Re: Απάντηση: Re: JVC ΝΕΑ AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ
Ναι, αλλιως γιατι το εγραψες ?
Οφείλω;
Ναι, αλλιως γιατι το εγραψες ?
Οφείλω;
Γιατι δεν βρίσκω την εταιρία σας στην λιστα επίσημων αντιπροσώπων;
Ούτε στα Professional, ούτε Consumer.
www.jvcpro.de
Νόμιζα οτι ο Browser που ξεκίνησε το νήμα εχει σχέσει με την εταιρία.
Περίεργη διαφήμιση για "Αποκλειστική αντιπροσωπία" γιατί δεν την γνωρίζω την εταιρία, ούτε οι συνεργάτες στην Γερμανία.
Τελευταία φορά που ενας απο τούς D-ILA προβολείς χάλασε στην Ελλάδα, είχανε παρακαλεσει την εταιρία που εργάζομαι και είμαι τεχνικός (Εμείς ΕΙΜΑΣΤΕ αποκλειστική αντιπροσωπία για Professional και Broadcast) να τούς εξυπηρετήσουμε γιατι δεν υπάρχει επίσημη αντιπρόσωπος για Consumer Products (οπου μπαίνουν και προβολείς).
Εγώ προσωπικά ασχολήθηκα με το θέμα, και γι ' αυτό μου κάνει εντύπωση που έχουμε ξαφνικά "Αποκλειστικό" για τον οποίο δεν γνωρίζω.
Τόσο απλά.
Αν κάποιος εχει αμφιβολίες ας ανατρέξει στην επίσημη ιστοσελίδα JVC και ας κοιτάξει στην ενότητα αντιπροσώπων.
Τα έχεις όλα στην ιστοσελίδα μας.
Το θέμα είναι ότι μέχρι να διαβάσω αυτό το νήμα δεν είχα ιδέα οτι υπάρχει αντιπρόσωπος στην Ελλάδα για τα Consumer προϊόντα, και γιαυτό ρώτησα πως και αυτό.
Βέβαια αυτή τη στιγμή στην JVC kenwood γίνεται ένας μικρός χαμός...δεν ξέρουν ούτε και οι ίδιοι τι ακριβώς συμβαίνει...
Όχι μόνο αυτή τη στιγμή. Το τελευταίο - αρκετά μεγάλο - διάστημα τα έχουν ψιλο-χαμένα κι έχουν μπερδέψει κι εμάς.
Απ´ ότι ακούγεται πάντως το consoumer κομμάτι καταργείται κι έτσι (αναγκαστικά?) απο δω και πέρα, τουλάχιςτον οι προβολάκηδες, θα ασχολούμαστε με τους RS.
Ίσως υπάρχει και μια διαφοροποίηση (προς το καλύτερο εννοείται) και στη διάρκεια της εγγύησης