Καλησπέρα σε όλη την ομήγυρη.
Έτσι για να έχετε και τις τελευταίες πληροφορίες , Βρίσκω σήμερα μία αναπάντητη από το service online που είναι ο συνεργάτης της Sony και έχει αναλάβει την αντικατάσταση της τηλεόρασης, και παίρνω πίσω αφού περίμενα περί τη μισή ώρα να φτάσει σειρά μου, Το σηκώνει ένας κύριος οποίος μου λέειανε είστε ο κύριος τάδε για το πικάπ το techniques, επειδή στην εταιρεια αυτή εγώ το 2016 είχα κάνει μία αλλαγή καλωδίου RCA αυτός έβλεπε , Αυτή μου την καρτέλα και του λέω εκείνη την ώρα κύριε καλώ για την τηλεόραση και μάλιστα για την ακρίβεια εσείς με καλέσατε και βρήκα μία αναπάντητη. Μάλλον με πήρατε για την τηλεόραση της Sony. Αααα ναι λέει, όντως εμείς σας πήραμε γιατί θέλουμε να σας πούμε ήρθε μία τηλεόραση αλλά είχε σπασμένο πάνελ και ξανά παραγγέλθηκε. Τον ρωτάω ποια τηλεόραση είναι αυτή και μου λέει η Α 80 Κ. Τον ρωτάω πρόκειται περί σφραγισμένη τηλεόρασης η ανακατασκευή; Μου λεει δεν ξέρω, του λέω εγώ Πως δεν ξέρετε; Αν εγώ στη δουλειά μου πως τον πελάτη δεν ξέρω τι θα έρθει θα μου ορμήξει στο γραφείο μου. Εκεί κλείσαμε το τηλέφωνο και πήρα το τηλέφωνο του γνωστού μου στα Sony center, να μην αναφέρω το όνομα του δημοσίως, του λέω ότι έχω περάσει και τι γίνεται και μου λέει κλείσε το τηλέφωνο θα ασχοληθώ εγώ λόγω γνωριμίας. Δεν περνάνε 5 λεπτά, όπως φάνηκε τελικά τυχαία, με ξαναπαίρνει μία κυρία από το service online και μου λέει κυρία η τηλεόραση που θα παραγγελθεί είναι η Α 80 L και θα έρθει περίπου σε μια βδομάδα με 10 μέρες. Ρωτάω αυτή με τη σειρά μου ξέρετε αν θα είναι καινούργια σφραγισμένη; Μου λεει δεν ξέρω, βέβαια εγώ πιστεύω θα κατά ψέματα και μεταξύ μας η τηλεόραση ως καινούργιο μοντέλο λογικά θα είναι σφραγισμένη. Κλείνω με αυτή αφού τους ευχαρίστησα και τους είπα ότι θα περιμένω το τηλέφωνο τους από βδομάδα. Μετά από 1 h με παίρνει ένας γνωστός από τη Sony και αναφέρω ότι είναι γνωστός του δικού μου στην Sony όχι δικός μου, το αναφέρω και του λέω όλο το story ξανά τι έχει συμβεί με την περίπτωση μου από την αρχή και μου αρχίζει κάτι μπαρμπούτσαλα, ότι μπορεί να πάρω ανακατασκευασμένη γιατί δεν μπορεί να αλλαχτεί το πάνελ στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό και υποχρεούνται να δώσουν Ανακατασκευασμένη η καινούργια. Τώρα σαν μοντέλο έδειξε ότι δεν ξέρει τι γίνεται. Λογικό είναι συνήθως όπως και στη δική μου δουλειά το service με το εμπορικό τμήμα δεν έχουν και πολύ γνώση αν και νομίζω ότι θα έπρεπε να είναι πολύ ενωμένα αυτά τα δύο τμήματα. Αφού με τον κύριο μίλησα σε άσχημο – έντονο τόνο γιατί με εκνεύρισε το κλείσαμε το τηλέφωνο εκεί λέγοντάς του καλές γιορτές και ότι προ λίγου πρέπει να πάρετε εσείς του λέω κύριε με είχανε πάρει από την service online, άρα δεν ενεργήσαμε μέσω εσάς αλλά ενεργήσαμε από μόνοι τους. Ας δούμε τι θα γίνει την επόμενη βδομάδα και ξανά μιλάμε. Τέλος τον ρωτάω την εγγύηση θα έχει αυτή η τηλεόραση που θα λάβω; Μου λέει ένα έτος και μετά στο καπάκι μου λέει δύο χρόνια. Τελικά του λέω τι ισχύει την εγγύηση θα πάρω εγώ; Του λέω εγώ σε αυτή την οποία θα μου αλλάξετε είχα μέχρι το Δεκέμβριο του 2025. Τώρα θα μου δώσετε λιγότερο; Μου λέει συνεχίζεται η εγγύηση μέχρι το τέλος της εγγυήσεως που ήτανε για την τηλεόραση που μου αντικαθίσταται. Μου φάνηκε λογικό αν και θα ήθελα να την επεκτείνω λόγω αυτού που πέρασα. Θα δείξει τι θα γίνει από βδομάδα και θα σας ενημερώσω. Νομίζω σε γενικές γραμμές πάμε καλά αρκεί να έρθει η τηλεόραση που μου λένε και να είναι σφραγισμένη. Τέλος θέλω να αναφερθώ πολύ επιγραμματικά σε έναν συμφορ μύτη όπως σε κάποιο άλλο μήνυμα έγραψε ποτέ ξανά Sony μάλλον η επόμενη θα είναι LG, αν και περνάω αυτά που περνάω θεωρώ ότι = είναι πολύ πιο αξιόπιστη εταιρεία και μην ξεχνάμε αυτό που μου χάλασες την δική μου τηλεόραση το προμηθεύεται η Sony από την LG. Πιστεύετε ότι δεν γίνεται αντιστοίχως χαμός και στην LG? Απλά κατά τη γνώμη μου μάγκας είναι αυτός που το αντιμετωπίζει διαφορετικά, χαρακτηριστικό πολύ είναι η περίπτωση της Toyota στα αυτοκίνητα αν και δουλεύω στην αντίπαλη μάρκα. Κι εμείς καλύπτουμε τις βλάβες των αυτοκινήτων αν και η προαναφερθέντα μάρκα είναι πιο ευέλικτη και τα καλύπτει πιο γρήγορα. Άρα εφόσον ο πελάτης καλύπτεται γρήγορα και δε βάζει το χέρι στην τσέπη ξεχνάει την κακή στιγμή. Καληνύχτα σε όλους
Sent from my iPhone using Tapatalk