Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Κάλεσμα από ένα αστέρι... [Merrell Fankhauser]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="grio" data-source="post: 1057691488" data-attributes="member: 30418"><p><h3>Εξόριστοι στην έρημο</h3><p><strong>Fapardokly</strong> - <strong>Fapardokly</strong> (1967, UIP)</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]129179[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="color: Indianred">Τραγούδια</span>: A1 Lila (M. Fankhauser, D. Aldridge) [<span style="color: Magenta">στούντιο γκρουπ</span>] - 3:22, A2 The Music Scene [<span style="color: Magenta">Fapardokly</span>] - 2:35, A3 Sorry For Yourself [<span style="color: Magenta">Merrell & The Exiles</span>] - 2:00, A4 Glass Chandelier (M. Fankhauser, D. Aldridge) [<span style="color: Magenta">στούντιο γκρουπ</span>] - 2:05, A5 Tomorrow's Girl [<span style="color: Magenta">Merrell & The Exiles</span>] - 2:27, A6 Suzie Cryin' [<span style="color: Magenta">Merrell & The Exiles</span>] - 2:22, B1 Mr. Clock (M. Fankhauser, D. Aldridge) [<span style="color: Magenta">στούντιο γκρουπ</span>] - 2:26, B2 Gone To Pot (M. Fankhauser) [<span style="color: Magenta">Fapardokly</span>] - 2:00, B3 No Retreat [<span style="color: Magenta">Fapardokly</span>] - 1:53, B4 Too Many Heartbreaks [<span style="color: Magenta">Merrell & The Exiles</span>] - 2:24, B5 When I Get Home (M. Fankhauser, L. Willey) [<span style="color: Magenta">Merrell & The Exiles</span>] - 2:43, B6 Super Market (M. Fankhauser, D. Aldridge) [<span style="color: Magenta">στούντιο γκρουπ</span>] - 2:08</p><p>--- Πρόσθετα κομμάτια (1995, Sundazed Music)</p><p>13 The War - 2:33, 14 Yes I Love You - 2:40, 15 Run Baby Run - 2:20</p><p><span style="color: Indianred">Μουσικοί</span>: Merrell Fankhauser (κύρια φωνητικά, κιθάρα σε όλα, σύνθεση σε όλα εκτός όπου αναφέρεται διαφορετικά), Bill Dodd (A2, B2-B3, 13), Jeff Cotton (A3, A6, B4), Mark Thompson (A5, B5) (κιθάρα, υποστηρικτικά φωνητικά), Larry Willey (A5, B5, 15), Jim Furguson (A3, A6, B4), Jody Cobb (A1, A4, B1, B6, 14), John Oliver (A2, B2-B3, 13) (μπάσο, υποστηρικτικά φωνητικά), Dick Lee (A2, B2-B3, 13), John Parr ή John French (A1, A4, B1, B6, 14), Greg Hampton (A3, A6, B4, 15), Randy Wimer (A5, B5) (τύμπανα), John Day (A3, A6), Mark Thompson (A5, B1, B5, 14) (όργανο), Bruce Ulch (A6, B6) (τρομπέτα), Don Aldridge (A1, A4, B1, 14), Gary Lotspeich (A1, A4, B1) (υποστηρικτικά φωνητικά)</p><p><span style="color: Indianred">Παραγωγή</span>: Glen MacArthur, Jim