Ανόητες φλυαρίες με μηδενική συνεισφορά στην μουσική
Quiz!
Το 1987, ποιος "καλλιτέχνης" κυκλοφόρησε δίσκο σαν απάντηση στον Malmsteen για τον τρόπο που παίζει μουσική;
Ανόητες φλυαρίες με μηδενική συνεισφορά στην μουσική
Έννοια σου και σημειώνω εγώ.....Μεγάλυτερη απάτη στην μουσική από τους Doors δεν υπάρχει.
Πές ω άρχοντα του σκότους! Μη με βάζεις να ψάχνω!Quiz!
Το 1987, ποιος "καλλιτέχνης" κυκλοφόρησε δίσκο σαν απάντηση στον Malmsteen για τον τρόπο που παίζει μουσική;
έλεος !!! φτάνει ...Λατρεύω τους Modern Talking και οχι τους Talking heads
Ρε συ Σιμο ούτε καν αυτό ......?Λατρεύω τους Modern Talking και οχι τους Talking heads
The great Kat!Πές ω άρχοντα του σκότους! Μη με βάζεις να ψάχνω!
Μιχάλη, τους Beatles δεν τους αγάπησα ποτέ! μάλιστα πιο μικρός τους μισούσα κιόλας!Κατ' αρχήν συμφωνώ με τον Δημοκηδή.
Αλλά να πούμε δύό κουβέντες.
Οι άνθρωποι αλλάζουν και εμείς μαζί.
Αλλάζουν και τα γούστα μας. Εκτιμούμε, επανεκτιμούμε και επαναξιολογούμε διαρκώς. Πολλά που δεν μας άρεσαν πριν, μας αρέσουν τώρα και αντίστροφα.
She Loves you των Beatles μας φαίνεται σημερα χαζοχαρούμενο τραγούδι.
Μήπως επειδή αρχίσαμε να γερνάμε;
Για να το νοιώσουμε και να μιλήσει μέσα μας πρέπει να νοιώσουμε την εποχή του, τη φρεσκάδα της. Καμμιά φορά αυτό γίνεται δια της πλαγίας οδού.
Όπως:
[VIDEO]Αυτή ήταν η ατμόσφαιρα, το κλίμα. Η εποχή. Και ήταν επαναστατική.
Ο Σαββόπουλος; Ποιός Σαββόπουλος; Πριν το κούρεμα, ή μετά;
Ωραία φωνή δεν έχει. Καλά-καλά δεν είναι καν μουσικός. Αλλά...
Εδώ είναι αξεπέραστος.
[VIDEO]Κορυφαία στιγμή της ελληνικής δισκογραφίας. Και αν το καλοπροσέξουμε πρόκειται για εξαιρετική ηχογράφηση. Η τέχνη και η τεχνική στα καλύτερα τους. Λες και συνεργάστηκαν όλοι οι μάγοι μαζί για να βγάλουν αυτό το αποτέλεσμα!
Το μυστήριο που έχουν κάποιες εποχές. Βγάζουν με το τσουβάλι αριστουργήματα. Και κατόπιν ακολουθεί το κενό.
Τώρα ο καθένας από μας έχει τις παραξενιές του, τις συμπάθειες και τις αντιπάθειες του. Ανεξερεύνητη η ψυχή.
Η Άλκηστις (Πρωτοψάλτη) δε μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι έχει καλή φωνή. Αυτό είναι αντικειμενικό γεγονός. Έλα όμως που με εκνευρίζει και δε μπορώ να την ακούω. Γιατί; Μακάρι να'ξερα!
Και τελειώνοντας, αφού το νήμα μας υποχρεώνει να δηλώσουμε τι σιχαινόμαστε, θα δηλώσω ότι σιχαίνομαι τη ρητορική μίσους.
Είμαι δηλαδή της μόδας, διότι η έκφραση αυτή έχει γίνει της μόδας, χωρίς οι περισσότεροι να κατανοούν το βάθος της.
Έλα όμως που σιχαίνομαι και όλες τις χιλιοειπωμένες εκφράσεις τις μόδας που από την πολλή χρήση στο τέλος χάνουν το νόημα τους!
εγώ δεν τον καταλαβαίνω καθόλου!!Καταλαβαινω τι θελεις να πεις..
Θελουμε δεν θελουμε, εχει γραψει ιστορια..
Και δεν ειναι τρια τραγουδια....
για όλους αυτούς που έγραψες θα συμφωνήσω ότι δεν χρειάζονται αφορισμοί.Αποδεικνύεται, για ακόμη μια φορά, ότι κάτι που είναι μέλι για κάποιον, είναι ξύδι για κάποιον άλλον.
