Άρα, λέμε κ το ίδιο πράγμα Νίκο.
Αντιπροσωπεία στην Ελλάδα δεν υπάρχει, υπάρχουν δύο εταιρείες που κάνουν εισαγωγή τα προϊόντα στην Ελλάδα κ οι δύο προσφέρουν εγγύηση.
απλά είναι τα πράγματα...
Η Rainbow είναι το επίσημο κανάλι διανομής της Apple την Ελλάδα. Αυτό σημαίνει ότι εμπορεύεται όλη την γκάμα των Apple που τα αγοράζει από τον Ευρωπαικό wholeseller με την έγκριση της "μαμάς", προσφέρει την επίσημη εργοστασιακή εγγύηση, και ταυτόχρονα διαθέτει το επίσημο-εξουσιοδοτημένο service καθώς και την υποστήριξη σε ανταλλακτικά...
Από εκεί και πέρα "αποκλειστικές" αντιπροσωπείες με την έννοια που τις ξέραμε δεν υπάρχουν πλέον σχεδόν σε κανένα είδος...Ο ΚΑΘΕΝΑΣ μπορεί να πάει σε οποιoνδήποτε μεταπωλητή στην Ευρωπαική αγορά και να φέρει μια παλλέτα μηχανήματα για να τα πουλήσει...Ελεύθερη αγορά είμαστε...Το πως θα πουλήσει, με ποιές τιμές, και πως θα οργανώσει το σέρβις και την υποστήριξη των μηχανημάτων του από εκεί και πέρα είναι καθαρά δικό του θέμα και η Apple δεν έχει να κάνει με αυτό...
Από εκεί και πέρα με το iPhone τα πράγματα είναι πιο πρωτόγνωρα και πολύπλοκα...Θα δούμε πως θα εξελιχτεί...Προς το παρόν....υπομονή.