Hilton, Dan Boller ( ; )</p><p></p><p>Το B4 ηχογραφήθηκε τον Ιανουάριο του 1964 στην <em>Glenn Records</em>, στο Πάλμντεϊλ</p><p>Τα A3, A6 ηχογραφήθηκαν το 1965 στην <em>Glenn Records</em></p><p>Τα A1, A4, B1, B6 ηχογραφήθηκαν το 1966 στο στούντιο <em>Gary Paxton</em>, στο Χόλιγουντ</p><p>Το A2 ηχογραφήθηκε το 1967 στο <em>Gold Star</em> του Χόλιγουντ</p><p>Τα A5, B5 ηχογραφήθηκαν το 1967 στο στούντιο <em>Audio Arts</em> του Χόλιγουντ</p><p>Τα B2, B3 ηχογραφήθηκαν το 1967 στην <em>Glenn Records</em></p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]129180[/ATTACH]</p><p></p><p style="margin-left: 60px"><em>Η αγάπη έχει κάνει για κάποιους δυνατή την επιδίωξη των ονείρων</em></p> <p style="margin-left: 60px"><em>Το Ινδιάνικο Πουλί της Αγάπης έχει ευλογήσει τους Fapardokly</em></p> <p style="margin-left: 60px"><em>Εκείνοι που ακούν θα είναι επίσης ευλογημένοι</em></p><p></p><p><strong><span style="font-size: 22px">«</span></strong>Η ιστορία του <strong>Fapardokly</strong> πηγαίνει πίσω στο τέλος του 1963, όταν εγκατέλειψα τη σερφ μπάντα <em>Impacts</em> στο <em>Pismo Beach</em> και μετακόμισα στην, μεγάλου υψομέτρου, περιοχή της ερήμου του Λάνκαστερ, της Καλιφόρνια. Εκεί γνώρισα έναν νεαρό δεκατετράχρονο κιθαρίστα που ονομαζόταν <strong>Jeff Cotton</strong> (1949) και μαζί με τον <strong>Jim Furguson</strong> στο μπάσο και τον <strong>Greg Hampton</strong> στα τύμπανα σχηματίσαμε τους <strong>Merrell and The Exiles</strong>. Παίζαμε στην περιοχή <em>Antelope Valley</em> και στις αρχές του 1964, μας ανακάλυψε η <em>Glenn Records</em>, μια μικρή ετικέτα στην κοντινή πόλη της ερήμου, <em>Palmdale</em> και ξεκινήσαμε ηχογραφήσεις στο μικρό στούντιο του <em>MacArthur Glenn</em>. Στο πρώτο μας σέσιον ηχογραφήσαμε ένα από τα πρώτα κομμάτια με φωνητικά που είχα γράψει πίσω το 1961, το '<strong>Too Many Heartbreaks</strong>' και ένα νέο τραγούδι το '<strong>Please Be Mine</strong>'. Λανσαρίστηκε σαν το πρώτο μας σινγκλ στην ετικέτα <em>Glenn</em> και μεταδόθηκε ραδιοφωνικά στην <em>Antelope Valley</em> και στο L.A. από τον τοπικό σταθμό <em>KUTY</em>, φθάνοντας το #9 τον Απρίλιο του 1964.</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]129181[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center"><em>Merrell Fankhauser and The Exiles</em>, 1964 - Από αριστερά προς τα δεξιά: <em>Greg Hampton, Dan Stevens, Jim Furguson</em> (όρθιος), <em>Merrell Fankhauser</em> (γονατιστός) και <em>Jeff Cotton</em> / <em>Merrell Fankhauser</em>, 1965</p><p></p><p>Στη συνέχεια, ο <em>Glenn</em> κυκλοφόρησε και άλλα σινγκλ, το '<strong>Send Me Your Love</strong>' με το '<strong>Don't Call On Me</strong>' στη δεύτερη πλευρά το 1965, το '<strong>Sorry For Yourself</strong>' με το '<strong>I Saw Susie Cryin</strong>' το 1966 και το '<strong>Tomorrow's Girl</strong>' με το '<strong>When I Get Home</strong>' το 1967. Αυτό ήταν το σινγκλ με τις καλύτερες πωλήσεις μας, αναμεταδόθηκε εθνικά και παίχτηκε ακόμη στο <em>American Bandstand</em> του <em>Dick Clark</em>. Η σύνθεση μελών των <em>Exiles</em> είχε ήδη αλλάξει εκείνη την εποχή και αυτή ήταν η τελευταία ηχογράφησή τους. Από το 1964 μέχρι το 1967 οι <em>Exiles</em> και διάφοροι στούντιο μουσικοί ηχογράφησαν αρκετό υλικό, για περισσότερο από δύο άλμπουμ, ακόμη και σε στούντιο του Λος Άντζελες που κατέληξε όλο στα ράφια της <em>Glenn Records</em> στο <em>Palmdale</em>. Η <em>Glenn Records</em> είχε περίπου 50 ραδιοφωνικές επαφές σ' ολόκληρη τη χώρα και μόνο ένα μικρό διανομέα στο <em>L.A.</em> Χωρίς προϋπολογισμό για την προώθηση, τα σινγκλ πήραν περιορισμένη ραδιοφωνική μετάδοση και πώλησαν μερικές χιλιάδες αντίτυπα και στη συνέχεια εξαφανίζονταν.</p><p></p><p>Γύρω στον Μάιο του 1967 μετακόμισα πίσω στην κεντρική ακτή της Καλιφόρνιας, σχημάτισα τους <strong>Fapardokly</strong> και ξεκινήσαμε να παίζουμε στο νάιτκλαμπ <em>Cove</em> στο <em>Pismo Beach</em>. Περίπου δύο μήνες αργότερα η <em>Glenn Records</em> τηλεφώνησε και είπε ότι θα ήθελε να βγάλει ένα άλμπουμ με κάποια τραγούδια από το ράφι και μερικά νέα. Έτσι ταξιδέψαμε στο στούντιο του <em>Glenn</em> στο <em>Palmdale</em> και ηχογραφήσαμε αρκετά τραγούδια. Ακόμη κατεβήκαμε στα στούντιο <em>Gold Star</em> στο Χόλιγουντ όπου ηχογραφήσαμε ένα τραγούδι και το παραδώσαμε στον <em>Glenn</em>, λέγοντάς του ότι η μπάντα τώρα ονομαζόταν '<em>Fapardokly</em>'. Ήταν στην κορύφωση της ψυχεδελικής σκηνής, όταν αποφάσισα ότι χρειαζόμασταν ένα περισσότερο 'αντισυμβατικό' όνομα μπάντας, έτσι εγκατέλειψα το '<em>Merrell and The Exiles</em>', κάθισα μ' ένα στυλό και πήρα τα πρώτα γράμματα του επωνύμου των τρεχόντων μελών της μπάντας, <em>FA- Fankhauser, PAR- Parrish</em> (σ.σ. προσωρινός μπασίστας, αντικαταστάθηκε από τον <strong>John Oliver</strong>), <em>DO- Dodd, KLY- Dick Lee</em> και προέκυψε το '<em>Fapardokly</em>'!