... εκείνος απέναντι από το αριστερό, εγώ απέναντι από το δεξί.
....
Πολιτικές προτιμήσεις δεν χωρούν στις ακροάσεις, πιθανώς διαστρεβλώνουν το αποτέλεσμα.
Θα έπρεπε να είχατε αλλάξει αμοιβαία θέσεις αργότερα.
... εκείνος απέναντι από το αριστερό, εγώ απέναντι από το δεξί.
....
κάνε τον εξής έλεγχο..Σε λίγο με χωρίζει η γυναίκα μου γιατι απο τη στιγμή που σχολάω μεχρι να κοιμηθω ακουω μετα μανίας και τις εχω φορτωσει ολες τις δουλειες.
Vlad ειχες απολυτο δίκιο ξαφνικά μετά απο 10-12 περιπου δίσκους άλλαξαν πάρα πολλα.
Η στερεοφωνική εικόνα απόκτησε αλλο βάθος τα ακρα - πρίμα - μπασα, απόκτησαν μεγαλύτερη εκταση και οι γυναικιες φωνές αρμονικές.
Το μονο κακό είναι οτι επεστρεψε και σε ενα ελαχιστο ποσοστό και ο βομβος γειωσης. Καμία σχεση φυσικά με πρίν και χωρις στατικα στο βραχίωνα.
Ο ας τον πουμε αντιπροσωπος που του ανελυσα το προβλημα και τα βηματα που εχω κανει που ειπε οτι πιθανά να εχει κοπεί και το καλωδιάκι γείωσης του κεντρικού καλωδιου του τροφοδοτικού.
Δυστυχως εδω και πολλα χρονια για να μη συμβει αυτό το ειχα κολλησει με κολλα σιλικονης στην εισοδο του στο τροφοδοτικό πως θα το ελεγξω τωρα??
Πολυ σωστα απο μεταλλο ο αξονας ειναι εμφανής ας ελπισουμε να μη παω πιο βαθειακάνε τον εξής έλεγχο..
πολύμετρο στο μπίπερ με την μία άκρη του στην γείωση ελεύθερης πρίζας στο πολύμπριζο και την άλλη σε κάποιο μεταλλικό σημείο του μοτέρ.
βγάλε πριν την γείωση του βραχίονα στον αέρα καλού κακού...
αν το μοτέρ έχει κάλυμα και δεν σου δίνει κάπου γυμνό μέταλλο, βγάλε μια βίδα του ή βγάλε την τροχαλία του ιμάντα και ακούμπησε τον ακροδέκτη του πολύμετρου στον άξονα του μοτέρ.
κάπου θα πρέπει να υπάρχει πρόσβαση..
μπορείς και να κάνεις το ίδιο απλά με την γείωση του σούκο του πικάπ χωρίς αυτό να είναι στο πολύμπριζο και μάλλον έτσι είναι πιο σωστό.
αν δεν χτυπήσει κάπου το μπίπερ, λύσε το σούκο να δεις μήπως έχει λασκάρει το καλώδιο της γείωσης..
αν δεν έχει λασκάρει, προχωράμε πιο βαθιά....
Το lurne αναρχία εξαφανισε τις πολιτικές ακρότητεςΠολιτικές προτιμήσεις δεν χωρούν στις ακροάσεις, πιθανώς διαστρεβλώνουν το αποτέλεσμα.
Θα έπρεπε να είχατε αλλάξει αμοιβαία θέσεις αργότερα.
Δυσκολο. ειναι μεταλικη πλακετιτσα με τρεις βιδες. Για να βγει σαφως θα πρεπει να βγει και ο βραχιονας απο τη βαση του.δείξε φωτογραφία της ασφάλειας για να καταλάβω πως δουλεύει
Οι γροθιες στο στομαχι ειναι για τo clubbing εμεις ζητάμε ανατριχίλες σε ολο το φασμα, ευκολα σου βαζω τον av που ειναι ρυθμισμενος για πολλα μπασα στις ταινιες να τρως γροθιες παντου.μετά από τέτοια κούραση και με το άγχος ότι κατσικωθήκαμε τόσες ώρες στο κεφάλι της Αγγελικής με την μ...... που μας βαράει, περιμένεις να κάνω κριτική;;; ...μπα....
