Κατακόρυφη πράσινη γραμμή στο δεξί μέρος της οθόνης KD XF9005

osfp

New member
29 November 2022
8
Καλημέρα.

Πριν μερικές μέρες μου έβγαλε μια κατακόρυφη πράσινη γραμμή στο δεξί μέρος της οθόνης σε Sony XF9005
Όταν ζεστάθηκε έφυγε η πράσινη γραμμή και από τότε φαίνεται μία αχνή κατακόρυφη άσπρη γραμμή.
Η τηλεόραση έχει συμπληρώσει ακριβώς 4 έτη λειτουργίας και έχω πληρώσει για επέκταση της εγγύησης στα 5 χρόνια (αγορά από mediamarkt, G plus η εγγύηση).

Τί προτείνετε;
 

gzoun

AVClub Addicted Member
8 March 2008
1,958
Αθήνα-Μενίδι
Καλημέρα. Πριν μερικές μέρες μου έβγαλε μια κατακόρυφη πράσινη γραμμή στο δεξί μέρος της οθόνης.
Όταν ζεστάθηκε έφυγε η πράσινη γραμμή και από τότε φαίνεται μία αχνή κατακόρυφη άσπρη γραμμή.
Η τηλεόραση έχει συμπληρώσει ακριβώς 4 έτη λειτουργίας και έχω πληρώσει για επέκταση της εγγύησης στα 5 χρόνια (αγορά από mediamarkt, G plus η εγγύηση).
Τί προτείνετε;
Αμμεσα επικοινωνία με το σέρβις,προφανώς πας για αντικατάσταση πάνελ!!!
 

Geoav75

AVClub Addicted Member
12 April 2011
1,597
Καλημέρα. Πριν μερικές μέρες μου έβγαλε μια κατακόρυφη πράσινη γραμμή στο δεξί μέρος της οθόνης.
Όταν ζεστάθηκε έφυγε η πράσινη γραμμή και από τότε φαίνεται μία αχνή κατακόρυφη άσπρη γραμμή.
Η τηλεόραση έχει συμπληρώσει ακριβώς 4 έτη λειτουργίας και έχω πληρώσει για επέκταση της εγγύησης στα 5 χρόνια (αγορά από mediamarkt, G plus η εγγύηση).
Τί προτείνετε;
Αμμεσα επικοινωνία με το σέρβις,προφανώς πας για αντικατάσταση πάνελ!!!
Πριν μερικους μηνες μου εβγαλε προβλημα σε μια Sammy 4ετιας το πανελ. Αγορασμενη απο ΜΜ με επεκταση εγγυησης στα 5 χρονια. Μου εβγαλαν το 75% του κοστους της αρχικης αγορας σε πιστωτικο για να παρω αλλη tv. Ουτε καν συζητησαν για αλλαγη πανελ βασικα. Δεν ξερω αν ειναι ανα εταιρεια η αντιμετωπιση, δλδ Sony vs Samsung για την ασφαλιστικη της MM
 

xavito

Moderator
Staff member
29 October 2008
8,991
Καλημέρα.

Πριν μερικές μέρες μου έβγαλε μια κατακόρυφη πράσινη γραμμή στο δεξί μέρος της οθόνης σε Sony XF9005
Όταν ζεστάθηκε έφυγε η πράσινη γραμμή και από τότε φαίνεται μία αχνή κατακόρυφη άσπρη γραμμή.
Η τηλεόραση έχει συμπληρώσει ακριβώς 4 έτη λειτουργίας και έχω πληρώσει για επέκταση της εγγύησης στα 5 χρόνια (αγορά από mediamarkt, G plus η εγγύηση).

Τί προτείνετε;
Επικοινωνείς με το MediaMarkt.
Στο συμβόλαιο ασφάλισης που σου δώσανε ,έχει τηλέφωνο της ασφαλιστικής ,Allianz πρέπει να είναι, πάνω που καλείς.
 

Horowitz1

New member
8 December 2022
17
Πριν μερικους μηνες μου εβγαλε προβλημα σε μια Sammy 4ετιας το πανελ. Αγορασμενη απο ΜΜ με επεκταση εγγυησης στα 5 χρονια. Μου εβγαλαν το 75% του κοστους της αρχικης αγορας σε πιστωτικο για να παρω αλλη tv. Ουτε καν συζητησαν για αλλαγη πανελ βασικα. Δεν ξερω αν ειναι ανα εταιρεια η αντιμετωπιση, δλδ Sony vs Samsung για την ασφαλιστικη της MM
Διαβάστε τους όρους της σύμβασης και αν αναφέρεται ότι στα 4 χρόνια σε αποζημιώνουν μόνο για το 75% τότε δεν μπορείς να κάνεις και πολλά - να είστε ποιο προσεχτικος την επόμενη φορά 😀
 

Geoav75

AVClub Addicted Member
12 April 2011
1,597
Διαβάστε τους όρους της σύμβασης και αν αναφέρεται ότι στα 4 χρόνια σε αποζημιώνουν μόνο για το 75% τότε δεν μπορείς να κάνεις και πολλά - να είστε ποιο προσεχτικος την επόμενη φορά 😀
Τι σχεση εχει αυτη η απαντηση με αυτο που εγραψα? Μια χαρα διαβασα τους ορους και μια χαρα αποδεχτηκα την επιστροφη του 75%. Επειδη ανεφερε ο gzoun για αντικατασταση πανελ το ανεφερα το παραπανω.