</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]129182[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center">η φωτο με τις περούκες και τα ριχτάρια, χρησιμοποιήθηκε στο οπισθόφυλλο / πορτρέτο του <em>Merrell Fankhauser</em>, μια εναλλακτική ιδέα εξωφύλλου για το <em>Fapardokly</em>, σχεδιασμένο από τον <em>Mike French</em></p><p></p><p>Ο <em>Glenn</em> επέλεξε τυχαία από τα αρχεία τους, μια ντουζίνα τραγούδια από διαφορετικές χρονικές περιόδους και κυκλοφόρησε το άλμπουμ <em>Fapardokly</em>, στη θυγατρική ετικέτα <em>UIP Records</em>, στα τέλη του 1967. Μπέρδεμα υπήρξε στα τραγούδια που δεν ήταν σε χρονολογική σειρά - ανακάτεμα νέων και παλιών χωρίς να αναφέρεται ποιος έπαιξε σε κάθε κομμάτι. Απλώς υπήρχε μια λίστα με μουσικούς που συνέβαλαν στο άλμπουμ. Υπήρχαν πράγματι μόνο τρία τραγούδια στο άλμπουμ <em>Fapardokly</em> από το συγκρότημα <em>Fapardokly</em>, τέσσερα τραγούδια από το στούντιο γκρουπ, που ποτέ δεν κυκλοφόρησαν κάτω από οποιοδήποτε όνομα συγκροτήματος και πέντε τραγούδια από τους <em>Merrell and The Exiles</em>. Τα υπόλοιπα τραγούδια των <em>Merrell and The Exiles</em> που έμειναν στα ράφια της <em>Glenn Records</em> είδαν τελικά το φως της ημέρας στις αρχές της δεκαετίας του ενενήντα σε δύο, περιορισμένης έκδοσης, LP και CD (σ.σ. <em>Merrell and The Exiles</em> - '<em>The Early Years</em>'/'<em>Wild In The Desert</em>').</p><p></p><p>Κανείς δεν θα φανταζόταν ποτέ, ότι το άλμπουμ <em>Fapardokly</em> θα κατέληγε να είναι μια από τις πιο πολύτιμες και περιζήτητες ιστορικές ηχογραφήσεις της δεκαετίας του 1960!<strong>»</strong></p><p></p><hr /><p>Το άλμπουμ, περισσότερο ένα συνονθύλευμα, συναρπάζει με τον συνδυασμό των διαφορετικών στυλ του, από το μπιτ των αρχών του '60 μέχρι τη σοφτ ψυχεδέλεια και το φολκ-ροκ, με τον <em>Merrell Fankhauser</em> σαν το μόνο κοινό στοιχείο που συνδέει όλα τα κομμάτια, από το 1964 μέχρι το 1967. Εδώ συνυπάρχουν, η αθωότητα του πρώιμου υλικού των <em>Exiles</em>, με την ψυχεδελική γοητεία των κομματιών των <em>Aldridge, Fankhauser & Lotspeich</em> και τα πιο νέα σκληρά ροκ τραγούδια, χωρίς το αποτέλεσμα να χαρακτηρίζεται άνισο.</p><p></p><p>Το "<strong>Lila</strong>", ένα εξαιρετικό φολκ-ροκ κομμάτι, το "<strong>Music Scene</strong>", επηρεασμένο από τον Ντύλαν που εξηγούσε τις απογοητεύσεις από τη μουσική βιομηχανία, η ηλιόλουστη ποπ του "<strong>Sorry For Your Self</strong>" και το παράξενο "<strong>Glass Chandelier</strong>", το τύπου-Ζόμπις χιτ "<strong>Tomorrow's Girl</strong>" και το πιασάρικο "<strong>Suzie Cryin'</strong>". H αρμονική, ρυθμική παραδοξότητα του "<strong>Mr. Clock</strong>" και το αδελφικό οργανικό του "<em>Eight Miles High</em>", καταπληκτικό ράγκα-ροκ "<strong>Gone To Pot</strong>", το ταξιδιάρικο, φορτωμένο με αντήχηση "<strong>No Retreat</strong>" και στον αντίποδα το "<strong>Too Many Heartbreaks</strong>", που φλερτάρει τον Μπάντι Χόλι, το καλοδιάθετο "<strong>When I Get Home</strong>" και το "<strong>Super Market</strong>" μια κορυφαία στιγμή, που έκλεινε το άλμπουμ, με την όμορφη δωδεκάχορδη ακουστική κιθάρα, τους ψυχεδελικούς στίχους και τη δραστήρια τρομπέτα.