μπόρεσα να εντοπίσω την τεράστια σκηνή που ανοίγουν τα τεράστια zingali (σιγά το δύσκολο θα μου πεις), επίσης την έμφαση που δίνει ο κατασκευαστής στις μεσαίες συχνότητες και μου άρεσαν οι υψηλές όταν χαμήλωσες λίγο την στάθμη τους.
για τα μπάσα τι θες να πω;; 18" γούφερ.....
οκ, αν πρέπει να βρω κάτι για γκρίνια, θα έλεγα ότι θα ήθελα λίγες γροθιές στο στομάχι από τέτοιες γουφεράρες.
θέλω να το ξανακούσω χωρίς άγχος κάποια στιγμή, όπως θέλω να ακούσω και τον monrio με τα triangle, αλλά και τα ψηφιακά σου τα οποία αγνοήσαμε εντελώς...
τέλος θα έλεγα ότι θέλεις ένα 2ο πικάπ με τόσους δίσκους που έχεις, αλλά και με τον χρόνο που μπορείς και αφιερώνεις για αυτούς.. το 2ο πικάπ με αποσπώμενο headshell και μερικές κεφαλές "καβάτζα"...
μην λιώσεις την ακίδα της καταπληκτικής ΑΤ σε ...6 μήνες...
Εχω ακουσει πολυ καλά λόγια για τη συγκεκριμένη αλλα δεν την εχω ακουσει.Goldring g1042. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Πολύ υψηλή έξοδος
Ολη δική μου η χαρά Νίκο να ακουω τοσο ωραια σχόλια σε ευχαριστώ.Αφού ευχαριστήσω και τον Δημήτρη και τον Βλαδίμηρο για την πρωτόγνωρη για μένα χθεσινή εμπειρία (στον γυρισμό Δημήτρη κάναμε ένα γρήγορο πέρασμα και από το σπίτι του Βλαδίμηρου - χόρτασα ακροάσεις!!!), να πω ότι και για το δικό μου τελείως άπειρο και απαίδευτο αυτί η διαφορά 750 με 740 ήταν εμφανής υπέρ της 750. Όχι τεράστια, αλλά εμφανής. Όπως τα λέει ο Δημήτρης, που σωστά χαρακτήρισε πολύ τίμια την ΑΤ ως εταιρία.
Δημήτρη, δεν νομιζω ότι πρέπει να έχεις επιφυλάξεις έστω και πολύ μικρές. Δεν είναι φθαρμένη. Τα έφερα ξανά στο μυαλό μου, βία 500-600 ώρες να έχει παίξει, και γενικά πολύ προσεκτικά, το προσέχω πραγματικά το πικάπ μου, για την ακρίβεια, όπως κατάλαβες, δεν το αγγίζω Οι ρυθμίσεις και το στήσιμο είναι σίγουρα σωστά, και γιατί εμπιστεύομαι απόλυτα τον φίλο που μου την έστησε (και που πρόσφατα μου την ξαναέλεγξε), αλλά και γιατί το επιβεβαίωσε αμέσως και ο Βλαδίμηρος. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι, ντάξει, έχει παίξει και αρκετούς ταλαιπωρημένους δίσκους.
Το μόνο να προσθέσω για το 750 vs 740, που ξέχασε να πει ο Δημήτρης, είναι ότι η 750 έπαιξε εμφανέστατα πολύ πιο χαμηλά, αμέσως είπαμε και οι τρεις δυνάμωσέ το. Το ξεχάσαμε βέβαια στην πορεία και δεν το αναλύσαμε περαιτέρω, αλλά μου έμεινε η απορία, γιατί όντως η διαφορά ήταν πολύ έντονη.
Για τις υπόλοιπες εντυπώσεις, το 'χω ξαναπεί, δεν αισθάνομαι ότι έχω τις δυνατότητες να κάνω κριτική ακροάσεων - για την ώρα απλά χαίρομαι να έχω την ευκαιρία να ακούω τα μηχανήματά σας και να ανοίγουν τα αυτάκια μου. Το μόνο που θα πω είναι ότι η σκηνή των Zingali είναι α-δι-α-νό-η-τη! Και τολμώ να το πω γιατί με ηχεία έχω μια στοιχειώδη εμπειρία, καθώς πριν αγοράσω πριν ένα χρόνο τα Sonus μου άκουσα μπόλικα σε χώρους μαγαζιών, αλλά και γενικότερα, μέχρι να αποφασίσω. Και τέτοια σκηνή προσωπικά δεν συνάντησα ποτέ και πουθενά.
