Αλήθεια ποια βάση στήριξης εχει ο 750 στην φωτογραφία ?
Γιώργο έτσι είναι.
Κι απ' ότι βλέπεις και στο ύφος του, αν και δεν το είπε καθαρά, νομίζω οτι το ίδιο πιστεύει και κάποιος άλλος... :grinning-smiley-043
Θα προσέθετε / διευκρίνιζα στα παραπάνω:
- Όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες (zoom, lens shift, focus)
- Απουσία (ή τουλάχιστον μείωση φαινομένου) φωτεινών γωνιών
- Διόρθωση του θέματος ‛σύγκλισης / aberration’ με χρήση lens shift
Επίσης, μάλλον μιλάμε και για ελαφρά βελτίωση στο θέμα της φωτεινότητας και ίσως και του μαύρου (αυτό με περισσότερη επιφύλαξη)- τα συμπεράσματα αυτά είναι όμως μάλλον ‛επαγωγικά’ καθώς δεν τους έχω δει δίπλα – δίπλα.
Χμμμμμ, πολύ θα ήθελα να δώ τον νεότευκτο σε μιά καλή κοντρίτσα μ´έναν W 20000, και μετά μ´έναν In 83... Κάτι μου λέει πως θα έχουμε πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα!
Και μετά μου λές γιατί "γκρινιάζω" για το value/money.....
Φιλικά
Γιώργος.
ΥΓ. Δεν ήλθες ούτε και σήμερα....
Κολλημένος με τους DLP Τζώρτζ, έ; :flipout: :flipout:
Αν δεν έχεις πρόβλημα με rainbow και οι προτεραιότητές σου είναι η ευκρίνεια και το φώς πάς σε In 83, απλό είναι. Σαν αίσθηση, overall εννοώ, δεν έχει τύχη ο In 83 απέναντί του, τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα.
Για τον Benq 20000 κρατάω μια επιφύλαξη επειδή τον θεωρώ καλύτερο μηχανάκι απ' τον 83 και ρυθμισμένος, αν κάνεις μιά υποχώρηση στο μαύρο, κι αν συνυπολογίσεις και την τιμή, ίσως να ήταν επιλογή μου.
Μεταξύ 350 και 750 η επιλογή δεν είναι δύσκολη, το 2.300 Ε παραπάνω είναι τα δύσκολα.
Αλλά αν έχετε την καλοσύνη εσείς κύριοι που τους είδατε αντάμα, γιά πείτε και καμμιά κουβεντούλα παραπάνω για την κίνησή τους. Σε σχέση με τον 80 τί ...ψάρια πιάνουν??
Φιλικά
Γιώργος.
Παντα υπαρχουν ενδιαφερομενοι...-bye-
Μπάμπη ,σε σχέση με τον Planar;
Τάκη γιατί μου το κάνεις αυτό;
Δεν θέλω να απαντήσω γιατί η απάντησή μου θα είναι μεροληπτική...
(Ελπίζω να σε κάλυψα...)