</p><p></p><p>Το αρχικό άλμπουμ βινυλίου είναι εξαιρετικά συλλεκτικό (τυπώθηκαν μόνο 1.000 αντίτυπα) και ένα ορίτζιναλ σφραγισμένο αντίγραφο πωλείται σήμερα αρκετά πάνω από 500 δολάρια!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="grio, post: 1057691488, member: 30418"] [HEADING=2]Εξόριστοι στην έρημο[/HEADING] [B]Fapardokly[/B] - [B]Fapardokly[/B] (1967, UIP) [CENTER][ATTACH=CONFIG]129179._xfImport[/ATTACH][/CENTER] [COLOR=Indianred]Τραγούδια[/COLOR]: A1 Lila (M. Fankhauser, D. Aldridge) [[COLOR=Magenta]στούντιο γκρουπ[/COLOR]] - 3:22, A2 The Music Scene [[COLOR=Magenta]Fapardokly[/COLOR]] - 2:35, A3 Sorry For Yourself [[COLOR=Magenta]Merrell & The Exiles[/COLOR]] - 2:00, A4 Glass Chandelier (M. Fankhauser, D. Aldridge) [[COLOR=Magenta]στούντιο γκρουπ[/COLOR]] - 2:05, A5 Tomorrow's Girl [[COLOR=Magenta]Merrell & The Exiles[/COLOR]] - 2:27, A6 Suzie Cryin' [[COLOR=Magenta]Merrell & The Exiles[/COLOR]] - 2:22, B1 Mr. Clock (M. Fankhauser, D. Aldridge) [[COLOR=Magenta]στούντιο γκρουπ[/COLOR]] - 2:26, B2 Gone To Pot (M. Fankhauser) [[COLOR=Magenta]Fapardokly[/COLOR]] - 2:00, B3 No Retreat [[COLOR=Magenta]Fapardokly[/COLOR]] - 1:53, B4 Too Many Heartbreaks [[COLOR=Magenta]Merrell & The Exiles[/COLOR]] - 2:24, B5 When I Get Home (M. Fankhauser, L. Willey) [[COLOR=Magenta]Merrell & The Exiles[/COLOR]] - 2:43, B6 Super Market (M. Fankhauser, D. Aldridge) [[COLOR=Magenta]στούντιο γκρουπ[/COLOR]] - 2:08 --- Πρόσθετα κομμάτια (1995, Sundazed Music) 13 The War - 2:33, 14 Yes I Love You - 2:40, 15 Run Baby Run - 2:20 [COLOR=Indianred]Μουσικοί[/COLOR]: Merrell Fankhauser (κύρια φωνητικά, κιθάρα σε όλα, σύνθεση σε όλα εκτός όπου αναφέρεται διαφορετικά), Bill Dodd (A2, B2-B3, 13), Jeff Cotton (A3, A6, B4), Mark Thompson (A5, B5) (κιθάρα, υποστηρικτικά φωνητικά), Larry Willey (A5, B5, 15), Jim Furguson (A3, A6, B4), Jody Cobb (A1, A4, B1, B6, 14), John Oliver (A2, B2-B3, 13) (μπάσο, υποστηρικτικά φωνητικά), Dick Lee (A2, B2-B3, 13), John Parr ή John French (A1, A4, B1, B6, 14), Greg Hampton (A3, A6, B4, 15), Randy Wimer (A5, B5) (τύμπανα), John Day (A3, A6), Mark Thompson (A5, B1, B5, 14) (όργανο), Bruce Ulch (A6, B6) (τρομπέτα), Don