέντρωση του ατμοσφαιρικού διοξειδίου του άνθρακα, το οποίο απορροφάται από το φυτοπλαγκτόν για τη διαδικασία της φωτοσύνθεσης και μπορεί έτσι να λειτουργήσει ως «λίπασμα».

Μια άλλη εξήγηση είναι ότι η κλιματική αλλαγή άλλαξε τα ωκεάνια ρεύματα που εμπλουτίζουν την επιφάνεια με θρεπτικά συστατικά όπως ο σίδηρος και το άζωτο.

Η συγκέντρωση της χλωροφύλλης στην επιφάνεια των ωκεανών μπορεί να μετρηθεί από δορυφόρους που καταγράφουν τα πράσινα μήκη κύματος του φωτός.

Δεδομένου όμως ότι το χρώμα των ωκεανών αλλάζει στην πορεία του έτους λόγω φυσικών διακυμάνσεων, οι επιστήμονες πίστευαν κάποτε ότι θα απαιτούνταν τουλάχιστον 40 χρόνια παρατηρήσεων μέχρι να τεκμηριωθεί αν υπάρχουν μακροπρόθεσμες τάσεις μεταβολής.

Τη λύση έδωσε ο δορυφόρος Aqua της ΝΑΣΑ, ο οποίος εκτοξεύτηκε το 2002 και παρακολουθεί την επιφάνεια της Γης με φασματόμετρο που βλέπει επτά διαφορετικά μήκη κύματος.

Η χρήση πολλών διαφορετικών μηκών κύματος ήταν αυτό που επέτρεψε στους ερευνητές να καταλήξουν σε σαφή εικόνα για τις μακροπρόθεσμες τάσεις των τελευταίων 20 ετών.

Για να επιβεβαιώσουν το συμπέρασμα, οι ερευνητές συνέκριναν τα ευρήματα με τα αποτελέσματα ενός υπολογιστικού μοντέλου που προσομοιώνει την πιθανή αντίδραση των θαλάσσιων οικοσυστημάτων στην αύξηση της συγκέντρωσης του διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα. Οι μετρήσεις πράγματι βρίσκονταν σε συμφωνία με τις προβλέψεις του μοντέλου.

«Αυτό υποδεικνύει ότι οι τάσεις που παρατηρούμε δεν οφείλονται σε τυχαίες διακυμάνσεις του συστήματος της Γης» λέει ο Μ. Κάελ του Εθνικού Κέντρου Ωκεανογραφίας στο Σαουθάμπτον της Βρετανίας, πρώτος συγγραφέας της μελέτης.

Οι μεταβολές που καταγράφηκαν δεν είναι ορατές με γυμνό μάτι, είναι όμως μια δυσοίωνη εξέλιξη για τα θαλάσσια οικοσυστήματα και τις πλανητικές ισορροπίες.
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,211
127.0.0.1
Εχθές είχαμε διακοπή στη δουλειά για μιάμιση ώρα.
Στο σπίτι δύο ώρες.
Το δίκτυο λέει πέφτει επειδή ανοίγουν τα aircondition οι αχάριστοι πολίτες μέσα στον καύσωνα.
Και σε αυτή τη χώρα, θα πάρουν οι πολίτες ηλεκτρικό αυτοκίνητο να το φορτίζουν το βράδυ σπίτι τους.
Θα γυρίσουμε στη δεκαετία του 70, "Φορτίζω το αυτοκίνητο! Μην ανοίξεις την τηλεόραση, θα πέσει το ρεύμα στην περιοχή!"
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,773
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Εχθές είχαμε διακοπή στη δουλειά για μιάμιση ώρα.
Στο σπίτι δύο ώρες.
Το δίκτυο λέει πέφτει επειδή ανοίγουν τα aircondition οι αχάριστοι πολίτες μέσα στον καύσωνα.
Και σε αυτή τη χώρα, θα πάρουν οι πολίτες ηλεκτρικό αυτοκίνητο να το φορτίζουν το βράδυ σπίτι τους.
Θα γυρίσουμε στη δεκαετία του 70, "Φορτίζω το αυτοκίνητο! Μην ανοίξεις την τηλεόραση, θα πέσει το ρεύμα στην περιοχή!"
Eχεις εναν μοναδικο τροπο να τα περιγραφεις.
Χαιρομαι να σε διαβαζω .
 
