JVC ΝΕΑ AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,826
Αθήνα
Για να σας πω οτι "Οι τιμές θα είναι καλές... έως πολύ καλές..."
Νομίζω είναι σαφέστατο, τι δεν καταλαβαίνεις;

Άντε να σου πώ και κάτι παραπάνω... επειδή σ´αγαπάω...
Ίσως υπάρχει και μια διαφοροποίηση (προς το καλύτερο εννοείται) και στη διάρκεια της εγγύησης.



Καί μη μου πείς τώρα -Τι είναι "εγγύηση", οφείλεις να μας εξηγήσεις... :p
 

Ntinos P

AVClub Fanatic
26 June 2006
22,938
:ernaehrung004:


Χαιρομαι που θα φτΗνηνουΝ ακομα περισσοτερο οι ελαχιστως μεταχοιρισμενοι.

Κριμα που εκοψα το σπορ :p
 

PPZ_01

Established Member
23 July 2010
148
Πετρουπολη
Νόμιζα οτι ο Browser που ξεκίνησε το νήμα εχει σχέσει με την εταιρία.
Περίεργη διαφήμιση για "Αποκλειστική αντιπροσωπία" γιατί δεν την γνωρίζω την εταιρία, ούτε οι συνεργάτες στην Γερμανία.
Τελευταία φορά που ενας απο τούς D-ILA προβολείς χάλασε στην Ελλάδα, είχανε παρακαλεσει την εταιρία που εργάζομαι και είμαι τεχνικός (Εμείς ΕΙΜΑΣΤΕ αποκλειστική αντιπροσωπία για Professional και Broadcast) να τούς εξυπηρετήσουμε γιατι δεν υπάρχει επίσημη αντιπρόσωπος για Consumer Products (οπου μπαίνουν και προβολείς).
Εγώ προσωπικά ασχολήθηκα με το θέμα, και γι ' αυτό μου κάνει εντύπωση που έχουμε ξαφνικά "Αποκλειστικό" για τον οποίο δεν γνωρίζω.
Τόσο απλά.
Αν κάποιος εχει αμφιβολίες ας ανατρέξει στην επίσημη ιστοσελίδα JVC και ας κοιτάξει στην ενότητα αντιπροσώπων.
 
19 June 2006
35,671
Απάντηση: Re: JVC ΝΕΑ AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ

Νόμιζα οτι ο Browser που ξεκίνησε το νήμα εχει σχέσει με την εταιρία.
Περίεργη διαφήμιση για "Αποκλειστική αντιπροσωπία" γιατί δεν την γνωρίζω την εταιρία, ούτε οι συνεργάτες στην Γερμανία.
Τελευταία φορά που ενας απο τούς D-ILA προβολείς χάλασε στην Ελλάδα, είχανε παρακαλεσει την εταιρία που εργάζομαι και είμαι τεχνικός (Εμείς ΕΙΜΑΣΤΕ αποκλειστική αντιπροσωπία για Professional και Broadcast) να τούς εξυπηρετήσουμε γιατι δεν υπάρχει επίσημη αντιπρόσωπος για Consumer Products (οπου μπαίνουν και προβολείς).
Εγώ προσωπικά ασχολήθηκα με το θέμα, και γι ' αυτό μου κάνει εντύπωση που έχουμε ξαφνικά "Αποκλειστικό" για τον οποίο δεν γνωρίζω.
Τόσο απλά.
Αν κάποιος εχει αμφιβολίες ας ανατρέξει στην επίσημη ιστοσελίδα JVC και ας κοιτάξει στην ενότητα αντιπροσώπων.

Πώς λέγεται η εταιρεία που εργάζεσαι?
 