Aldridge (A1, A4, B1, 14), Gary Lotspeich (A1, A4, B1) (υποστηρικτικά φωνητικά) [COLOR=Indianred]Παραγωγή[/COLOR]: Glen MacArthur, Jim Hilton, Dan Boller ( ; ) Το B4 ηχογραφήθηκε τον Ιανουάριο του 1964 στην [I]Glenn Records[/I], στο Πάλμντεϊλ Τα A3, A6 ηχογραφήθηκαν το 1965 στην [I]Glenn Records[/I] Τα A1, A4, B1, B6 ηχογραφήθηκαν το 1966 στο στούντιο [I]Gary Paxton[/I], στο Χόλιγουντ Το A2 ηχογραφήθηκε το 1967 στο [I]Gold Star[/I] του Χόλιγουντ Τα A5, B5 ηχογραφήθηκαν το 1967 στο στούντιο [I]Audio Arts[/I] του Χόλιγουντ Τα B2, B3 ηχογραφήθηκαν το 1967 στην [I]Glenn Records[/I] [CENTER][ATTACH=CONFIG]129180._xfImport[/ATTACH][/CENTER] [INDENT=3][I]Η αγάπη έχει κάνει για κάποιους δυνατή την επιδίωξη των ονείρων Το Ινδιάνικο Πουλί της Αγάπης έχει ευλογήσει τους Fapardokly Εκείνοι που ακούν θα είναι επίσης ευλογημένοι[/I][/INDENT] [B][SIZE=6]«[/SIZE][/B]Η ιστορία του [B]Fapardokly[/B] πηγαίνει πίσω στο τέλος του 1963, όταν εγκατέλειψα τη σερφ μπάντα [I]Impacts[/I] στο [I]Pismo Beach[/I] και μετακόμισα στην, μεγάλου υψομέτρου, περιοχή της ερήμου του Λάνκαστερ, της Καλιφόρνια. Εκεί γνώρισα έναν νεαρό δεκατετράχρονο κιθαρίστα που ονομαζόταν [B]Jeff Cotton[/B] (1949) και μαζί με τον [B]Jim Furguson[/B] στο μπάσο και τον [B]Greg Hampton[/B] στα τύμπανα σχηματίσαμε τους [B]Merrell and The Exiles[/B]. Παίζαμε στην περιοχή [I]Antelope Valley[/I] και στις αρχές του 1964, μας ανακάλυψε η [I]Glenn Records[/I], μια μικρή ετικέτα στην κοντινή πόλη της ερήμου, [I]Palmdale[/I] και ξεκινήσαμε ηχογραφήσεις στο μικρό στούντιο του [I]MacArthur Glenn[/I]. Στο πρώτο μας σέσιον ηχογραφήσαμε ένα από τα πρώτα κομμάτια με φωνητικά που είχα γράψει πίσω το 1961, το '[B]Too Many Heartbreaks[/B]' και ένα νέο τραγούδι το '[B]Please Be Mine[/B]'. Λανσαρίστηκε σαν το πρώτο μας σινγκλ στην ετικέτα [I]Glenn[/I] και μεταδόθηκε ραδιοφωνικά στην [I]Antelope Valley[/I] και στο L.A. από τον τοπικό σταθμό [I]KUTY[/I], φθάνοντας το #9 τον Απρίλιο του 1964. [CENTER][ATTACH=CONFIG]129181._xfImport[/ATTACH] [I]Merrell Fankhauser and The Exiles[/I], 1964 - Από αριστερά προς τα δεξιά: [I]Greg Hampton, Dan Stevens, Jim Furguson[/I] (όρθιος), [I]Merrell Fankhauser[/I] (γονατιστός) και [I]Jeff Cotton[/I] / [I]Merrell Fankhauser[/I], 1965[/CENTER] Στη συνέχεια, ο [I]Glenn[/I] κυκλοφόρησε και άλλα σινγκλ, το '[B]Send Me Your Love[/B]' με το '[B]Don't Call On Me[/B]' στη δεύτερη πλευρά το 1965, το '[B]Sorry For Yourself[/B]' με το '[B]I Saw Susie Cryin[/B]' το 1966 και το '[B]Tomorrow's Girl[/B]' με το '[B]When I Get