  • Like
Reactions: Tzimisce

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,764
Βόλος
που στην αρχη ηταν τρυπα του οζοντως αλλα επειδη δεν επιασε μετανομαστικε κλιματικη αλλαγη
Μόνο που η τρύπα του όζοντος υπήρχε και μειώθηκε χάρη στην απαγόρευση των χλωροφθοραθράκων. Παλιά όταν έφτιαχνες το αρκουδίσιον ο τεχνικό άφηνε το φρέον να φεύγει. Τώρα το μαζεύει στη φιάλη, και μετά το ξαναβάζει στο κύκλωμα.
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,764
Βόλος
αληθεια? ποιο ειναι το μερος που φυσαει ολο το χρονο?? οεο?
εχει μπει εκει εστω και ανεμουριο??
1988, πανεπιστήμιο πατρών, εργαστήριο μετεωρολογίας, ερευνητικό πρόγραμμα της ΔΕΗ, προσωμοίωση της ενέργειας του ανέμου στην ελλαδικό χώρο για να εντοπιστούν οι πιο αποδοτικές θέσεις για ανεμογεννήτριες. Ξέρω από πρώτο χέρι: CPU τίμες: 24 ώρες ανά 100 τετραγωνικά χιλιόμετρα.
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,764
Βόλος
Ας πούμε στα 10 χρόνια, ένα θερμικό θα έχει κάνει 100.000 χιλιόμετρα.
Ας πούμε ότι θα έχει κάψει 8 τόνους βενζίνη;
That's it. Η συντήρησή του σε αυτά τα χιλιόμετρα είναι μηδενική.
Κάθε χρόνο θέλει σέρβις. Τα λάδια; Από υδρογονάρθακες φτιάχνονται κι αυτά;

Για το ηλεκτρικό με τα ανάλογα χιλιόμετρα πόσοι τόνοι λιγνίτη θα έχουν καεί για να το τροφοδοτήσουν;
Να έχει αλλάξει μόνο μία φορά μπαταρίες; Και ποιο το αποτύπωμά τους για να παραχθούν και να καταστραφούν;
Ό,τι και να κάνεις η απόδοση των ηλεκτρογεννητριών (ακόμα και από λιγνίτη) είναι πολύ μεγαλύτερη από τους τυπικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης. Και οι ΑΠΕ -ακόμα και στην Ελλάδα- αρκετές ώρες παράγουν το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας. Μπαταρίες δεν πρόκειται να αλλάξει πριν πετάξεις το αυτοκίνητο, εκτός αν έχεις ταξί. Και τα υλικά τους ανακυκλώνονται ήδη.
 

klamia71

AVClub Addicted Member
5 November 2007
2,144
1988, πανεπιστήμιο πατρών, εργαστήριο μετεωρολογίας, ερευνητικό πρόγραμμα της ΔΕΗ, προσωμοίωση της ενέργειας του ανέμου στην ελλαδικό χώρο για να εντοπιστούν οι πιο αποδοτικές θέσεις για ανεμογεννήτριες. Ξέρω από πρώτο χέρι: CPU τίμες: 24 ώρες ανά 100 τετραγωνικά χιλιόμετρα.
Πιο μέρος;.. Για πες...
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,211
127.0.0.1
Κάθε χρόνο θέλει σέρβις. Τα λάδια; Από υδρογονάρθακες φτιάχνονται κι αυτά;


Ό,τι και να κάνεις η απόδοση των ηλεκτρογεννητριών (ακόμα και από λιγνίτη) είναι πολύ μεγαλύτερη από τους τυπικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης. Και οι ΑΠΕ -ακόμα και στην Ελλάδα- αρκετές ώρες παράγουν το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας. Μπαταρίες δεν πρόκειται να αλλάξει πριν πετάξεις το αυτοκίνητο, εκτός αν έχεις ταξί. Και τα υλικά τους ανακυκλώνονται ήδη.

Τα ηλεκτρικά δηλαδή δεν θέλουν service;

Για τις μπαταρίες άλλα διαβάζω.
Δεν μπορεί όσοι κράζουν την tesla για τις τιμές των μπαταριών να είναι ταξιτζήδες.
Μιλάνε για 100.000 χιλιόμετρα.