Ειναι μαλλον η τριτη φορα που θα προσπαθησω να γραψω αυτο που βλεπω στην οθονη απο το συγκεκριμενο προβολεα, και ειμαι ισως σιγουρος οτι δεν θα τα καταφερω.
Ο λογος που το λεω αυτο ειναι το οτι μου ειναι πολυ δυσκολο να περιγραψω το τι προσφερει στο "ματι" το κοντραστ .
Το κοντραστ οχι οπως το εχουμε συνηθισει ολοι μας μεχρι τωρα, βλεποντας δηλαδη μια φωτεινη πηγη σε καποιο σκοτεινο πλανο, αλλα το κοντραστ που αντιλαμβανεσαι αβιαστα σε ολων των ειδων τα πλανα.
Ειναι μια εμπειρια που δεν την εχουμε συνηθισει μεχρι τωρα ( τουλαχιστον εγω ) απο τα μηχανακια της αγορας, και ειναι σιγουρα αυτο που εχει εντυπωσιασει ολους τους θεατες του ανα τον κοσμο.
Επισης ολοι οι φοβοι της νεας αυτης τεχνολογιας περι μαυρου κτλ , εχουν τρεξει τουλαχιστον μιλια μακρυα απο τις σκεψης μου πλεον, μετα τη θεαση του σε 2,3 σετ και χωρους.
Οπως ειχα πει και στα παιδια οταν τον ειδαμε στο cave του Τασου, παρολο που ειχαμε εντυπωσιαστει ολοι με το μαυρο του, ημουν σιγουρος οτι θα εδειχνε καλυτερα σε καποιο νορμαλ σαλονι.
Οπως κι επιβεβαιωθηκε.
Καταλαβαινεται ευκολα οτι αν παιρνεις τετοιο μαυρο στο χωρο του Τασου, τι αισθηση θα σου δεινει , οταν αυτο ερχετε σχεδον αβιαστα σε καποιο λιγο πιο "φωτεινο" χωρο.
Η αληθεια ειναι , οτι ολοι μας μετα απο καποιες θεασεις του εν λογω μηχανηματος, μολις βλεπαμε καποιο απο τα δικα μας , κατι μας εφταιγε, κατι μας ελειπε, κατι μας ενοχλουσε.
Αλλος ελεγε το ενα, αλλος το αλλο, αλλα καπου μεσα μας ειχαμε χωνεψει , οτι αυτο που μας ελλειπε ηταν το κοντραστ, το οποιο απαξ και το δεις , ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ ΠΟΤΕ.
Αυτο , κρατηστε το !
Στο σετ του Τασου , και κατα τη θεαση σε SD με το σετ που περιεγραψε πιο πανω, η αληθεια ειναι οτι μου βγηκαν καποια θεματα στην οθονη που με ψιλοενοχλησαν.
Δεν ηταν καποια ψιλα θεματα ομοιομορφιας η aberation που ειχε, αλλα το γεγονος οτι σε καποια ire ο προβολεας , εβγαζε καποιες ψιλες καθετες γραμμες στην εικονα που με ενοχλουσαν.
Με την θεαση του και σε δευτερο σετ απ, το φαινομενο αυτο ελλειπε, οποτε και δεν θεωρω οτι ειναι θεμα του προβολεα.
Το πολυσυζητημενο pixel adjust τελικα δεν καταλαβα σε τι μπορει να βοηθησει, εφοσον η μετακινηση που κανει ειναι ενα ολοκληρο πιξελ, και δεν μπορω να φανταστω οτι εν ετη 2007 θα φυγει προβολεας αξιας καποιων εκατομυριων δρχ απο το εργοστασιο με ενα πιξελ λαθος στα πανελ.
Τελος στο θεμα που εθιξε ο Τασος περι aberation και lens shift, ναι ειναι οντως υπαρκτο , και σαφως πιστευω οτι οφειλεται στον φακο.
Πιατευω ομως οτι οταν το μηχανημα τοποθετηθει σωστα, και οχι με ακραιες λυσεις τοποθετησης, ακομα και τα λιγο πιο απαιτητικα ματια , δεν θα το καταλαβουν και δεν θα ενοχληθουν.
Χαιρομαι ιδιαιτερως που πλεον υπαρχει στην αγορα τετοιο μηχανημα για δυο λογους.
Ο πρωτος ειναι διοτι πλεον ολοι οι ανταγωνιστες του πρεπει ναλαβουν σοβαρα υποψιν τους οτι υπαρχει αυτο το μηχανημα με αυτην την εικονα και αυτην την τιμη, κι ετσι θα πρεπει να "συναιτιστουν" λιγο και να βελτιωθουν.
Ο δευτερος ειναι οτι αν θελησω να αλλαξω προβολεα, υπαρχει καποιος που με περιμενει .....-bye-
Να ευχαριστησω κι απο εδω την αντιπροσωπια της JVC (και το Μπαμπη βεβαιως βεβαιως ) που μας εδωσε τη δυνατοτητα να δουμε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ αυτο το πολυσυζητημενο και πολυαναμενομενο μηχανημα, οπως πρεπει, και το γεγονος οτι εμπιστευεται την κριση μας.
(αν νομιζατε οτι τελειωσαν τα screenshots......δεν !!)