Home[/B]' το 1967. Αυτό ήταν το σινγκλ με τις καλύτερες πωλήσεις μας, αναμεταδόθηκε εθνικά και παίχτηκε ακόμη στο [I]American Bandstand[/I] του [I]Dick Clark[/I]. Η σύνθεση μελών των [I]Exiles[/I] είχε ήδη αλλάξει εκείνη την εποχή και αυτή ήταν η τελευταία ηχογράφησή τους. Από το 1964 μέχρι το 1967 οι [I]Exiles[/I] και διάφοροι στούντιο μουσικοί ηχογράφησαν αρκετό υλικό, για περισσότερο από δύο άλμπουμ, ακόμη και σε στούντιο του Λος Άντζελες που κατέληξε όλο στα ράφια της [I]Glenn Records[/I] στο [I]Palmdale[/I]. Η [I]Glenn Records[/I] είχε περίπου 50 ραδιοφωνικές επαφές σ' ολόκληρη τη χώρα και μόνο ένα μικρό διανομέα στο [I]L.A.[/I] Χωρίς προϋπολογισμό για την προώθηση, τα σινγκλ πήραν περιορισμένη ραδιοφωνική μετάδοση και πώλησαν μερικές χιλιάδες αντίτυπα και στη συνέχεια εξαφανίζονταν. Γύρω στον Μάιο του 1967 μετακόμισα πίσω στην κεντρική ακτή της Καλιφόρνιας, σχημάτισα τους [B]Fapardokly[/B] και ξεκινήσαμε να παίζουμε στο νάιτκλαμπ [I]Cove[/I] στο [I]Pismo Beach[/I]. Περίπου δύο μήνες αργότερα η [I]Glenn Records[/I] τηλεφώνησε και είπε ότι θα ήθελε να βγάλει ένα άλμπουμ με κάποια τραγούδια από το ράφι και μερικά νέα. Έτσι ταξιδέψαμε στο στούντιο του [I]Glenn[/I] στο [I]Palmdale[/I] και ηχογραφήσαμε αρκετά τραγούδια. Ακόμη κατεβήκαμε στα στούντιο [I]Gold Star[/I] στο Χόλιγουντ όπου ηχογραφήσαμε ένα τραγούδι και το παραδώσαμε στον [I]Glenn[/I], λέγοντάς του ότι η μπάντα τώρα ονομαζόταν '[I]Fapardokly[/I]'. Ήταν στην κορύφωση της ψυχεδελικής σκηνής, όταν αποφάσισα ότι χρειαζόμασταν ένα περισσότερο 'αντισυμβατικό' όνομα μπάντας, έτσι εγκατέλειψα το '[I]Merrell and The Exiles[/I]', κάθισα μ' ένα στυλό και πήρα τα πρώτα γράμματα του επωνύμου των τρεχόντων μελών της μπάντας, [I]FA- Fankhauser, PAR- Parrish[/I] (σ.σ. προσωρινός μπασίστας, αντικαταστάθηκε από τον [B]John Oliver[/B]), [I]DO- Dodd, KLY- Dick Lee[/I] και προέκυψε το '[I]Fapardokly[/I]'! [CENTER][ATTACH=CONFIG]129182._xfImport[/ATTACH] η φωτο με τις περούκες και τα ριχτάρια, χρησιμοποιήθηκε στο οπισθόφυλλο / πορτρέτο του [I]Merrell Fankhauser[/I], μια εναλλακτική ιδέα εξωφύλλου για το [I]Fapardokly[/I], σχεδιασμένο από τον [I]Mike French[/I][/CENTER] Ο [I]Glenn[/I] επέλεξε τυχαία από τα αρχεία τους, μια ντουζίνα τραγούδια από διαφορετικές χρονικές περιόδους και κυκλοφόρησε το άλμπουμ [I]Fapardokly[/I], στη θυγατρική ετικέτα [I]UIP Records[/I], στα τέλη του 1967. Μπέρδεμα υπήρξε στα τραγούδια που δεν ήταν σε χρονολογική σειρά - ανακάτεμα νέων και παλιών χωρίς να αναφέρεται ποιος έπαιξε σε κάθε κομμάτι. Απλώς υπήρχε