PPZ_01

Established Member
23 July 2010
148
Πετρουπολη
Τα έχεις όλα στην ιστοσελίδα μας.
Το θέμα είναι ότι μέχρι να διαβάσω αυτό το νήμα δεν είχα ιδέα οτι υπάρχει αντιπρόσωπος στην Ελλάδα για τα Consumer προϊόντα, και γιαυτό ρώτησα πως και αυτό.
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Τα έχεις όλα στην ιστοσελίδα μας.
Το θέμα είναι ότι μέχρι να διαβάσω αυτό το νήμα δεν είχα ιδέα οτι υπάρχει αντιπρόσωπος στην Ελλάδα για τα Consumer προϊόντα, και γιαυτό ρώτησα πως και αυτό.

Για τους consumer projector της JVC (X500-700-900) υπάρχει αντιπροσωπεία και είναι η LEC HELLAS , στην οποία τυγχάνει να δουλεύω. Επίσης υπάρχει και επίσημο service (δημιουργήθηκε λίγο μετά την αλλαγή mainboard/εξυπηρέτηση που έκανες για έναν X3).
Η αντιπροσωπεία της projection and sound art αφορά τα pro μοντέλα (rs) αν έχω καταλάβει σωστά, που είναι ξεχωριστή εταιρία (jvcpro.eu). Βέβαια αυτή τη στιγμή στην JVC kenwood γίνεται ένας μικρός χαμός...δεν ξέρουν ούτε και οι ίδιοι τι ακριβώς συμβαίνει...
 
Last edited:

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,826
Αθήνα
Απάντηση: Re: JVC ΝΕΑ AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ

Βέβαια αυτή τη στιγμή στην JVC kenwood γίνεται ένας μικρός χαμός...δεν ξέρουν ούτε και οι ίδιοι τι ακριβώς συμβαίνει...

Όχι μόνο αυτή τη στιγμή. Το τελευταίο - αρκετά μεγάλο - διάστημα τα έχουν ψιλο-χαμένα κι έχουν μπερδέψει κι εμάς.
Απ´ ότι ακούγεται πάντως το consoumer κομμάτι καταργείται κι έτσι (αναγκαστικά?) απο δω και πέρα, τουλάχιςτον οι προβολάκηδες, θα ασχολούμαστε με τους RS.
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Re: Απάντηση: Re: JVC ΝΕΑ AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ

Όχι μόνο αυτή τη στιγμή. Το τελευταίο - αρκετά μεγάλο - διάστημα τα έχουν ψιλο-χαμένα κι έχουν μπερδέψει κι εμάς.
Απ´ ότι ακούγεται πάντως το consoumer κομμάτι καταργείται κι έτσι (αναγκαστικά?) απο δω και πέρα, τουλάχιςτον οι προβολάκηδες, θα ασχολούμαστε με τους RS.

Μπάμπη σε συνομιλία που είχα σήμερα με την jvc consumer σε διαψεύδω. Το κομμάτι consumer δεν κλείνει, τουλάχιστον αυτό μας διαβεβαίωσε η ίδια η JVC, μάλιστα μας ενημέρωσε για καινούργια μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν τον Οκτώβρη σειράς Χ. Το τι θα γίνει ακριβώς στο μέλλον δεν το γνωρίζω πάντως, αν γνωρίζεις κάτι περισσότερο από εμένα, τώρα είναι η ώρα να μιλήσεις :twoguns:
 

PIKES

Established Member
13 May 2008
182
Re: Απάντηση: JVC ΝΕΑ AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ

Ίσως υπάρχει και μια διαφοροποίηση (προς το καλύτερο εννοείται) και στη διάρκεια της εγγύησης

Στο διαφημιστικό του #1 έχει προστεθεί ''οι μόνοι με 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση''
 

PPZ_01

Established Member
23 July 2010
148
Πετρουπολη
Μπορω να επιβεβαιωσω αυτα που λεει ο tegonik, τα προβληματα στην JVC δεν ειναι διαρκειας, τυχαινει τωρα που κανουν αλλαγες στην εταιρια.
Τα πραγματα στην Ελλαδα εχουνε αλλαξει ριζικα στον τομεα τον επαγγελματικων, και πιστευω συντομα και σε αλλους τομεις.