Να επισημάνω τούτο: οι καφενειακού επιπέδου δηλώσεις "δεν αντέχω τους Beatles", "μου είναι ανυπόφορος ο Miles Davis", "μου είναι αδύνατον ν'ακούσω Beethoven", είναι απολύτως θεμιτές, εκφράζοντας τις προτιμήσεις του δηλώσαντος. Οι αφορισμοί όμως του τύπου "Beatles σιγά το συγκρότημα!", "όχι και μεγάλος ο Miles Davis", "απορώ πώς έχει αντέξει τόσα χρόνια η μουσική του Beethoven", εκθέτουν αυτόν που τις ξεστομίζει. Όπως είπε ο Σπύρος, πιο πάνω, η Ιστορία έχει καταγράψει κάποιους ως μεγάλους. Δικαιούμαστε να μην μας αρέσουν, δεν δικαιούμαστε όμως να απαξιώνουμε τις αξίες.
υπάρχει η (μάλλον μικρή) πιθανότητα τα δρακουλιάρικα να τα "αγκαλιάσεις" όταν περάσουν τα χρόνια και για σένα.. εξαρτάται από την σχέση που έχεις με την μουσική σήμερα..Προφανώς και η άποψη περί της μουσικής που αρέσει και εκτιμά ο καθένας μας είναι καθαρά υποκειμενική. Νομίζω δε πως θα μπορούσα να γράψω έκθεση.
Συμφωνώ σχετικά με τη διαφωνία στον διαχωρισμό μεταξύ έντεχνου και άτεχνου, με πολλούς εκ των "έντεχνων" να έχουν πάρει διαζύγιο με την έννοια. Από την Ελληνική σκηνή, εκτιμώ εξαιρετικά Αλεξίου, Γαλάνη, Φραγκούλη, Πρωτοψάλτη και αρκετοί ακόμη -η τελευταία έχει κάνει ορισμένες εξαιρετικές συνεργασίες κατά το παρελθόν, με συμφωνικές που μου άφησαν καλή εντύπωση. Εκτιμώ πάρα πολύ τη δουλειά του Ξαρχάκου, των Μαυρουδή και Μάργαρη και αρκετά μεγάλο μέρος της δουλειάς του Χατζιδάκι.
Δεν μπορώ με τίποτα να ακούσω τα δρακουλιάρικα του @Tzimisce και την trap, ενώ δεν θα βάλω ποτέ να παίξει κάτι από εμπορικό λαϊκό.
είχε γιουροβύζιον;;;;Βλαντη μην απορείς.
Ένας εξαιρετικός Έλληνας μουσουργος , ο Δήμος Μούτσης ειχε πει για μένα την πιο εμπνευσμένη φράση.......ΣΤΗΝ ΤΈΧΝΗ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΉΜΑΤΑ.....
Όπως εσύ δεν μπορείς να καταλάβεις τον Κώστα και μένα που δεν γουστάρουμε τον Σαββόπουλο (επίσης εγω και τον Frank Zappa) έτσι και γω δεν μπορω να καταλαβω πως είναι δυνατόν να σου αρέσει ο Σαββόπουλος.
Ας μην μιλήσω για τα μνημόσυνα που ακούς
Και μην με πολυζοχαδιαζεις γιατί θα γράψω για την Eurovision , που μόλις τώρα τελείωσα την θέαση της
( ω ρε μάνα...τι ειναι τουτο ??)
View attachment 215083
πολλές είναι οι εξαιρέσεις... για τον Θηβαίο πχ τι έχεις να πεις;;Μια και έθαψα το έντεχνο (και επιμένω), να πω ότι εξαιρώ τον Αλκίνοο: εκτός από την υπέροχη φωνή του που εκτιμώ, τον θεωρώ και ευφυή μουσικό. Και τη Γιαννάτου, αντίστοιχα. Τέλος.
δηλαδή αν σου "καθότανε" θα της έλεγες ...τσου;;;;Δε μου άρεσε ποτέ το κορμί της Shakira.
καλό θα ήταν να βάζεις καμιά φωτογραφία τους γιατί δεν τα πάμε καλά όλοι με τα ονόματα.....Δεν μπορω να βλεπω την μαπα της μουσας του Νολαν να παιζει
Κιλιαν Μερφι
αν και τον συνηθησα καπως σαν Τομας Σελμπι
αλλα και τον Κρις Παιν
ευτυχως δεν τον βλεπουμε συχνα
ειναι δυο μαπες που δεν θελω να τις βλεπω στον κινηματογραφο
μονο σαν μαπες δεν τους κρινω ως ηθοποιους
οχι οτι εχω καλυτερη
ουτε μου συμβαινει συχνα
αυτες τις δυο δεν τις μπορω
αντριχιασα μονο στην ιδεα οτι ο Κιλιαν ειναι υποψηφιος ως Τ. Μποντ
θα ρωτήσω για να μην σκάσω...Σου αρέσει η διπλανή, εεε?
View attachment 215081