μια λίστα με μουσικούς που συνέβαλαν στο άλμπουμ. Υπήρχαν πράγματι μόνο τρία τραγούδια στο άλμπουμ [I]Fapardokly[/I] από το συγκρότημα [I]Fapardokly[/I], τέσσερα τραγούδια από το στούντιο γκρουπ, που ποτέ δεν κυκλοφόρησαν κάτω από οποιοδήποτε όνομα συγκροτήματος και πέντε τραγούδια από τους [I]Merrell and The Exiles[/I]. Τα υπόλοιπα τραγούδια των [I]Merrell and The Exiles[/I] που έμειναν στα ράφια της [I]Glenn Records[/I] είδαν τελικά το φως της ημέρας στις αρχές της δεκαετίας του ενενήντα σε δύο, περιορισμένης έκδοσης, LP και CD (σ.σ. [I]Merrell and The Exiles[/I] - '[I]The Early Years[/I]'/'[I]Wild In The Desert[/I]'). Κανείς δεν θα φανταζόταν ποτέ, ότι το άλμπουμ [I]Fapardokly[/I] θα κατέληγε να είναι μια από τις πιο πολύτιμες και περιζήτητες ιστορικές ηχογραφήσεις της δεκαετίας του 1960![B]»[/B] [HR][/HR]Το άλμπουμ, περισσότερο ένα συνονθύλευμα, συναρπάζει με τον συνδυασμό των διαφορετικών στυλ του, από το μπιτ των αρχών του '60 μέχρι τη σοφτ ψυχεδέλεια και το φολκ-ροκ, με τον [I]Merrell Fankhauser[/I] σαν το μόνο κοινό στοιχείο που συνδέει όλα τα κομμάτια, από το 1964 μέχρι το 1967. Εδώ συνυπάρχουν, η αθωότητα του πρώιμου υλικού των [I]Exiles[/I], με την ψυχεδελική γοητεία των κομματιών των [I]Aldridge, Fankhauser & Lotspeich[/I] και τα πιο νέα σκληρά ροκ τραγούδια, χωρίς το αποτέλεσμα να χαρακτηρίζεται άνισο. Το "[B]Lila[/B]", ένα εξαιρετικό φολκ-ροκ κομμάτι, το "[B]Music Scene[/B]", επηρεασμένο από τον Ντύλαν που εξηγούσε τις απογοητεύσεις από τη μουσική βιομηχανία, η ηλιόλουστη ποπ του "[B]Sorry For Your Self[/B]" και το παράξενο "[B]Glass Chandelier[/B]", το τύπου-Ζόμπις χιτ "[B]Tomorrow's Girl[/B]" και το πιασάρικο "[B]Suzie Cryin'[/B]". H αρμονική, ρυθμική παραδοξότητα του "[B]Mr. Clock[/B]" και το αδελφικό οργανικό του "[I]Eight Miles High[/I]", καταπληκτικό ράγκα-ροκ "[B]Gone To Pot[/B]", το ταξιδιάρικο, φορτωμένο με αντήχηση "[B]No Retreat[/B]" και στον αντίποδα το "[B]Too Many Heartbreaks[/B]", που φλερτάρει τον Μπάντι Χόλι, το καλοδιάθετο "[B]When I Get Home[/B]" και το "[B]Super Market[/B]" μια κορυφαία στιγμή, που έκλεινε το άλμπουμ, με την όμορφη δωδεκάχορδη ακουστική κιθάρα, τους ψυχεδελικούς στίχους και τη δραστήρια τρομπέτα. Το αρχικό άλμπουμ βινυλίου είναι εξαιρετικά συλλεκτικό (τυπώθηκαν μόνο 1.000 αντίτυπα) και ένα ορίτζιναλ σφραγισμένο αντίγραφο πωλείται σήμερα αρκετά πάνω από 500 δολάρια! [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Κάλεσμα από ένα αστέρι... [Merrell Fankhauser]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…