Δεν νομιζω οτι το σπασμένο rca εχει να κάνει με οποιαδηποτε τσαπάτσουλια στην κατασκευη.άτιμο πράγμα οι ύπουλες συγκυρίες.... άδικα κατηγορήσαμε τον ενισχυτή, δικαιολογημένα υποπτευτήκαμε αργότερα το phono -το dino που θέλει 5 ώρες μετρημένες* ζέσταμα για να παίξει της προκοπής μας παρέσυρε- και το συμπέρασμα τελικά είναι ότι ..Τζίμη, πρόσεχε την ποιότητα κατασκευής στις κατασκευές σου!!
πόσο κρίμα θα ήταν να είχα μείνει με την πικρή γεύση και εντύπωση ότι το σύστημά σου δεν μπορεί να "παίξει" μπάσο, να μην ενοχλήσει μεσο/υψηλά και να θεωρώ το μικρό σύστημα** πληρέστερο σε όλους τους τομείς εκτός από την μεγαλειώδη σκηνή που ποτέ δεν έλειψε από τα μεγάλα ηχεία..
όμως η μεγάλη σκηνή δεν μου έλεγε τίποτα όταν μου έλειπαν όλα τα άλλα...
ήρθαν όλα τα άλλα και ναι, έχεις ήχο αντάξιο των μηχανημάτων Τζίμη.
* έδωσα το dino για μια εβδομάδα σε ".....αυτιστικό" φίλο να μου βρει πόσο χρόνο χρειάζεται το dino για να αποδώσει τα μέγιστα και μου είπε, "5 ώρες ακριβώς!"
τον ρώτησα φυσικά και πόσο θα κοστολογούσε την τιμή ως προς την ηχητική απόδοση του μηχανήματος και μου είπε, "350-400€ μετά τις 5 ώρες, σκουπίδι πριν"
εννοείται ότι θα του το ξαναδώσω για αξιολόγηση όταν θα του φτιάξω το DC τροφοδοτικό.
** τα ζάλισα τα παιδιά μετά από κάθε τρακ δίσκου να θέλω το ίδιο τρακ στο μικρό σύστημα, παρά την χαώδη -μέχρι γελοιότητας- διαφορά στις πηγές......
άρα έρχεσαι στα λόγια μουΔεν νομιζω οτι το σπασμένο rca εχει να κάνει με οποιαδηποτε τσαπάτσουλια στην κατασκευη.
Απλά δυστυχως τα καλα μου rca ειναι ακαμπτα και πάνβαρα και μετα απο καιρό καταστρεφουν τα rca μονο με το βάρος τους.
Το ιδιο μου είχε συμβεί πριν χρονια σε Krell προενισχυτη, λες να υπηρχε προβλημα ποιοτητας κατασκευης και εκει?
Ειναι το ενα τιμημα που ευχαριστως πληρωνω, μιας και δεν εχω ακουσει μέχρι σήμερα κατι καλυτερο σε rca ανεξαρτήτου τιμής και τα εχω συγκρίνει με ΠΑΡΑ ΠΟΛΑ.
H μοναδική λυση ειναι η χρηση δεματικών ωστε να τα κρατω σταθερα κρεμασμένα απο κάποιο σταθερο σημειο του ρακ να μην τρωει όλο το ζόρι το βυζμα, πραγμα το οποιο ειχα αμελησει να κάνω εδω και καιρο.
Απο την αλλη τα xlr κατασκευάστηκαν για να φερουν τη γείωση σε καλώδια μεγάλων μηκών σε επαγγελματικές εφαρμογές, και για να γινει κατανοητο σε ολους μεγάλες αποστασεις είναι πάνω απο 10-15 μετραάρα έρχεσαι στα λόγια μου
τα rca είναι τα χειρότερα βύσματα όχι γιατί ..είναι έτσι όπως είναι, αλλά γιατί δεν υπάρχει ακριβές στάνταρ στους κατασκευαστές.
ο καθένας λίγο πολύ κάνει ότι θέλει...
γι'αυτό άλλα είναι "μπουργάνες" και άλλα τόσο σφιχτά που κινδυνεύει να πάθει ζημιά το θηλυκό στο σασί.. θέλουν προσοχή.